Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Туынды функцияны
Курс тақырыбы:
Бағдарлама авторы: Жалмендин Бекболат
Түсінік хат
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы математика курсы қоршаған
әлемнің заңдылықтарын оқып-үйренуде математика негізгі аппарат және өзіндік
құрал ретінде рөл атқаратын іс-әрекет салаларын таңдаған оқушыларға
арналған. Математиканы оқытуда қарастырылатын қандайда бір нақты жағдаяттың
математикалық моделін құру және тұжырымдау нақты процестер мен құбылыстарды
зерделеуде пайдаланылады.
11 сыныпқа арналған математика курсы әлемнің біртұтас бейнесін
қалыптастыруға, жалпы ғылыми және интеллектуалдық біліктерді меңгертуге
мүмкіндік береді.Дифференциалдық есептеулер оқушының математикаға деген
ықыласын оятуға, қызықты есептерді шешу арқылы жаңа әдіс-тәсілдермен,
идеялармен таныстыру арқылы математика жөніндегі түсінігін, математикалық
ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.
Мақсаты:
Функцияның туындысы, аргумент, функция, функцияның анықталу облысы,
нүктедегі шегі мен үзіліссіздігі ұғымдарын және функция мен аргумент
өсімшесі, туындының анықтамасын, туындыны табу ережелерін тереңдете беру.
Туындының физикалық және геометриялық мағынасын түсіндіру. Туындының
қолданылуына дифференциалдық есептеу формулаларын практикада пайдалана
білу. Есеп шығаруда білім-білік дағдысын жетілдіру.
Міндеті:
1) Туынды ұғымын кеңейте отырып туындыларды табу ережелерін, туындыны табу
формулаларын оқушы жадына қалдыру, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.
2) Туындыны физикалық, геометриялық мағынасын ашу, жуықтап есептеу,
жанаманың теңдеуі формуласын қорытып шығару, оларды есеп шығаруда
қолдану.
3) Туындыны функцияны зерттеуге қолдануға үйрету. Дифференциалдық
теңдеулер теориясына сүйене отырып есептер шығару дағдысын
қалыптастыру.
4) Оқушының шығармашылық ойлауы ақпаратқа сыни көзқарасы, ізденушілік
қабілетін қалыптастыру.
|№ |Сабақ тақырыбы |Сағат |Мерзімі |Сабақ түрі |Әдебиеттер |Енгізулер |
| | |саны | | | | |
|2 |Туынды туралы ұғым. |2 | |Лекция сабақ |Дидактикалық| |
| |Туындының анықтамасы, | | | |материалдар,| |
| |функцияның туындысы | | | |10 сынып, | |
| | | | | |Алгебра және| |
| | | | | |анализ | |
| | | | | |бастамалары.| |
|3 |Есеп шығару |1 | |Қосымша | | |
| | | | |материалдарме| | |
| | | | |н жұмыс | | |
|4 |Функция графигіне |1 | | | | |
| |жүргізілген жанама | | | | | |
|5 |Есеп шығару |1 | |«Жұлдызды | | |
| | | | |сағат» сабағы| | |
|6 |Функцияның үздіксіздігі|1 | | | | |
| |және шекке көшу туралы | | | | | |
| |ұғым | | | | | |
|7 |Туындыны табу |1 | |Қайталау | |Реферат |
| |ережелері. | | |сабағы | |жаздыру |
| |Дифференциялдаудың | | | | | |
| |негізгі формулалары | | | | | |
|8 |Есеп шығару |1 | | | |Реферат |
| | | | | | |талдау |
| | | | | | |сабағы |
|9 |Математикалық индукция |1 | |Семинар сабақ| | |
| |әдісін қолданып | | | | | |
| |туындыны есептеу. | | | | | |
|10 |Есеп шығару |1 | |Есеп шығару | |Тест |
| | | | |жаттығу | |жинағы |
| | | | |сабағы | |2010 жыл |
|11 |Туындының физикалық |2 | |Интеграциялық| |Оқушыларға|
| |және геометриялық | | |сабақ | |тапсырма |
| |мағынасы | | | | |беру |
|12 |Есеп шығару |2 | |Электронды | | |
| | | | |оқулықпен | | |
| | | | |жұмыс №1,№2 | | |
|13 |Лагранж формуласы, |1 | |Конференция | | |
| |формуланы есеп шығаруда| | |сабақ | | |
| |қолдану | | | | | |
|14 |Есеп шығару |1 | | | | |
|15 |Күрделі функцияның |1 | | | |Эвристикал|
| |туындысы | | | | |ық |
| | | | | | |тапсырмала|
| | | | | | |р |
| | | | | | |(зерттеу) |
|16 |Есеп шығару |2 | |Жарыс сабақ | | |
| | | | |«Брэйн ринг» | | |
|17 |Тригонометриялық |1 | | | | |
| |функциялардың туындысы | | | | | |
|18 |Есеп шығару |1 | |Леция сабақ |Задачи по | |
| | | | |Консультация |алгебре и |Реферат |
| | | | |сабақ (Көмек |началам |жазу |
| | | | |сабағы) |анализа для | |
| | | | | |10-11кл. | |
|19 |Тригонометриялық |1 | | | | |
| |функциялардың мәнін | | | | | |
| |жуықтап есептеу | | | | | |
|20 |Есеп шығару |1 | | | |Реферат |
| | | | | | |жазу |
|21 |Туынды функцияны |1 | |Лекция сабақ | | |
| |зерттеуге қолдану. | | | | | |
| |Функцияның өсу және | | | | | |
| |кему белгілері | | | | | |
|22 |Сындық нүктелер. |1 | |Электронды | |Сызба |
| |Функцияның | | |оқулықпен | |схемалар |
| |экстремумдері | | |жұмыс | | |
|23 |Есеп шығару |2 | | | |Тест |
| | | | | | |жұмысын |
| | | | | | |алу |
|24 |Функцияны зерттеуге |2 | |Практикалық | | |
| |туындыны қолдану, | | |жұмыс | | |
| |графигін салу. | | | | | |
| |Функцияның ең үлкен | | | | | |
| |және ең кіші мәндері | | | | | |
|25 |Есеп шығару |3 | |Сынақ сабағы | | |
|26 |Қорытындылау |1 | |Тексеру және | | |
| | | | |бағалау | | |
| | | | |сабағы | | |
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Алгебра және анализ бастамалары. Авторлары: Әбілқасымова А.Е, Шойынбеков
К.Д, Есенова М.И, Жұмағұлова З.А
2. Алгебра және анализ бастамалары Авторлары:. Колмогоров А.Н, Абрамов А.М,
Дудницын Ю.П, Ивлев Б.М
3. Алгебра және анализ бастамалары. «Есептер жинағы» Авторлары:
Әбілқасымова А.Е, Жұмағұлова З.А
4. Алгебра және анализ бастамалары «Дидактикалық материалдар» Авторлары:
Әбілқасымова А.Е, Жұмағұлова З.А
5. Задачи по алгебре и анализа для 10-11 классов Авторы: Саакян С.М,
Гольдман А.М, Денисов Д.В
Бағдарлама авторы: Жалмендин Бекболат
Түсінік хат
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы математика курсы қоршаған
әлемнің заңдылықтарын оқып-үйренуде математика негізгі аппарат және өзіндік
құрал ретінде рөл атқаратын іс-әрекет салаларын таңдаған оқушыларға
арналған. Математиканы оқытуда қарастырылатын қандайда бір нақты жағдаяттың
математикалық моделін құру және тұжырымдау нақты процестер мен құбылыстарды
зерделеуде пайдаланылады.
11 сыныпқа арналған математика курсы әлемнің біртұтас бейнесін
қалыптастыруға, жалпы ғылыми және интеллектуалдық біліктерді меңгертуге
мүмкіндік береді.Дифференциалдық есептеулер оқушының математикаға деген
ықыласын оятуға, қызықты есептерді шешу арқылы жаңа әдіс-тәсілдермен,
идеялармен таныстыру арқылы математика жөніндегі түсінігін, математикалық
ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.
Мақсаты:
Функцияның туындысы, аргумент, функция, функцияның анықталу облысы,
нүктедегі шегі мен үзіліссіздігі ұғымдарын және функция мен аргумент
өсімшесі, туындының анықтамасын, туындыны табу ережелерін тереңдете беру.
Туындының физикалық және геометриялық мағынасын түсіндіру. Туындының
қолданылуына дифференциалдық есептеу формулаларын практикада пайдалана
білу. Есеп шығаруда білім-білік дағдысын жетілдіру.
Міндеті:
1) Туынды ұғымын кеңейте отырып туындыларды табу ережелерін, туындыны табу
формулаларын оқушы жадына қалдыру, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.
2) Туындыны физикалық, геометриялық мағынасын ашу, жуықтап есептеу,
жанаманың теңдеуі формуласын қорытып шығару, оларды есеп шығаруда
қолдану.
3) Туындыны функцияны зерттеуге қолдануға үйрету. Дифференциалдық
теңдеулер теориясына сүйене отырып есептер шығару дағдысын
қалыптастыру.
4) Оқушының шығармашылық ойлауы ақпаратқа сыни көзқарасы, ізденушілік
қабілетін қалыптастыру.
|№ |Сабақ тақырыбы |Сағат |Мерзімі |Сабақ түрі |Әдебиеттер |Енгізулер |
| | |саны | | | | |
|2 |Туынды туралы ұғым. |2 | |Лекция сабақ |Дидактикалық| |
| |Туындының анықтамасы, | | | |материалдар,| |
| |функцияның туындысы | | | |10 сынып, | |
| | | | | |Алгебра және| |
| | | | | |анализ | |
| | | | | |бастамалары.| |
|3 |Есеп шығару |1 | |Қосымша | | |
| | | | |материалдарме| | |
| | | | |н жұмыс | | |
|4 |Функция графигіне |1 | | | | |
| |жүргізілген жанама | | | | | |
|5 |Есеп шығару |1 | |«Жұлдызды | | |
| | | | |сағат» сабағы| | |
|6 |Функцияның үздіксіздігі|1 | | | | |
| |және шекке көшу туралы | | | | | |
| |ұғым | | | | | |
|7 |Туындыны табу |1 | |Қайталау | |Реферат |
| |ережелері. | | |сабағы | |жаздыру |
| |Дифференциялдаудың | | | | | |
| |негізгі формулалары | | | | | |
|8 |Есеп шығару |1 | | | |Реферат |
| | | | | | |талдау |
| | | | | | |сабағы |
|9 |Математикалық индукция |1 | |Семинар сабақ| | |
| |әдісін қолданып | | | | | |
| |туындыны есептеу. | | | | | |
|10 |Есеп шығару |1 | |Есеп шығару | |Тест |
| | | | |жаттығу | |жинағы |
| | | | |сабағы | |2010 жыл |
|11 |Туындының физикалық |2 | |Интеграциялық| |Оқушыларға|
| |және геометриялық | | |сабақ | |тапсырма |
| |мағынасы | | | | |беру |
|12 |Есеп шығару |2 | |Электронды | | |
| | | | |оқулықпен | | |
| | | | |жұмыс №1,№2 | | |
|13 |Лагранж формуласы, |1 | |Конференция | | |
| |формуланы есеп шығаруда| | |сабақ | | |
| |қолдану | | | | | |
|14 |Есеп шығару |1 | | | | |
|15 |Күрделі функцияның |1 | | | |Эвристикал|
| |туындысы | | | | |ық |
| | | | | | |тапсырмала|
| | | | | | |р |
| | | | | | |(зерттеу) |
|16 |Есеп шығару |2 | |Жарыс сабақ | | |
| | | | |«Брэйн ринг» | | |
|17 |Тригонометриялық |1 | | | | |
| |функциялардың туындысы | | | | | |
|18 |Есеп шығару |1 | |Леция сабақ |Задачи по | |
| | | | |Консультация |алгебре и |Реферат |
| | | | |сабақ (Көмек |началам |жазу |
| | | | |сабағы) |анализа для | |
| | | | | |10-11кл. | |
|19 |Тригонометриялық |1 | | | | |
| |функциялардың мәнін | | | | | |
| |жуықтап есептеу | | | | | |
|20 |Есеп шығару |1 | | | |Реферат |
| | | | | | |жазу |
|21 |Туынды функцияны |1 | |Лекция сабақ | | |
| |зерттеуге қолдану. | | | | | |
| |Функцияның өсу және | | | | | |
| |кему белгілері | | | | | |
|22 |Сындық нүктелер. |1 | |Электронды | |Сызба |
| |Функцияның | | |оқулықпен | |схемалар |
| |экстремумдері | | |жұмыс | | |
|23 |Есеп шығару |2 | | | |Тест |
| | | | | | |жұмысын |
| | | | | | |алу |
|24 |Функцияны зерттеуге |2 | |Практикалық | | |
| |туындыны қолдану, | | |жұмыс | | |
| |графигін салу. | | | | | |
| |Функцияның ең үлкен | | | | | |
| |және ең кіші мәндері | | | | | |
|25 |Есеп шығару |3 | |Сынақ сабағы | | |
|26 |Қорытындылау |1 | |Тексеру және | | |
| | | | |бағалау | | |
| | | | |сабағы | | |
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Алгебра және анализ бастамалары. Авторлары: Әбілқасымова А.Е, Шойынбеков
К.Д, Есенова М.И, Жұмағұлова З.А
2. Алгебра және анализ бастамалары Авторлары:. Колмогоров А.Н, Абрамов А.М,
Дудницын Ю.П, Ивлев Б.М
3. Алгебра және анализ бастамалары. «Есептер жинағы» Авторлары:
Әбілқасымова А.Е, Жұмағұлова З.А
4. Алгебра және анализ бастамалары «Дидактикалық материалдар» Авторлары:
Әбілқасымова А.Е, Жұмағұлова З.А
5. Задачи по алгебре и анализа для 10-11 классов Авторы: Саакян С.М,
Гольдман А.М, Денисов Д.В
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz