Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Аңдардың қысқы тіршілігі
тақырыбы: Аңдардың қысқы тіршілігі.
Сабақтың мақсаты:
а) білімдік: Оқушыларға әңгімені түсініп оқыта отырып,негізгі
ойды,идеяны ұғындыру.Қысқы табиғат ерекшеліктерімен таныстыра
отырып,аңдардың қысқы тіршілігі туралы түсініктерін қалыптастыру.Топпен
жұмыс жасай білуге,өзіндік жұмыс істеуге,ізденуге үйрету.
ә) тәрбиелік:Экологиялық тәрбие беру,адамдардың жануарларға көрсететін
көмегін айта отырып,оқушыларды қайырымдылыққа баулу.
б) дамытушылық:Сын тұрғысынан ойлауын,сөздік қорларын,тіл
байлығын,шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Әдіс – тәсілдер: Ой қозғау,сұрақ қою,әңгімелесу,салыстыру.
Көрнекіліктер:Жануарлар бейнеленген слайдттар.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа психологиялық дайындығын қалыптастыру.
Сүйейік, табиғатты аялайық!
Біз де онан жақсылықты аямайық!
Табиғаттан нәр алған ғой жанымыз,
Ұсынайық жүрек нұрын бәріміз.
Оқушылар бір – біріне тілек тілейді:
Құстардың дауысына құлақ сал!
Табиғаттың сұлулығын сезіне біл!
Табиғатты қорғай біл!
Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызу.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
«Өсімдіктердің қысқы тіршілігі» мәтіні бойынша өсімдіктердің қалай
қыстайтынын айтқызу.
ІІІ.Жаңа сабақ.
1.Қызығушылығын ояту.
Қысқы табиғат ерекшелігін байқату үшін мәтіннен үзінді айту.
Тыста аяз шытынап тұр.Аязды көтере алмаған кейбір ағаштар қарс айрылып
жатыр.Қайда тығыласың? Қоректі қайдан табасың?
Қысқа жануарлар әрқалай дайындалады.Біреулері қыс бойы тәтті ұйқыға
кетсе,ал қоян,қасқыр жортып жүріп,қоректерін табады.
Оқушылардың айналадағы дүние туралы түсінігін байқау үшін «Жануарлар
тіршілігі» ойыны арқылы тапсырмалар беру.
І – топқа: Суреттегі қай жануар?
Ермексаздан қоянды мүсіндеңдер.Қоян қыста қалай тіршілік ететіні
туралы әңгімелеңдер.
ІІ – топқа: Бұл қандай аң?
Аю туралы білетіндеріңді әңгімелеңдер
ІІІ – топқа: Бұл қай аң?
Тиіннің тіршілігі туралы не білетіндеріңді әңгімелеңдер.
ІV – топқа: Венн диаграммасын жасап жабайы жануар мен үй жануарын салыстыра
әңгімелейді.
2.Мағынаны тану.
а)Оқулықта берілген «Аңдардың қысқы тіршілігі»мәтінді оқып беру.
Сендердің жаңа сабақтан алған түсініктеріңді байқау үшін қысқы орманға
саяхатқа шығайық.
ә)Суреттермен жұмыс.
- Орман іші қандай?
Айнала аппақ қар.Ағаштар ақ көрпеге оранған.
Қасқыр не істеп жүр?
- Ал,мына сурет туралы не айтуға болады?
-
«Тиін» әңгімесін оқып беру.
б) Сұрақтар беріліп жауап тыңдалады.
- Қысқа азық қорын дайындайтын аңдарды ата.
- Қасқыр,қоян,түлкі қысқа неге азық қорын дайындамайды?
- Тиін жаңғақты қайдан алады?
Сергіту сәті:
Армысың,шапағатты күніміз,
Табиғатқа құштар біз баламыз,
Армысың,табиғат - анамыз,
Алдыңызда бас иеді балаңыз.
3.Толғаныс.
«Аквариум» әдісі бойынша 4 топтан төрт оқушы шығып оқыған әңгіменің
мазмұнын айту.
ІV.Шығармашылық жұмыс: «Егер мен...»
V.Сабақты қорытындылау.Өздеріне ұнайтын аңның қысқы тіршілігі туралы
әңгімелеу.
-----------------------
№3 Аршалы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Жақсылық К.Ә
Дүниетану 1 сынып
Тақырыбы: «Аңдардың қысқы тіршілігі»
Сабақтың мақсаты:
а) білімдік: Оқушыларға әңгімені түсініп оқыта отырып,негізгі
ойды,идеяны ұғындыру.Қысқы табиғат ерекшеліктерімен таныстыра
отырып,аңдардың қысқы тіршілігі туралы түсініктерін қалыптастыру.Топпен
жұмыс жасай білуге,өзіндік жұмыс істеуге,ізденуге үйрету.
ә) тәрбиелік:Экологиялық тәрбие беру,адамдардың жануарларға көрсететін
көмегін айта отырып,оқушыларды қайырымдылыққа баулу.
б) дамытушылық:Сын тұрғысынан ойлауын,сөздік қорларын,тіл
байлығын,шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Әдіс – тәсілдер: Ой қозғау,сұрақ қою,әңгімелесу,салыстыру.
Көрнекіліктер:Жануарлар бейнеленген слайдттар.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа психологиялық дайындығын қалыптастыру.
Сүйейік, табиғатты аялайық!
Біз де онан жақсылықты аямайық!
Табиғаттан нәр алған ғой жанымыз,
Ұсынайық жүрек нұрын бәріміз.
Оқушылар бір – біріне тілек тілейді:
Құстардың дауысына құлақ сал!
Табиғаттың сұлулығын сезіне біл!
Табиғатты қорғай біл!
Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызу.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
«Өсімдіктердің қысқы тіршілігі» мәтіні бойынша өсімдіктердің қалай
қыстайтынын айтқызу.
ІІІ.Жаңа сабақ.
1.Қызығушылығын ояту.
Қысқы табиғат ерекшелігін байқату үшін мәтіннен үзінді айту.
Тыста аяз шытынап тұр.Аязды көтере алмаған кейбір ағаштар қарс айрылып
жатыр.Қайда тығыласың? Қоректі қайдан табасың?
Қысқа жануарлар әрқалай дайындалады.Біреулері қыс бойы тәтті ұйқыға
кетсе,ал қоян,қасқыр жортып жүріп,қоректерін табады.
Оқушылардың айналадағы дүние туралы түсінігін байқау үшін «Жануарлар
тіршілігі» ойыны арқылы тапсырмалар беру.
І – топқа: Суреттегі қай жануар?
Ермексаздан қоянды мүсіндеңдер.Қоян қыста қалай тіршілік ететіні
туралы әңгімелеңдер.
ІІ – топқа: Бұл қандай аң?
Аю туралы білетіндеріңді әңгімелеңдер
ІІІ – топқа: Бұл қай аң?
Тиіннің тіршілігі туралы не білетіндеріңді әңгімелеңдер.
ІV – топқа: Венн диаграммасын жасап жабайы жануар мен үй жануарын салыстыра
әңгімелейді.
2.Мағынаны тану.
а)Оқулықта берілген «Аңдардың қысқы тіршілігі»мәтінді оқып беру.
Сендердің жаңа сабақтан алған түсініктеріңді байқау үшін қысқы орманға
саяхатқа шығайық.
ә)Суреттермен жұмыс.
- Орман іші қандай?
Айнала аппақ қар.Ағаштар ақ көрпеге оранған.
Қасқыр не істеп жүр?
- Ал,мына сурет туралы не айтуға болады?
-
«Тиін» әңгімесін оқып беру.
б) Сұрақтар беріліп жауап тыңдалады.
- Қысқа азық қорын дайындайтын аңдарды ата.
- Қасқыр,қоян,түлкі қысқа неге азық қорын дайындамайды?
- Тиін жаңғақты қайдан алады?
Сергіту сәті:
Армысың,шапағатты күніміз,
Табиғатқа құштар біз баламыз,
Армысың,табиғат - анамыз,
Алдыңызда бас иеді балаңыз.
3.Толғаныс.
«Аквариум» әдісі бойынша 4 топтан төрт оқушы шығып оқыған әңгіменің
мазмұнын айту.
ІV.Шығармашылық жұмыс: «Егер мен...»
V.Сабақты қорытындылау.Өздеріне ұнайтын аңның қысқы тіршілігі туралы
әңгімелеу.
-----------------------
№3 Аршалы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Жақсылық К.Ә
Дүниетану 1 сынып
Тақырыбы: «Аңдардың қысқы тіршілігі»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz