Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Күз өлеңі

Сабақтың тақырыбы : Абай шығармаларының мәні

Сабақтың мақсаты :
а ) Оқушылардың Абай туралы білімдерін қорыту , жинақтау ;
ә )Оқушыларды білімділікке , байқампаздыққа тәрбиелеу,эстетикалық тәрбие
беру.
б ) Шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, сөз мәдениетін
жетілдіру.

Сабақтың түрі : дәстүрлі емес, шығармашылық ізденіс сабағы .

Сабақтың типі : жинақтау .

Оқыту формасы : бірлескен ұжымдық іс - әрекет .

Сабақтың әдісі : сұрақ - жауап , талдау , ой бөлісу .

Пәнаралық байланыс : қазақ тілі

Көрнекілігі : интерактивті тақта , иллюстрациялық суреттер , қосымша
материалдар , семантикалық карта .

Сабақтың барысы : І . Ұйымдастыру кезеңі . Сәлемдесіп , сабаққа
қатысуы
қадағаланады .
ІІ . Үй тапсырмасын тексеру .
1 . Сұрақтар беріледі .
2 . Семантикалық карта толтырылады .
3 . «Өлең – сөздің патшасы , сөз
сарасы»
өлеңінің 6 шумағын жатқа айту.

ІІІ . Білімді жалпылау . Деңгейлік
тапсырмалар :
1 – деңгейдегі тапсырма мемлекеттік
стандарттық деңгей .
2 – деңгей . Ұжымдық .
3 - деңгей . Табиғат лирикасы .
4- Венн диаграммасы « Абай мен
Шәкәрім » салыстыру .
5 - деңгей . «Адам болам десеңіз...»
ойтолғау .

Кіріспе . Асыл сөзді іздесең ,
Абайды оқы , ерінбе ? - деп Сұлтанмахмұт
айтқандай , Абай – туған халқының, болашақ ұрпақтың өнегелі
тәрбиешісі , ана тілінің , қазақ поэзиясының өсіп гүлденуіне зор үлес
қосқан қамқоршысы . Олай болса , 1 – деңгейлік тапсырма :
«Адамның кейбір кездері» өлеңіне СКТ жасау .
( интерактивті тақтада жүргізіледі ) .

2 – деңгей . Ұжымдық . Абай поэзиясы - махаббат , сүйіспеншілікке
толы поэзия . Ақынның қай туындысы болмасын , оның алтын арқауы
болып , адам тұрады , адамға деген махаббат тұрады . Ақын
поэзиясындағы толық адамдардың бейнесі жасалынған .

Тапсырма . Даналық ойға құрылған шешендік қасиеті мол өнегелі
сөздеріне назар аударайық . ( Берілген тапсырманы орындау .)

Еркін жауап . Асыл сөздің жалғасын тап .

1. Жұмысы жоқтық ,
Тамағы тоқтық
( . . . . )
2. Үш – ақ нәрсе адамның қасиеті :
( . . . . )

3 . Өткірдің жүзі ,
Кестенің бізі ( . . . . )

Жалғастыру .

3 - деңгей . Абайдың табиғат лирикасы .

1- тапсырма . « Қыс » өлеңі .

а ). Ақын қысты қандай бейнеде суреттеген ?
ә ). Қыстағы адамдардың тіршілігі қалай бейнеленген ?
б ). Кейіптеу дегеніміз не ? мысал келтір
в ) . Алты қанат ақ орда үй шайқалды . Лексика - грамматикалық
талдау .

2 - тапсырма . « Күз » өлеңі .

а ) . Өлеңде күздің қандай белгілері суреттеледі ?
ә ). Өлеңде ауыл тұрмысын қалай бейнеленген ?
б ). Эпитет деген не ? «Күз » өлеңінен эпитетке мысал келтір .
в ). Жастар күлмес , жүгірмес бала шулай . қарамен жазылған сөзге
СКТ
( фонетикалық ) .
4- деңгей . Венн диаграммасы « Абай мен Шәкәрім » салыстыру .
5 - деңгей . «Адам болам десеңіз ... » ( ой толғау ) . 5 мин .

талап рақым

қанағат

еңбек
терең ой

өсек
өтірік

еріншек

мақтаншақ
бекер мал шашпақ

ІV . Қорыту : Халқымыздың рухани өмірі аспанында , халықтар
достығыны қайнар бастауында мәңгілік жарқырап тұратын үш жұлдыз бар
.
Олар : Шоқан , Ыбырай , Абай ! Ал бүгінгі сөзіміз сол үштің
бірі - А . Құнанбай жайында болды Абай атамыздың ұрпағынан
қалдырған мұрасы ұлан – ғайыр. Ұрпақтарына үлгі - өнеге боларлық ,
тәлім аларлық бай мұра қалдырды .

V . Үй тапсырмасы . 17 - қарасөзін жаттау .
Қай өлеңімен үндестірер едің ? ( талдау )

VІ . Бағалау.
-----------------------

Адам болам десеңіз

Надандықтың белгісі

Ұқсас жұмыстар
Абай Құнанбаев Ғылым таппай мақтанба
Қадір мырза әли "кәрі қыран "өлеңі 7 сынып
Өнер орталығы
Абай "күз"
Жыл мезгілдері жайлы ақпарат
Ана тілі туралы сөз өлеңі
Абайдың табиғат лирикасындағы физикалық құбылыстар
«күз-мереке, күз-береке»
Ақынның табиғат лирикасы
Абай дана, абай дара қазақта (бастауыш сынып)
Пәндер