Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шона Смаханұлының Тәкаппар мысалы
Шона Смаханұлының «Тәкаппар» мысалы
Мақсаты:
1.Білімділік: Мысалдағы негізгі ойды ашу. Мазмұнын әңгімелеуді меңгерту.
Дауыс ннтонациясын сақтап, мәнерлеп оқуға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Оқушыларды ізденіске дағдыландыру. Мысалдың сюжетін адамның
мінез-құлқымен байланыстыру. Ойқорыта білу дағдыларын, елестету
қабілеттерін жетілдіру.
3.Тәрбиелік: Адамгершілікке тәрбиелеу, өз туған жеріне деген сүйіспеншілік
сезімін арттыру.
Әдісі: Дамыта оқыту техналогиясы, түсіндіру, сұрақ-жауап, іздендіру, ой
қорыту.
Көрнекілік: Шона Смаханұлының суреті мен өмірбаяны, мысал бойынша салынған
сурет, мақалдар жазылған плакат, күйтабақ.
Ой қозғау:1.Оқушыларды сабаққа дайындау.
2.Психалогиялық жаттығу.
3.Күйтабақтан Құрманғазының «Адай» күйі ойналады.
Міне, әдемі күй ырғағы біздің көңіл күйімізді сергітіп, шаршағанымызды
ұмыттырды деп ойлаймын. Кең байтақ қазақ даласында, қазақтың ойындары бой
көрсетіп жатыр.
Ендеше, үйге берілген Б.Соқпақбаевтың «Бурыл ат» әңгімесінің мазмұның
талдап көрелік. Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы талдаймыз.
Ой ашар: Ш.Смаханұлының «Тәкаппар» мысалың оқып танысамыз. Шона Смаханұлы
Тараз облысында туған. (1924-1988) Ұлы Отан соғысына қатысқан, белгілі
қазақ ақыны, сатирик (сыншы)
Мысал дегеніміз не?
Түсінік беру. Мысалды дауыстап оқып бере тұрып, түсінік беру. Бірнеше
оқушыға дауыстап тізбектеп оқыту. Мысалдың мазмұнына тиісті ең негізгі
тірек сөзді айтамыз. Балық. Балықтың басынан өткен жағдайды, ақын өз
мысалында суретпен көрсеткен.
Мысалды оқиға желісіне қарай бөліктерге бөлеміз.
Әр шумаққа ат қою. Мысалы:
1.Мақтаншақ
2.Тулаған теңіз
3.Балықтың қиналуы.
4.Балықтың зары.
5.Балықтың өкініші.
Автор сөзінің мазмұнына келейік;
Тыңдамап еді ешкімді,
Қателігін кеш білді.
Қане, кім мағнасын қалай түсінеді?
Оқушылар ойын, тыңдау толықтыру.
«Тәкаппар» мысалы бойынша салынған суреттері ілініп тұрады. Сурет бойынша
мақалды толық әңгімелеп шығамыз. (Балықты жылжытып көрсетіп отырамыз)
Ақыл сөз
Мақтаншақтық –жаман әдет
Абай атамыздың өлеңінен не білеміз. Қай өлеңінен ?
Тәкаппар балық сияқты адамдар да өмірде кездеседі. Олар қандай адамдар деп
ойлайсыңдар?
Ой қорыту:
Балалар, өз туған жеріңді-әдемі әсем қаламен де айырбастама!
Өйткені, ол сенің кіндік қаның тамып, жарық дүниені көрген жерің.
Бағалау.
Қортындылау.
Мақсаты:
1.Білімділік: Мысалдағы негізгі ойды ашу. Мазмұнын әңгімелеуді меңгерту.
Дауыс ннтонациясын сақтап, мәнерлеп оқуға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Оқушыларды ізденіске дағдыландыру. Мысалдың сюжетін адамның
мінез-құлқымен байланыстыру. Ойқорыта білу дағдыларын, елестету
қабілеттерін жетілдіру.
3.Тәрбиелік: Адамгершілікке тәрбиелеу, өз туған жеріне деген сүйіспеншілік
сезімін арттыру.
Әдісі: Дамыта оқыту техналогиясы, түсіндіру, сұрақ-жауап, іздендіру, ой
қорыту.
Көрнекілік: Шона Смаханұлының суреті мен өмірбаяны, мысал бойынша салынған
сурет, мақалдар жазылған плакат, күйтабақ.
Ой қозғау:1.Оқушыларды сабаққа дайындау.
2.Психалогиялық жаттығу.
3.Күйтабақтан Құрманғазының «Адай» күйі ойналады.
Міне, әдемі күй ырғағы біздің көңіл күйімізді сергітіп, шаршағанымызды
ұмыттырды деп ойлаймын. Кең байтақ қазақ даласында, қазақтың ойындары бой
көрсетіп жатыр.
Ендеше, үйге берілген Б.Соқпақбаевтың «Бурыл ат» әңгімесінің мазмұның
талдап көрелік. Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы талдаймыз.
Ой ашар: Ш.Смаханұлының «Тәкаппар» мысалың оқып танысамыз. Шона Смаханұлы
Тараз облысында туған. (1924-1988) Ұлы Отан соғысына қатысқан, белгілі
қазақ ақыны, сатирик (сыншы)
Мысал дегеніміз не?
Түсінік беру. Мысалды дауыстап оқып бере тұрып, түсінік беру. Бірнеше
оқушыға дауыстап тізбектеп оқыту. Мысалдың мазмұнына тиісті ең негізгі
тірек сөзді айтамыз. Балық. Балықтың басынан өткен жағдайды, ақын өз
мысалында суретпен көрсеткен.
Мысалды оқиға желісіне қарай бөліктерге бөлеміз.
Әр шумаққа ат қою. Мысалы:
1.Мақтаншақ
2.Тулаған теңіз
3.Балықтың қиналуы.
4.Балықтың зары.
5.Балықтың өкініші.
Автор сөзінің мазмұнына келейік;
Тыңдамап еді ешкімді,
Қателігін кеш білді.
Қане, кім мағнасын қалай түсінеді?
Оқушылар ойын, тыңдау толықтыру.
«Тәкаппар» мысалы бойынша салынған суреттері ілініп тұрады. Сурет бойынша
мақалды толық әңгімелеп шығамыз. (Балықты жылжытып көрсетіп отырамыз)
Ақыл сөз
Мақтаншақтық –жаман әдет
Абай атамыздың өлеңінен не білеміз. Қай өлеңінен ?
Тәкаппар балық сияқты адамдар да өмірде кездеседі. Олар қандай адамдар деп
ойлайсыңдар?
Ой қорыту:
Балалар, өз туған жеріңді-әдемі әсем қаламен де айырбастама!
Өйткені, ол сенің кіндік қаның тамып, жарық дүниені көрген жерің.
Бағалау.
Қортындылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz