Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат түбірлердің формулалары
Алгебра
8 сынып
Жаменкенова
Назгуль
Зайнуллиновна
№10 орта мектеп
мұғалімі
Сабақтың ақпараттық картасы
Тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Мақсаты :
Білімділік : Кадрат теңдеулерді шешудегі есептеу іскерліктерін ,
біліктерін ,әдістерін жетілдіру; ойлау қабілеттерін, салыстыра және
орынды қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық : дәстүрден тыс ойлай білу, математикалық тіл , өзіндік және
шығармашылық белсенділіктерін және тест материалдарымен жұмыс істей білуді
дамыту.
Тәрбиелік : шығармашылық потенциалдарын ашуға көмектесу, пәнге, оқуға деген
дұрыс көзқарастарын нығайту, өзіндік және өзара бақылау қабілеттерін
қалыптастырып, пікірлесу арқылы коммуникативті құзырлықтарын жетілдіру.
Типі:аралас.
Сабақ түрі : әңгіме, практикум.
Сабақтың құрылымы :модульдік технология бағытымен
Технология: ізгілендіріп оқыту элементтері,дифференцияция деңгейлері,
Жеке тұлғаға бағыттау, тестік бақылау технологияларының элементтері.
өдістері :ізденіс,зерттеу, практикалық, өзіндік жұмыс
: Интерактивті форма (фронтальді, жеке дара ,жұптасып жұмыс жасау).
Бақылау түрі :өзіндік бақылау, өзара бақылау , мұғалім тарапынан бақылау.
КҚ: интерактивті құрылғы .
Пәнаралық байланыс:Қоғамдық гуманитарлық ғылымдар .
Мотивация:материалды қызықтыра беру.
Білімді қолдану : оқушы тұлғасын әлеметтендіру.
Түсінік хат .
Сабақтың білім аймағы мен пәндік орны маңызы:
-алгебра сабағы 8 сынып,
Бөлім 2 “Квадрат теңдеулер ”, §7 тақырып “Квадрат теңдеу түбірлерінің
формулалары ”;
Мектеп бағыты,сынып бағыты /профилі/. Жалпыбілім беретін мектеп оқушыларына
құрылған.
Тақырыптың сағат саны . 2 сағат
Оқу материалын таңдау принципі : оқу мазмұны оқушылардың жас ерекшіліктері
мен психолгиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған.
Оқушылар ұжымын бөлу принципі : үш жұмыс қатары бойынша үш микротоп
Сабақтың материалды –техникалық қамтамасыз етілуі
• компьютер;
• интерактивті тақта
Мұғалім мен оқушылардың ақпараттық қамсыздандырылу ресурстары .
Оқулық . Алгебра 8 сынып , автор А.А. Абылкасымова.
Әдістемелік құрал Алгебра 8 сынып , автор А.А. Абылкасымова.
Сабақ моделі
1 Мотивациялық /қызығушылық кезең..
Уақыт аралығы : 2 мин
• Ұйымдастыру кезеңі .Сәлемдесу және сабаққа әзірлік.
• Мотивация (флипчарттың беті 1)
«Математика – басқа ғылымдар үшін күрделі теңдеудей»
Новалис
2 Оқушылардың білімін белсендіру .
Уақыт аралығы : 8 мин
Оқушыларға сабақ тақырыбы, мақсаты түсіндіріледі .
Мақсаты : толымсыз квадрат теңдеулерді шешуде білімдерін тиянақтау;
оқушыларды ойынға тарту арқылы белсендіру;
Жаппай сұрау жүргізу / жеке дара сұрақтар / 2 мин
А) теңдеудің түрін анықтау комментарий жасау (:келтірілген квадрат теңдеу
, толымсыз квадрат теңдеу, толық квадрат теңдеу оның барлық
коэффиценттерін атау,) (флипчарт беті )
1. x² + 4x - 6 = 0
2. 2x² + 6x = 6
3. 7x² - 14x = 0
4. x² + 5x - 1= 0
5. 3x² - 5x + 19 = 0
6. x² - 13x = 0
«Тізбектей « жұмыс /3 мин
Б) толымсыз квадрат теңдеулерді шешу (флипчарт беті ). /контейнер
1. 5х2-20=0
2. 2х2-3х=0
3. с2-0,64=0
Топтық жұмыс ( 4 оқушыдан) / 3 мин
В) толымсыз квадрат теңдеулердің коэффиценттерін анықтау арқылы . жалпы
түрін жазып кестені толтыру (флипчарт беті )
| |Теңдеу |а | в | с | Жалпы түрі |
|1 қатар 1 топ |2х2+4х=0 | | | | |
|1 қатар 2топ |5х 2=0 | | | | |
|2қатар 1 топ |7х2-49=0 | | | | |
|2қатар 2 топ |36х2-72х=0 | | | | |
|3 қатар 1 топ |15х2+3=0 | | | | |
|3 қатар 2 топ |6х2=0 | | | | |
| | | | | | |
3.Жаңа білімді игеру
Сабақ тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
(Материалды түсіндіру үшін мәселелік – ізденіс әдісі қолданылады ).
Уақыт аралығы : 13 мин
3.1 Мақсаты : Дискриминант пен теңдеу түбірлерінің арасындағы байланысты
оқып үйрену
Түрі : интерактивті әрекет ету әдісі
Мұғалім :Балалар !Егер толық квадрат теңдеу берілсе оны қалай шешуіміз
керек және коэффиценттерді анықтай білу өте маңызды деп ойлайсыңдар ма?.
Оқушылар жауабы:.
Мұғалім :Толық квадрат теңдеуді шешу үшін дискриминант ұғымы енгізілген
және оны табу үшін теңдеу коэффиценттерін дұрыс ажырата білу өте маңызды
себебі, теңдеудің түбірлерінің бар жоғы және саны осы мәнеге тура тәуелді
.
3.2Ақпарат . Тарихи мағлұмат (тарихи мағлұмат ) (флипчарттың беті а)
Уақыт аралығы : 2мин
Мақсаты : оқу пәндерінің арасындағы байланысты көрсету .
Фрагмент: «Квадраттық теңдеулер және оларды шешу тәсілдері ерте заманнан
белгілі . Мыс біздің заманымыздан 2 мың жыл бұрын өлшеу есептері
вавилондықтарды квадраттық теңдеуді шешуге алып келгенАл алгебраның атасы
әл-Хорезми бұл теңдеулерді екі тәсілмен шешкен.Ол кезде бүгінгідей шешудің
жалпы формуласы келтірілмегендіктен оны шешудің 6 түрін көрсеткен. ».
|Әл-Хорезмидің жазуы |Қазіргі жазылуы |
|1) Квадраттар түбірлерге тең |Х2=вх |
|2) Квадраттар санға тең |Х2=с |
|3) Квадраттар мен сан түбірлерге тең |Х2+с=вх |
|4) Түбірлер санға тең |Вх=с |
|5) Квадраттар мен түбірлер санға тең |Х2+вх=с |
|6) Түбірлер мен сан квадраттарға тең |Вх+с=х2 |
3.3 Квадрат түбірлердің формулалары ». (флипчарт беті )/11 мин
Мақсаты : Формулаларды пайдаланып теңдеулерді шеше білу .
Д- дискриминант
Д= в2-4ас
Х1/2=
D>0 / 2 түбір
D<0 /түбірі жоқ
D=0/ 1 түбір
Мысалы : 1) 2х2+3х-5=0, Д=49
2) 25 х2-10х+1=0, Д=0
3) 9х2-3х+2=0 , Д=-63
4 Материалды бекіту
1) Есептер шығару : 10 мин
Мақсаты : Оқушылардың жаңа материалды игеруін бақылау
4.1 Блиц-сұрақ /3 мин
( түрі : жаппай )
1. толық квадрат теңдеуді шешуде формуланы қолдану үшін қандай ұғымды
пайдаланамыз?
2. Толымсыз квадрат теңдеуді шешуде дискриминант қолданыла ма?
|Теңдеу |D>0 |D<0 |D=0 |
|ах2+вх+с =0 |Х1/2= | |Х1=х2= |
3 Практикум /4 мин
(формасы : жеке дара практикалық ).
х2-7х+12=0
9х2-12х+4=0
Уақыт аралығы : 5 мин
2. Тест жұмысы : /иә +/ жоқ-
1. а=1 , болса теңдеу келтірілген квадрат теңдеу
2. Толымсыз квадрат теңдеулерді шешкенде дискриминантты
есептеп табамыз
3. теңдеудің түбірін тапқанда в коэффицентінің таңбасы маңызды
емес.
4. Д= в2-4ас
5. Х1/2=
Жаңа білімді игерулерінің нәтижесін өздері бағалайды :
1. толық игердім, қолдана аламын ( бағасы 5)
2. толық игердім, бірақ практикада қолдануда қиналамын (
бағасы -4)
3. жартылай игердім ( бағасы 3)
4. мүлде түк түсінбедім ( бағасы 2)
4. Рефлексия/
Уақыт аралығы : 3 мин
Мақсаты : сабақтың мақсатын орындауда кері байланыс алу
1. Оқушылардың іс- әреккеттерін бағалау
6. Үй тапсырмасы
Нұсқау беру .
п. 7 ( фомулаларды білу ), деңгейлік тапсырмалар
А №133 В №136 С №141
8 сынып
Жаменкенова
Назгуль
Зайнуллиновна
№10 орта мектеп
мұғалімі
Сабақтың ақпараттық картасы
Тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Мақсаты :
Білімділік : Кадрат теңдеулерді шешудегі есептеу іскерліктерін ,
біліктерін ,әдістерін жетілдіру; ойлау қабілеттерін, салыстыра және
орынды қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық : дәстүрден тыс ойлай білу, математикалық тіл , өзіндік және
шығармашылық белсенділіктерін және тест материалдарымен жұмыс істей білуді
дамыту.
Тәрбиелік : шығармашылық потенциалдарын ашуға көмектесу, пәнге, оқуға деген
дұрыс көзқарастарын нығайту, өзіндік және өзара бақылау қабілеттерін
қалыптастырып, пікірлесу арқылы коммуникативті құзырлықтарын жетілдіру.
Типі:аралас.
Сабақ түрі : әңгіме, практикум.
Сабақтың құрылымы :модульдік технология бағытымен
Технология: ізгілендіріп оқыту элементтері,дифференцияция деңгейлері,
Жеке тұлғаға бағыттау, тестік бақылау технологияларының элементтері.
өдістері :ізденіс,зерттеу, практикалық, өзіндік жұмыс
: Интерактивті форма (фронтальді, жеке дара ,жұптасып жұмыс жасау).
Бақылау түрі :өзіндік бақылау, өзара бақылау , мұғалім тарапынан бақылау.
КҚ: интерактивті құрылғы .
Пәнаралық байланыс:Қоғамдық гуманитарлық ғылымдар .
Мотивация:материалды қызықтыра беру.
Білімді қолдану : оқушы тұлғасын әлеметтендіру.
Түсінік хат .
Сабақтың білім аймағы мен пәндік орны маңызы:
-алгебра сабағы 8 сынып,
Бөлім 2 “Квадрат теңдеулер ”, §7 тақырып “Квадрат теңдеу түбірлерінің
формулалары ”;
Мектеп бағыты,сынып бағыты /профилі/. Жалпыбілім беретін мектеп оқушыларына
құрылған.
Тақырыптың сағат саны . 2 сағат
Оқу материалын таңдау принципі : оқу мазмұны оқушылардың жас ерекшіліктері
мен психолгиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған.
Оқушылар ұжымын бөлу принципі : үш жұмыс қатары бойынша үш микротоп
Сабақтың материалды –техникалық қамтамасыз етілуі
• компьютер;
• интерактивті тақта
Мұғалім мен оқушылардың ақпараттық қамсыздандырылу ресурстары .
Оқулық . Алгебра 8 сынып , автор А.А. Абылкасымова.
Әдістемелік құрал Алгебра 8 сынып , автор А.А. Абылкасымова.
Сабақ моделі
1 Мотивациялық /қызығушылық кезең..
Уақыт аралығы : 2 мин
• Ұйымдастыру кезеңі .Сәлемдесу және сабаққа әзірлік.
• Мотивация (флипчарттың беті 1)
«Математика – басқа ғылымдар үшін күрделі теңдеудей»
Новалис
2 Оқушылардың білімін белсендіру .
Уақыт аралығы : 8 мин
Оқушыларға сабақ тақырыбы, мақсаты түсіндіріледі .
Мақсаты : толымсыз квадрат теңдеулерді шешуде білімдерін тиянақтау;
оқушыларды ойынға тарту арқылы белсендіру;
Жаппай сұрау жүргізу / жеке дара сұрақтар / 2 мин
А) теңдеудің түрін анықтау комментарий жасау (:келтірілген квадрат теңдеу
, толымсыз квадрат теңдеу, толық квадрат теңдеу оның барлық
коэффиценттерін атау,) (флипчарт беті )
1. x² + 4x - 6 = 0
2. 2x² + 6x = 6
3. 7x² - 14x = 0
4. x² + 5x - 1= 0
5. 3x² - 5x + 19 = 0
6. x² - 13x = 0
«Тізбектей « жұмыс /3 мин
Б) толымсыз квадрат теңдеулерді шешу (флипчарт беті ). /контейнер
1. 5х2-20=0
2. 2х2-3х=0
3. с2-0,64=0
Топтық жұмыс ( 4 оқушыдан) / 3 мин
В) толымсыз квадрат теңдеулердің коэффиценттерін анықтау арқылы . жалпы
түрін жазып кестені толтыру (флипчарт беті )
| |Теңдеу |а | в | с | Жалпы түрі |
|1 қатар 1 топ |2х2+4х=0 | | | | |
|1 қатар 2топ |5х 2=0 | | | | |
|2қатар 1 топ |7х2-49=0 | | | | |
|2қатар 2 топ |36х2-72х=0 | | | | |
|3 қатар 1 топ |15х2+3=0 | | | | |
|3 қатар 2 топ |6х2=0 | | | | |
| | | | | | |
3.Жаңа білімді игеру
Сабақ тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
(Материалды түсіндіру үшін мәселелік – ізденіс әдісі қолданылады ).
Уақыт аралығы : 13 мин
3.1 Мақсаты : Дискриминант пен теңдеу түбірлерінің арасындағы байланысты
оқып үйрену
Түрі : интерактивті әрекет ету әдісі
Мұғалім :Балалар !Егер толық квадрат теңдеу берілсе оны қалай шешуіміз
керек және коэффиценттерді анықтай білу өте маңызды деп ойлайсыңдар ма?.
Оқушылар жауабы:.
Мұғалім :Толық квадрат теңдеуді шешу үшін дискриминант ұғымы енгізілген
және оны табу үшін теңдеу коэффиценттерін дұрыс ажырата білу өте маңызды
себебі, теңдеудің түбірлерінің бар жоғы және саны осы мәнеге тура тәуелді
.
3.2Ақпарат . Тарихи мағлұмат (тарихи мағлұмат ) (флипчарттың беті а)
Уақыт аралығы : 2мин
Мақсаты : оқу пәндерінің арасындағы байланысты көрсету .
Фрагмент: «Квадраттық теңдеулер және оларды шешу тәсілдері ерте заманнан
белгілі . Мыс біздің заманымыздан 2 мың жыл бұрын өлшеу есептері
вавилондықтарды квадраттық теңдеуді шешуге алып келгенАл алгебраның атасы
әл-Хорезми бұл теңдеулерді екі тәсілмен шешкен.Ол кезде бүгінгідей шешудің
жалпы формуласы келтірілмегендіктен оны шешудің 6 түрін көрсеткен. ».
|Әл-Хорезмидің жазуы |Қазіргі жазылуы |
|1) Квадраттар түбірлерге тең |Х2=вх |
|2) Квадраттар санға тең |Х2=с |
|3) Квадраттар мен сан түбірлерге тең |Х2+с=вх |
|4) Түбірлер санға тең |Вх=с |
|5) Квадраттар мен түбірлер санға тең |Х2+вх=с |
|6) Түбірлер мен сан квадраттарға тең |Вх+с=х2 |
3.3 Квадрат түбірлердің формулалары ». (флипчарт беті )/11 мин
Мақсаты : Формулаларды пайдаланып теңдеулерді шеше білу .
Д- дискриминант
Д= в2-4ас
Х1/2=
D>0 / 2 түбір
D<0 /түбірі жоқ
D=0/ 1 түбір
Мысалы : 1) 2х2+3х-5=0, Д=49
2) 25 х2-10х+1=0, Д=0
3) 9х2-3х+2=0 , Д=-63
4 Материалды бекіту
1) Есептер шығару : 10 мин
Мақсаты : Оқушылардың жаңа материалды игеруін бақылау
4.1 Блиц-сұрақ /3 мин
( түрі : жаппай )
1. толық квадрат теңдеуді шешуде формуланы қолдану үшін қандай ұғымды
пайдаланамыз?
2. Толымсыз квадрат теңдеуді шешуде дискриминант қолданыла ма?
|Теңдеу |D>0 |D<0 |D=0 |
|ах2+вх+с =0 |Х1/2= | |Х1=х2= |
3 Практикум /4 мин
(формасы : жеке дара практикалық ).
х2-7х+12=0
9х2-12х+4=0
Уақыт аралығы : 5 мин
2. Тест жұмысы : /иә +/ жоқ-
1. а=1 , болса теңдеу келтірілген квадрат теңдеу
2. Толымсыз квадрат теңдеулерді шешкенде дискриминантты
есептеп табамыз
3. теңдеудің түбірін тапқанда в коэффицентінің таңбасы маңызды
емес.
4. Д= в2-4ас
5. Х1/2=
Жаңа білімді игерулерінің нәтижесін өздері бағалайды :
1. толық игердім, қолдана аламын ( бағасы 5)
2. толық игердім, бірақ практикада қолдануда қиналамын (
бағасы -4)
3. жартылай игердім ( бағасы 3)
4. мүлде түк түсінбедім ( бағасы 2)
4. Рефлексия/
Уақыт аралығы : 3 мин
Мақсаты : сабақтың мақсатын орындауда кері байланыс алу
1. Оқушылардың іс- әреккеттерін бағалау
6. Үй тапсырмасы
Нұсқау беру .
п. 7 ( фомулаларды білу ), деңгейлік тапсырмалар
А №133 В №136 С №141
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz