Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Квадрат түбірлердің формулалары

Алгебра
8 сынып

Жаменкенова

Назгуль

Зайнуллиновна

№10 орта мектеп
мұғалімі

Сабақтың ақпараттық картасы
Тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Мақсаты :
Білімділік : Кадрат теңдеулерді шешудегі есептеу іскерліктерін ,
біліктерін ,әдістерін жетілдіру; ойлау қабілеттерін, салыстыра және
орынды қолдана білуге үйрету.

Дамытушылық : дәстүрден тыс ойлай білу, математикалық тіл , өзіндік және
шығармашылық белсенділіктерін және тест материалдарымен жұмыс істей білуді
дамыту.
Тәрбиелік : шығармашылық потенциалдарын ашуға көмектесу, пәнге, оқуға деген
дұрыс көзқарастарын нығайту, өзіндік және өзара бақылау қабілеттерін
қалыптастырып, пікірлесу арқылы коммуникативті құзырлықтарын жетілдіру.
Типі:аралас.
Сабақ түрі : әңгіме, практикум.
Сабақтың құрылымы :модульдік технология бағытымен
Технология: ізгілендіріп оқыту элементтері,дифференцияция деңгейлері,
Жеке тұлғаға бағыттау, тестік бақылау технологияларының элементтері.
өдістері :ізденіс,зерттеу, практикалық, өзіндік жұмыс
: Интерактивті форма (фронтальді, жеке дара ,жұптасып жұмыс жасау).
Бақылау түрі :өзіндік бақылау, өзара бақылау , мұғалім тарапынан бақылау.
КҚ: интерактивті құрылғы .
Пәнаралық байланыс:Қоғамдық гуманитарлық ғылымдар .
Мотивация:материалды қызықтыра беру.
Білімді қолдану : оқушы тұлғасын әлеметтендіру.

Түсінік хат .

Сабақтың білім аймағы мен пәндік орны маңызы:
-алгебра сабағы 8 сынып,
Бөлім 2 “Квадрат теңдеулер ”, §7 тақырып “Квадрат теңдеу түбірлерінің
формулалары ”;
Мектеп бағыты,сынып бағыты /профилі/. Жалпыбілім беретін мектеп оқушыларына
құрылған.
Тақырыптың сағат саны . 2 сағат
Оқу материалын таңдау принципі : оқу мазмұны оқушылардың жас ерекшіліктері
мен психолгиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған.
Оқушылар ұжымын бөлу принципі : үш жұмыс қатары бойынша үш микротоп
Сабақтың материалды –техникалық қамтамасыз етілуі
• компьютер;
• интерактивті тақта
Мұғалім мен оқушылардың ақпараттық қамсыздандырылу ресурстары .
Оқулық . Алгебра 8 сынып , автор А.А. Абылкасымова.
Әдістемелік құрал Алгебра 8 сынып , автор А.А. Абылкасымова.
Сабақ моделі
1 Мотивациялық /қызығушылық кезең..
Уақыт аралығы : 2 мин
• Ұйымдастыру кезеңі .Сәлемдесу және сабаққа әзірлік.
• Мотивация (флипчарттың беті 1)
«Математика – басқа ғылымдар үшін күрделі теңдеудей»
Новалис
2 Оқушылардың білімін белсендіру .
Уақыт аралығы : 8 мин
Оқушыларға сабақ тақырыбы, мақсаты түсіндіріледі .
Мақсаты : толымсыз квадрат теңдеулерді шешуде білімдерін тиянақтау;
оқушыларды ойынға тарту арқылы белсендіру;
Жаппай сұрау жүргізу / жеке дара сұрақтар / 2 мин
А) теңдеудің түрін анықтау комментарий жасау (:келтірілген квадрат теңдеу
, толымсыз квадрат теңдеу, толық квадрат теңдеу оның барлық
коэффиценттерін атау,) (флипчарт беті )
1. x² + 4x - 6 = 0
2. 2x² + 6x = 6
3. 7x² - 14x = 0
4. x² + 5x - 1= 0
5. 3x² - 5x + 19 = 0
6. x² - 13x = 0
«Тізбектей « жұмыс /3 мин
Б) толымсыз квадрат теңдеулерді шешу (флипчарт беті ). /контейнер
1. 5х2-20=0
2. 2х2-3х=0
3. с2-0,64=0
Топтық жұмыс ( 4 оқушыдан) / 3 мин
В) толымсыз квадрат теңдеулердің коэффиценттерін анықтау арқылы . жалпы
түрін жазып кестені толтыру (флипчарт беті )
| |Теңдеу |а | в | с | Жалпы түрі |
|1 қатар 1 топ |2х2+4х=0 | | |  |  |
|1 қатар 2топ |5х 2=0 | | | | |
|2қатар 1 топ |7х2-49=0 | | | | |
|2қатар 2 топ |36х2-72х=0 | | | | |
|3 қатар 1 топ |15х2+3=0 | | | | |
|3 қатар 2 топ |6х2=0 | | | | |
| | | | | | |

3.Жаңа білімді игеру

Сабақ тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары

(Материалды түсіндіру үшін мәселелік – ізденіс әдісі қолданылады ).

Уақыт аралығы : 13 мин
3.1 Мақсаты : Дискриминант пен теңдеу түбірлерінің арасындағы байланысты
оқып үйрену
Түрі : интерактивті әрекет ету әдісі

Мұғалім :Балалар !Егер толық квадрат теңдеу берілсе оны қалай шешуіміз
керек және коэффиценттерді анықтай білу өте маңызды деп ойлайсыңдар ма?.
Оқушылар жауабы:.
Мұғалім :Толық квадрат теңдеуді шешу үшін дискриминант ұғымы енгізілген
және оны табу үшін теңдеу коэффиценттерін дұрыс ажырата білу өте маңызды
себебі, теңдеудің түбірлерінің бар жоғы және саны осы мәнеге тура тәуелді
.
3.2Ақпарат . Тарихи мағлұмат (тарихи мағлұмат ) (флипчарттың беті а)
Уақыт аралығы : 2мин
Мақсаты : оқу пәндерінің арасындағы байланысты көрсету .
Фрагмент: «Квадраттық теңдеулер және оларды шешу тәсілдері ерте заманнан
белгілі . Мыс біздің заманымыздан 2 мың жыл бұрын өлшеу есептері
вавилондықтарды квадраттық теңдеуді шешуге алып келгенАл алгебраның атасы
әл-Хорезми бұл теңдеулерді екі тәсілмен шешкен.Ол кезде бүгінгідей шешудің
жалпы формуласы келтірілмегендіктен оны шешудің 6 түрін көрсеткен. ».
|Әл-Хорезмидің жазуы |Қазіргі жазылуы |
|1) Квадраттар түбірлерге тең |Х2=вх |
|2) Квадраттар санға тең |Х2=с |
|3) Квадраттар мен сан түбірлерге тең |Х2+с=вх |
|4) Түбірлер санға тең |Вх=с |
|5) Квадраттар мен түбірлер санға тең |Х2+вх=с |
|6) Түбірлер мен сан квадраттарға тең |Вх+с=х2 |

3.3 Квадрат түбірлердің формулалары ». (флипчарт беті )/11 мин
Мақсаты : Формулаларды пайдаланып теңдеулерді шеше білу .
Д- дискриминант
Д= в2-4ас
Х1/2=
D>0 / 2 түбір
D<0 /түбірі жоқ
D=0/ 1 түбір
Мысалы : 1) 2х2+3х-5=0, Д=49
2) 25 х2-10х+1=0, Д=0
3) 9х2-3х+2=0 , Д=-63
4 Материалды бекіту
1) Есептер шығару : 10 мин
Мақсаты : Оқушылардың жаңа материалды игеруін бақылау
4.1 Блиц-сұрақ /3 мин
( түрі : жаппай )
1. толық квадрат теңдеуді шешуде формуланы қолдану үшін қандай ұғымды
пайдаланамыз?
2. Толымсыз квадрат теңдеуді шешуде дискриминант қолданыла ма?

|Теңдеу |D>0 |D<0 |D=0 |
|ах2+вх+с =0 |Х1/2= | |Х1=х2= |

3 Практикум /4 мин

(формасы : жеке дара практикалық ).

х2-7х+12=0
9х2-12х+4=0

Уақыт аралығы : 5 мин
2. Тест жұмысы : /иә +/ жоқ-
1. а=1 , болса теңдеу келтірілген квадрат теңдеу
2. Толымсыз квадрат теңдеулерді шешкенде дискриминантты
есептеп табамыз
3. теңдеудің түбірін тапқанда в коэффицентінің таңбасы маңызды
емес.
4. Д= в2-4ас
5. Х1/2=
Жаңа білімді игерулерінің нәтижесін өздері бағалайды :
1. толық игердім, қолдана аламын ( бағасы 5)
2. толық игердім, бірақ практикада қолдануда қиналамын (
бағасы -4)
3. жартылай игердім ( бағасы 3)
4. мүлде түк түсінбедім ( бағасы 2)
4. Рефлексия/
Уақыт аралығы : 3 мин
Мақсаты : сабақтың мақсатын орындауда кері байланыс алу
1. Оқушылардың іс- әреккеттерін бағалау
6. Үй тапсырмасы
Нұсқау беру .
п. 7 ( фомулаларды білу ), деңгейлік тапсырмалар
А №133 В №136 С №141

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. 8 сынып
Математикадан ашық сабақ. квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Квадрат түбірлер
Квадрат теңдеулер түрлері
Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару тәсілі
Теңдеудің түбірлерін табыңдар
Пәндер