Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды топтарға бөлу
Ана тілі 4
сынып
Тұяқбаева Гүлжахан
Қазалы қаласындағы М.Горъкий атындағы
16 орта мектептің бастауыш сынып
мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Балуан (Естелік) Ә. Қоңыратбаев
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды алып өнерімен танылған Қажымұқан атаның өмірімен
таныстыру.
Дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлау қабілетін, тіл байлығын дамыту. Өзіндік
ой-пікірін еркін айта білуге, топта бірлесіп жұмыс жасауға
баулу.
Тәрбиелік: Қажымұқан атаның бойындағы ұлтжандылық, елін, жерін сүю,
қайырымдылық сияқты қасиеттерінен үлгі алуға тәрбиелеу.
Оқу әдісі: СТО бағдарламасының стратегиялары. (ББҮ кестесі, Джиксо – 1,
Аквариум, эссе, венн диаграммасы, ассоциация, 5 жолды өлең).
Көрнекілігі:Ә. Қоңыратбаевтың портреті, Қажымұқанның суреті, әр елдің
күрескерлерінің суреті, күш сынап, тас көтеріп жатқан сәттен
суреттер.
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ.
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың формасы: жеке, топтық
Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру
Қажетті құралдар интерактивті тақта, компьютер, интернеттен алынған
мәліметтер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Психологиялық дайындық.
2. Оқушыларды топтарға бөлу.
ІІ. Жаңа сабақ
Ә. Қоңыратбаевтың «Балуан» деген естелік әңгімесімен танысамыз.
Интерактивті тақтадан Ә. Қоңыратбаевтың суретін көрсете отырып, автор
туралы
мәлімет беру.
1905-1986жж
Қызылорда облысы Ғалым
Шиелі ауданы
түркітанушы
Керделі ауылы
Филология ғылымының докторы,профессор
Ой қозғау
Балуан деп кімді айтамыз? Қандай балуандарды білесіңдер?
Қызығушылықты ояту
ББҮ кестесін толтыру
Қажымұқан туралы білетіндерін кестенің «білемін» бөліміне жазады.
|Білемін |Білгім келеді |Үйрендім |
| | | |
Енді Қажымұқан туралы білгілерің келетін сұрақтарды «білгім келеді»
бөліміне жазыңдар.
Мағынаны тану
Даңқы дүние жүзіне жайылған Қажымұқан атамыздың балуандық өнерінің
сырларымен танысамыз.
Оқулықпен жұмыс
1. Мәтіннің төрт бөлігін төрт топ оқиды.Әр топтың оқушылары мәтіннің әр
бөлігіне ат қойып,мазмұнын жұпта,топта талдайды.
2. «Жанұя» тобында мәтін мазмұнын оқу.
3. «Жұмыс» тобына жиналып, оқыған мәтін бөліктерінен түсінгендерін
айтып, бірін – бірі толықтыру.
4. Мәтінді жұпта, топта талдау.
5. Әр топтан бір оқушыдан шығып, әңгімелеп түсінгендерін айту.
6. Сұрақ - жауап арқылы пысықтау.
Дәптермен жұмыс
Сөздік жұмысы
Бейхабар – хабарсыз.
V. Интерактивті тақтамен жұмыс.
Тақтадан Қажымұқанның орасан зор күштің иесі екендігін танытатын суреттер
мен қызықты мәліметтер көрсету.
Қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой балуан – Қажымұқан Мұнайтпасұлы
туралы жазылған естеліктерді оқып танысу.
Оқушылар кестенің «үйрендім» бөлімін толтырады.
|Білемін |Білгім келеді |Үйрендім |
|Қазақтың балуаны күшті |Қандай балуандармен |24 елде болған. 48 |
|Күреседі |күресті? |алтын, күміс медаль |
|жеңеді | |алған. Түрік, Ресей, |
| | |Неміс, Жапон |
| | |балуандарымен күресті. |
| | |Өз қаржысына ұшақ сатып |
| | |алып, жеңіс қорына |
| | |аударды. |
| | |Қажымұқан тасы |
| | |ескерткіші бар. |
ІV. Ой толғаныс
Топтық жұмыс
І топтың оқушылары «Күш атасы – Қажымұқан» тақырыбына эссе жазу.
ІІ топтың оқушылары Венн диаграммасын толтыру. Қажымұқан мен Сар – Кекенді
салыстыру, ортақ қасиеттерін жазу.
ІІІ топтың оқушылары «Қажымұқан» деген сөзге топтастыру жасау.
IV топтың оқушылары Қажымұқан туралы бес жолды өлең құрастыру.
VІІ. Қорытынды.
VІІІ. Бағалау
ІХ. Үйге тапсырма беру.
Әңгімені түсініп оқу, мазмұнын айту. Қ. Мұңайтпасұлының өмірі туралы
мәлімет жазып келу.
-----------------------
Әуелбек Қоңыратбаев
сынып
Тұяқбаева Гүлжахан
Қазалы қаласындағы М.Горъкий атындағы
16 орта мектептің бастауыш сынып
мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Балуан (Естелік) Ә. Қоңыратбаев
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды алып өнерімен танылған Қажымұқан атаның өмірімен
таныстыру.
Дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлау қабілетін, тіл байлығын дамыту. Өзіндік
ой-пікірін еркін айта білуге, топта бірлесіп жұмыс жасауға
баулу.
Тәрбиелік: Қажымұқан атаның бойындағы ұлтжандылық, елін, жерін сүю,
қайырымдылық сияқты қасиеттерінен үлгі алуға тәрбиелеу.
Оқу әдісі: СТО бағдарламасының стратегиялары. (ББҮ кестесі, Джиксо – 1,
Аквариум, эссе, венн диаграммасы, ассоциация, 5 жолды өлең).
Көрнекілігі:Ә. Қоңыратбаевтың портреті, Қажымұқанның суреті, әр елдің
күрескерлерінің суреті, күш сынап, тас көтеріп жатқан сәттен
суреттер.
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ.
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың формасы: жеке, топтық
Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру
Қажетті құралдар интерактивті тақта, компьютер, интернеттен алынған
мәліметтер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Психологиялық дайындық.
2. Оқушыларды топтарға бөлу.
ІІ. Жаңа сабақ
Ә. Қоңыратбаевтың «Балуан» деген естелік әңгімесімен танысамыз.
Интерактивті тақтадан Ә. Қоңыратбаевтың суретін көрсете отырып, автор
туралы
мәлімет беру.
1905-1986жж
Қызылорда облысы Ғалым
Шиелі ауданы
түркітанушы
Керделі ауылы
Филология ғылымының докторы,профессор
Ой қозғау
Балуан деп кімді айтамыз? Қандай балуандарды білесіңдер?
Қызығушылықты ояту
ББҮ кестесін толтыру
Қажымұқан туралы білетіндерін кестенің «білемін» бөліміне жазады.
|Білемін |Білгім келеді |Үйрендім |
| | | |
Енді Қажымұқан туралы білгілерің келетін сұрақтарды «білгім келеді»
бөліміне жазыңдар.
Мағынаны тану
Даңқы дүние жүзіне жайылған Қажымұқан атамыздың балуандық өнерінің
сырларымен танысамыз.
Оқулықпен жұмыс
1. Мәтіннің төрт бөлігін төрт топ оқиды.Әр топтың оқушылары мәтіннің әр
бөлігіне ат қойып,мазмұнын жұпта,топта талдайды.
2. «Жанұя» тобында мәтін мазмұнын оқу.
3. «Жұмыс» тобына жиналып, оқыған мәтін бөліктерінен түсінгендерін
айтып, бірін – бірі толықтыру.
4. Мәтінді жұпта, топта талдау.
5. Әр топтан бір оқушыдан шығып, әңгімелеп түсінгендерін айту.
6. Сұрақ - жауап арқылы пысықтау.
Дәптермен жұмыс
Сөздік жұмысы
Бейхабар – хабарсыз.
V. Интерактивті тақтамен жұмыс.
Тақтадан Қажымұқанның орасан зор күштің иесі екендігін танытатын суреттер
мен қызықты мәліметтер көрсету.
Қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой балуан – Қажымұқан Мұнайтпасұлы
туралы жазылған естеліктерді оқып танысу.
Оқушылар кестенің «үйрендім» бөлімін толтырады.
|Білемін |Білгім келеді |Үйрендім |
|Қазақтың балуаны күшті |Қандай балуандармен |24 елде болған. 48 |
|Күреседі |күресті? |алтын, күміс медаль |
|жеңеді | |алған. Түрік, Ресей, |
| | |Неміс, Жапон |
| | |балуандарымен күресті. |
| | |Өз қаржысына ұшақ сатып |
| | |алып, жеңіс қорына |
| | |аударды. |
| | |Қажымұқан тасы |
| | |ескерткіші бар. |
ІV. Ой толғаныс
Топтық жұмыс
І топтың оқушылары «Күш атасы – Қажымұқан» тақырыбына эссе жазу.
ІІ топтың оқушылары Венн диаграммасын толтыру. Қажымұқан мен Сар – Кекенді
салыстыру, ортақ қасиеттерін жазу.
ІІІ топтың оқушылары «Қажымұқан» деген сөзге топтастыру жасау.
IV топтың оқушылары Қажымұқан туралы бес жолды өлең құрастыру.
VІІ. Қорытынды.
VІІІ. Бағалау
ІХ. Үйге тапсырма беру.
Әңгімені түсініп оқу, мазмұнын айту. Қ. Мұңайтпасұлының өмірі туралы
мәлімет жазып келу.
-----------------------
Әуелбек Қоңыратбаев
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz