Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөйлесу сабақ
Физика сабағына оқу модулін даярлау.
Бүгінгі ғылым мен техника дамыған ХХІ ғасырда жас ұрпақты дамыған,
білімді,ізденгіш шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру үшін әр түрлі
оқыту тәсілдерін үйренуге болады.Модуль деген не?
Модуль деген мазмұны жағынан бір –біріне жақын сәйкес келетін тақырыптар
топтамасы. Бұл педагогикалық технология негізінде « қалпына келтіре
қайталай оқыту » циклының идеясы жатыр.
Модульдік оқыту технологиясын меңгеру үшін ,алдымен оқу модулін даярлап
алу керек.
Ол үшін мұғалім :
1. Барлық оқу материалын пысықтап ,оны оқу бірліктеріне қарай тарауға
немесе мазмұны жағынан жақын тақырыптарға бөлуі керек;
2.Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру, яғни әр бір оқушы нені білуі,
үйренуі, меңгеруі тиіс;
3.Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы формасын ойластыруы керек;
4. Тараудың негізгі ұғымдарын түйіндейтін тірек- сызба, тірек конспект
құрастыруы керек;
5. Оқушының білім,білік, дағдыларын тексеруге тестлер,диагностикалық
тесеру және қортынды бақылау жұмыстарын әзірлеуі қажет болады.
6. Білім , білік ,дағдыларды түзетуге арналған топтамалар дайындау керек.
Оқу циклі ретінде оқу модулі үш құрылымнан тұрады.
| |Модульге енгізіу(тақырыпқа енгізу ) |
|Кіріспе бөлімі | |
|Сөйлесу бөлімі |Оқушының танымдық қызметін өзара |
| |сөйлесу негізінде ұйымдастыру |
|Қорытынды бөлім |Қорытынды бақылау |
Әр бір модульде сағат саны оқу бағдарламасы бойынша тарауға бөлінген
сағат санына қарай әр түрлі болады.
Физика пәніне 8-12 сағаттан тұратын оқу модулі тиімді.
Оқу модулінің ерекшелігі – жалпы сағат санына қарамастан кіріспе бөліміне 1-
2 сағат, қорытынды бөлімге 1-2 сағат, қалған сағаттар сөйлесу бөліміне
беріледі.
Оқу мазмұнына «өсу» бағытымен қарапайымнан күрделіге, репродуктивті
тапсырмалардан ,шығармашылық ізденіске, одан әрі зерттеушілік қызмет
элементтеріне ұмтылады.Сонымен қатар оқушы оқу материалын қарапайымнан
күрделіге,репродуктивті тапсырмалардан шығармашылық ізденіске қарай
ұмтылуға,сонымен қатар оқушының оқу материалын қарапайым білім деңгейінен
«білімді бағалау» деңгейіне дейін меңгеруіне мүмкіндік береді.
Кіріспе бөлімінде сабақ жалпылама лекция түрінде,тірек схема түрінде
дайындалады.Бұл бөлімде мұғалімнің іс - әрекеті басым болады.
Сөйлесу бөлімінде сыныпты шағын топтарға 5-6 оқушыдан оқушылардың өз-ара
әрекеті негізінде , түрлі ойын технологияларын «Қарлы кесек», «Мұғалім-
оқушы», «Мән-мағына», «Домино» т.б. енгізе отырып құру көзделеді.
Сөйлесу бөлімінде оқушының іс әрекеті басым болады. Мұғалім тек
ынталандырушы, кеңесші және оқушылардың танымдық процесін ұйымдастырушы
ролінде болады. Мұғалім:бір оқу модуліне бөлінетін сағат санын анықтап алып
оның мақсатын,мазмұнын және нәтижесін, сондай-ақ модуль сабақтарын
өткізудің формасын ойластыра отырып оқу модулін құрады. 10 сынып ,Қ.Г.Б.
физика сабағы «Қозғалыс заңдары » тарауына құрылған модуль үлгісі:
|Бөлім |Бөлінге|Сабақ түрі мен мазмұны |Бөлінген |
| |н сағат| |уақыт |
|Кіріспе|1 сабақ|1.Модульдің құрылысы,мақсаты мен міндеті |5 мин. |
| | |2.Сабақ дәріс-тірек сызба,тірек конспект арқылы |30 мин. |
| | |тараудағы негізгі ұғымдарға тоқталу |5мин.. |
| | |3.Қорытынды,үйге тапсырма | |
| |2сабақ |1.Оқулықпен,электронды оқулықпен,дәптермен жұмыс. |20 мин. |
| | |2.Қорытынды-оқушы тірек конспектпен жұмыс |15 мин. |
| | |жасайды. |5 мин. |
| | |3.қорытынды-үйге тапсырма. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Сөйлесу| | | |
| |3сабақ |Оқу материалын меңгерту-еске түсіру |5 мин. |
| | |«.Мұғалім-оқушы» ойыны. |30 мин. |
| | |3.Қорытынды .үйге тапсырма. |5 мин. |
| |4сабақ |Білім- іскерлік дағдыларын дамыту. | |
| | |1.«Мән- мағына »ойыны. |20мин. |
| | |2.Домино ойыны. |15мин. |
| | |3.Қорытынды.Үйге тапсырма. |5мин. |
| |5сабақ |Білім,іскерлік дағдыларын пысықтау. | |
| | |1.Карточкамен жұмыс. |15мин. |
| | |2.Даналық ағашы ойыны. |20мин. |
| | |3.Қорытынды.Үйге тапсырма. |5мин. |
| |6сабақ |Білім,іскерлік дағдыларын қорыту,бекіту. | |
| | |1.Шығармашылық жұмыстар |15мин. |
| | |қарастыру-сөзжұмбақ,ребус,анаграмма т.б. |20мин. |
| | |2.Ойын-Брейн-ринг. |5мин. |
| | |3.Қорытынды.Үйге тапсырма. | |
| |7сабақ |Білім,іскелік дағдыларын бекіту. | |
| | |1.Зертханалық жұмыс- с ырғанау үйкеліс |15 мин. |
| | |коэффицентін анықтау. | |
| | |Есептер шығару. |20мин. |
| | |2.Қорытынды.Үйге |5мин. |
| | |тапсырма. | |
|қорытын|8сабақ |1.Тест. | |
|ды | |2.Бақылау жұмысы. | |
| | |3.Қорытынды. | |
Модульдік оқыту технологиясының ерекшеліктері:
1.Электрондық оқулықта тараудағы негізгі ұғымдар қысқаша
беріледі.Электрондық оқулық болмаған жағдайда «Тірек сызба», «Тірек
конспект», «Сабақ-дәріс,лекция» түрінде даярлауы керек.
2.Модульдің кіріспе бөлімінде- тараудағы негізгі ұғымдар мен шамалар
оқушыларға түгелдей ең кемінде екі рет баяндалады.
Интерактивті тақтамен жұмыс мүмкін болған жағдайда кіріспе бөлімге флипчарт
жасалынса оны сабақтың кез-келген бөліміне пайдалануға болады.
Бекіту сұрақтары бойынша толық талдау жүргізіледі.
3.Келесі сабақтарда модульдің сөйлесу бөлімінде «Қалпына келтіре қайталап
оқыту» негізгі ұғымдарды басқаша тұрғыдан,ұғымдардың ұқсастығы мен
айырмашылығын ажырата білуге,ішкі байланыстарын анықтай алуға,есеп
шығарғанда формулаларды дұрыс қолдана білуге ,білімді өз бетінше іздене
отырып, қосымша интерактивті материалдарды жинақтап,өздігінен пайымдаулар
жасауға арналады.
Сөйлесу бөлімінде оқушыларға іздену үшін алдын ала тапсырмалар беріп қою
керек. Сөзжұмбақ, ребус, анаграмма т.б. жұмыстарды да оқушылар өздері
дайындауы керек.
Бұл бөлімде оқушылар өзін-өзі бағалауды және сабақтастарын бағалауды
меңгереді.
4.Модульдің қорытынды бөлімінде негізгі материалдар жинақталып әр оқушы өзі
үшін тірек сызба жасайды, тест алынады,физикалық диктант алуға
болады.Соңынан тарау бойынша бақылау жұмысын алып модульді
аяқтайды.Міндетті түрде қатемен жұмыс жүргізіледі.
Бүгінгі ғылым мен техника дамыған ХХІ ғасырда жас ұрпақты дамыған,
білімді,ізденгіш шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру үшін әр түрлі
оқыту тәсілдерін үйренуге болады.Модуль деген не?
Модуль деген мазмұны жағынан бір –біріне жақын сәйкес келетін тақырыптар
топтамасы. Бұл педагогикалық технология негізінде « қалпына келтіре
қайталай оқыту » циклының идеясы жатыр.
Модульдік оқыту технологиясын меңгеру үшін ,алдымен оқу модулін даярлап
алу керек.
Ол үшін мұғалім :
1. Барлық оқу материалын пысықтап ,оны оқу бірліктеріне қарай тарауға
немесе мазмұны жағынан жақын тақырыптарға бөлуі керек;
2.Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру, яғни әр бір оқушы нені білуі,
үйренуі, меңгеруі тиіс;
3.Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы формасын ойластыруы керек;
4. Тараудың негізгі ұғымдарын түйіндейтін тірек- сызба, тірек конспект
құрастыруы керек;
5. Оқушының білім,білік, дағдыларын тексеруге тестлер,диагностикалық
тесеру және қортынды бақылау жұмыстарын әзірлеуі қажет болады.
6. Білім , білік ,дағдыларды түзетуге арналған топтамалар дайындау керек.
Оқу циклі ретінде оқу модулі үш құрылымнан тұрады.
| |Модульге енгізіу(тақырыпқа енгізу ) |
|Кіріспе бөлімі | |
|Сөйлесу бөлімі |Оқушының танымдық қызметін өзара |
| |сөйлесу негізінде ұйымдастыру |
|Қорытынды бөлім |Қорытынды бақылау |
Әр бір модульде сағат саны оқу бағдарламасы бойынша тарауға бөлінген
сағат санына қарай әр түрлі болады.
Физика пәніне 8-12 сағаттан тұратын оқу модулі тиімді.
Оқу модулінің ерекшелігі – жалпы сағат санына қарамастан кіріспе бөліміне 1-
2 сағат, қорытынды бөлімге 1-2 сағат, қалған сағаттар сөйлесу бөліміне
беріледі.
Оқу мазмұнына «өсу» бағытымен қарапайымнан күрделіге, репродуктивті
тапсырмалардан ,шығармашылық ізденіске, одан әрі зерттеушілік қызмет
элементтеріне ұмтылады.Сонымен қатар оқушы оқу материалын қарапайымнан
күрделіге,репродуктивті тапсырмалардан шығармашылық ізденіске қарай
ұмтылуға,сонымен қатар оқушының оқу материалын қарапайым білім деңгейінен
«білімді бағалау» деңгейіне дейін меңгеруіне мүмкіндік береді.
Кіріспе бөлімінде сабақ жалпылама лекция түрінде,тірек схема түрінде
дайындалады.Бұл бөлімде мұғалімнің іс - әрекеті басым болады.
Сөйлесу бөлімінде сыныпты шағын топтарға 5-6 оқушыдан оқушылардың өз-ара
әрекеті негізінде , түрлі ойын технологияларын «Қарлы кесек», «Мұғалім-
оқушы», «Мән-мағына», «Домино» т.б. енгізе отырып құру көзделеді.
Сөйлесу бөлімінде оқушының іс әрекеті басым болады. Мұғалім тек
ынталандырушы, кеңесші және оқушылардың танымдық процесін ұйымдастырушы
ролінде болады. Мұғалім:бір оқу модуліне бөлінетін сағат санын анықтап алып
оның мақсатын,мазмұнын және нәтижесін, сондай-ақ модуль сабақтарын
өткізудің формасын ойластыра отырып оқу модулін құрады. 10 сынып ,Қ.Г.Б.
физика сабағы «Қозғалыс заңдары » тарауына құрылған модуль үлгісі:
|Бөлім |Бөлінге|Сабақ түрі мен мазмұны |Бөлінген |
| |н сағат| |уақыт |
|Кіріспе|1 сабақ|1.Модульдің құрылысы,мақсаты мен міндеті |5 мин. |
| | |2.Сабақ дәріс-тірек сызба,тірек конспект арқылы |30 мин. |
| | |тараудағы негізгі ұғымдарға тоқталу |5мин.. |
| | |3.Қорытынды,үйге тапсырма | |
| |2сабақ |1.Оқулықпен,электронды оқулықпен,дәптермен жұмыс. |20 мин. |
| | |2.Қорытынды-оқушы тірек конспектпен жұмыс |15 мин. |
| | |жасайды. |5 мин. |
| | |3.қорытынды-үйге тапсырма. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Сөйлесу| | | |
| |3сабақ |Оқу материалын меңгерту-еске түсіру |5 мин. |
| | |«.Мұғалім-оқушы» ойыны. |30 мин. |
| | |3.Қорытынды .үйге тапсырма. |5 мин. |
| |4сабақ |Білім- іскерлік дағдыларын дамыту. | |
| | |1.«Мән- мағына »ойыны. |20мин. |
| | |2.Домино ойыны. |15мин. |
| | |3.Қорытынды.Үйге тапсырма. |5мин. |
| |5сабақ |Білім,іскерлік дағдыларын пысықтау. | |
| | |1.Карточкамен жұмыс. |15мин. |
| | |2.Даналық ағашы ойыны. |20мин. |
| | |3.Қорытынды.Үйге тапсырма. |5мин. |
| |6сабақ |Білім,іскерлік дағдыларын қорыту,бекіту. | |
| | |1.Шығармашылық жұмыстар |15мин. |
| | |қарастыру-сөзжұмбақ,ребус,анаграмма т.б. |20мин. |
| | |2.Ойын-Брейн-ринг. |5мин. |
| | |3.Қорытынды.Үйге тапсырма. | |
| |7сабақ |Білім,іскелік дағдыларын бекіту. | |
| | |1.Зертханалық жұмыс- с ырғанау үйкеліс |15 мин. |
| | |коэффицентін анықтау. | |
| | |Есептер шығару. |20мин. |
| | |2.Қорытынды.Үйге |5мин. |
| | |тапсырма. | |
|қорытын|8сабақ |1.Тест. | |
|ды | |2.Бақылау жұмысы. | |
| | |3.Қорытынды. | |
Модульдік оқыту технологиясының ерекшеліктері:
1.Электрондық оқулықта тараудағы негізгі ұғымдар қысқаша
беріледі.Электрондық оқулық болмаған жағдайда «Тірек сызба», «Тірек
конспект», «Сабақ-дәріс,лекция» түрінде даярлауы керек.
2.Модульдің кіріспе бөлімінде- тараудағы негізгі ұғымдар мен шамалар
оқушыларға түгелдей ең кемінде екі рет баяндалады.
Интерактивті тақтамен жұмыс мүмкін болған жағдайда кіріспе бөлімге флипчарт
жасалынса оны сабақтың кез-келген бөліміне пайдалануға болады.
Бекіту сұрақтары бойынша толық талдау жүргізіледі.
3.Келесі сабақтарда модульдің сөйлесу бөлімінде «Қалпына келтіре қайталап
оқыту» негізгі ұғымдарды басқаша тұрғыдан,ұғымдардың ұқсастығы мен
айырмашылығын ажырата білуге,ішкі байланыстарын анықтай алуға,есеп
шығарғанда формулаларды дұрыс қолдана білуге ,білімді өз бетінше іздене
отырып, қосымша интерактивті материалдарды жинақтап,өздігінен пайымдаулар
жасауға арналады.
Сөйлесу бөлімінде оқушыларға іздену үшін алдын ала тапсырмалар беріп қою
керек. Сөзжұмбақ, ребус, анаграмма т.б. жұмыстарды да оқушылар өздері
дайындауы керек.
Бұл бөлімде оқушылар өзін-өзі бағалауды және сабақтастарын бағалауды
меңгереді.
4.Модульдің қорытынды бөлімінде негізгі материалдар жинақталып әр оқушы өзі
үшін тірек сызба жасайды, тест алынады,физикалық диктант алуға
болады.Соңынан тарау бойынша бақылау жұмысын алып модульді
аяқтайды.Міндетті түрде қатемен жұмыс жүргізіледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz