Квадрат түбірлердің формулалары

Алгебра
8 сынып
Жаменкенова
Назгуль
Зайнуллиновна
№10 орта мектеп мұғалімі
Сабақтың ақпараттық картасы
Тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Мақсаты :
Білімділік : Кадрат теңдеулерді шешудегі есептеу іскерліктерін, біліктерін, әдістерін жетілдіру; ойлау қабілеттерін, салыстыра және орынды қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық : дәстүрден тыс ойлай білу, математикалық тіл, өзіндік және шығармашылық белсенділіктерін және тест материалдарымен жұмыс істей білуді дамыту.
Тәрбиелік : шығармашылық потенциалдарын ашуға көмектесу, пәнге, оқуға деген дұрыс көзқарастарын нығайту, өзіндік және өзара бақылау қабілеттерін қалыптастырып, пікірлесу арқылы коммуникативті құзырлықтарын жетілдіру.
Типі:аралас.
Сабақ түрі : әңгіме, практикум.
Сабақтың құрылымы :модульдік технология бағытымен
Технология: ізгілендіріп оқыту элементтері, дифференцияция деңгейлері,
Жеке тұлғаға бағыттау, тестік бақылау технологияларының элементтері.
өдістері :ізденіс, зерттеу, практикалық, өзіндік жұмыс
: Интерактивті форма (фронтальді, жеке дара, жұптасып жұмыс жасау) .
Бақылау түрі :өзіндік бақылау, өзара бақылау, мұғалім тарапынан бақылау .
КҚ: интерактивті құрылғы .
Пәнаралық байланыс:Қоғамдық гуманитарлық ғылымдар .
Мотивация:материалды қызықтыра беру.
Білімді қолдану : оқушы тұлғасын әлеметтендіру .
Түсінік хат .
Сабақтың білім аймағы мен пәндік орны маңызы :
-алгебра сабағы 8 сынып,
Бөлім 2 “Квадрат теңдеулер ”, §7 тақырып “Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары ”;
Мектеп бағыты, сынып бағыты /профилі/ . Жалпыбілім беретін мектеп оқушыларына құрылған.
Тақырыптың сағат саны . 2 сағат
Оқу материалын таңдау принципі : оқу мазмұны оқушылардың жас ерекшіліктері мен психолгиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған.
Оқушылар ұжымын бөлу принципі : үш жұмыс қатары бойынша үш микротоп
Сабақтың материалды -техникалық қамтамасыз етілуі
- компьютер;
- интерактивті тақта
Мұғалім мен оқушылардың ақпараттық қамсыздандырылу ресурстары .
Оқулық . Алгебра 8 сынып, автор А. А. Абылкасымова.
Әдістемелік құрал Алгебра 8 сынып, автор А. А. Абылкасымова.
Сабақ моделі
1 Мотивациялық /қызығушылық кезең. .
Уақыт аралығы : 2 мин
- Ұйымдастыру кезеңі . Сәлемдесу және сабаққа әзірлік.
- Мотивация (флипчарттың беті 1)
«Математика - басқа ғылымдар үшін күрделі теңдеудей» Новалис
2 Оқушылардың білімін белсендіру .
Уақыт аралығы : 8 мин
Оқушыларға сабақ тақырыбы, мақсаты түсіндіріледі .
Мақсаты : толымсыз квадрат теңдеулерді шешуде білімдерін тиянақтау; оқушыларды ойынға тарту арқылы белсендіру;
Жаппай сұрау жүргізу / жеке дара сұрақтар / 2 мин
А) теңдеудің түрін анықтау комментарий жасау (:келтірілген квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу, толық квадрат теңдеу оның барлық коэффиценттерін атау, ) (флипчарт беті )
- x² + 4x - 6 = 0
- 2x² + 6x = 6
- 7x² - 14x = 0
- x² + 5x - 1= 0
- 3x² - 5x + 19 = 0
- x² - 13x = 0
«Тізбектей « жұмыс /3 мин
Б) толымсыз квадрат теңдеулерді шешу (флипчарт беті ) . /контейнер
1. 5х 2 -20=0
2. 2х 2 -3х=0
3. с 2 -0, 64=0
Топтық жұмыс ( 4 оқушыдан) / 3 мин
В) толымсыз квадрат теңдеулердің коэффиценттерін анықтау арқылы . жалпы түрін жазып кестені толтыру (флипчарт беті )
1 қатар 1 топ
1 қатар 2топ
2қатар 1 топ
2қатар 2 топ
3 қатар 1 топ
3 қатар 2 топ
2х 2 +4х=0
5х 2 =0
7х 2 -49=0
36х 2 -72х=0
15х 2 +3=0
6х 2 =0
3. Жаңа білімді игеру
Сабақ тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
(Материалды түсіндіру үшін мәселелік - ізденіс әдісі қолданылады ) .
Уақыт аралығы : 13 мин
3. 1 Мақсаты : Дискриминант пен теңдеу түбірлерінің арасындағы байланысты оқып үйрену
Түрі : интерактивті әрекет ету әдісі
Мұғалім :Балалар !Егер толық квадрат теңдеу берілсе оны қалай шешуіміз керек және коэффиценттерді анықтай білу өте маңызды деп ойлайсыңдар ма?.
Оқушылар жауабы:.
Мұғалім :Толық квадрат теңдеуді шешу үшін дискриминант ұғымы енгізілген және оны табу үшін теңдеу коэффиценттерін дұрыс ажырата білу өте маңызды себебі, теңдеудің түбірлерінің бар жоғы және саны осы мәнеге тура тәуелді .
3. 2Ақпарат . Тарихи мағлұмат (тарихи мағлұмат ) (флипчарттың беті а)
Уақыт аралығы : 2мин
Мақсаты : оқу пәндерінің арасындағы байланысты көрсету .
Фрагмент: «Квадраттық теңдеулер және оларды шешу тәсілдері ерте заманнан белгілі . Мыс біздің заманымыздан 2 мың жыл бұрын өлшеу есептері вавилондықтарды квадраттық теңдеуді шешуге алып келгенАл алгебраның атасы әл-Хорезми бұл теңдеулерді екі тәсілмен шешкен. Ол кезде бүгінгідей шешудің жалпы формуласы келтірілмегендіктен оны шешудің 6 түрін көрсеткен. ».
3. 3 Квадрат түбірлердің формулалары ». (флипчарт беті ) /11 мин
Мақсаты : Формулаларды пайдаланып теңдеулерді шеше білу .
Д- дискриминант
Д= в 2 -4ас
Х 1/2 =
D>0 / 2 түбір
D<0 /түбірі жоқ
D=0/ 1 түбір
Мысалы : 1) 2х 2 +3х-5=0, Д=49
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz