Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Арыстан мен тышқан мысалын сахналау

|Ашық сабақ |
| |
| |
|Тақырыбы: |
| |
| Арыстан мен тышқан |
| |
| |
|Сыныбы: 4 |
| |
| |
|Дайындаған: Жабикенова Салтанат |
| |

Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен тышқан

Мақсаты:

а) Оқушыларға мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру.
Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын қалыптастыру.

ә) Оқушылардың ой-өрістерін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын
нығайту.Сын тұрғысынан ойлауын дамыту.Өз ойларын еркін айтып, дәлелді
сөйлеу қабілеттерін арттыру.

б) Балаларды қайрымды, жағымды қарым-қатынастар жасауға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың әдісі: Дамыта оқу технологиялары.

Сабақтың түрі: Таным сабақ

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

1) Психологиялық дайындық.

2) Керек құралдарын алғызу.

3) Назарын сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

« Бағдаршам» ойынын ойнату арқылы үй тапсырмасы бойынша қандай дайындықпен
келгенін анықтау.

( Ойынның шарты: егер оқушылар сабаққа жақсы дайындықпен келсе,бағдаршамның
жасыл түсін көтереді; дайындалған,бірақ өзіне сенімсіздік танытса, сары
түсті көтереді; дайындығы шала болса қызыл түсті көтереді.)

1 топ. Әңгіменің мазмұнын баяндайды;

2 топ. «Ғажайып жетілік» сұрақтарына жауап береді;

3 топ. «Араласып кеткен уақиғалар» тапсырмасын орындайды.

ІІІ. Жаңа сабаққа

Адалдық
Сыйластық

Қайрымдылық
Қамқорлық

Жанашырлық
Кішіпейілдік

Мұғалім:

- Бүгін біз да адам бойындағы жақсы -жаман қасиеттердің ара жігін ашып
көрсететін, өнеге , тәлімге толы Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «
Арыстан мен тышқан» мысалымен танысамыз.

«Тұлғаны танып біл» стратегиясын қолдану.

( Берілген суреттердің ішінен автордың суретін табу, ол туралы не
білетіндерін ортаға салу.)

Авторға хронологиялық кесте толтыру

1 топ. Арыстан дегеніміз не? Ол туралы не білесіңдер?

2 топ.Тышқан дегеніміз не? Ол туралы не білесіздер?

3 топ. Арыстан мен тышқанның ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

Сөздікпен жұмыс.

Зиян- залал, зақым, кесірін тигізу.

Азат – еркін, өз еркі өзінде, ерікті, бостандық.

• Мысалмен танысу.

• Мультфильм көрсете отырып, мұғалімнің мәнерлеп оқуы.

• Рөлге бөліп оқу.

• Іштей оқу.

Нақты сұрақ – дәл жауап.

• Мысалдағы оқиға нелер арасында болған?

• Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды?

• Тышқан қалайша өлімнен құтылды?

• Ол өзі айтқан уәдесін қалай орындады?

• Бұл мысалдың мазмұнына қандай мақалдар сәйкес келеді?

• Сонда ақын бұл образдар арқылы қандай адамдары бейнелеп отыр?

Мысал өлең дегеніміз не?

Жан- жануарлар мен өсімдіктерге адамдық қасиет беріп, бейнелеу арқылы
адамдар ортасындағы жағымсыз қылықтар мен іс әрекеттерді сын тезіне алып ,
ой - пікірді астарлы бейнелейтін уақиғалы өлеңдерді мысал өлең дейміз.

Дәптермен жұмыс.

Анықтама: « мысал» - сатиралық сипатта, сықақпен сыналатын,шағын көлемді
шығарма. ( дәптерлеріне жаздыру)

Концептуалдық кесте
|Р/с| Шығарманың |Кейіпкері|Қандай | |
| | | |қасиеттерді |Ой-тұжырым |
| |аты | |бейнелейді? | |
|1 | | Арыстан |Батыл, өр | |
| | | |көкірек, |Қайырымдылық, |
| |«Арыстан мен | |мақтаншақ; |жақсылық жасай|
| |тышқан» | |Қорғансыз, |білу, |
|2 | |Тышқан |қамқор, |көмектесу |
| | | |жақсылықты | |
| | | |ұмытпайды. | |

І топ.

«Арыстан мен тышқан» мысалын сахналау.

ІІ топ.

Мысалдың түйінді ойын бір шумақ өлеңмен жазу.

ІІІ топ.

Мысал мазмұнына қарай мақал –мәтелдер айту..

ІV. Қорытындылау.

Мұғалім:

- Балалар біздің ана тіліміз өте бай.Осы тақырыпта мазмұны әртүрлі
ертегілер көп. Солардың бірін Зәмзәгүл әжей айтып бермекші.

Үнтаспадан ертегі тыңдау.

Түйін сөз

Балалар өз түсінгендерін, ұққандарын түйіндеп айтады.

Рефлексия . Саған сабақ ұнады ма?( Бағдаршамның түстерін пайдалану.)

Үйге тапсырма.

1) Мысалды мәнерлеп оқу;
2) «Арыстан мен тышқан» тақырыбында ойдан ертегі құрап келу.
Бағалау.

-----------------------
Адам бойындағы жақсы қасиеттер

Ұқсас жұмыстар
Арыстан мен тышқан
Кім ойшыл
Сұлтанмахмұт Торайғыров (1893-1920) Арыстан мен Тышқан
Тышқанның әрекеті
Шалқан ертегісін сахналау
Жаман қасиеттері жаз
Арыстан мен тышқан жайлы ақпарат
Арыстан мен тышқан (ертегісі)
Арыстан мен тышқан 4-сынып ана тілі
Ертегіні сахналау
Пәндер