Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Координаталар бойынша нүктені салу
Координаталар бойынша нүктені салу.
Мақсаты:
-білімділік: тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, нуктенің берілген
координаталары бойынша оны координаталық жазықтыққа дұрыс сала білуін
қадағалау;
-дамытушылық:оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және
графикалық білімін жетілдіру;
-тәрбиелік: оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың турі: саяхат-сабақ
Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі
2 Үй тапсырмасын тексеру.
3 Сұрақ-жауап
4 Координаталар бойынша нүктені салу.
(интеракт. тақтамен жұмыстану)
5 Өздік жұмыс
6Уйге тапсырма беру.
7 Оқушыларды бағалау.
8 Сабақты қорытындылау.
Сұрақ-жауап: 1 Координаталық жазықтық деген не?
2 Нүктенің координаталары деп нені атаймыз?
Координаталар бойынша нүктені салу. (интеракт. тақтамен жұмыстану)
Мұғалім: Шоқжұлдыз дегеніміз не?
Бұлтсыз және Айсыз түнде қала жарығынан алыс жерде көз алдымызға жұлдызды
аспанның ғаламат көрінісі ашылады.
Бір қарағанда жұлдыздар шашырандыын ажыратып білу мүмкін емес сияқты
көрінеді.
Ал мұны көптеген адамдардың білгісі келеді.
Жұлдызды аспанды танып-білу қызық әрі пайдалы.
Ол ежелден-ақ адамдардың назарын өзіне аударған.
Мыңдаған жылдар бұрын адамдар неғұрлым жарық жұлдыздарды
неше түрлі фигураларға (шоқжұлдыздарға) топтап, оларды ежелгі мифтер мен
аңыздардың кейіпкерлерінің есімдерімен, жануарлардың немесе заттардың
аттарымен атады.
Жұлдыздар туралы әр халықтың өз мифі мен аңызы,
өздері қойған аттары бар, оған қоса шоқжұлдыздар саны әр түрлі болады.
Тапсырма 1 :
Белгіленген нүктелердің координаталарын атаңыз.
«Кіші аю»: (6; 6), (– 3; 5,5), (– 8; 5), (0; 7,5), (3;
7), (– 5; 7), (– 6; 3)
«Үлкен аю» : (– 15; – 7), (– 3; – 6), (5; – 10), (– 6;
– 5,5), (– 10; – 5), (6; – 6), (– 1; – 10) Аңыз: Эфиопия елінде Цефей
патшаның сұлу әйелі болыпты Кассиопия. Бір күні Кассиопия өзінің
сұлулығымен мақтаныпты. Қалған әйелдер оның мақтанғанына ренжіп , теңіз
патшасына Пасидонға шағымданды. Пасидон Эфиопия еліне қорқынышты ғажайып
китті жіберді.Ол кит Цефейдің сұлу қызын Андромеданы талап етті.Цефей оның
өтініш орындады. Себебі ол өз елін киттен аман сақтау үшін.Кит оны апарымп
тасқа шынжылдап тастады. Сол кезде Грецей елінің Персей батыры өзінің тағы
бір жасаған ерлігенен ұшып келе жатқанда . Кит пен анромеданы көріп қалады.
Ол китпен шайқасып андромеданы құтқарып , Цефейге апарады. Қыздың әексі
екеуін үйлендіреді.
Аңыз киіпкерлері аспандағы шоқжұлдыздар болып қалған.
Тапсырма 2:
0; 5), (– 1; 4), (– 2; 1), (1; – 1), (6; – 1), (3; 2)
Тапсырма 3:
(– 5; 0), (– 3; 2), (– 1; 0), (1; 0), (3; – 2)
Тапсырма 3:
(– 2; 9), (0; 7), (1; 4), (2; – 2), (– 2; – 1), (– 2; 5), (– 4; 4)
Сонымен оқушылар біздің Жұлдызды әлемге саяхатмыз аяқталды.
Үйге тапсырма:
(12; 6),
(14; 0), (12; – 1), (9; – 5), (4; – 7), (1; – 7), (– 1; – 6), (– 4; – 2),
(– 4; 2), (– 7; 5), (– 10; 5), (– 10; 2)
,(– 8; – 5), (– 11; – 7), (– 7; – 9), (– 6; –
Сабақ аяқталды.
Оқушыларды бағалау.
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББО мектеп
Тақырыбы:
Өткізген: Математика пәні мұғалімі
Зиргиров Д.У
6А -сынып
2010-2011 оқу жылы
Мақсаты:
-білімділік: тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, нуктенің берілген
координаталары бойынша оны координаталық жазықтыққа дұрыс сала білуін
қадағалау;
-дамытушылық:оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және
графикалық білімін жетілдіру;
-тәрбиелік: оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың турі: саяхат-сабақ
Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі
2 Үй тапсырмасын тексеру.
3 Сұрақ-жауап
4 Координаталар бойынша нүктені салу.
(интеракт. тақтамен жұмыстану)
5 Өздік жұмыс
6Уйге тапсырма беру.
7 Оқушыларды бағалау.
8 Сабақты қорытындылау.
Сұрақ-жауап: 1 Координаталық жазықтық деген не?
2 Нүктенің координаталары деп нені атаймыз?
Координаталар бойынша нүктені салу. (интеракт. тақтамен жұмыстану)
Мұғалім: Шоқжұлдыз дегеніміз не?
Бұлтсыз және Айсыз түнде қала жарығынан алыс жерде көз алдымызға жұлдызды
аспанның ғаламат көрінісі ашылады.
Бір қарағанда жұлдыздар шашырандыын ажыратып білу мүмкін емес сияқты
көрінеді.
Ал мұны көптеген адамдардың білгісі келеді.
Жұлдызды аспанды танып-білу қызық әрі пайдалы.
Ол ежелден-ақ адамдардың назарын өзіне аударған.
Мыңдаған жылдар бұрын адамдар неғұрлым жарық жұлдыздарды
неше түрлі фигураларға (шоқжұлдыздарға) топтап, оларды ежелгі мифтер мен
аңыздардың кейіпкерлерінің есімдерімен, жануарлардың немесе заттардың
аттарымен атады.
Жұлдыздар туралы әр халықтың өз мифі мен аңызы,
өздері қойған аттары бар, оған қоса шоқжұлдыздар саны әр түрлі болады.
Тапсырма 1 :
Белгіленген нүктелердің координаталарын атаңыз.
«Кіші аю»: (6; 6), (– 3; 5,5), (– 8; 5), (0; 7,5), (3;
7), (– 5; 7), (– 6; 3)
«Үлкен аю» : (– 15; – 7), (– 3; – 6), (5; – 10), (– 6;
– 5,5), (– 10; – 5), (6; – 6), (– 1; – 10) Аңыз: Эфиопия елінде Цефей
патшаның сұлу әйелі болыпты Кассиопия. Бір күні Кассиопия өзінің
сұлулығымен мақтаныпты. Қалған әйелдер оның мақтанғанына ренжіп , теңіз
патшасына Пасидонға шағымданды. Пасидон Эфиопия еліне қорқынышты ғажайып
китті жіберді.Ол кит Цефейдің сұлу қызын Андромеданы талап етті.Цефей оның
өтініш орындады. Себебі ол өз елін киттен аман сақтау үшін.Кит оны апарымп
тасқа шынжылдап тастады. Сол кезде Грецей елінің Персей батыры өзінің тағы
бір жасаған ерлігенен ұшып келе жатқанда . Кит пен анромеданы көріп қалады.
Ол китпен шайқасып андромеданы құтқарып , Цефейге апарады. Қыздың әексі
екеуін үйлендіреді.
Аңыз киіпкерлері аспандағы шоқжұлдыздар болып қалған.
Тапсырма 2:
0; 5), (– 1; 4), (– 2; 1), (1; – 1), (6; – 1), (3; 2)
Тапсырма 3:
(– 5; 0), (– 3; 2), (– 1; 0), (1; 0), (3; – 2)
Тапсырма 3:
(– 2; 9), (0; 7), (1; 4), (2; – 2), (– 2; – 1), (– 2; 5), (– 4; 4)
Сонымен оқушылар біздің Жұлдызды әлемге саяхатмыз аяқталды.
Үйге тапсырма:
(12; 6),
(14; 0), (12; – 1), (9; – 5), (4; – 7), (1; – 7), (– 1; – 6), (– 4; – 2),
(– 4; 2), (– 7; 5), (– 10; 5), (– 10; 2)
,(– 8; – 5), (– 11; – 7), (– 7; – 9), (– 6; –
Сабақ аяқталды.
Оқушыларды бағалау.
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББО мектеп
Тақырыбы:
Өткізген: Математика пәні мұғалімі
Зиргиров Д.У
6А -сынып
2010-2011 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz