Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Күз өлеңі
Сабақтың тақырыбы : Абай шығармаларының мәні
Сабақтың мақсаты :
а ) Оқушылардың Абай туралы білімдерін қорыту , жинақтау ;
ә )Оқушыларды білімділікке , байқампаздыққа тәрбиелеу,эстетикалық тәрбие
беру.
б ) Шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, сөз мәдениетін
жетілдіру.
Сабақтың түрі : дәстүрлі емес, шығармашылық ізденіс сабағы .
Сабақтың типі : жинақтау .
Оқыту формасы : бірлескен ұжымдық іс - әрекет .
Сабақтың әдісі : сұрақ - жауап , талдау , ой бөлісу .
Пәнаралық байланыс : қазақ тілі
Көрнекілігі : интерактивті тақта , иллюстрациялық суреттер , қосымша
материалдар , семантикалық карта .
Сабақтың барысы : І . Ұйымдастыру кезеңі . Сәлемдесіп , сабаққа
қатысуы
қадағаланады .
ІІ . Үй тапсырмасын тексеру .
1 . Сұрақтар беріледі .
2 . Семантикалық карта толтырылады .
3 . «Өлең – сөздің патшасы , сөз
сарасы»
өлеңінің 6 шумағын жатқа айту.
ІІІ . Білімді жалпылау . Деңгейлік
тапсырмалар :
1 – деңгейдегі тапсырма мемлекеттік
стандарттық деңгей .
2 – деңгей . Ұжымдық .
3 - деңгей . Табиғат лирикасы .
4- Венн диаграммасы « Абай мен
Шәкәрім » салыстыру .
5 - деңгей . «Адам болам десеңіз...»
ойтолғау .
Кіріспе . Асыл сөзді іздесең ,
Абайды оқы , ерінбе ? - деп Сұлтанмахмұт
айтқандай , Абай – туған халқының, болашақ ұрпақтың өнегелі
тәрбиешісі , ана тілінің , қазақ поэзиясының өсіп гүлденуіне зор үлес
қосқан қамқоршысы . Олай болса , 1 – деңгейлік тапсырма :
«Адамның кейбір кездері» өлеңіне СКТ жасау .
( интерактивті тақтада жүргізіледі ) .
2 – деңгей . Ұжымдық . Абай поэзиясы - махаббат , сүйіспеншілікке
толы поэзия . Ақынның қай туындысы болмасын , оның алтын арқауы
болып , адам тұрады , адамға деген махаббат тұрады . Ақын
поэзиясындағы толық адамдардың бейнесі жасалынған .
Тапсырма . Даналық ойға құрылған шешендік қасиеті мол өнегелі
сөздеріне назар аударайық . ( Берілген тапсырманы орындау .)
Еркін жауап . Асыл сөздің жалғасын тап .
1. Жұмысы жоқтық ,
Тамағы тоқтық
( . . . . )
2. Үш – ақ нәрсе адамның қасиеті :
( . . . . )
3 . Өткірдің жүзі ,
Кестенің бізі ( . . . . )
Жалғастыру .
3 - деңгей . Абайдың табиғат лирикасы .
1- тапсырма . « Қыс » өлеңі .
а ). Ақын қысты қандай бейнеде суреттеген ?
ә ). Қыстағы адамдардың тіршілігі қалай бейнеленген ?
б ). Кейіптеу дегеніміз не ? мысал келтір
в ) . Алты қанат ақ орда үй шайқалды . Лексика - грамматикалық
талдау .
2 - тапсырма . « Күз » өлеңі .
а ) . Өлеңде күздің қандай белгілері суреттеледі ?
ә ). Өлеңде ауыл тұрмысын қалай бейнеленген ?
б ). Эпитет деген не ? «Күз » өлеңінен эпитетке мысал келтір .
в ). Жастар күлмес , жүгірмес бала шулай . қарамен жазылған сөзге
СКТ
( фонетикалық ) .
4- деңгей . Венн диаграммасы « Абай мен Шәкәрім » салыстыру .
5 - деңгей . «Адам болам десеңіз ... » ( ой толғау ) . 5 мин .
талап рақым
қанағат
еңбек
терең ой
өсек
өтірік
еріншек
мақтаншақ
бекер мал шашпақ
ІV . Қорыту : Халқымыздың рухани өмірі аспанында , халықтар
достығыны қайнар бастауында мәңгілік жарқырап тұратын үш жұлдыз бар
.
Олар : Шоқан , Ыбырай , Абай ! Ал бүгінгі сөзіміз сол үштің
бірі - А . Құнанбай жайында болды Абай атамыздың ұрпағынан
қалдырған мұрасы ұлан – ғайыр. Ұрпақтарына үлгі - өнеге боларлық ,
тәлім аларлық бай мұра қалдырды .
V . Үй тапсырмасы . 17 - қарасөзін жаттау .
Қай өлеңімен үндестірер едің ? ( талдау )
VІ . Бағалау.
-----------------------
Адам болам десеңіз
Надандықтың белгісі
Сабақтың мақсаты :
а ) Оқушылардың Абай туралы білімдерін қорыту , жинақтау ;
ә )Оқушыларды білімділікке , байқампаздыққа тәрбиелеу,эстетикалық тәрбие
беру.
б ) Шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, сөз мәдениетін
жетілдіру.
Сабақтың түрі : дәстүрлі емес, шығармашылық ізденіс сабағы .
Сабақтың типі : жинақтау .
Оқыту формасы : бірлескен ұжымдық іс - әрекет .
Сабақтың әдісі : сұрақ - жауап , талдау , ой бөлісу .
Пәнаралық байланыс : қазақ тілі
Көрнекілігі : интерактивті тақта , иллюстрациялық суреттер , қосымша
материалдар , семантикалық карта .
Сабақтың барысы : І . Ұйымдастыру кезеңі . Сәлемдесіп , сабаққа
қатысуы
қадағаланады .
ІІ . Үй тапсырмасын тексеру .
1 . Сұрақтар беріледі .
2 . Семантикалық карта толтырылады .
3 . «Өлең – сөздің патшасы , сөз
сарасы»
өлеңінің 6 шумағын жатқа айту.
ІІІ . Білімді жалпылау . Деңгейлік
тапсырмалар :
1 – деңгейдегі тапсырма мемлекеттік
стандарттық деңгей .
2 – деңгей . Ұжымдық .
3 - деңгей . Табиғат лирикасы .
4- Венн диаграммасы « Абай мен
Шәкәрім » салыстыру .
5 - деңгей . «Адам болам десеңіз...»
ойтолғау .
Кіріспе . Асыл сөзді іздесең ,
Абайды оқы , ерінбе ? - деп Сұлтанмахмұт
айтқандай , Абай – туған халқының, болашақ ұрпақтың өнегелі
тәрбиешісі , ана тілінің , қазақ поэзиясының өсіп гүлденуіне зор үлес
қосқан қамқоршысы . Олай болса , 1 – деңгейлік тапсырма :
«Адамның кейбір кездері» өлеңіне СКТ жасау .
( интерактивті тақтада жүргізіледі ) .
2 – деңгей . Ұжымдық . Абай поэзиясы - махаббат , сүйіспеншілікке
толы поэзия . Ақынның қай туындысы болмасын , оның алтын арқауы
болып , адам тұрады , адамға деген махаббат тұрады . Ақын
поэзиясындағы толық адамдардың бейнесі жасалынған .
Тапсырма . Даналық ойға құрылған шешендік қасиеті мол өнегелі
сөздеріне назар аударайық . ( Берілген тапсырманы орындау .)
Еркін жауап . Асыл сөздің жалғасын тап .
1. Жұмысы жоқтық ,
Тамағы тоқтық
( . . . . )
2. Үш – ақ нәрсе адамның қасиеті :
( . . . . )
3 . Өткірдің жүзі ,
Кестенің бізі ( . . . . )
Жалғастыру .
3 - деңгей . Абайдың табиғат лирикасы .
1- тапсырма . « Қыс » өлеңі .
а ). Ақын қысты қандай бейнеде суреттеген ?
ә ). Қыстағы адамдардың тіршілігі қалай бейнеленген ?
б ). Кейіптеу дегеніміз не ? мысал келтір
в ) . Алты қанат ақ орда үй шайқалды . Лексика - грамматикалық
талдау .
2 - тапсырма . « Күз » өлеңі .
а ) . Өлеңде күздің қандай белгілері суреттеледі ?
ә ). Өлеңде ауыл тұрмысын қалай бейнеленген ?
б ). Эпитет деген не ? «Күз » өлеңінен эпитетке мысал келтір .
в ). Жастар күлмес , жүгірмес бала шулай . қарамен жазылған сөзге
СКТ
( фонетикалық ) .
4- деңгей . Венн диаграммасы « Абай мен Шәкәрім » салыстыру .
5 - деңгей . «Адам болам десеңіз ... » ( ой толғау ) . 5 мин .
талап рақым
қанағат
еңбек
терең ой
өсек
өтірік
еріншек
мақтаншақ
бекер мал шашпақ
ІV . Қорыту : Халқымыздың рухани өмірі аспанында , халықтар
достығыны қайнар бастауында мәңгілік жарқырап тұратын үш жұлдыз бар
.
Олар : Шоқан , Ыбырай , Абай ! Ал бүгінгі сөзіміз сол үштің
бірі - А . Құнанбай жайында болды Абай атамыздың ұрпағынан
қалдырған мұрасы ұлан – ғайыр. Ұрпақтарына үлгі - өнеге боларлық ,
тәлім аларлық бай мұра қалдырды .
V . Үй тапсырмасы . 17 - қарасөзін жаттау .
Қай өлеңімен үндестірер едің ? ( талдау )
VІ . Бағалау.
-----------------------
Адам болам десеңіз
Надандықтың белгісі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz