Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жемістер түрлері
Қызылорда облысы
Жаңақорған ауданы
Жұлдыз ауылы
№52 Б Аралбаев атындағы орта
мектептің биология
пәні мұғалімі Тұрсынбек
Жұпарбаев Нақыпбекұлы
Сыныбы ;6 сынып Биология
1. Сабақтың тақырыбы. Жемістер
2. Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік : Оқушыларға жемістердің пайда болуы,
жемістердің түрлері жайлы білім беру.
ә) Тәрбиелік: Оқушыларды жеміс ағаштарын және қоршаған ортаны қорғауға
тәрбиелеу.
б) Дамыту: Жемістердің түрлері бойынша оқушылардың ойын дамыту.
3. Сабақтың өту әдісі: Сұрақ жауап, СТО топтастыру, пирамида, венн
диограммасы, сиқырлы таяқша.
4. Пән аралық байланыс: Биология, география.
5. Сабақтың көрнекілігі: Плакат, суреттер, буклет, жеміс макеттері.
6. Сабақ жоспары:
а) Ұйымдастыру кезеңі
ә) Ұрықтану
б) Жемістердің пайда болуы
в) Жемістер түрлері
г) Пайдасы
Сынып оқушыларын 4 топқа бөлу
І. Қызығушылықты ояту
4 топ оқушыларына «Ұрықтану» сөзіне топтастыру ұсыну
Гүл Көктемде Аталық Өздігінен Насеком Айқас Жел Аналық Жатын
ІІ. Мағынаны тану
Өсмдік гүлдеп болғаннан кейін аналық жатыны сақталып, ұрықтанып жеміске
айналады. Қалған бөлімдері қурап түсіп қалады. Жеміс – көбею мүшелерінің
соңғы даму сатысы. Ол – бір ғана гүлден дамиды. Жеміс ішінде тұқымы бар
гүлді өсімдіктердің көбею мүшесі. Барлық гүлді өсімдіктердің жемістері
шырынды және құрғақ деп 2 топқа бөлінеді.
Аталық пен аналық қосылып жеміс түзеді
Жеміс 2-ге бөлінеді Құрғақ және шырынды
|Құрғақ жеміс қабы қатты |Шырынды жеміс – шырыны мол жұмсақ |
|Сүректенген болады |болады |
|Бұршаққап ---------- Асбұршақ, Беде |Жидек ------- Қызанақ, Картоп, |
| |Жүзім, Қарақат |
|Бұршаққын ---- Орамжапырақ, Шомыр |Жидек тәрізді ---- Мандарин, |
| |Апельсин |
|Қауашақ ---- Меңдуана, Сүттіген |Сүйек жеміс --- Өрік, Шие, |
| |Алхоры, Шабдалы, |
|Қанатты жеміс ---- Үйеңкі, Қайың | |
|Дәнек ---- Бидай, Жүгері, Арпа, | |
|Күріш | |
|Тұқымша - -- Бақбақ,Таусағыз, | |
|Өгейшөп | |
Пирамидамен жұмыс жүргізу
|1 |Гүл |
|2 |Жеміс, аталық |
|3 |Аналық, түр, тозаң |
|4 |Ұрықтанады көктемде, ағаш су |
|5 |Құрғақ, шырынды, тосап, тамақ, күту |
Барлық өсімдіктер гүлдейді. Аталық пен аналықтың қосылуы нәтижесінде жеміс
пайда болады. Жеміс ағаштары көктемде гүлдейді. Жемістер құрғақ, шырынды
болып екіге бөлінеді. Жемістер тез пісу үшін су керек.
4 топ оқушыларымен венн диограммасымен жұмыс жүргізу.
|Құрғақ жеміс |Ұқсастығы |Шырынды жеміс |
|асбұршақ |гүл |қызанақ |
|орамжапырақ |жеміс |жүзім |
|шалқан |ұрықтанады |картоп |
|меңдуана |тозаңданады |мандарин |
|үйеңкі |тамыр |апельсин |
|қайың |пайдасы бар |лимон |
|бидай |витамин |өрік |
|жүгері |тамақ |шие |
|бақбақ |тұқым |алхоры |
|жаңғақ |жасуша |шабдалы |
| | |пияз |
Қабырғамен жұмыс. 4 топ оқушыларымен ой дамыту жұмбағын жүргізу. Жұмбақ
1 топ.
1. Қалың киім ұнатады
Шешіндірсең жылатады (пияз)
2. Сабағы: қысқарған
3. Жапырағы – параллель жүйкелі
4. Тамыры – шашақ
5. Пайдасы – тамақ-тымау
Жұмбақ 2 топ.
1. Басым дене-денем бас
Мойным қысқа бұрылмас (орамжапырақ)
2. Сабағы – Қысқарған
3. Жапырағы – Ромб
4. Тамыры – Негізгі
5. Пайдасы – Тамақ, салат
Жұмбақ 3-топ.
1. Көп дөңгелек саларсың өрмелеп сен
Айың күнің біткенде терермін мен (Жүзім)
2. Сабағы - Өрмелегіш
3. Жапырағы – Ромб
4. Тамыры – Негізгі
5. Пайдасы – Тосап, Сусын
Жұмбақ 4-топ
1. Ұзын мұртты сары бас
Қойынында наны бар (Бидай)
2. Сабағы – Тік
3. Жапырағы – Доға жүйкелі
4. Тамыры – Шашақ
5. Пайдасы – Ұн, нан, талқан
Кестемен жұмыс жүргізу
|Р/с |Өсімдік атауы |Құрғақ |Шырынды |Тұқым саны |
|1 |Картоп | |+ |∞ |
|2 |Өрік | |+ |1 |
|3 |Бидай |+ | |∞ |
|4 |Қауын | |+ |∞ |
|5 |Шие | |+ |1 |
|6 |Асбұршақ |+ | |∞ |
3. Ой толғаныс сатысы: «Сиқырлы таяқша» әдісімен бір сөзбен
қорытындылау
1. Жеміс – Шырынды – Қрғақ - Алма - Өрік – Апельсин – Қауын – Қарбыз –
Сәбіз – Картоп – Асқабақ – Бидай – Шие – Витамин – Тамақ – Бой өсіреді –
Гүлі бар т.б.
7. Үйге тапсырма беру. §24 Жемістер
8. Оқушыларды бағалау.
9. Оқушылармен қоштасу.
Жаңақорған ауданы
Жұлдыз ауылы
№52 Б Аралбаев атындағы орта
мектептің биология
пәні мұғалімі Тұрсынбек
Жұпарбаев Нақыпбекұлы
Сыныбы ;6 сынып Биология
1. Сабақтың тақырыбы. Жемістер
2. Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік : Оқушыларға жемістердің пайда болуы,
жемістердің түрлері жайлы білім беру.
ә) Тәрбиелік: Оқушыларды жеміс ағаштарын және қоршаған ортаны қорғауға
тәрбиелеу.
б) Дамыту: Жемістердің түрлері бойынша оқушылардың ойын дамыту.
3. Сабақтың өту әдісі: Сұрақ жауап, СТО топтастыру, пирамида, венн
диограммасы, сиқырлы таяқша.
4. Пән аралық байланыс: Биология, география.
5. Сабақтың көрнекілігі: Плакат, суреттер, буклет, жеміс макеттері.
6. Сабақ жоспары:
а) Ұйымдастыру кезеңі
ә) Ұрықтану
б) Жемістердің пайда болуы
в) Жемістер түрлері
г) Пайдасы
Сынып оқушыларын 4 топқа бөлу
І. Қызығушылықты ояту
4 топ оқушыларына «Ұрықтану» сөзіне топтастыру ұсыну
Гүл Көктемде Аталық Өздігінен Насеком Айқас Жел Аналық Жатын
ІІ. Мағынаны тану
Өсмдік гүлдеп болғаннан кейін аналық жатыны сақталып, ұрықтанып жеміске
айналады. Қалған бөлімдері қурап түсіп қалады. Жеміс – көбею мүшелерінің
соңғы даму сатысы. Ол – бір ғана гүлден дамиды. Жеміс ішінде тұқымы бар
гүлді өсімдіктердің көбею мүшесі. Барлық гүлді өсімдіктердің жемістері
шырынды және құрғақ деп 2 топқа бөлінеді.
Аталық пен аналық қосылып жеміс түзеді
Жеміс 2-ге бөлінеді Құрғақ және шырынды
|Құрғақ жеміс қабы қатты |Шырынды жеміс – шырыны мол жұмсақ |
|Сүректенген болады |болады |
|Бұршаққап ---------- Асбұршақ, Беде |Жидек ------- Қызанақ, Картоп, |
| |Жүзім, Қарақат |
|Бұршаққын ---- Орамжапырақ, Шомыр |Жидек тәрізді ---- Мандарин, |
| |Апельсин |
|Қауашақ ---- Меңдуана, Сүттіген |Сүйек жеміс --- Өрік, Шие, |
| |Алхоры, Шабдалы, |
|Қанатты жеміс ---- Үйеңкі, Қайың | |
|Дәнек ---- Бидай, Жүгері, Арпа, | |
|Күріш | |
|Тұқымша - -- Бақбақ,Таусағыз, | |
|Өгейшөп | |
Пирамидамен жұмыс жүргізу
|1 |Гүл |
|2 |Жеміс, аталық |
|3 |Аналық, түр, тозаң |
|4 |Ұрықтанады көктемде, ағаш су |
|5 |Құрғақ, шырынды, тосап, тамақ, күту |
Барлық өсімдіктер гүлдейді. Аталық пен аналықтың қосылуы нәтижесінде жеміс
пайда болады. Жеміс ағаштары көктемде гүлдейді. Жемістер құрғақ, шырынды
болып екіге бөлінеді. Жемістер тез пісу үшін су керек.
4 топ оқушыларымен венн диограммасымен жұмыс жүргізу.
|Құрғақ жеміс |Ұқсастығы |Шырынды жеміс |
|асбұршақ |гүл |қызанақ |
|орамжапырақ |жеміс |жүзім |
|шалқан |ұрықтанады |картоп |
|меңдуана |тозаңданады |мандарин |
|үйеңкі |тамыр |апельсин |
|қайың |пайдасы бар |лимон |
|бидай |витамин |өрік |
|жүгері |тамақ |шие |
|бақбақ |тұқым |алхоры |
|жаңғақ |жасуша |шабдалы |
| | |пияз |
Қабырғамен жұмыс. 4 топ оқушыларымен ой дамыту жұмбағын жүргізу. Жұмбақ
1 топ.
1. Қалың киім ұнатады
Шешіндірсең жылатады (пияз)
2. Сабағы: қысқарған
3. Жапырағы – параллель жүйкелі
4. Тамыры – шашақ
5. Пайдасы – тамақ-тымау
Жұмбақ 2 топ.
1. Басым дене-денем бас
Мойным қысқа бұрылмас (орамжапырақ)
2. Сабағы – Қысқарған
3. Жапырағы – Ромб
4. Тамыры – Негізгі
5. Пайдасы – Тамақ, салат
Жұмбақ 3-топ.
1. Көп дөңгелек саларсың өрмелеп сен
Айың күнің біткенде терермін мен (Жүзім)
2. Сабағы - Өрмелегіш
3. Жапырағы – Ромб
4. Тамыры – Негізгі
5. Пайдасы – Тосап, Сусын
Жұмбақ 4-топ
1. Ұзын мұртты сары бас
Қойынында наны бар (Бидай)
2. Сабағы – Тік
3. Жапырағы – Доға жүйкелі
4. Тамыры – Шашақ
5. Пайдасы – Ұн, нан, талқан
Кестемен жұмыс жүргізу
|Р/с |Өсімдік атауы |Құрғақ |Шырынды |Тұқым саны |
|1 |Картоп | |+ |∞ |
|2 |Өрік | |+ |1 |
|3 |Бидай |+ | |∞ |
|4 |Қауын | |+ |∞ |
|5 |Шие | |+ |1 |
|6 |Асбұршақ |+ | |∞ |
3. Ой толғаныс сатысы: «Сиқырлы таяқша» әдісімен бір сөзбен
қорытындылау
1. Жеміс – Шырынды – Қрғақ - Алма - Өрік – Апельсин – Қауын – Қарбыз –
Сәбіз – Картоп – Асқабақ – Бидай – Шие – Витамин – Тамақ – Бой өсіреді –
Гүлі бар т.б.
7. Үйге тапсырма беру. §24 Жемістер
8. Оқушыларды бағалау.
9. Оқушылармен қоштасу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz