Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
1935 жылы қазан
Батыс Қазақстан облысы
Тасқала ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББОМ
Үсенова Светлана Оразқызы,
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі
Пәні: қазақ тілі.
Сыныбы: 6.
Сабақтың тақырыбы: Сан есімді қайталау.
Мақсаты:
Білімділік: оқушылардың сан есім бойынша алған білімдерін жинақтау, бекіту,
теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастыру.
Дамытушылық: оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, алған білімдерін іс
жүзінде қолдана білуге машықтандыру, жүйелі сөйлеу, мәнерлеп оқу, сауатты
жазу дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: тарихи құндылықтарға құрмет сезімін тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: оқығанды қорытып, жүйеге келтіретін бекіту сабағы.
Пәнаралық байланыс: тарих, мәдениет.
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының «Семантикалық карта»,
«Венн диаграммасы», «Категориялық топтастыру», «Түртіп оқу» атты
стратегиялары, АКТ (Флипчарт),Кубизм.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар топтамасы, электрондық оқулықтағы
материал(Merits).
Сабақтың барысы:
I.Қызығушылықты ояту.
1.Категориялық топтастыру:
2.Сан есімнің мағыналық түрлерін сипаттау (сұрақ-жауап).
II. Мағынаны тану:
1. Қожа Ахмет Йасауи кесенесі, тайқазан туралы материалды тамашалау
(электрондық оқулық).
2. Мәтінмен жұмыс (Түртіп оқу).
Тайқазан
Түркістан қаласында Қожа Ахмет Йасауи кесенесі бар.Бұл ғажайып кесененің
ішінде алып қазан тұр.Қазанды 1399 жылы Ақсақ Темірдің әмірімен Түркістан
қаласынан
25 шақырым қашықтағы Атабай деген жерде жасаған.Оны Әбділ Әзіз Шарафуддин
деген шебер 7 металл қоспасынан құйып жасаған.Оның құрамында темір, мырыш,
қорғасын, мыс, күміс, алтын бар.Бұл алып қазанға 60 шелек су кетеді.
Қазанның өз салмағы
2 тонна, диаметрі 2,5 метрге жуық.Қазанның 12 құлағы бар. 1935 жылы қазан
Санкт-Петербургке көрмеге апарылды. Тайқазан 54 жыл Санкт-Петербургте
болып, 1989 жылы өз орнына қайта оралды.
3. Өздік жұмыс: мәтіндегі сан есімдерді тіркескен сөзімен бірге теріп
жазып,
сан есімдерді талдау .
4. Кубизм:
1-ші қыры. Суреттеңіз: сан есімнің анықтамасы мен түрлерін атаңыз.
2-ші қыры.Салыстырыңыз: Зат есіммен салыстырыңыз (Венн диаграммасы).
3-ші қыры. Зерттеңіз: Орхон-Енисей ескерткіштері тілінде кездесетін сан
есімдер туралы айтыңыз.
4-ші қыры. Атаңыз: берілген мақал-мәтелдерді оқып, көп нүктенің орнына
тиісті сан есімдерді қойыңыз, талдаңыз.
А) ... білмеген жетесіз.
Ә) ... ала болса, ауыздағы кетеді.
... түгел болса, төбедегі келеді.
Б) ... рет өлшеп, ... рет кес.
В) ... кісі қазған құдықтан, ... кісі су ішеді.
5-ші қыры.Қолданыңыз: сан есімнің емлесіне мысал келтіріңіз.
6-шы қыры. Талдаңыз: сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдаңыз.
Алты үшке қалдықсыз бөлінеді.
1935 жылы қазан Санкт-Петербургке апарылды.
5. Семантикалық картамен жұмыс: оқушылар автоқаламмен жұмыстанады.
| |Есе|Ретті|Жинақ|Болжал|Топта|Бөлше|
|Түрлері |пті|к сан|тық |дық |у сан|ктік |
| |к |есім |сан |сан |есім |сан |
| |сан| |есім |есім | |есім |
|Мысалдар |есі| | | | | |
| |м | | | | | |
|Бір мың | | | | | | |
|екі жүз | | | | | | |
|бес | | | | | | |
|Отызыншы | | | | | | |
|Елулерде | | | | | | |
|Оннан бес | | | | | | |
|Жетеу | | | | | | |
|Жиырма | | | | | | |
|жеті | | | | | | |
|Қырық | | | | | | |
|бірінші | | | | | | |
|Он шақты | | | | | | |
|Екі – | | | | | | |
|екіден | | | | | | |
|Екіден бір| | | | | | |
|Он – оннан| | | | | | |
III. Үй тапсырмасын беру: құрамында сан есімі бар не мақал, не нақыл сөз
бойынша ребус құру; тарихи жәдігерлер
туралы материал іздеу.
IV. Қорытындылау: «Сан есімнің алты ұлы» ертегісін тамашалау, мұғалімнің
қорытынды сөзі.
V. Бағалау.
Тасқала ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББОМ
Үсенова Светлана Оразқызы,
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі
Пәні: қазақ тілі.
Сыныбы: 6.
Сабақтың тақырыбы: Сан есімді қайталау.
Мақсаты:
Білімділік: оқушылардың сан есім бойынша алған білімдерін жинақтау, бекіту,
теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастыру.
Дамытушылық: оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, алған білімдерін іс
жүзінде қолдана білуге машықтандыру, жүйелі сөйлеу, мәнерлеп оқу, сауатты
жазу дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: тарихи құндылықтарға құрмет сезімін тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: оқығанды қорытып, жүйеге келтіретін бекіту сабағы.
Пәнаралық байланыс: тарих, мәдениет.
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының «Семантикалық карта»,
«Венн диаграммасы», «Категориялық топтастыру», «Түртіп оқу» атты
стратегиялары, АКТ (Флипчарт),Кубизм.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар топтамасы, электрондық оқулықтағы
материал(Merits).
Сабақтың барысы:
I.Қызығушылықты ояту.
1.Категориялық топтастыру:
2.Сан есімнің мағыналық түрлерін сипаттау (сұрақ-жауап).
II. Мағынаны тану:
1. Қожа Ахмет Йасауи кесенесі, тайқазан туралы материалды тамашалау
(электрондық оқулық).
2. Мәтінмен жұмыс (Түртіп оқу).
Тайқазан
Түркістан қаласында Қожа Ахмет Йасауи кесенесі бар.Бұл ғажайып кесененің
ішінде алып қазан тұр.Қазанды 1399 жылы Ақсақ Темірдің әмірімен Түркістан
қаласынан
25 шақырым қашықтағы Атабай деген жерде жасаған.Оны Әбділ Әзіз Шарафуддин
деген шебер 7 металл қоспасынан құйып жасаған.Оның құрамында темір, мырыш,
қорғасын, мыс, күміс, алтын бар.Бұл алып қазанға 60 шелек су кетеді.
Қазанның өз салмағы
2 тонна, диаметрі 2,5 метрге жуық.Қазанның 12 құлағы бар. 1935 жылы қазан
Санкт-Петербургке көрмеге апарылды. Тайқазан 54 жыл Санкт-Петербургте
болып, 1989 жылы өз орнына қайта оралды.
3. Өздік жұмыс: мәтіндегі сан есімдерді тіркескен сөзімен бірге теріп
жазып,
сан есімдерді талдау .
4. Кубизм:
1-ші қыры. Суреттеңіз: сан есімнің анықтамасы мен түрлерін атаңыз.
2-ші қыры.Салыстырыңыз: Зат есіммен салыстырыңыз (Венн диаграммасы).
3-ші қыры. Зерттеңіз: Орхон-Енисей ескерткіштері тілінде кездесетін сан
есімдер туралы айтыңыз.
4-ші қыры. Атаңыз: берілген мақал-мәтелдерді оқып, көп нүктенің орнына
тиісті сан есімдерді қойыңыз, талдаңыз.
А) ... білмеген жетесіз.
Ә) ... ала болса, ауыздағы кетеді.
... түгел болса, төбедегі келеді.
Б) ... рет өлшеп, ... рет кес.
В) ... кісі қазған құдықтан, ... кісі су ішеді.
5-ші қыры.Қолданыңыз: сан есімнің емлесіне мысал келтіріңіз.
6-шы қыры. Талдаңыз: сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдаңыз.
Алты үшке қалдықсыз бөлінеді.
1935 жылы қазан Санкт-Петербургке апарылды.
5. Семантикалық картамен жұмыс: оқушылар автоқаламмен жұмыстанады.
| |Есе|Ретті|Жинақ|Болжал|Топта|Бөлше|
|Түрлері |пті|к сан|тық |дық |у сан|ктік |
| |к |есім |сан |сан |есім |сан |
| |сан| |есім |есім | |есім |
|Мысалдар |есі| | | | | |
| |м | | | | | |
|Бір мың | | | | | | |
|екі жүз | | | | | | |
|бес | | | | | | |
|Отызыншы | | | | | | |
|Елулерде | | | | | | |
|Оннан бес | | | | | | |
|Жетеу | | | | | | |
|Жиырма | | | | | | |
|жеті | | | | | | |
|Қырық | | | | | | |
|бірінші | | | | | | |
|Он шақты | | | | | | |
|Екі – | | | | | | |
|екіден | | | | | | |
|Екіден бір| | | | | | |
|Он – оннан| | | | | | |
III. Үй тапсырмасын беру: құрамында сан есімі бар не мақал, не нақыл сөз
бойынша ребус құру; тарихи жәдігерлер
туралы материал іздеу.
IV. Қорытындылау: «Сан есімнің алты ұлы» ертегісін тамашалау, мұғалімнің
қорытынды сөзі.
V. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz