Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мемлекеттік тіл қай тіл
Сабақтың тақырыбы: Кең байтақ – Қазақстаным.
Сабақтың мақсаты: Білімділік:
Қазақстанның жері, қалалары, қазақстандағы облыстар туралы тереңірек
білім алады
Дамытушылық: Сұрақтарға дұрыс жауап беруге,ойды жүйемен айтуға,сөздік
қорларын кеңейтуге,дағдыланады.
Тәрбиелік:Отанға ,жерге деген құрметін арттыру.Топпен жұмыс істеуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс- тәсілдері: сөйлесу, сұрақ- жауап,әңгімелеу
Көрнекіліктер:Қазақстан картасы немесе глобус, техникалық құрал
жабдықтар(итерактивтік тақта),карточкалар.
Сабақтың жүру барысы:
|Сабақтың кезеңдері |Сабақтың мазмұны |
|Ұйымдастыру: |-Сәлеметсіңдер ме балалар? |
| |-Отырыңдар |
| | |
|Психологиялық дайындық: |-Балалар, бүгін көңіл-күйлерің қандай? |
| |-Бір-біріңе қарап жақсы сөздер айтыңдаршы. |
|Кезекші әңгімесі: | |
| |-Сыныпта кім кезекші? |
| | |
| |-Балалар қазір қай сабақ? |
|Сабақтың ұраны: |-Олай болса, қазақ тілі сабағындағы ұранымыз қандай? |
| |Бір ауыз сөз болса да дауыстап айт, ең бастысы үнсіз |
| |қалма.(әр оқушының алдына мақсат қою) |
| | |
|Тілдік жаттығу: |-Сендер қай республикада тұрасыңдар? |
| |-Мемлекеттік тіл қай тіл? |
|Сөйлесу: |- Қазақ тілі қай тілдер тобына жатады? |
|Мұғалім-оқушы |-Сен қазақша сөйлейің бе? |
| |-Қазақша жақсы түсінесің бе? |
| |-Олай болса бүгінгі сабақта қазақша сөйлесіп көрейік. |
|Сөйлесу: | |
|оқушы-оқушы |«Менің кіші Отаным» тақырыбына |
| | |
|Монолог: |«Отан»тақырыбына |
| |(Оқушылардың сөйлеу мәнерлеріне талдау жасау) |
| | |
|Сабақтың мақсатымен |«Кең байтақ- Қазақстаным»туралы |
|таныстыру. |-Нені білулерің керек? |
| |-Қазақстан қалалары, облыстары,олардың |
| |экономикасы,байлықтары туралы білесіңдер. |
| |-Жаңа сөздермен, сөз тіркестерімен танысасыңдар. |
| |-Нені үйренулерің керек? |
| |-дұрыс сөйлеп,сұраққа дұрыс жауап беруге. |
| |-Топпен жұмысты кеңірек жүргізуге баулу |
| |-Сабақта 3 топ жұмыс жасайды.Топ басшылары бағалайды. |
| | |
|Жаңа сабаққа дайындық: | |
| |-Мына өлең жолдарын тыңдаңдар, ол қандай тақырыпқа |
|Оқушылар экрандағы сөздік |жазылғанын, не туралы екенін айтыңдар. |
|арқылы өлеңнің мазмұнын | |
|түсінеді |Қазақстан картасы |
| |Алматы-ғылым мен мәдени орталығы, |
| |Ақтөбе- өлке,ақ тарысы мол ырыс, |
| |Жамбыл- жайлау,қазыналы шұрайлы, |
| |Жезқазған-кен,бұзылмаған аймағы, |
| |Көкшетау-көп көгілдір көл аймағы, |
| |Қарағанды-қара алтынның қоймасы, |
| |Қостанай-құт,қызыл бидай қамбасы, |
| |Қызылорда-күрішті сыр сағасы, |
| |Өскемен-өр шығыста,Алтай аясы |
| |Семей-аңыз,Шыңғыстаудай қорғанды |
| |Шымкент-ыстық оңтүстігім мақталы. |
| |-Өлең қандай тақырыпқа жазылған? |
| |-Олай болса қазір экранға қараңдар |
| |1.Оқушы мәтінді көріп,тыңдайды. |
| |2.Аударма жұмысын жасайды |
| |3.Мәтіннің не туралы екендігін анықтайды. |
| | |
| |-Қазір кітаптарыңның 61-бетін ашыңдар, |
|Экранмен жұмыс: |-«Кең байтақ –Қазақстаным»мәтінін дауыстап оқыңдар, |
| |-(Мәтінмен жұмыс кезең-кезең бойынша |
|Жаңа сабақ: |жүргізіледі,Мәтінді оқығанға дейінгі кезең,оқығандағы, |
| |оқығаннан кейінгі кезең) |
| |-әр топ берілген тапсырмалар бойынша мәтінмен жұмыс |
| |жасайды |
|Кітаппен жұмыс: |1.оқып ,аударады |
| |2.басқа топтарға сұрақтар дайындайды |
| |3. екі мәтінді салыстырады.Ұқсас жерлері бар ма? |
|Топпен жұмыс: |-бар болса қай жерден көруге болады? |
| | |
| |1-топ «Зырян қаласы»туралы |
| |2-топ «Семей қаласы» туралы |
|Аймақтық компонент: |3-топ «Астана қаласы» туралы |
| |( буклеттер дайындау) |
| | |
|Қосымша дайындалған | |
|материалдар бойынша жұмыс: |Экрандағы тапсырмалар арқылы |
| |1.Мәтінге сүйене отырып сұрақтарға жауап беру |
| |2.Сөйлемдердің дұрыс , бұрыстығын анықтау. |
| |3.Сәйкес ұяшыққа қалалардың атын қой. |
|Сабақты бекіту: | |
| | |
| | |
| | |
| |-Бүгінгі сабақта не білдіңдер? |
| |-Неге үйрендіңдер? |
| |-Сабақтың ұраны орындалды ма? |
| | |
| |«4» 62-бет сөздікті жаттау,мазмұндау |
|Сабақты қорытындылау: |«5» мазмұндау |
| |«3»5.1.3. тапсырма |
| | |
|Үйге тапсырма беру: |Топ басшылары топтағы оқушыларға баға қояды |
| | |
| | |
| |-Сабақ аяқталды |
|Бағалау: |-Сау болыңдар |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Сабақтың мақсаты: Білімділік:
Қазақстанның жері, қалалары, қазақстандағы облыстар туралы тереңірек
білім алады
Дамытушылық: Сұрақтарға дұрыс жауап беруге,ойды жүйемен айтуға,сөздік
қорларын кеңейтуге,дағдыланады.
Тәрбиелік:Отанға ,жерге деген құрметін арттыру.Топпен жұмыс істеуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс- тәсілдері: сөйлесу, сұрақ- жауап,әңгімелеу
Көрнекіліктер:Қазақстан картасы немесе глобус, техникалық құрал
жабдықтар(итерактивтік тақта),карточкалар.
Сабақтың жүру барысы:
|Сабақтың кезеңдері |Сабақтың мазмұны |
|Ұйымдастыру: |-Сәлеметсіңдер ме балалар? |
| |-Отырыңдар |
| | |
|Психологиялық дайындық: |-Балалар, бүгін көңіл-күйлерің қандай? |
| |-Бір-біріңе қарап жақсы сөздер айтыңдаршы. |
|Кезекші әңгімесі: | |
| |-Сыныпта кім кезекші? |
| | |
| |-Балалар қазір қай сабақ? |
|Сабақтың ұраны: |-Олай болса, қазақ тілі сабағындағы ұранымыз қандай? |
| |Бір ауыз сөз болса да дауыстап айт, ең бастысы үнсіз |
| |қалма.(әр оқушының алдына мақсат қою) |
| | |
|Тілдік жаттығу: |-Сендер қай республикада тұрасыңдар? |
| |-Мемлекеттік тіл қай тіл? |
|Сөйлесу: |- Қазақ тілі қай тілдер тобына жатады? |
|Мұғалім-оқушы |-Сен қазақша сөйлейің бе? |
| |-Қазақша жақсы түсінесің бе? |
| |-Олай болса бүгінгі сабақта қазақша сөйлесіп көрейік. |
|Сөйлесу: | |
|оқушы-оқушы |«Менің кіші Отаным» тақырыбына |
| | |
|Монолог: |«Отан»тақырыбына |
| |(Оқушылардың сөйлеу мәнерлеріне талдау жасау) |
| | |
|Сабақтың мақсатымен |«Кең байтақ- Қазақстаным»туралы |
|таныстыру. |-Нені білулерің керек? |
| |-Қазақстан қалалары, облыстары,олардың |
| |экономикасы,байлықтары туралы білесіңдер. |
| |-Жаңа сөздермен, сөз тіркестерімен танысасыңдар. |
| |-Нені үйренулерің керек? |
| |-дұрыс сөйлеп,сұраққа дұрыс жауап беруге. |
| |-Топпен жұмысты кеңірек жүргізуге баулу |
| |-Сабақта 3 топ жұмыс жасайды.Топ басшылары бағалайды. |
| | |
|Жаңа сабаққа дайындық: | |
| |-Мына өлең жолдарын тыңдаңдар, ол қандай тақырыпқа |
|Оқушылар экрандағы сөздік |жазылғанын, не туралы екенін айтыңдар. |
|арқылы өлеңнің мазмұнын | |
|түсінеді |Қазақстан картасы |
| |Алматы-ғылым мен мәдени орталығы, |
| |Ақтөбе- өлке,ақ тарысы мол ырыс, |
| |Жамбыл- жайлау,қазыналы шұрайлы, |
| |Жезқазған-кен,бұзылмаған аймағы, |
| |Көкшетау-көп көгілдір көл аймағы, |
| |Қарағанды-қара алтынның қоймасы, |
| |Қостанай-құт,қызыл бидай қамбасы, |
| |Қызылорда-күрішті сыр сағасы, |
| |Өскемен-өр шығыста,Алтай аясы |
| |Семей-аңыз,Шыңғыстаудай қорғанды |
| |Шымкент-ыстық оңтүстігім мақталы. |
| |-Өлең қандай тақырыпқа жазылған? |
| |-Олай болса қазір экранға қараңдар |
| |1.Оқушы мәтінді көріп,тыңдайды. |
| |2.Аударма жұмысын жасайды |
| |3.Мәтіннің не туралы екендігін анықтайды. |
| | |
| |-Қазір кітаптарыңның 61-бетін ашыңдар, |
|Экранмен жұмыс: |-«Кең байтақ –Қазақстаным»мәтінін дауыстап оқыңдар, |
| |-(Мәтінмен жұмыс кезең-кезең бойынша |
|Жаңа сабақ: |жүргізіледі,Мәтінді оқығанға дейінгі кезең,оқығандағы, |
| |оқығаннан кейінгі кезең) |
| |-әр топ берілген тапсырмалар бойынша мәтінмен жұмыс |
| |жасайды |
|Кітаппен жұмыс: |1.оқып ,аударады |
| |2.басқа топтарға сұрақтар дайындайды |
| |3. екі мәтінді салыстырады.Ұқсас жерлері бар ма? |
|Топпен жұмыс: |-бар болса қай жерден көруге болады? |
| | |
| |1-топ «Зырян қаласы»туралы |
| |2-топ «Семей қаласы» туралы |
|Аймақтық компонент: |3-топ «Астана қаласы» туралы |
| |( буклеттер дайындау) |
| | |
|Қосымша дайындалған | |
|материалдар бойынша жұмыс: |Экрандағы тапсырмалар арқылы |
| |1.Мәтінге сүйене отырып сұрақтарға жауап беру |
| |2.Сөйлемдердің дұрыс , бұрыстығын анықтау. |
| |3.Сәйкес ұяшыққа қалалардың атын қой. |
|Сабақты бекіту: | |
| | |
| | |
| | |
| |-Бүгінгі сабақта не білдіңдер? |
| |-Неге үйрендіңдер? |
| |-Сабақтың ұраны орындалды ма? |
| | |
| |«4» 62-бет сөздікті жаттау,мазмұндау |
|Сабақты қорытындылау: |«5» мазмұндау |
| |«3»5.1.3. тапсырма |
| | |
|Үйге тапсырма беру: |Топ басшылары топтағы оқушыларға баға қояды |
| | |
| | |
| |-Сабақ аяқталды |
|Бағалау: |-Сау болыңдар |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz