Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Координаталар бойынша нүктені салу

Координаталар бойынша нүктені салу.

Мақсаты:
-білімділік: тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, нуктенің берілген
координаталары бойынша оны координаталық жазықтыққа дұрыс сала білуін
қадағалау;
-дамытушылық:оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және
графикалық білімін жетілдіру;
-тәрбиелік: оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.

Сабақтың турі: саяхат-сабақ

Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі
2 Үй тапсырмасын тексеру.
3 Сұрақ-жауап
4 Координаталар бойынша нүктені салу.
(интеракт. тақтамен жұмыстану)
5 Өздік жұмыс
6Уйге тапсырма беру.
7 Оқушыларды бағалау.
8 Сабақты қорытындылау.
Сұрақ-жауап: 1 Координаталық жазықтық деген не?
2 Нүктенің координаталары деп нені атаймыз?

Координаталар бойынша нүктені салу. (интеракт. тақтамен жұмыстану)
Мұғалім: Шоқжұлдыз дегеніміз не?
Бұлтсыз және Айсыз түнде қала жарығынан алыс жерде көз алдымызға жұлдызды
аспанның ғаламат көрінісі ашылады.
Бір қарағанда жұлдыздар шашырандыын ажыратып білу мүмкін емес сияқты
көрінеді.
Ал мұны көптеген адамдардың білгісі келеді.
Жұлдызды аспанды танып-білу қызық әрі пайдалы.
Ол ежелден-ақ адамдардың назарын өзіне аударған.
Мыңдаған жылдар бұрын адамдар неғұрлым жарық жұлдыздарды
неше түрлі фигураларға (шоқжұлдыздарға) топтап, оларды ежелгі мифтер мен
аңыздардың кейіпкерлерінің есімдерімен, жануарлардың немесе заттардың
аттарымен атады.
Жұлдыздар туралы әр халықтың өз мифі мен аңызы,
өздері қойған аттары бар, оған қоса шоқжұлдыздар саны әр түрлі болады.
Тапсырма 1 :
Белгіленген нүктелердің координаталарын атаңыз.
«Кіші аю»: (6; 6), (– 3; 5,5), (– 8; 5), (0; 7,5), (3;
7), (– 5; 7), (– 6; 3)
«Үлкен аю» : (– 15; – 7), (– 3; – 6), (5; – 10),    (– 6;
– 5,5), (– 10; – 5), (6; – 6), (– 1; – 10) Аңыз: Эфиопия елінде Цефей
патшаның сұлу әйелі болыпты Кассиопия. Бір күні Кассиопия өзінің
сұлулығымен мақтаныпты. Қалған әйелдер оның мақтанғанына ренжіп , теңіз
патшасына Пасидонға шағымданды. Пасидон Эфиопия еліне қорқынышты ғажайып
китті жіберді.Ол кит Цефейдің сұлу қызын Андромеданы талап етті.Цефей оның
өтініш орындады. Себебі ол өз елін киттен аман сақтау үшін.Кит оны апарымп
тасқа шынжылдап тастады. Сол кезде Грецей елінің Персей батыры өзінің тағы
бір жасаған ерлігенен ұшып келе жатқанда . Кит пен анромеданы көріп қалады.
Ол китпен шайқасып андромеданы құтқарып , Цефейге апарады. Қыздың әексі
екеуін үйлендіреді.
Аңыз киіпкерлері аспандағы шоқжұлдыздар болып қалған.
Тапсырма 2:
0; 5), (– 1; 4), (– 2; 1), (1; – 1), (6; – 1), (3; 2)

Тапсырма 3:
(– 5; 0), (– 3; 2), (– 1; 0), (1; 0), (3; – 2)

Тапсырма 3:
(– 2; 9), (0; 7), (1; 4), (2; – 2), (– 2; – 1), (– 2; 5), (– 4; 4)

Сонымен оқушылар біздің Жұлдызды әлемге саяхатмыз аяқталды.
Үйге тапсырма:
(12; 6),
(14; 0), (12; – 1), (9; – 5), (4; – 7), (1; – 7), (– 1; – 6), (– 4; – 2),
(– 4; 2), (– 7; 5), (– 10; 5), (– 10; 2)
,(– 8; – 5), (– 11; – 7), (– 7; – 9), (– 6; – 
Сабақ аяқталды.
Оқушыларды бағалау.
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББО мектеп

Тақырыбы:

Өткізген: Математика пәні мұғалімі
Зиргиров Д.У

6А -сынып

2010-2011 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Айдаһарларды жеңу алгоритмі
Координаталық жазықтық
Осьтік симметриялы фигураны тап
Тікбұрышты координаталар жүйесі
Центрлік симметрия
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Осьтік симметрия
Функцияның қасиеттері. Экстремумдары
Тікбұрышты изометрия
Глобус
Пәндер