Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Time (уақыт). 8 сынып
ШҚО, Семей қаласы
№17 жалпы орта білім беретін
мемлекеттік мекекме
ағылшын пән мұғалімі
Мусабекова Лаура Ерсайыновна
8 А сынып
5 сабақ 12:00-12:45
1 сабақ
Сабақтың атауы
Time (Уақыт)
Сілтеме
Таратпа материалдар, маркер, ватман, суреттер
Жалпы мақсаты
Уақыт туралы түсінік беру. Қазіргі өмірге байланысты оқушының танымын арту. Уақыттың қандай түрлері болатынын талқылау және сағатпен айырмашылығын табу. Диаологтік тапсырмалар арқылы оқушылардың ағылшын тілінде сойлеу мәдениетин , сөздік қорын дамыту.
Оқу нәтижелері
Жаңа сабақтың тақырыбын аша отырып қазіргі заман талабына сай жан-жақты болуға шақыру. Сонымен қатар уақытты үнемдеуге және бос уақыт кетірмеуге шақыру. Сынып ұжымымен бірлесе отырып сыныпқа ереже құру және оны орындау. Сынып ұжымының ұйымшылдығы сыныптағы жайлы ахуал мен ұйымшылдық сезімінің негізі болып саналады деген қорытындыға келу.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Сабак өкізу барысында сыныптағы тұлға аралық қатынас маңызды аспектінің бірі болып саналады. Бұдан басқа, сыныптың психологиялық атмосферасы нақтылы құндылықтарды қамтып, сонымен қатар, мұндай өзара қатынас балаларды тәрбиелеуде әдептік және адамгершілік құндылықтарды жоғарылатуға әсерін тигізеді.
Тапсырмалар
1 әрекет
Топқа бөлу . Жаңа сабақты топпен ашу.
Сергіту сәті. Бірін- бірі ағылшынша таныстыру.
10 мин
2 әрекет
Топ ережесін құру
5 мин
3 әрекетОқушылардың өзара топпен диаграмманы талдауы. 5 мин
4 әрекет
Сұраққа жауап беру жаттығуы. Уақытты калай пайдалану жайлы сұрақ-жауап.
5 мин
5 әрекет
Тест жасау: Сен қандай менменсін (амбициозный, ambitious)?
5 мин
6 әрекет
Қосымша тапсырма орындау. Сағаттын шығу тарихы бойынша құрау.
11 мин
7 әрекет
Үйге тапсырма және бағалау
4 мин
Сабақ бойынша тренердің жазбалары:
1-сабақ
1-тапсырма. Сергіту сәті + топқа бөлу (13 минут)
Оқушыларды сағаттын түрлерімен топқа бөлу, яғни қабырға сағаты, қол сағаты және үстел сағаты деп. Оқушылар өзіне ұнаған сағатты тандау арқылы топқа бөлінеді.
Сергіту сәті.
<<Көршінді таныстыр>>
Бұл сергіту сәті оқушылардың бірін-бірімен танысу және өзара арасында достық қарым-қатынас құру. Топ ішінде екі бала бірін-бірін таныстырады. Тірек ретінде карточка берілді соны толтырып жауап беру кезінде ұмыту, шатасу деген қателерінін болмауын туғызады. Ол карточкада: name, age, hobby сияқты керек сөздер бар.
Жаттығудың психологиялық мағынасы: Сезімдерді айқындау, өзінің және досының қызығушылығын білу, эмоционалды контакт құру, ынтымақтастықтың дамуы, досын немесе көршісін құрметтеу.
2 тапсырма. Топта жұмыс жасау ережесін құру.
Топ ережесін құру әр топқа А4 беті беріледі топтан 2-3 ереже шығарып оны үлкен ватманга жапсыру, ілу және сол ережені сабақ үстінде есте сақтау. Мысалы мынадай ережелер: сабақта тыныш отырып мұқият тындау, топпен бөлісу.
3 тапсырма. Жаңа сабақты диаграмма арқылы оп ішінде ашу.
Жаңа сабақты ашу үшін жаңағы топқа бөлудің мақсаты неде екенін айта кету, яғни не үшін топқа сағат түрлерімен бөлгеніміздің маңыздылығын сұрау, айту. Жаңа сабақты ашу үшін оқушылар оқулықтағы диарамма ны қарап, алдымен өзі содан топ арасында өзара талқылап, артынан үш топпен талқылау.
Нәтижесі: Уақыт деген сөздің мағынашын ашу, яғни ол тек сагат емес уақыт түрлері, уақыттың үнемділігі және уақыт - ол өтіп жатқан өмір екендігіне көздері жетуі.
4 -тапсырма. Сұрақ- жауап. Диалог түрінде өтілетін тапсырма.
Топ 5 және 4 адамнан құралған әр топқа үш сұрақтан беріледі. Сол топ ішінен екі адам тұрып біреуі топ ішінде талқыланған және сұраққа жауап оқиды. Қалған топ қатесін тексереді.
Жаттығудың тиімділігі: Ынтымақтастықтың дамуы, топтың басқа мүшелерімен өз іс-әрекетіңді бөлісуді үйрену, ағылшынша сөйлеуі және лескиканың дамуы.
5-тапсырма. <<Сен қандай амбициялысын?>>жаттығуы.
Әр топтың мүшелері тесті толтырады , тест 8 сұрақтан құралған ағылшын тілінде. Жауабын қарап неше балл жинағанын санайды да, 0-30 балл жинағандар үшін: өте емес амбиционды адамдар олар өмірде өздерінде бар нәрсеге бақытты(You are not very quite ambitiouns. You are happy with what you have); 0-40 баллдық жүйе алғандарға орташа (you are quite ambitiouns); 60 - тан жоғары, олар өте амбиционда адамдар өмірдегі қажетті керек нәрсеге қол жеткізе алатын адамдар ( you are very ambitiouns. And try to be good to people. Good luck!).Оқушы өз тестін өзі тексеру арқылы жауабын табады.
Жаттығудың психологиялық мағынасы: Бұл жаттығу баланың өмірге көз қарасын өзгерте алатындығы өз қолында екенін түсіндіруге арналған және де алда өткен тақырып арқылы уақытты бос өткізбеуге шақырады.
6- тапсырма. Қосымша тапсырма .
Оқушыларға арналған деңгейлі нашар, орта және жақсы оқитын балаларға арналған. Ауызша жауап беру, топ ішінде талқылау, логикалық ойлау және танымдылық жаттығуы. Топ алдына кесте беріледі , ол кестеде 4 мезгілден тұрады, яғни an ancient period/many many years ago/years ago /now деген төрт бөліктен тұрады соған таратылғат сағат түрлерін қою керек. Топ ішінде пікрелесу, тақта шығып айту.
Бағалау. Әр топ өзін -өзі бағалайды.
Дереккөздер және жабдықтар: А4 қағаз, фломастерлер, магнит, қайшы
Үйге тапсырма
Уақыт туралы мақал-мәтел мен идеоманы топ ішінде талқылау.
№17 жалпы орта білім беретін
мемлекеттік мекекме
ағылшын пән мұғалімі
Мусабекова Лаура Ерсайыновна
8 А сынып
5 сабақ 12:00-12:45
1 сабақ
Сабақтың атауы
Time (Уақыт)
Сілтеме
Таратпа материалдар, маркер, ватман, суреттер
Жалпы мақсаты
Уақыт туралы түсінік беру. Қазіргі өмірге байланысты оқушының танымын арту. Уақыттың қандай түрлері болатынын талқылау және сағатпен айырмашылығын табу. Диаологтік тапсырмалар арқылы оқушылардың ағылшын тілінде сойлеу мәдениетин , сөздік қорын дамыту.
Оқу нәтижелері
Жаңа сабақтың тақырыбын аша отырып қазіргі заман талабына сай жан-жақты болуға шақыру. Сонымен қатар уақытты үнемдеуге және бос уақыт кетірмеуге шақыру. Сынып ұжымымен бірлесе отырып сыныпқа ереже құру және оны орындау. Сынып ұжымының ұйымшылдығы сыныптағы жайлы ахуал мен ұйымшылдық сезімінің негізі болып саналады деген қорытындыға келу.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Сабак өкізу барысында сыныптағы тұлға аралық қатынас маңызды аспектінің бірі болып саналады. Бұдан басқа, сыныптың психологиялық атмосферасы нақтылы құндылықтарды қамтып, сонымен қатар, мұндай өзара қатынас балаларды тәрбиелеуде әдептік және адамгершілік құндылықтарды жоғарылатуға әсерін тигізеді.
Тапсырмалар
1 әрекет
Топқа бөлу . Жаңа сабақты топпен ашу.
Сергіту сәті. Бірін- бірі ағылшынша таныстыру.
10 мин
2 әрекет
Топ ережесін құру
5 мин
3 әрекетОқушылардың өзара топпен диаграмманы талдауы. 5 мин
4 әрекет
Сұраққа жауап беру жаттығуы. Уақытты калай пайдалану жайлы сұрақ-жауап.
5 мин
5 әрекет
Тест жасау: Сен қандай менменсін (амбициозный, ambitious)?
5 мин
6 әрекет
Қосымша тапсырма орындау. Сағаттын шығу тарихы бойынша құрау.
11 мин
7 әрекет
Үйге тапсырма және бағалау
4 мин
Сабақ бойынша тренердің жазбалары:
1-сабақ
1-тапсырма. Сергіту сәті + топқа бөлу (13 минут)
Оқушыларды сағаттын түрлерімен топқа бөлу, яғни қабырға сағаты, қол сағаты және үстел сағаты деп. Оқушылар өзіне ұнаған сағатты тандау арқылы топқа бөлінеді.
Сергіту сәті.
<<Көршінді таныстыр>>
Бұл сергіту сәті оқушылардың бірін-бірімен танысу және өзара арасында достық қарым-қатынас құру. Топ ішінде екі бала бірін-бірін таныстырады. Тірек ретінде карточка берілді соны толтырып жауап беру кезінде ұмыту, шатасу деген қателерінін болмауын туғызады. Ол карточкада: name, age, hobby сияқты керек сөздер бар.
Жаттығудың психологиялық мағынасы: Сезімдерді айқындау, өзінің және досының қызығушылығын білу, эмоционалды контакт құру, ынтымақтастықтың дамуы, досын немесе көршісін құрметтеу.
2 тапсырма. Топта жұмыс жасау ережесін құру.
Топ ережесін құру әр топқа А4 беті беріледі топтан 2-3 ереже шығарып оны үлкен ватманга жапсыру, ілу және сол ережені сабақ үстінде есте сақтау. Мысалы мынадай ережелер: сабақта тыныш отырып мұқият тындау, топпен бөлісу.
3 тапсырма. Жаңа сабақты диаграмма арқылы оп ішінде ашу.
Жаңа сабақты ашу үшін жаңағы топқа бөлудің мақсаты неде екенін айта кету, яғни не үшін топқа сағат түрлерімен бөлгеніміздің маңыздылығын сұрау, айту. Жаңа сабақты ашу үшін оқушылар оқулықтағы диарамма ны қарап, алдымен өзі содан топ арасында өзара талқылап, артынан үш топпен талқылау.
Нәтижесі: Уақыт деген сөздің мағынашын ашу, яғни ол тек сагат емес уақыт түрлері, уақыттың үнемділігі және уақыт - ол өтіп жатқан өмір екендігіне көздері жетуі.
4 -тапсырма. Сұрақ- жауап. Диалог түрінде өтілетін тапсырма.
Топ 5 және 4 адамнан құралған әр топқа үш сұрақтан беріледі. Сол топ ішінен екі адам тұрып біреуі топ ішінде талқыланған және сұраққа жауап оқиды. Қалған топ қатесін тексереді.
Жаттығудың тиімділігі: Ынтымақтастықтың дамуы, топтың басқа мүшелерімен өз іс-әрекетіңді бөлісуді үйрену, ағылшынша сөйлеуі және лескиканың дамуы.
5-тапсырма. <<Сен қандай амбициялысын?>>жаттығуы.
Әр топтың мүшелері тесті толтырады , тест 8 сұрақтан құралған ағылшын тілінде. Жауабын қарап неше балл жинағанын санайды да, 0-30 балл жинағандар үшін: өте емес амбиционды адамдар олар өмірде өздерінде бар нәрсеге бақытты(You are not very quite ambitiouns. You are happy with what you have); 0-40 баллдық жүйе алғандарға орташа (you are quite ambitiouns); 60 - тан жоғары, олар өте амбиционда адамдар өмірдегі қажетті керек нәрсеге қол жеткізе алатын адамдар ( you are very ambitiouns. And try to be good to people. Good luck!).Оқушы өз тестін өзі тексеру арқылы жауабын табады.
Жаттығудың психологиялық мағынасы: Бұл жаттығу баланың өмірге көз қарасын өзгерте алатындығы өз қолында екенін түсіндіруге арналған және де алда өткен тақырып арқылы уақытты бос өткізбеуге шақырады.
6- тапсырма. Қосымша тапсырма .
Оқушыларға арналған деңгейлі нашар, орта және жақсы оқитын балаларға арналған. Ауызша жауап беру, топ ішінде талқылау, логикалық ойлау және танымдылық жаттығуы. Топ алдына кесте беріледі , ол кестеде 4 мезгілден тұрады, яғни an ancient period/many many years ago/years ago /now деген төрт бөліктен тұрады соған таратылғат сағат түрлерін қою керек. Топ ішінде пікрелесу, тақта шығып айту.
Бағалау. Әр топ өзін -өзі бағалайды.
Дереккөздер және жабдықтар: А4 қағаз, фломастерлер, магнит, қайшы
Үйге тапсырма
Уақыт туралы мақал-мәтел мен идеоманы топ ішінде талқылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz