Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сайыстың тақырыбы
Cарысай негізгі мектебі
«Ең мықты,ең күшті»
8- сынып
Өткізген : Ақтөбе облыс Шалқар ауданы Сарысай негізгі мектебінің математика-
информатика пәні мұғалімі Жансүгірова Гүлшат Майлыбайқызы
2011-2012 оқу жылы
Сайыстың тақырыбы: «Ең мықты,ең күшті»
Мақсаты:Оқушыларды зерделілікке,зейінділікке,тапқырлыққа баулу,өнер-лі,
білімді, жігерлі және қайратты азамат болуға, ынтымақтастыққа,ұйым-
шылдыққа тәрбиелеу, білімге және спортқа қызығушылығын арттыру.
Әдісі:сұрақ-жауап,көрнекілік арқылы,түсіндіру,сайыс,ойын,бағалау
Көрнекілігі:кеспе қағаздар,нақыл сөздер,сәйкестік тесті,тапқырлық
тапсырмасы,доп,шелек,арқан,асық,шар,қап және т.б.
Пәнаралық байланысы:дене шынықтыру,информатика,қазақ әдебиеті
Сайыстың барысы:
І.Ұйымдастыру.
1.Оқушылар екі топқа бөлінеді: «Өжеттер», «Зеректер».
2.Әділқазы алқасын сайлау.
ІІ.Кіріспе.
Қазақ халқы жігітке мына алты қасиетті тән деп есептейді.Ол
қасиеттер:
1. Зерде –зейіні болсын;
2. Өнер өрісі болсын;
3. Тапқырлық ,талап,ерлігі болсын;
4. Жігер-күші болсын;
5. Қайрат-қаруы болсын;
6. Білімі болсын.
Ендеше, осы қасиеттер бойынан табылар 8-сынып оқушыларын «Ең мықты,ең
күшті» деп аталған сайысқа шақырамыз.Бұл сайыста оқушылар білім және
спорт өнері жөнінен күш сынасып,бәсекеге түседі.
«Өжеттер» тобының ұраны : «Ел болашағы –білімді ұрпақ»
«Зеректер» тобының ұраны : «Денсаулығы ғаламның-денсаулығы адамның»
ІІІ.Негізгі бөлім.
Нағыз қайсар жігітті,
Нағыз дүлдүл жігітті,
Анықтайтын кез келді.
1-сайыс.
1) Тасымалдау ойыны.
Топ жетекшісі сақина арқылы топ мүшелерін кезек-кезек тасымалдайды.
2) Сұрақ-жауап(кеспе қағазбен жұмыс)
1. Квадрат теңдеуді шешуге арналған теорема.
2. Байт неден тұрады?
3. Пернетақтадағы Ғ1-Ғ12 дейінгі пернелер не деп аталады?
4. Құрамында әріппен белгіленген белгісізі бар теңдік.
5. Әріптік-сандық ақпараттарды енгізу құрылғылары.
6. Екі нүктенің арасы.
7. Қолымызда 10 саусақ бар. 5 қолда неше саусақ бар?
8. Paint графиктік редакторында неше құрал бар?
9. 5,1,7,2,9,3,11,... тізіміндегі келесі сан.
10. Қазіргі уақыттағы маңызды байланыс түрлері.
11. өрнегінің мәні неге тең?
12. ?
13. Екі санның қосындысы 9-ға тең,айырмасы 5-ке тең,көбейтіндісі 14-ке
тең.Осы сандарды тап.
14. «Қазақ ежелден мал шаруашылығымен айналысқан.Олар мал
өрісін,тіршілік табиғатын,қадір-қасиетін әбден білген.» Бұл қандай
ақпарат түрі?
15. Геометрия атасы.
2-сайыс:
1) Доппен ойын.
Доппен ойнау арқылы кедергілерден айналып келу.
2) Математика және информатика пәндерінен есеп шығару.
|75110 санын сегіздік санау | |
|жүйесіне ауыстыр | |
|х1=9 , х2=5 түбірлері арқылы | |
|квадрат теңдеу құр. | |
Өнер де, ой да, білім де,
Өркендер қазақ тілінде.
Қазақ тілін сүйгендер,
Саналы білім үйренер.
3-сайыс:
1) Жолсерік ойыны
Топ жетекшісі топ мүшелерінің басына шелек кигізіп, межелі жерге апаруы
тиіс.
2) «Жалғасын тап» ойыны.(Қашықтық өлшемін жазу)
| |Ит өлген жер,___________________ |
|Қазақтың ұлттық қашықтық |________________________________ |
|өлшемдерін жаз |________________________________ |
4-сайыс:
1) Шармен ойын.
Топтар бір-біріне қарсы тұрып,қапқа шарды толтыруы қажет .Қай топтың
шар көп болса,сол топ ұпайға ие болады.
2) Сәйкестік тесті.(формуламен жұмыс)
|S=a2 | |
|S=ab | |
|aх2 +bх+c=0 | |
|х2+pх+q=0 | |
Оймен кәне өсейік,
Ойлы жұмбақ шешейік.
Оқысаң аласың,
Оқымасаң,қатарыңнаң қаласың.
5-сайыс:
1) Арқан тартыс ойыны.
2) Логикалық тапсырма.
Берілген екі үшбұрыштан қай фигураларды құрастыру мүмкін емес?
Үшбұрыштар бірінің үстіне бірі беттесуі мүмкін.
А. Ә. Б.
В. Г.
6-сайыс:
1)Асық ату ойыны. (ер балалармен)
2)Тапқырлық тапсырмасы.
|Кесіндіні өлшеу құралы | |
|Бұрышты өлшеу және салу құралы | |
|Шеңбер салу құралы | |
|Қағаздағы кескінді түсіріп, экранға шығаруға | |
|мүмкіндік беретін құрылғы | |
|Қағазды баспаға шығару құрылғысы | |
|Сандық және мәтіндік ақпаратты енгізу | |
|құрылғысы | |
|Сыртқы жад құрылғылары | |
ІV.Қорытынды бөлім.
Көп ұпай жинаған жеңімпаз топ мақтау қағазымен марапатталады.
«Ең мықты,ең күшті»
8- сынып
Өткізген : Ақтөбе облыс Шалқар ауданы Сарысай негізгі мектебінің математика-
информатика пәні мұғалімі Жансүгірова Гүлшат Майлыбайқызы
2011-2012 оқу жылы
Сайыстың тақырыбы: «Ең мықты,ең күшті»
Мақсаты:Оқушыларды зерделілікке,зейінділікке,тапқырлыққа баулу,өнер-лі,
білімді, жігерлі және қайратты азамат болуға, ынтымақтастыққа,ұйым-
шылдыққа тәрбиелеу, білімге және спортқа қызығушылығын арттыру.
Әдісі:сұрақ-жауап,көрнекілік арқылы,түсіндіру,сайыс,ойын,бағалау
Көрнекілігі:кеспе қағаздар,нақыл сөздер,сәйкестік тесті,тапқырлық
тапсырмасы,доп,шелек,арқан,асық,шар,қап және т.б.
Пәнаралық байланысы:дене шынықтыру,информатика,қазақ әдебиеті
Сайыстың барысы:
І.Ұйымдастыру.
1.Оқушылар екі топқа бөлінеді: «Өжеттер», «Зеректер».
2.Әділқазы алқасын сайлау.
ІІ.Кіріспе.
Қазақ халқы жігітке мына алты қасиетті тән деп есептейді.Ол
қасиеттер:
1. Зерде –зейіні болсын;
2. Өнер өрісі болсын;
3. Тапқырлық ,талап,ерлігі болсын;
4. Жігер-күші болсын;
5. Қайрат-қаруы болсын;
6. Білімі болсын.
Ендеше, осы қасиеттер бойынан табылар 8-сынып оқушыларын «Ең мықты,ең
күшті» деп аталған сайысқа шақырамыз.Бұл сайыста оқушылар білім және
спорт өнері жөнінен күш сынасып,бәсекеге түседі.
«Өжеттер» тобының ұраны : «Ел болашағы –білімді ұрпақ»
«Зеректер» тобының ұраны : «Денсаулығы ғаламның-денсаулығы адамның»
ІІІ.Негізгі бөлім.
Нағыз қайсар жігітті,
Нағыз дүлдүл жігітті,
Анықтайтын кез келді.
1-сайыс.
1) Тасымалдау ойыны.
Топ жетекшісі сақина арқылы топ мүшелерін кезек-кезек тасымалдайды.
2) Сұрақ-жауап(кеспе қағазбен жұмыс)
1. Квадрат теңдеуді шешуге арналған теорема.
2. Байт неден тұрады?
3. Пернетақтадағы Ғ1-Ғ12 дейінгі пернелер не деп аталады?
4. Құрамында әріппен белгіленген белгісізі бар теңдік.
5. Әріптік-сандық ақпараттарды енгізу құрылғылары.
6. Екі нүктенің арасы.
7. Қолымызда 10 саусақ бар. 5 қолда неше саусақ бар?
8. Paint графиктік редакторында неше құрал бар?
9. 5,1,7,2,9,3,11,... тізіміндегі келесі сан.
10. Қазіргі уақыттағы маңызды байланыс түрлері.
11. өрнегінің мәні неге тең?
12. ?
13. Екі санның қосындысы 9-ға тең,айырмасы 5-ке тең,көбейтіндісі 14-ке
тең.Осы сандарды тап.
14. «Қазақ ежелден мал шаруашылығымен айналысқан.Олар мал
өрісін,тіршілік табиғатын,қадір-қасиетін әбден білген.» Бұл қандай
ақпарат түрі?
15. Геометрия атасы.
2-сайыс:
1) Доппен ойын.
Доппен ойнау арқылы кедергілерден айналып келу.
2) Математика және информатика пәндерінен есеп шығару.
|75110 санын сегіздік санау | |
|жүйесіне ауыстыр | |
|х1=9 , х2=5 түбірлері арқылы | |
|квадрат теңдеу құр. | |
Өнер де, ой да, білім де,
Өркендер қазақ тілінде.
Қазақ тілін сүйгендер,
Саналы білім үйренер.
3-сайыс:
1) Жолсерік ойыны
Топ жетекшісі топ мүшелерінің басына шелек кигізіп, межелі жерге апаруы
тиіс.
2) «Жалғасын тап» ойыны.(Қашықтық өлшемін жазу)
| |Ит өлген жер,___________________ |
|Қазақтың ұлттық қашықтық |________________________________ |
|өлшемдерін жаз |________________________________ |
4-сайыс:
1) Шармен ойын.
Топтар бір-біріне қарсы тұрып,қапқа шарды толтыруы қажет .Қай топтың
шар көп болса,сол топ ұпайға ие болады.
2) Сәйкестік тесті.(формуламен жұмыс)
|S=a2 | |
|S=ab | |
|aх2 +bх+c=0 | |
|х2+pх+q=0 | |
Оймен кәне өсейік,
Ойлы жұмбақ шешейік.
Оқысаң аласың,
Оқымасаң,қатарыңнаң қаласың.
5-сайыс:
1) Арқан тартыс ойыны.
2) Логикалық тапсырма.
Берілген екі үшбұрыштан қай фигураларды құрастыру мүмкін емес?
Үшбұрыштар бірінің үстіне бірі беттесуі мүмкін.
А. Ә. Б.
В. Г.
6-сайыс:
1)Асық ату ойыны. (ер балалармен)
2)Тапқырлық тапсырмасы.
|Кесіндіні өлшеу құралы | |
|Бұрышты өлшеу және салу құралы | |
|Шеңбер салу құралы | |
|Қағаздағы кескінді түсіріп, экранға шығаруға | |
|мүмкіндік беретін құрылғы | |
|Қағазды баспаға шығару құрылғысы | |
|Сандық және мәтіндік ақпаратты енгізу | |
|құрылғысы | |
|Сыртқы жад құрылғылары | |
ІV.Қорытынды бөлім.
Көп ұпай жинаған жеңімпаз топ мақтау қағазымен марапатталады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz