Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Арыстан мен тышқан мысалын сахналау
|Ашық сабақ |
| |
| |
|Тақырыбы: |
| |
| Арыстан мен тышқан |
| |
| |
|Сыныбы: 4 |
| |
| |
|Дайындаған: Жабикенова Салтанат |
| |
Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен тышқан
Мақсаты:
а) Оқушыларға мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру.
Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын қалыптастыру.
ә) Оқушылардың ой-өрістерін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын
нығайту.Сын тұрғысынан ойлауын дамыту.Өз ойларын еркін айтып, дәлелді
сөйлеу қабілеттерін арттыру.
б) Балаларды қайрымды, жағымды қарым-қатынастар жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі: Дамыта оқу технологиялары.
Сабақтың түрі: Таным сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) Психологиялық дайындық.
2) Керек құралдарын алғызу.
3) Назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
« Бағдаршам» ойынын ойнату арқылы үй тапсырмасы бойынша қандай дайындықпен
келгенін анықтау.
( Ойынның шарты: егер оқушылар сабаққа жақсы дайындықпен келсе,бағдаршамның
жасыл түсін көтереді; дайындалған,бірақ өзіне сенімсіздік танытса, сары
түсті көтереді; дайындығы шала болса қызыл түсті көтереді.)
1 топ. Әңгіменің мазмұнын баяндайды;
2 топ. «Ғажайып жетілік» сұрақтарына жауап береді;
3 топ. «Араласып кеткен уақиғалар» тапсырмасын орындайды.
ІІІ. Жаңа сабаққа
Адалдық
Сыйластық
Қайрымдылық
Қамқорлық
Жанашырлық
Кішіпейілдік
Мұғалім:
- Бүгін біз да адам бойындағы жақсы -жаман қасиеттердің ара жігін ашып
көрсететін, өнеге , тәлімге толы Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «
Арыстан мен тышқан» мысалымен танысамыз.
«Тұлғаны танып біл» стратегиясын қолдану.
( Берілген суреттердің ішінен автордың суретін табу, ол туралы не
білетіндерін ортаға салу.)
Авторға хронологиялық кесте толтыру
1 топ. Арыстан дегеніміз не? Ол туралы не білесіңдер?
2 топ.Тышқан дегеніміз не? Ол туралы не білесіздер?
3 топ. Арыстан мен тышқанның ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
Сөздікпен жұмыс.
Зиян- залал, зақым, кесірін тигізу.
Азат – еркін, өз еркі өзінде, ерікті, бостандық.
• Мысалмен танысу.
• Мультфильм көрсете отырып, мұғалімнің мәнерлеп оқуы.
• Рөлге бөліп оқу.
• Іштей оқу.
Нақты сұрақ – дәл жауап.
• Мысалдағы оқиға нелер арасында болған?
• Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды?
• Тышқан қалайша өлімнен құтылды?
• Ол өзі айтқан уәдесін қалай орындады?
• Бұл мысалдың мазмұнына қандай мақалдар сәйкес келеді?
• Сонда ақын бұл образдар арқылы қандай адамдары бейнелеп отыр?
Мысал өлең дегеніміз не?
Жан- жануарлар мен өсімдіктерге адамдық қасиет беріп, бейнелеу арқылы
адамдар ортасындағы жағымсыз қылықтар мен іс әрекеттерді сын тезіне алып ,
ой - пікірді астарлы бейнелейтін уақиғалы өлеңдерді мысал өлең дейміз.
Дәптермен жұмыс.
Анықтама: « мысал» - сатиралық сипатта, сықақпен сыналатын,шағын көлемді
шығарма. ( дәптерлеріне жаздыру)
Концептуалдық кесте
|Р/с| Шығарманың |Кейіпкері|Қандай | |
| | | |қасиеттерді |Ой-тұжырым |
| |аты | |бейнелейді? | |
|1 | | Арыстан |Батыл, өр | |
| | | |көкірек, |Қайырымдылық, |
| |«Арыстан мен | |мақтаншақ; |жақсылық жасай|
| |тышқан» | |Қорғансыз, |білу, |
|2 | |Тышқан |қамқор, |көмектесу |
| | | |жақсылықты | |
| | | |ұмытпайды. | |
І топ.
«Арыстан мен тышқан» мысалын сахналау.
ІІ топ.
Мысалдың түйінді ойын бір шумақ өлеңмен жазу.
ІІІ топ.
Мысал мазмұнына қарай мақал –мәтелдер айту..
ІV. Қорытындылау.
Мұғалім:
- Балалар біздің ана тіліміз өте бай.Осы тақырыпта мазмұны әртүрлі
ертегілер көп. Солардың бірін Зәмзәгүл әжей айтып бермекші.
Үнтаспадан ертегі тыңдау.
Түйін сөз
Балалар өз түсінгендерін, ұққандарын түйіндеп айтады.
Рефлексия . Саған сабақ ұнады ма?( Бағдаршамның түстерін пайдалану.)
Үйге тапсырма.
1) Мысалды мәнерлеп оқу;
2) «Арыстан мен тышқан» тақырыбында ойдан ертегі құрап келу.
Бағалау.
-----------------------
Адам бойындағы жақсы қасиеттер
| |
| |
|Тақырыбы: |
| |
| Арыстан мен тышқан |
| |
| |
|Сыныбы: 4 |
| |
| |
|Дайындаған: Жабикенова Салтанат |
| |
Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен тышқан
Мақсаты:
а) Оқушыларға мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру.
Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын қалыптастыру.
ә) Оқушылардың ой-өрістерін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын
нығайту.Сын тұрғысынан ойлауын дамыту.Өз ойларын еркін айтып, дәлелді
сөйлеу қабілеттерін арттыру.
б) Балаларды қайрымды, жағымды қарым-қатынастар жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі: Дамыта оқу технологиялары.
Сабақтың түрі: Таным сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) Психологиялық дайындық.
2) Керек құралдарын алғызу.
3) Назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
« Бағдаршам» ойынын ойнату арқылы үй тапсырмасы бойынша қандай дайындықпен
келгенін анықтау.
( Ойынның шарты: егер оқушылар сабаққа жақсы дайындықпен келсе,бағдаршамның
жасыл түсін көтереді; дайындалған,бірақ өзіне сенімсіздік танытса, сары
түсті көтереді; дайындығы шала болса қызыл түсті көтереді.)
1 топ. Әңгіменің мазмұнын баяндайды;
2 топ. «Ғажайып жетілік» сұрақтарына жауап береді;
3 топ. «Араласып кеткен уақиғалар» тапсырмасын орындайды.
ІІІ. Жаңа сабаққа
Адалдық
Сыйластық
Қайрымдылық
Қамқорлық
Жанашырлық
Кішіпейілдік
Мұғалім:
- Бүгін біз да адам бойындағы жақсы -жаман қасиеттердің ара жігін ашып
көрсететін, өнеге , тәлімге толы Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «
Арыстан мен тышқан» мысалымен танысамыз.
«Тұлғаны танып біл» стратегиясын қолдану.
( Берілген суреттердің ішінен автордың суретін табу, ол туралы не
білетіндерін ортаға салу.)
Авторға хронологиялық кесте толтыру
1 топ. Арыстан дегеніміз не? Ол туралы не білесіңдер?
2 топ.Тышқан дегеніміз не? Ол туралы не білесіздер?
3 топ. Арыстан мен тышқанның ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
Сөздікпен жұмыс.
Зиян- залал, зақым, кесірін тигізу.
Азат – еркін, өз еркі өзінде, ерікті, бостандық.
• Мысалмен танысу.
• Мультфильм көрсете отырып, мұғалімнің мәнерлеп оқуы.
• Рөлге бөліп оқу.
• Іштей оқу.
Нақты сұрақ – дәл жауап.
• Мысалдағы оқиға нелер арасында болған?
• Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды?
• Тышқан қалайша өлімнен құтылды?
• Ол өзі айтқан уәдесін қалай орындады?
• Бұл мысалдың мазмұнына қандай мақалдар сәйкес келеді?
• Сонда ақын бұл образдар арқылы қандай адамдары бейнелеп отыр?
Мысал өлең дегеніміз не?
Жан- жануарлар мен өсімдіктерге адамдық қасиет беріп, бейнелеу арқылы
адамдар ортасындағы жағымсыз қылықтар мен іс әрекеттерді сын тезіне алып ,
ой - пікірді астарлы бейнелейтін уақиғалы өлеңдерді мысал өлең дейміз.
Дәптермен жұмыс.
Анықтама: « мысал» - сатиралық сипатта, сықақпен сыналатын,шағын көлемді
шығарма. ( дәптерлеріне жаздыру)
Концептуалдық кесте
|Р/с| Шығарманың |Кейіпкері|Қандай | |
| | | |қасиеттерді |Ой-тұжырым |
| |аты | |бейнелейді? | |
|1 | | Арыстан |Батыл, өр | |
| | | |көкірек, |Қайырымдылық, |
| |«Арыстан мен | |мақтаншақ; |жақсылық жасай|
| |тышқан» | |Қорғансыз, |білу, |
|2 | |Тышқан |қамқор, |көмектесу |
| | | |жақсылықты | |
| | | |ұмытпайды. | |
І топ.
«Арыстан мен тышқан» мысалын сахналау.
ІІ топ.
Мысалдың түйінді ойын бір шумақ өлеңмен жазу.
ІІІ топ.
Мысал мазмұнына қарай мақал –мәтелдер айту..
ІV. Қорытындылау.
Мұғалім:
- Балалар біздің ана тіліміз өте бай.Осы тақырыпта мазмұны әртүрлі
ертегілер көп. Солардың бірін Зәмзәгүл әжей айтып бермекші.
Үнтаспадан ертегі тыңдау.
Түйін сөз
Балалар өз түсінгендерін, ұққандарын түйіндеп айтады.
Рефлексия . Саған сабақ ұнады ма?( Бағдаршамның түстерін пайдалану.)
Үйге тапсырма.
1) Мысалды мәнерлеп оқу;
2) «Арыстан мен тышқан» тақырыбында ойдан ертегі құрап келу.
Бағалау.
-----------------------
Адам бойындағы жақсы қасиеттер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz