Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жүру барысы
Сабақтың тақырыбы: Жол апатын болдырмаудың алдын алу!
Мақсаты: Оқушыларды сақтыққа тәрбиелеу, көше қатынас ережелерін меңгерту.
Жағдаяттар тудыру, сұрақтар қою, жұмбақ, өлең арқылы ойларын дамыту. Жолда
жүру ережесін білуге, есте сақтауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: Тоқта! Сақтан! Жол ашық! Газет, бағдаршам макеті, транспорт
модельдері, жол белгілері.
Жүру барысы:
1-оқушы: Көшеде жүру тәртібін орындамау көліктің жүріп тұруына кедергі
келтіреді, жұмысшылар басқа, оқушылар сабаққа, дәрігерге, басқа да барар
жерлерге дер кезінде жетпеуі мүмкін.
1-оқушы: Көшенің екіншібетіне өту үшін, арнайы өткіден өту керек. Ал,
қалалық жерлерде аспалы жерлерден, жер асты жолымен өтеді.
2-оқушы: Көшеде келе жатып, қақпадан шығып жатқан машинаны көрсең,
сақтанып, күте тұр. Көшеде тоқтап тұрған машинаның қасынан абайлап өт.
Машина есігін ашып қалуы мүмкін.
3-оқушы: Мектепке келе жатқанда өзіңе қауіпсіз болатын жолды таңдай біл.
Өткел тар болса, кездескен үлкен кісіге жол бер.
Мұғалім: Жиекжол деген не?
Оқушылар: (бірге) Ол адамдар жаяу жүретін көше жиегіндегі тар жол.
Мұғалім: Жаяуға қай жолмен жүруге болмайды?
Оқушылар: (бірге) Машиналар жүретін үлкен көшемен жүруге болмайды.
5-оқушы: Жиекжол бар ғой,
Жандар үшін жаяу.
Өт бірақ, тар ғой;
Шықпа жолға таяу.
Мұғалім: Көшеде жүру тәртібін кім басқарады?
Оқушылар: (бірге) Бағдаршам.
6-оқушы: Бағдаршам аты,
Көп көзді батыр.
Ток болғанмен заты,
Өзіңде көп ақыл.
7-оқушы: Бағдаршам - өмірімізді қауіптен сақтандыратын көмекшіміз,
оның сырын біліп, тілін алу баршамызға керек.
8-оқушы: Көреген дәу қырағы
Көшемізде тұрады.
Бағынамыз әрдайым
Ашса кезек үш көзін –
Тоқта! Сақтан! Жол ашық!
Мұғалім: «Бағдаршамның қызыл көзін көрсетеді)
9-оқушы: Қызыл көзі жанса,
Мейлі көлік жоқта.
Қатып қалған жанша,
Қыбыр етпе тоқта!
Мұғалім: (Бағдаршамның сары көзін көрсетеді)
10-оқушы: Сары көзі жанса,
Мейлі көлік жоқта,
Қатып қалған жанша,
Қыбыр етпе тоқта!
Мұғалім: (Бағдаршамның жасыл көзін көрсетеді)
11-оқушы: Жанса көзі жасыл,
Жолың айдай ашық,
Жүре бергін батыл,
Керегі жоқ сасып.
Мұғалім: Велосипедпен көшеде жүруге бола ма?
Оқушылар: (бірге) Тек 14 жастан кейін ғана көшеде жүруіне рұқсат
етіледі.
Оқушы: Бес жас емес, он төрт,
Болсаң-дағы кетпе.
Жолға шығып дәндеп,
Велосипед теппе.
Мұғалім: Трамвай, автобус, машина артына жабысуға бола ма?
Оқушылар: Транспорттың артына жабысуға болмайды. Құлап апатқа
ұшырауы мүмкін.
12-оқушы: Жүріп келе жатқан көліктің алдынан өтіп кетемін деуші
болма. Ол тоқтағанша не өтіп кеткенше тоса тұр.
13-оқушы: Аялдама тұрған автомобиль, автобус, троллейбустың,
машинаның арт жағынан айналып өт. Сонда сен оның соңында келе жатқан
машинаны дер кезінде көре аласың.
14-оқушы: Көшеден өтерде әуелі сол жағына көшенің орта тұсына
жеткенде, оң жағыңа көз сал. Егер машина келе жатса, өтіп кеткенше сол
орныңда күте тұр.
«Бағдаршам» әні хормен орындалады.
Мақсаты: Оқушыларды сақтыққа тәрбиелеу, көше қатынас ережелерін меңгерту.
Жағдаяттар тудыру, сұрақтар қою, жұмбақ, өлең арқылы ойларын дамыту. Жолда
жүру ережесін білуге, есте сақтауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: Тоқта! Сақтан! Жол ашық! Газет, бағдаршам макеті, транспорт
модельдері, жол белгілері.
Жүру барысы:
1-оқушы: Көшеде жүру тәртібін орындамау көліктің жүріп тұруына кедергі
келтіреді, жұмысшылар басқа, оқушылар сабаққа, дәрігерге, басқа да барар
жерлерге дер кезінде жетпеуі мүмкін.
1-оқушы: Көшенің екіншібетіне өту үшін, арнайы өткіден өту керек. Ал,
қалалық жерлерде аспалы жерлерден, жер асты жолымен өтеді.
2-оқушы: Көшеде келе жатып, қақпадан шығып жатқан машинаны көрсең,
сақтанып, күте тұр. Көшеде тоқтап тұрған машинаның қасынан абайлап өт.
Машина есігін ашып қалуы мүмкін.
3-оқушы: Мектепке келе жатқанда өзіңе қауіпсіз болатын жолды таңдай біл.
Өткел тар болса, кездескен үлкен кісіге жол бер.
Мұғалім: Жиекжол деген не?
Оқушылар: (бірге) Ол адамдар жаяу жүретін көше жиегіндегі тар жол.
Мұғалім: Жаяуға қай жолмен жүруге болмайды?
Оқушылар: (бірге) Машиналар жүретін үлкен көшемен жүруге болмайды.
5-оқушы: Жиекжол бар ғой,
Жандар үшін жаяу.
Өт бірақ, тар ғой;
Шықпа жолға таяу.
Мұғалім: Көшеде жүру тәртібін кім басқарады?
Оқушылар: (бірге) Бағдаршам.
6-оқушы: Бағдаршам аты,
Көп көзді батыр.
Ток болғанмен заты,
Өзіңде көп ақыл.
7-оқушы: Бағдаршам - өмірімізді қауіптен сақтандыратын көмекшіміз,
оның сырын біліп, тілін алу баршамызға керек.
8-оқушы: Көреген дәу қырағы
Көшемізде тұрады.
Бағынамыз әрдайым
Ашса кезек үш көзін –
Тоқта! Сақтан! Жол ашық!
Мұғалім: «Бағдаршамның қызыл көзін көрсетеді)
9-оқушы: Қызыл көзі жанса,
Мейлі көлік жоқта.
Қатып қалған жанша,
Қыбыр етпе тоқта!
Мұғалім: (Бағдаршамның сары көзін көрсетеді)
10-оқушы: Сары көзі жанса,
Мейлі көлік жоқта,
Қатып қалған жанша,
Қыбыр етпе тоқта!
Мұғалім: (Бағдаршамның жасыл көзін көрсетеді)
11-оқушы: Жанса көзі жасыл,
Жолың айдай ашық,
Жүре бергін батыл,
Керегі жоқ сасып.
Мұғалім: Велосипедпен көшеде жүруге бола ма?
Оқушылар: (бірге) Тек 14 жастан кейін ғана көшеде жүруіне рұқсат
етіледі.
Оқушы: Бес жас емес, он төрт,
Болсаң-дағы кетпе.
Жолға шығып дәндеп,
Велосипед теппе.
Мұғалім: Трамвай, автобус, машина артына жабысуға бола ма?
Оқушылар: Транспорттың артына жабысуға болмайды. Құлап апатқа
ұшырауы мүмкін.
12-оқушы: Жүріп келе жатқан көліктің алдынан өтіп кетемін деуші
болма. Ол тоқтағанша не өтіп кеткенше тоса тұр.
13-оқушы: Аялдама тұрған автомобиль, автобус, троллейбустың,
машинаның арт жағынан айналып өт. Сонда сен оның соңында келе жатқан
машинаны дер кезінде көре аласың.
14-оқушы: Көшеден өтерде әуелі сол жағына көшенің орта тұсына
жеткенде, оң жағыңа көз сал. Егер машина келе жатса, өтіп кеткенше сол
орныңда күте тұр.
«Бағдаршам» әні хормен орындалады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz