Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тыныс шығарып, маңдайды тізеге тигізу

САБАҚ ЖОСПАРЫ

|1 |Пәні |Дене шынықтыру |
|2 |Пән мұғалімі |Есетай Арай Уалханқызы |
|3 |Өтілетін сыныбы |5 – сынып. |
|4 |Өтілетін мерзімі |Қыркүйек |
|5 |Өтілетін орны |Мектептің спорт алаңыы. |
|6 |Сабақтың мақсаты |Ұйымдастыру командасы және қабылдануы, алдыңғы сыныптағы |
| | |саптық жаттығулар, оңға-солға бұрылу. |
| | |Арнайы жүгіру жаттығулары |
| | |ЖДЖ орында ж\е қозғалыста |
| | |30 метрге жүгіру (жаңа тақырып) |
|7 |Сабақтың |а) теориялық|Тұрыс түрлерін, мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін |
| |міндеті | |меңгерту. |
| | |ә) жетілдіру|Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін |
| | | |арттыру. |
| | |б) тәрбиелік|Жаттығулардың тәрбиелік және қауіпсіздік мәніне назар |
| | | |аудару. |
|8 |Сабақтың типі |Жаңа білімді меңгегу. |
|9 |Сабақтың әдісі |Жеке және жалпы жұмыс жасау, жан - жақты түсіндіру. |
|10 |Құрал-жабдықтар |Секундомер, ысқыруық, итерілу тастары, сантиметрлік |
| | |лента. |
|11 |Сабақ саны |3 - сабақ |
|Кезең |Сабақтың мазмұны |Уақыт, |Әдістемелік ескерту |
|№ | |мөлшері | |
|Д |1 |Оқушыларды сапқа |10’ |Спорттық киімдеріне назар аудару. |
|А | |тұрғызу. | | |
|Й | | | | |
|Ы | | | | |
|Н | | | | |
|Д | | | | |
|Ы | | | | |
|Қ | | | | |
| | | | | |
|К | | | | |
|Е | | | | |
|З | | | | |
|Е | | | | |
|Ң | | | | |
|і | | | | |
| |2 |Сынып санын түгелдеу. | |Себепсіз оқушыларды анықтау. |
| |3 |Рапорт қабылдау. | |Рапортты дұрыс тапсыруын қадағалау |
| |4 |Оңға, солға, кері | |Бұрылыстарды дұрыс орындауын қадағалау |
| | |бұрылу жаттығуларын | | |
| | |орындау. | | |
| |5 |Қозғалмалы бой жазу | | |
| | |жаттығулары: | |абвгд |
| | | | |а) алға қарай созылған қол алақанына екі тізені|
| | | | |тигізе жүгіру. |
| | | | |б) арқаны алға бағыттап жүгіру. |
| | | | |в) өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе |
| | | | |жүгіру. |
| | |Бір қалыпты жеңіл | |г) аяқты қиылыстыра жүгіру. |
| | |жүгіру. | |д) дем алу, дем шығару. |
| | |Жалпы дене жаттығулары:| |Жаттығуларды сызық біткен жерге дейін жасау |
| | | | |керек |
| | | | |Жиірек жасауға тырысу керек. |
| | | | |Өкшемен алақанға тиіп жүгіру керек. |
|Н |30 м жүгіру |30’ |Сөрелік қалыптарды қайталау: |
|Е | | |Жоғарғы сөрелік қалып. |
|Г | | |Төмегі сөрелік қалып. |
|І | | | |
|З | | |Арнайы дайындық жаттығулары: |
|Г | | |а) алдыға құлай жүгіру. |
|І | |3-4 рет |Б.қ. – қолды артта ұстап, дене алдыға еңкіш |
|К | | |жүру; |
|Е | | | |
|З | | | |
|Е | | |ә) Тізені бірге және кезектестіріп жоғары |
|Ң | | |көтеріп секіру; |
| | | |б) б. қ. – төменгі , сөрелік қалып, итерілу |
| | | |аяғын таңдау; |
| | | |в) 15-20 м қашықтықты төменгі сөрелік қалыптан |
| | | |жүгіріп өту. |
| | | |4-5 рет төменгі сөрелік қалыптан итеріліп, |
| | | |жүгіру. |
| | | |Ескерту: Сөреден шығудың дұрыс орындалуын |
| | | |қадағалау. |
| | | |Аяқтың орналасуы: итерілу аяғы алдыда, сермеу |
| | | |аяғы артта. |
| | | |Үш рет жүгірудің ең жақсы нәтижесі есептеледі. |
| | | | |
| | | |а) Сөре сызығынан төменгі сөрелік қалыпты алып|
| | | |30 м жүгіру. |
| | | |Мәре сызығын бар жылдамдықты ала кесіп өту |
| | | |керек. Уақыт есептеледі. |
|қорыты|1 |Тыныс жолдарын |5’ |Йога элементтерінен құрылған жаттығу кешені: |
|нды | |қалпына келтіру | |Тыныс шығарып, алақанды қосып, қолды кеуде |
|кезең | |жаттығулары. | |тұсында ұстау, арқаны дүзу үстап, алға қарау. |
| | | | |Тыныс алып, қолды жоғары көтеріп, артқа қарай |
| | | | |шалқая созылу. |
| | | | |Тыныс шығарып, маңдайды тізеге тигізу. |
| | | | |Тыныс алып, оң аяққа алдыға қарай құлай отырып,|
| | | | |екінші аяқты артқа түзу созу. |
| | | | |Тыныс шығарып, йоганың «төменге қараған ит» |
| | | | |элементін орындау. |
| | | | |Тыныс алып, жерге көлденең қолмен тіреліп тұру.|
| | | | |Тыныс шығарып, йоганың «жылан» элементін |
| | | | |орындау. |
| | | | |Тыныс алып, йоганың «төменге қараған ит» |
| | | | |элементін орындау. |
| | | | |Тыныс шығарып, оң аяққа алдыға қарай құлай |
| | | | |отырып, екінші аяқты артқа түзу созу. |
| | | | |Тыныс алып, маңдайды тізеге тигізу. |
| | | | |Тыныс шығарып, қолды жоғары көтеріп, артқа |
| | | | |қарай шалқая созылу. |
| | | | |Тыныс алып, алақанды қосып, қолды кеуде тұсында|
| | | | |ұстау, арқаны дүзу үстап, алға қарау. |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |10-15 | |
| | | |рет | |
| | | |10-12 | |
| | | |рет | |
| | | |20-25 | |
| | | |рет | |
| | | |25-30 | |
| | | |рет | |
| | | | | |
| |2 |Оқушыларды бір | |Толық сапқа тұруларын қадағалау |
| | |сапқа тұрғызу | | |
| |3 |Сабақты | |Жаттығуларды орындағанда жасалынған қателерді |
| | |қорытындылау. | |талқылау. |
| | |Үйге тапсырма беру.| |Үй тапсырмасы: |
| | | | |Тізені жоғары көтеріп секіру. |
| | | | |Ұлдар: кермеде тартылу; |
| | | | |Қолды бүгу арқылы денені көтеріп-түсіру; |
| | | | |Қыздар: қолды бүгу арқылы денені көтеріп-түсіру|
| | | | |(тізеден). |
| |4 |Оқушыларды бағалау.| |Сабақта орындалған жаттығулар нәтижесіне және |
| | | | |оқушының белсенділігіне байланысты бағалау. |
| |6 |Бір саппен спорт | |Сапты бұзбай алаңнан шығу. |
| | |алаңынан немесе | | |
| | |залдан шығару. | | |

-----------------------

30 м

Ұқсас жұмыстар
Тышқан мен Мысық
Отбасы жылуы ата- аналармен әдістемелік тренинг
Жеңіл атлетика жаттығулары
Гимнастика "акробатикалық жаттығулар". 4-сынып
Қысқартылған ережемен футбол ойнау.4-сынып
Жеңілдетілген ережемен футбол ойыны
Доптың торға лақтыру түрлерімен танысу
Кермеде тартылу және шалқалап жатып денені көтеру
Акробатика бір аяқпен тепе-теңдік ұстау, алға ұмтылу және алға аунау
Жүгірістегі жаттығулар
Пәндер