3-сыныпқа арналған Алтын балта ертегісін оқу және талдау сабағы

Сабақтың тақырыбы: «Алтын балта» 3- сынып

Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: оқушылар ертегіні түсініп оқиды, мазмұнын ашады,
Дамытушылық:оқушылардың сөйлеу тілі дамиды,
Тәрбиелік : оқушылар өз Отанын сүюге, құрметтеуге тәрбиеленеді,
бойларына адамгершілік қасиеттерді сіңіреді;
Сабақтың әдісі : СТО технологиясы;
Сабақтың түрі : жаңа сабақ;
Сабақтың көрнекілігі : слайдтар, концептуалды кесте
Сабақтың барысы :

1. Қызығушылықты ояту;
-Балалар, мына суреттерге қарап, бүгінгі сабақ не туралы болады деп ойлайсыңдар, болжап көрейік ?
Суреттерге қарап, 1-2 сөйлем құрастырайық.
/Орманшы отын жарды. Оның балтасының басы ұшып, суға түсіп кетті.
Диірменші балта берді. Алтын балтадан ақшалар түсіп жатыр. /
Сонымен, балалар сабақ не туралы болады деп ойлайсыңдар?
Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы “Алтын балта” 2. Мағынаны ашу;
2. 1. мәтінді оқу, талдау
-Балалар мәтін кейіпкерлерін атаңдаршы. Мәтінді қаншалықты түсінгендерімізді байқау үшін, мына кестені толтырайық,
1. Балтаның иесі кім?
2. Балта кімнің қолына түседі?
3. Судан балтаны алуға көмектескен кім?
4. диірменші қандай балталарды ұсынады?
5. Кедей қандай балтаны алады?
6. Бай қандай балтаны алады?
7. Диірменші кедейге қандай балта сыйлайды?
8. Диірменші байға қандай балтаны сыйға ұсынады?
9. Балалар, қалай ойлайсыңдар, диірменші неге олай жасады?
10. Олай болса ертегі бізді қандай адам болуға шақырады?

Ертегі кейіп-керлері:

Ертегі кейіп-

керлері

Балтаныңиесі:

Балтаның

иесі

Балта кімнің қолына тиеді?: Балта кімнің қолына тиеді?
Балтаны алуға көмектескен кім?: Балтаны алуға көмектескен кім?
Балта: Балта
Сыйға тартқан: Сыйға тартқан
Неге?: Неге?
Ертегі кейіп-керлері:

Ал-

тын

Балтаныңиесі: Кү-міс
Балта кімнің қолына тиеді?: Қа-ра
Балтаны алуға көмектескен кім?: Ал-тын
Балта: Қара
Сыйға тартқан: Ақкө-ңіл
Неге?: Дүниеқо-ңыз
Ертегі кейіп-керлері: Кедей
Балтаныңиесі:
Балта кімнің қолына тиеді?:
Балтаны алуға көмектескен кім?:
Балта:
Сыйға тартқан:
Неге?:
Ертегі кейіп-керлері: Диірмен шал
Балтаныңиесі:
Балта кімнің қолына тиеді?:
Балтаны алуға көмектескен кім?:
Балта:
Сыйға тартқан:
Неге?:
Ертегі кейіп-керлері: Бай
Балтаныңиесі:
Балта кімнің қолына тиеді?:
Балтаны алуға көмектескен кім?:
Балта:
Сыйға тартқан:
Неге?:
Ертегі кейіп-керлері:

2. 2. Мәтінді балаларға оқыту
-ертегіден жасыл түспен ерекшеленген тұсты теріп оқы. Бұл сөздер қай кейіпкерге қатысты? Сипаттап айт
-қара түспен ерекшеленген сөздер қай кейіпкерге қатысты? Сипаттап айт.
-Балалар, осы ертегіден көңілімізге не түйдік?
2. 3. Балалар, қолдарыңыздағы дөңгелектеріңізді алып, мәтіндегі кейіпкерлердің бейнесін салыңдар. Не себептен солай жасағандарыңызды түсіндіріңдер.

-Балалар, осы ертегіден көңілімізге не түйдік?
2. 3. Балалар, қолдарыңыздағы дөңгелектеріңізді алып, мәтіндегі кейіпкерлердің бейнесін салыңдар. Күннің сәулелеріне кейіпкеріңіздің мінез-құлқын жазыңдар, Не себептен солай жасағандарыңызды түсіндіріңдер.

-Балалар, қай кейіпкерге ұқсағыңыз келеді ?

-Балалар, мінезі жайдарлы, ақ жарқын адамды да күнге балайды, қалай ойлайсыңдар, не себептен?

Дұрыс айтасыңдар, ондай адам күн сияқты айналасына жылу таратады, кез-келген жағдайда көмекке келеді.

Ой-толғаныс
5 жолды өлең
Күн
шуақты, жылы
нұрландырады, қыздырады
Күн күркіресе, көк дүркірер.
Планета.
Бағалау
Үй тапсырмасы: ертегіні мазмұндау


Ұқсас жұмыстар
3-сынып Әдебиеттік оқу сабағы: Алтын балта ертегісін талдау және бай, кедей, шаруаның іс-әрекеттерін салыстыру
3-сыныпқа арналған әдебиеттік оқу сабағы: Көктем сәні ертегісін талдау және рөлге бөліп оқу
Алтын балта ертегісі: халық ауыз әдебиеті, мәтінді талдау және тілдік-шығармашылық дағдыларды дамыту сабағы
5-сыныпқа арналған Керқұла атты Кендебай ертегісін талдау және шығармашылық өңдеу сабағы
3-сынып Әдебиеттік оқу сабағы: Н. Ақышевтің Балалар елін бағындыру ертегісін оқу және өмірлік құндылықтарды топтық талдау
3-сыныпқа арналған әдебиеттік оқу сабағы: М. Дулатовтың Қош келдің Наурыз мәтінін оқу және талдау
4-сынып әдебиет сабағы: Қарабатыр ертегісін талдау және шығармашылық жұмыс
3 А сынып: Тәтті мен ащы ертегісін талдау арқылы тіл байлығын және сыни ойлауды дамыту
Балабақшада ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Түлкі мен Тырна ертегісін талдау, драматизациялау және көптілділік компоненті
Әдебиеттік оқу (4 «А»): Г. Х. Андерсеннің Түймедағы ертегісін талдау және мазмұндау дағдыларын қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz