8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - сабақтың ақпараттық картасы

Алгебра

8 сынып

Жаменкенова

Назгуль

Зайнуллиновна

№10 орта мектеп мұғалімі

Сабақтың ақпараттық картасы

Тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары

Мақсаты :

Білімділік : Кадрат теңдеулерді шешудегі есептеу іскерліктерін, біліктерін, әдістерін жетілдіру; ойлау қабілеттерін, салыстыра және орынды қолдана білуге үйрету.

Дамытушылық : дәстүрден тыс ойлай білу, математикалық тіл, өзіндік және шығармашылық белсенділіктерін және тест материалдарымен жұмыс істей білуді дамыту.

Тәрбиелік : шығармашылық потенциалдарын ашуға көмектесу, пәнге, оқуға деген дұрыс көзқарастарын нығайту, өзіндік және өзара бақылау қабілеттерін қалыптастырып, пікірлесу арқылы коммуникативті құзырлықтарын жетілдіру.

Типі:аралас.

Сабақ түрі : әңгіме, практикум.

Сабақтың құрылымы :модульдік технология бағытымен

Технология: ізгілендіріп оқыту элементтері, дифференцияция деңгейлері,

Жеке тұлғаға бағыттау, тестік бақылау технологияларының элементтері.

өдістері :ізденіс, зерттеу, практикалық, өзіндік жұмыс

: Интерактивті форма (фронтальді, жеке дара, жұптасып жұмыс жасау) .

Бақылау түрі :өзіндік бақылау, өзара бақылау, мұғалім тарапынан бақылау .

КҚ: интерактивті құрылғы .

Пәнаралық байланыс:Қоғамдық гуманитарлық ғылымдар .

Мотивация:материалды қызықтыра беру.

Білімді қолдану : оқушы тұлғасын әлеметтендіру .

Түсінік хат .

Сабақтың білім аймағы мен пәндік орны маңызы :

-алгебра сабағы 8 сынып,

Бөлім 2 “Квадрат теңдеулер ”, §7 тақырып “Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары ”;

Мектеп бағыты, сынып бағыты /профилі/ . Жалпыбілім беретін мектеп оқушыларына құрылған.

Тақырыптың сағат саны . 2 сағат

Оқу материалын таңдау принципі : оқу мазмұны оқушылардың жас ерекшіліктері мен психолгиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған.

Оқушылар ұжымын бөлу принципі : үш жұмыс қатары бойынша үш микротоп

Сабақтың материалды -техникалық қамтамасыз етілуі

  • компьютер;
  • интерактивті тақта

Мұғалім мен оқушылардың ақпараттық қамсыздандырылу ресурстары .

Оқулық . Алгебра 8 сынып, автор А. А. Абылкасымова.

Әдістемелік құрал Алгебра 8 сынып, автор А. А. Абылкасымова.

Сабақ моделі

1 Мотивациялық /қызығушылық кезең. .

Уақыт аралығы : 2 мин

  • Ұйымдастыру кезеңі . Сәлемдесу және сабаққа әзірлік.
  • Мотивация (флипчарттың беті 1)

«Математика - басқа ғылымдар үшін күрделі теңдеудей» Новалис

2 Оқушылардың білімін белсендіру .

Уақыт аралығы : 8 мин

Оқушыларға сабақ тақырыбы, мақсаты түсіндіріледі .

Мақсаты : толымсыз квадрат теңдеулерді шешуде білімдерін тиянақтау; оқушыларды ойынға тарту арқылы белсендіру;

Жаппай сұрау жүргізу / жеке дара сұрақтар / 2 мин

А) теңдеудің түрін анықтау комментарий жасау (:келтірілген квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу, толық квадрат теңдеу оның барлық коэффиценттерін атау, ) (флипчарт беті )

  1. x² + 4x - 6 = 0
  2. 2x² + 6x = 6
  3. 7x² - 14x = 0
  4. x² + 5x - 1= 0
  5. 3x² - 5x + 19 = 0
  6. x² - 13x = 0

«Тізбектей « жұмыс /3 мин

Б) толымсыз квадрат теңдеулерді шешу (флипчарт беті ) . /контейнер

1. 5х 2 -20=0

2. 2х 2 -3х=0

3. с 2 -0, 64=0

Топтық жұмыс ( 4 оқушыдан) / 3 мин

В) толымсыз квадрат теңдеулердің коэффиценттерін анықтау арқылы . жалпы түрін жазып кестені толтыру (флипчарт беті )

:
Теңдеу: Теңдеу
а: а
в: в
с: с
Жалпы түрі: Жалпы түрі
:

1 қатар 1 топ

1 қатар 2топ

2қатар 1 топ

2қатар 2 топ

3 қатар 1 топ

3 қатар 2 топ

Теңдеу:

2 +4х=0

2 =0

2 -49=0

36х 2 -72х=0

15х 2 +3=0

2 =0

а:
в:
с:
Жалпы түрі:

3. Жаңа білімді игеру

Сабақ тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары

(Материалды түсіндіру үшін мәселелік - ізденіс әдісі қолданылады ) .

Уақыт аралығы : 13 мин

3. 1 Мақсаты : Дискриминант пен теңдеу түбірлерінің арасындағы байланысты оқып үйрену

Түрі : интерактивті әрекет ету әдісі

Мұғалім :Балалар !Егер толық квадрат теңдеу берілсе оны қалай шешуіміз керек және коэффиценттерді анықтай білу өте маңызды деп ойлайсыңдар ма?.

Оқушылар жауабы:.

Мұғалім :Толық квадрат теңдеуді шешу үшін дискриминант ұғымы енгізілген және оны табу үшін теңдеу коэффиценттерін дұрыс ажырата білу өте маңызды себебі, теңдеудің түбірлерінің бар жоғы және саны осы мәнеге тура тәуелді .

3. 2Ақпарат . Тарихи мағлұмат (тарихи мағлұмат ) (флипчарттың беті а)

Уақыт аралығы : 2мин

Мақсаты : оқу пәндерінің арасындағы байланысты көрсету .

Фрагмент: «Квадраттық теңдеулер және оларды шешу тәсілдері ерте заманнан белгілі . Мыс біздің заманымыздан 2 мың жыл бұрын өлшеу есептері вавилондықтарды квадраттық теңдеуді шешуге алып келгенАл алгебраның атасы әл-Хорезми бұл теңдеулерді екі тәсілмен шешкен. Ол кезде бүгінгідей шешудің жалпы формуласы келтірілмегендіктен оны шешудің 6 түрін көрсеткен. ».

Әл-Хорезмидің жазуы
Қазіргі жазылуы
Әл-Хорезмидің жазуы: 1) Квадраттар түбірлерге тең
Қазіргі жазылуы: Х 2 =вх
Әл-Хорезмидің жазуы: 2) Квадраттар санға тең
Қазіргі жазылуы: Х 2
Әл-Хорезмидің жазуы: 3) Квадраттар мен сан түбірлерге тең
Қазіргі жазылуы: Х 2 +с=вх
Әл-Хорезмидің жазуы: 4) Түбірлер санға тең
Қазіргі жазылуы: Вх=с
Әл-Хорезмидің жазуы: 5) Квадраттар мен түбірлер санға тең
Қазіргі жазылуы: Х 2 +вх=с
Әл-Хорезмидің жазуы: 6) Түбірлер мен сан квадраттарға тең
Қазіргі жазылуы: Вх+с=х 2

3. 3 Квадрат түбірлердің формулалары ». (флипчарт беті ) /11 мин

Мақсаты : Формулаларды пайдаланып теңдеулерді шеше білу .

Д- дискриминант

Д= в 2 -4ас

Х 1/2 =

\[\frac{\cdot\hat{a}\pm\sqrt{\hat{A}}}{2\hat{a}}\]

D>0 / 2 түбір

D<0 /түбірі жоқ

D=0/ 1 түбір

Мысалы : 1) 2х 2 +3х-5=0, Д=49


Ұқсас жұмыстар
8-сынып алгебрасы: квадрат теңдеулердің түбір формулалары
8-сынып, Алгебра: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Квадрат теңдеулердің түбір формулаларына арналған практикалық сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған алгебра сабағы: квадрат теңдеулердің түбірлерін табу формулалары
8-сынып математика: квадрат теңдеулерді дискриминант пен түбір формулалары арқылы шешу
Виет теоремасы: келтірілген квадрат теңдеулердің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісі (8-сынып, алгебра)
8-сынып алгебрасы: квадрат түбірдің анықтамасы және қасиеттері
8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулерді шешудің әдістері (практикалық сабақ)
9-сынып алгебрасы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру сабағының ақпараттық картасы
8-сынып: Топтық жұмыс арқылы квадрат теңдеулердің түбірлерін табу және Виет теоремасын оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz