Мемлекеттік тіл қай тіл

Сабақтың тақырыбы: Кең байтақ - Қазақстаным.
Сабақтың мақсаты: Білімділік:
Қазақстанның жері, қалалары, қазақстандағы облыстар туралы тереңірек білім алады
Дамытушылық: Сұрақтарға дұрыс жауап беруге, ойды жүйемен айтуға, сөздік қорларын кеңейтуге, дағдыланады.
Тәрбиелік :Отанға, жерге деген құрметін арттыру. Топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс- тәсілдері: сөйлесу, сұрақ- жауап, әңгімелеу
Көрнекіліктер :Қазақстан картасы немесе глобус, техникалық құрал жабдықтар(итерактивтік тақта), карточкалар.
Сабақтың жүру барысы:
Сабақтың кезеңдері
Сабақтың мазмұны
Ұйымдастыру:
Психологиялық дайындық:
Кезекші әңгімесі:
Сабақтың ұраны:
Тілдік жаттығу:
Сөйлесу:
Мұғалім-оқушы
Сөйлесу: оқушы-оқушы
Монолог:
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Жаңа сабаққа дайындық:
Оқушылар экрандағы сөздік арқылы өлеңнің мазмұнын түсінеді
Экранмен жұмыс:
Жаңа сабақ:
Кітаппен жұмыс:
Топпен жұмыс:
Аймақтық компонент:
Қосымша дайындалған материалдар бойынша жұмыс:
Сабақты бекіту:
Сабақты қорытындылау:
Үйге тапсырма беру:
Бағалау:
-Сәлеметсіңдер ме балалар?
-Отырыңдар
-Балалар, бүгін көңіл-күйлерің қандай?
-Бір-біріңе қарап жақсы сөздер айтыңдаршы.
-Сыныпта кім кезекші?
-Балалар қазір қай сабақ?
-Олай болса, қазақ тілі сабағындағы ұранымыз қандай?
Бір ауыз сөз болса да дауыстап айт, ең бастысы үнсіз қалма. (әр оқушының алдына мақсат қою)
-Сендер қай республикада тұрасыңдар?
-Мемлекеттік тіл қай тіл?
- Қазақ тілі қай тілдер тобына жатады?
-Сен қазақша сөйлейің бе?
-Қазақша жақсы түсінесің бе?
-Олай болса бүгінгі сабақта қазақша сөйлесіп көрейік.
«Менің кіші Отаным» тақырыбына
«Отан»тақырыбына
(Оқушылардың сөйлеу мәнерлеріне талдау жасау)
«Кең байтақ- Қазақстаным»туралы
-Нені білулерің керек?
-Қазақстан қалалары, облыстары, олардың экономикасы, байлықтары туралы білесіңдер.
-Жаңа сөздермен, сөз тіркестерімен танысасыңдар.
-Нені үйренулерің керек?
-дұрыс сөйлеп, сұраққа дұрыс жауап беруге.
-Топпен жұмысты кеңірек жүргізуге баулу
-Сабақта 3 топ жұмыс жасайды. Топ басшылары бағалайды.
-Мына өлең жолдарын тыңдаңдар, ол қандай тақырыпқа жазылғанын, не туралы екенін айтыңдар.
Қазақстан картасы
Алматы-ғылым мен мәдени орталығы,
Ақтөбе- өлке, ақ тарысы мол ырыс,
Жамбыл- жайлау, қазыналы шұрайлы,
Жезқазған-кен, бұзылмаған аймағы,
Көкшетау-көп көгілдір көл аймағы,
Қарағанды-қара алтынның қоймасы,
Қостанай-құт, қызыл бидай қамбасы,
Қызылорда-күрішті сыр сағасы,
Өскемен-өр шығыста, Алтай аясы
Семей-аңыз, Шыңғыстаудай қорғанды
Шымкент-ыстық оңтүстігім мақталы.
-Өлең қандай тақырыпқа жазылған?
-Олай болса қазір экранға қараңдар
1. Оқушы мәтінді көріп, тыңдайды.
2. Аударма жұмысын жасайды
3. Мәтіннің не туралы екендігін анықтайды.
-Қазір кітаптарыңның 61-бетін ашыңдар,
-«Кең байтақ -Қазақстаным»мәтінін дауыстап оқыңдар,
-(Мәтінмен жұмыс кезең-кезең бойынша жүргізіледі, Мәтінді оқығанға дейінгі кезең, оқығандағы, оқығаннан кейінгі кезең)
-әр топ берілген тапсырмалар бойынша мәтінмен жұмыс жасайды
1. оқып, аударады
2. басқа топтарға сұрақтар дайындайды
3. екі мәтінді салыстырады. Ұқсас жерлері бар ма?
-бар болса қай жерден көруге болады?
1-топ « Зырян қаласы »туралы
2-топ «Семей қаласы» туралы
3-топ «Астана қаласы» туралы
( буклеттер дайындау)
Экрандағы тапсырмалар арқылы
1. Мәтінге сүйене отырып сұрақтарға жауап беру
2. Сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын анықтау.
3. Сәйкес ұяшыққа қалалардың атын қой.
-Бүгінгі сабақта не білдіңдер?
-Неге үйрендіңдер?
-Сабақтың ұраны орындалды ма?
«4» 62-бет сөздікті жаттау, мазмұндау
«5» мазмұндау
«3»5. 1. 3. тапсырма
Топ басшылары топтағы оқушыларға баға қояды
-Сабақ аяқталды
-Сау болыңдар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz