Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рахмет сендерге коррекциялаушы - Балалар сендерге көп рахмет
Вирус.
Мақсаты: Балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйрете отырып, вирус
туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру. Компьютерге қызығушылығын
арттыру. Компьютермен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
Көрнекілігі: компьютер бөліктері, робот, музыка
|Әрекет кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
| |Балалар... |Балалар аң-таң. |
|Мотивациялық |(компьютердің бөліктері кіріп | |
|қозғаушы |келеді.) | |
|Ұйымдастыру |Мұғалім: |Амандасады. |
|кезеңі |-Қош келдіңдер, достар. Мен | |
| |сіздерді балаларға суреттер | |
| |арқылы таныстырайын деп жатыр | |
| |едім. | |
| | | |
| |- Робот: | |
| |Саламатсыңдарма, балалар. Біз | |
| |ақпараттық технология әлемінен | |
| |сіздердің әлемдеріңізге вирустар | |
| |енген деген ақпарат алып сол | |
| |вирустарды жоюға көмек беру үшін | |
| |келдік. | |
| |Алдымен өзімізді таныстырып | |
| |өтейік. | |
| |Жүйелік блок | |
| |Компьютердің миы менде болады | |
| |Тоқ көзінен қуат алып тұрады | |
| |Монитор: | |
| |Монитор деген беті мен | |
| |Барлығын да көрсетем | |
| | | |
| |Пернетақта | |
| |Мониторға мен арқылы енгізер | |
| |Пернетақта жиынымын әріптер | |
| |- Тышқан | |
| |Мақтанбаңдар, |Балалар жауабы |
| |Мен сендердің жұмыстарыңды |тыңдалады. |
| |Жеңілдетіп беретін | |
| |Бар амалды орындауда | |
| |өздеріңе еретін. | |
| |Мен боламын, тышқан деген | |
| |Тышқан деген кереметің! | |
| |- Робот: | |
| |- Балалар бізбен бірге | |
| |вирустарды жойғыларың келе ме? | |
| | | |
| | | |
| |- Робот: | |
| |- Олай болса сендерге қояр | |
| |сұрақтарымыз бар. Алдымен соған | |
| |жауап берідер. | |
| | | |
| |Жүйелік блок: | |
| |Балалар компьютер кабинетінің | |
| |ережелерін айтыңдаршы. | |
| | | |
| |-Робот: | |
| |Балалар біз сендерге ризамыз. | |
| |Сендер аз уақытта көп мәлімет | |
| |алыпсыңдар. Енді біздермен бірге | |
| |вирустарды іздейік. Ол үшін | |
| |бәріміз сиқырлы экранға назар | |
| |аударайық. | |
| | | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |Балалар мына вирустарды жою үшін | |
| |не істейміз? Робот мырза мүмкін | |
| |сіз көмектесерсіз? | |
| | | |
| | | |
| |Робот. | |
| |-Мына вирусты жою үшін біз мына | |
| |тапсырманы орындауымыз керек. | |
| |1 – тапсырма | |
| | | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |Ой балалар қараңдаршы алғашқы | |
| |вирус қашып кетті. Енді бір | |
| |вирусқа болса да азайды. Келесі | |
| |вирусты тазартуға дайынбыз ба? | |
| |Балалар: | |
| |Ия дайынбыз. | |
| | | |
| |-Олай болса балалар, біздер мына| |
| |тапсырманы орындайық. (қағаз | |
| |бетінде балалар қарғаның | |
| |аузындағы пішіндер мен ұқсас | |
| |заттарды қосып сызу керек.) | |
| | |Балалар компьютерде|
| | |жұмыстанады. |
| | | |
| |Балалар неше қарға отыр? | |
| |- 5 | |
| |- Балалар қараңдаршы мына вирус | |
| |та қашып барады. Біздер қандай | |
| |күштіміз. | |
| | | |
| |3- тапсырма: | |
| |Келесі вирустан құтылу үшін үлкен| |
| |қамал тұрғызайық. | |
| |Конструктормен құрастыру | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |-Балалар қараңдаршы соңғы вирус | |
| |қалды. Оны жылдам тазалайық. | |
| |Бәріміз бірігіп үш вирустан | |
| |құтылдық. | |
| | | |
| |4- тапсырма: | |
| |компьютермен. Жылқыны бояу немесе| |
| |гүлге су құю | |
| | | |
| |(көзге арналған жаттығу) | |
| |Көзімді жаймен жұмамын | |
| |Жұмып қатты қысамын | |
| |Көзімді ашып, жыпылық қағып | |
| |Қабақты түйіп тұрамын. |Балалар өздеріне |
| | |таратылған |
| |-Робот: |үлестірмелі |
| |- Балалар, қандай керемет, |тапсырмадан |
| |вирустардан бір тазарып |сәйкестікті табады.|
| |қалдыңдар. Ендігі жерде бәрің | |
| |бір-біріңе көмектесіп вирустарды | |
| |кіргізбеңдер. Біздің де кететін | |
| |уақытымыз болып қалды. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балалар |
| | |конструкторларды |
| | |пайдалана отырып |
| | |берілген уақыт |
| | |ішінде зәулім сарай|
| | |тұрғызады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балалар |
| | |компьютермен |
| | |жылқыны берілген |
| | |түсті дұрыс таңдай|
| | |отырып бояйды. |
| | | |
| | |Бірге көзге |
| | |арналған жаттығуды |
| | |орындайды |
| | | |
| | | |
|Рефлексивті |Робот: |Рахмет сендерге |
|коррекциялаушы |- Балалар сендерге көп рахмет. |робот. Біз |
| |Біздің ұшағымыз да жақындап |сендердің |
| |қалған сияқты. Біздер елімізге |көмектеріңмен |
| |кетейік. Сау болыңдар. |вирустарды жойдық. |
| |Мұғалім: |Енді сендерге біз |
| |Балалар бәріміз роботты |тақпақ айтып |
| |достарымен бірге ұшаққа шығарып |берейік. |
| |салайық. | |
| |Сау болыңыздар. | |
Бала біледі:Вирус туралы, оның компьютерлерге зиянды екенін біледі..
Мақсаты: Балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйрете отырып, вирус
туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру. Компьютерге қызығушылығын
арттыру. Компьютермен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
Көрнекілігі: компьютер бөліктері, робот, музыка
|Әрекет кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
| |Балалар... |Балалар аң-таң. |
|Мотивациялық |(компьютердің бөліктері кіріп | |
|қозғаушы |келеді.) | |
|Ұйымдастыру |Мұғалім: |Амандасады. |
|кезеңі |-Қош келдіңдер, достар. Мен | |
| |сіздерді балаларға суреттер | |
| |арқылы таныстырайын деп жатыр | |
| |едім. | |
| | | |
| |- Робот: | |
| |Саламатсыңдарма, балалар. Біз | |
| |ақпараттық технология әлемінен | |
| |сіздердің әлемдеріңізге вирустар | |
| |енген деген ақпарат алып сол | |
| |вирустарды жоюға көмек беру үшін | |
| |келдік. | |
| |Алдымен өзімізді таныстырып | |
| |өтейік. | |
| |Жүйелік блок | |
| |Компьютердің миы менде болады | |
| |Тоқ көзінен қуат алып тұрады | |
| |Монитор: | |
| |Монитор деген беті мен | |
| |Барлығын да көрсетем | |
| | | |
| |Пернетақта | |
| |Мониторға мен арқылы енгізер | |
| |Пернетақта жиынымын әріптер | |
| |- Тышқан | |
| |Мақтанбаңдар, |Балалар жауабы |
| |Мен сендердің жұмыстарыңды |тыңдалады. |
| |Жеңілдетіп беретін | |
| |Бар амалды орындауда | |
| |өздеріңе еретін. | |
| |Мен боламын, тышқан деген | |
| |Тышқан деген кереметің! | |
| |- Робот: | |
| |- Балалар бізбен бірге | |
| |вирустарды жойғыларың келе ме? | |
| | | |
| | | |
| |- Робот: | |
| |- Олай болса сендерге қояр | |
| |сұрақтарымыз бар. Алдымен соған | |
| |жауап берідер. | |
| | | |
| |Жүйелік блок: | |
| |Балалар компьютер кабинетінің | |
| |ережелерін айтыңдаршы. | |
| | | |
| |-Робот: | |
| |Балалар біз сендерге ризамыз. | |
| |Сендер аз уақытта көп мәлімет | |
| |алыпсыңдар. Енді біздермен бірге | |
| |вирустарды іздейік. Ол үшін | |
| |бәріміз сиқырлы экранға назар | |
| |аударайық. | |
| | | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |Балалар мына вирустарды жою үшін | |
| |не істейміз? Робот мырза мүмкін | |
| |сіз көмектесерсіз? | |
| | | |
| | | |
| |Робот. | |
| |-Мына вирусты жою үшін біз мына | |
| |тапсырманы орындауымыз керек. | |
| |1 – тапсырма | |
| | | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |Ой балалар қараңдаршы алғашқы | |
| |вирус қашып кетті. Енді бір | |
| |вирусқа болса да азайды. Келесі | |
| |вирусты тазартуға дайынбыз ба? | |
| |Балалар: | |
| |Ия дайынбыз. | |
| | | |
| |-Олай болса балалар, біздер мына| |
| |тапсырманы орындайық. (қағаз | |
| |бетінде балалар қарғаның | |
| |аузындағы пішіндер мен ұқсас | |
| |заттарды қосып сызу керек.) | |
| | |Балалар компьютерде|
| | |жұмыстанады. |
| | | |
| |Балалар неше қарға отыр? | |
| |- 5 | |
| |- Балалар қараңдаршы мына вирус | |
| |та қашып барады. Біздер қандай | |
| |күштіміз. | |
| | | |
| |3- тапсырма: | |
| |Келесі вирустан құтылу үшін үлкен| |
| |қамал тұрғызайық. | |
| |Конструктормен құрастыру | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |-Балалар қараңдаршы соңғы вирус | |
| |қалды. Оны жылдам тазалайық. | |
| |Бәріміз бірігіп үш вирустан | |
| |құтылдық. | |
| | | |
| |4- тапсырма: | |
| |компьютермен. Жылқыны бояу немесе| |
| |гүлге су құю | |
| | | |
| |(көзге арналған жаттығу) | |
| |Көзімді жаймен жұмамын | |
| |Жұмып қатты қысамын | |
| |Көзімді ашып, жыпылық қағып | |
| |Қабақты түйіп тұрамын. |Балалар өздеріне |
| | |таратылған |
| |-Робот: |үлестірмелі |
| |- Балалар, қандай керемет, |тапсырмадан |
| |вирустардан бір тазарып |сәйкестікті табады.|
| |қалдыңдар. Ендігі жерде бәрің | |
| |бір-біріңе көмектесіп вирустарды | |
| |кіргізбеңдер. Біздің де кететін | |
| |уақытымыз болып қалды. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балалар |
| | |конструкторларды |
| | |пайдалана отырып |
| | |берілген уақыт |
| | |ішінде зәулім сарай|
| | |тұрғызады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балалар |
| | |компьютермен |
| | |жылқыны берілген |
| | |түсті дұрыс таңдай|
| | |отырып бояйды. |
| | | |
| | |Бірге көзге |
| | |арналған жаттығуды |
| | |орындайды |
| | | |
| | | |
|Рефлексивті |Робот: |Рахмет сендерге |
|коррекциялаушы |- Балалар сендерге көп рахмет. |робот. Біз |
| |Біздің ұшағымыз да жақындап |сендердің |
| |қалған сияқты. Біздер елімізге |көмектеріңмен |
| |кетейік. Сау болыңдар. |вирустарды жойдық. |
| |Мұғалім: |Енді сендерге біз |
| |Балалар бәріміз роботты |тақпақ айтып |
| |достарымен бірге ұшаққа шығарып |берейік. |
| |салайық. | |
| |Сау болыңыздар. | |
Бала біледі:Вирус туралы, оның компьютерлерге зиянды екенін біледі..
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz