Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Абай өсиеті бойынша сабақты қорыту

«Боранқұл орта мектебі» мемлекеттік мекемесі

Өткізген бастауыш сынып мұғалімі Уелбаева Бибиля

2010 жыл

1. Табиғат туралы әңгіме

2. Ара мен шыбын туралы білетіндерін оқушылардан сұрау.
3. Ара мен шыбын туралы қосымша түсінік.
Аралар омартадағы өздері кіріп шығатын тесігін жартылай жапса, қыс
суық болады, ашық қалдырса, қыс жылы болады.Араның балы тағам ретінде
пайдаланылады және көптеген ауруларға ем.Араның уы да дәрі ретінде
пайдаланылады. «Араның уы» атты крем адамның омыртқа, буын ауруларына
көмектеседі.
Шыбын – буын аяқтыларға жатады.Шыбын өрмекшінің торына түссе, оған
өрмекші уын жібереді. Шыбынның ішкі құрылысы сұйықтыққа айналып,оны
өрмекші сорып алады.Яғни, шыбын- кейбір жәндіктерге азық. Шыбынның
өлексесі топыраққа сіңіп, қарашірікке айналады.

|Тақырып |Ара мен шыбын |
|Автор |Оспанхан Әубәкіров |
|Мәтіннің түрі |Мысал |
|Сөйлеудің түрі |Диалог |
|Кейіпкерлер |Ара мен шыбын |
|Негізгі идея |Мысалдағы ара сияқты еңбекқор,қонақжай, талапты,адал |
| |болу. |
|Қорытынды |Жалқаулықтан,еріншектіктен,яғни жаман қасиеттерден |
| |аулақ болу. |

1. Қорытындылау.

2. Абай өсиеті бойынша сабақты қорыту.
Кеселді жалқау,қылжақбас,
Әзір тамақ, әзір ас.
Сыртың – пысық, ішің – нас,
Артын ойлап ұялмас. (6-шы қара сөзінен)
3.Оқушыларды бағалау.
4.Үйге тапсырма: Өлеңді жатқа айту

-----------------------
Сабақтың тақырыбы

«Ара мен шыбын»

Сабақтың мақсаты

Шығарманың мағынасын ашу.Ара мен шыбын туралы түсініктерін
молайту.Мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру

ࠀࠄࡰࡲࡴࡶࣘ࣠ईघञपबलऴशसाीॄॆШығарма желісін ұғындыра отырып,оқушының ой-
өрісін,танымдылығын,нәрсені пайымдау,сипаттау қабілетін дамыту.Сыни
тұрғыдан ойлауға,ой-тұжырым жасауға байланысты шығармашылық
белсенділіктерін дамыту.

Тақырыптағы кейіпкерлердің ұнамды қасиеттерін таныту,Табиғаттағы
нәрселердің құндылығын сезінуге,оны қорғауға тәрбиелеу.Абай өсиеті бойынша
оқушыларға адамгершілік тәрбие беру.

Сабақтың түрі

Сабақтың әдісі

Сабақтың көрнекілігі

Блум жүйесі

Модельдік дамыта оқыту

Техникалық құралдар,сызбалар,дидактика-лық материалдар,Абай өсиеті

Сабақ жүйесі

Қолдану кезеңі

Түсіну кезеңі

Оқушылардың білімін жинақтау

Танып білу кезеңі

Біріктіру кезеңі

Оқушыларды іздендіру

Ой дамыту кезеңі

Түйсіну кезеңі
Модельдік қорытынды

Сабақ жүрісі

Танып білу кезеңі

1. Сабақтың мақсатымен таныстыру
2. Үй тапсырмасын тексеру: «Сапар мен парта» өлеңінің мазмұнын сұрау
3. Сапарға мінездеме беру
4. Парта туралы әңгіме

Өткенді қорыту

Түсіну кезеңі

Тірі табиғат

Кіріспе

ағаш

адам

шөп

құс

өсімдік

жануар

Жәндік

Көбелек

Ара

шыбын

құмырсқа

инелік

Қолдану кезеңі

Сыни тұрғыдан ойлау

•Ара пайдалы, пайдасыз.
•Шыбын пайдалы,пайдасыз.
Есіңде болсын!
Табиғаттағы барлық тіршіліктің өзіндік пайдасы, қоршаған ортасына қосар
үлесі болады.

Біріктіру кезеңі

Жаңа сабақ

1. Жаңа сабақты таныту.
2. Автормен таныстыру
3. Мысалдың ережесін еске түсіру
4. Мұғалімнің оқуы
5. Диалогтың ережесін сұрау
6. Оқушыларды рөлге бөліп оқыту
7. Сұрақ-жауап
8. Дәптермен сөздік жұмыс. Қаймақ қатқан шай -сүтті қою шай.

Ой дамыту кезеңі

Ізденіс

Ж – Тірек сөздер бойынша жұмыстану.

ОЖ – Тақырыпқа байланысты ырым-тыйым сөздер айту.

О – Қонақ күту рәсімін әңгімелеу.

ОТ – Тақырыпқа байланысты мақал – мәтелдер айту

Түйсіну кезеңі

Модельдік қорытынды

Ұқсас жұмыстар
Ғылым таппай мақтанба Қазақ халқының ұлы ақыны Абай өмірімен танысу,
Ара мен шыбын
Мақал салыстыру
Өлеңді ермек үшін жазбауы
Өмірді танып білуге құштарлық
Абай Ескендір поэмасы
Кей оқушы
Мемлекеттік тіліміз қай тіл
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
WORDPAD қолданбасының арналуы
Пәндер