Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Рахмет сендерге коррекциялаушы - Балалар сендерге көп рахмет

Вирус.
Мақсаты: Балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйрете отырып, вирус
туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру. Компьютерге қызығушылығын
арттыру. Компьютермен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

Көрнекілігі: компьютер бөліктері, робот, музыка
|Әрекет кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
| |Балалар... |Балалар аң-таң. |
|Мотивациялық |(компьютердің бөліктері кіріп | |
|қозғаушы |келеді.) | |
|Ұйымдастыру |Мұғалім: |Амандасады. |
|кезеңі |-Қош келдіңдер, достар. Мен | |
| |сіздерді балаларға суреттер | |
| |арқылы таныстырайын деп жатыр | |
| |едім. | |
| | | |
| |- Робот: | |
| |Саламатсыңдарма, балалар. Біз | |
| |ақпараттық технология әлемінен | |
| |сіздердің әлемдеріңізге вирустар | |
| |енген деген ақпарат алып сол | |
| |вирустарды жоюға көмек беру үшін | |
| |келдік. | |
| |Алдымен өзімізді таныстырып | |
| |өтейік. | |
| |Жүйелік блок | |
| |Компьютердің миы менде болады | |
| |Тоқ көзінен қуат алып тұрады | |
| |Монитор: | |
| |Монитор деген беті мен | |
| |Барлығын да көрсетем | |
| | | |
| |Пернетақта | |
| |Мониторға мен арқылы енгізер | |
| |Пернетақта жиынымын әріптер | |
| |- Тышқан | |
| |Мақтанбаңдар, |Балалар жауабы |
| |Мен сендердің жұмыстарыңды |тыңдалады. |
| |Жеңілдетіп беретін | |
| |Бар амалды орындауда | |
| |өздеріңе еретін. | |
| |Мен боламын, тышқан деген | |
| |Тышқан деген кереметің! | |
| |- Робот: | |
| |- Балалар бізбен бірге | |
| |вирустарды жойғыларың келе ме? | |
| | | |
| | | |
| |- Робот: | |
| |- Олай болса сендерге қояр | |
| |сұрақтарымыз бар. Алдымен соған | |
| |жауап берідер. | |
| | | |
| |Жүйелік блок: | |
| |Балалар компьютер кабинетінің | |
| |ережелерін айтыңдаршы. | |
| | | |
| |-Робот: | |
| |Балалар біз сендерге ризамыз. | |
| |Сендер аз уақытта көп мәлімет | |
| |алыпсыңдар. Енді біздермен бірге | |
| |вирустарды іздейік. Ол үшін | |
| |бәріміз сиқырлы экранға назар | |
| |аударайық. | |
| | | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |Балалар мына вирустарды жою үшін | |
| |не істейміз? Робот мырза мүмкін | |
| |сіз көмектесерсіз? | |
| | | |
| | | |
| |Робот. | |
| |-Мына вирусты жою үшін біз мына | |
| |тапсырманы орындауымыз керек. | |
| |1 – тапсырма | |
| | | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |Ой балалар қараңдаршы алғашқы | |
| |вирус қашып кетті. Енді бір | |
| |вирусқа болса да азайды. Келесі | |
| |вирусты тазартуға дайынбыз ба? | |
| |Балалар: | |
| |Ия дайынбыз. | |
| | | |
| |-Олай болса балалар, біздер мына| |
| |тапсырманы орындайық. (қағаз | |
| |бетінде балалар қарғаның | |
| |аузындағы пішіндер мен ұқсас | |
| |заттарды қосып сызу керек.) | |
| | |Балалар компьютерде|
| | |жұмыстанады. |
| | | |
| |Балалар неше қарға отыр? | |
| |- 5 | |
| |- Балалар қараңдаршы мына вирус | |
| |та қашып барады. Біздер қандай | |
| |күштіміз. | |
| | | |
| |3- тапсырма: | |
| |Келесі вирустан құтылу үшін үлкен| |
| |қамал тұрғызайық. | |
| |Конструктормен құрастыру | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |-Балалар қараңдаршы соңғы вирус | |
| |қалды. Оны жылдам тазалайық. | |
| |Бәріміз бірігіп үш вирустан | |
| |құтылдық. | |
| | | |
| |4- тапсырма: | |
| |компьютермен. Жылқыны бояу немесе| |
| |гүлге су құю | |
| | | |
| |(көзге арналған жаттығу) | |
| |Көзімді жаймен жұмамын | |
| |Жұмып қатты қысамын | |
| |Көзімді ашып, жыпылық қағып | |
| |Қабақты түйіп тұрамын. |Балалар өздеріне |
| | |таратылған |
| |-Робот: |үлестірмелі |
| |- Балалар, қандай керемет, |тапсырмадан |
| |вирустардан бір тазарып |сәйкестікті табады.|
| |қалдыңдар. Ендігі жерде бәрің | |
| |бір-біріңе көмектесіп вирустарды | |
| |кіргізбеңдер. Біздің де кететін | |
| |уақытымыз болып қалды. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балалар |
| | |конструкторларды |
| | |пайдалана отырып |
| | |берілген уақыт |
| | |ішінде зәулім сарай|
| | |тұрғызады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балалар |
| | |компьютермен |
| | |жылқыны берілген |
| | |түсті дұрыс таңдай|
| | |отырып бояйды. |
| | | |
| | |Бірге көзге |
| | |арналған жаттығуды |
| | |орындайды |
| | | |
| | | |
|Рефлексивті |Робот: |Рахмет сендерге |
|коррекциялаушы |- Балалар сендерге көп рахмет. |робот. Біз |
| |Біздің ұшағымыз да жақындап |сендердің |
| |қалған сияқты. Біздер елімізге |көмектеріңмен |
| |кетейік. Сау болыңдар. |вирустарды жойдық. |
| |Мұғалім: |Енді сендерге біз |
| |Балалар бәріміз роботты |тақпақ айтып |
| |достарымен бірге ұшаққа шығарып |берейік. |
| |салайық. | |
| |Сау болыңыздар. | |

Бала біледі:Вирус туралы, оның компьютерлерге зиянды екенін біледі..

Ұқсас жұмыстар
Балалар әрекеті
Ойыншықтар әлемінде
Қош болыңыз Ертегі әжей
Балалар қолдарыңмен құмды
Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер туралы білімдерін бекіту
Балалар сендердің құлақтарын қане
Батырлар ауылына саяхат
Көлік түрі
Менің отбасым, менің үйім және ондағы менің орным. ауа, су, жарық. қоңыр күз
Түстер (color)
Пәндер