Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Хат келді, хат келді қасқырдан
Х дыбысы мен әрпі.
Мақсаты: 1. Оқушыларға Х дыбысы мен әрпі туралы білім беру, сөз ішінен Х
әрпін табу, тілдік құбылыстарды талдап, олрдың
мәнін ажырата білу.
2. Баланың тілін бейнелі сөзбен байыту, сөйлеу мәдениетін
дамыту, сауатты, көркем жазу дағдыларын жетілдіру.
3.Ұқыптылыққа, білімділікке, әдептілікке баулу,
адамгершілікке, мейірінділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ертегі - сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, жазу
жұмысы.
Көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкерлері, қағазға жазылған сөздер, кестелер,
суреттер.
Қолданылатын стратегия: миға шабуыл, ой шақыру, автордың орындығы.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Психологиялық дайындық.
2. Амандасу, сәттілік тілеу.
Амансын ба, алтын күн,
Амансын ба, мектебім,
Амансын ба ұстазым,
Амансын ба достарым.
3. Сабақ мақсатымен, түрімен таныстыру.
II. Өткенді еске түсіру. Миға шабуыл.
1. Қоянның тапсырмасы. «Біз не білеміз?»
А) Әріп, дыбыс; Ә) Дыбыс түрлері; Б) Буындардан сөз құрау;
ТА ЛА
ҚА ҒА
ША ЯР
ҚИ НА
АЛ ЯЗ
ПИ МА
III. Жаңа сабаққа дайындық.
1. Пошташы келді.
• Хат келді, хат келді қасқырдан.
• Не хабар әкеліпті?
2. Қасқырдың тапсырмасын орындау. «Сиқырлар сандар»
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |
| А |Б |Т |О |Х |Л |Р |
|5 |1 |2 |1 |7 |
| | | | | |
|5 |1 |6 |1 |3 |
| | | | | |
|5 |1 |3 |
| | | |
|5 |4 |7 |
| | | |
• Сендер туыстарына хат жазып көрдіңдер ме?
• Хат қалай басталады?
• Өз өмірін жайлы хатқа не жазар едің?
3. Дыбыстық талдау. Хат
4. Сергіту сәті.
Ормандағы аюдың, құлпынайы көп екен.
Теріп – теріп алайық, қалтамызға салайық.
IV. Жаңа сабақ. 1. Автордың орындығы.
Төрт оқушы орындығымен тақтаның алдына отырады,
мұғалім олардың ортасына барып әңгіме жүргізеді.
• Сен кітапханаға бардың ба?
• Онда не көрдің?
• Сенің үйінде кітаптар бар ма?
• Саған қандай кітаптар ұнайды?
• Кітапханада кітапті кім береді?
2. Аюдың тапсырмасы. Мәтінмен жұмыс.
3. Дәптермен жұмыс.
4. Сергіту сәті.
V. Бекіту. Түлкінің тапсырмасы.
1. Тіл ұстату.
... жазуды балапан,
Үйреніпті жанадан.
... алып қуанды,
Дос таптым деп қаладан.
Керекті сөздер: хат, хабар.
2. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп оқу.
VI. Қорытынды.
1. Сұрақ – жауап.
2. Тақтаға сөздер жазу.
VII. Мадақтау.
Мұғалімнің айтқанын
Мықтап миға тоқимыз.
Бар ынтамен тыңдасақ,
Кілең беске оқимыз.
Мақсаты: 1. Оқушыларға Х дыбысы мен әрпі туралы білім беру, сөз ішінен Х
әрпін табу, тілдік құбылыстарды талдап, олрдың
мәнін ажырата білу.
2. Баланың тілін бейнелі сөзбен байыту, сөйлеу мәдениетін
дамыту, сауатты, көркем жазу дағдыларын жетілдіру.
3.Ұқыптылыққа, білімділікке, әдептілікке баулу,
адамгершілікке, мейірінділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ертегі - сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, жазу
жұмысы.
Көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкерлері, қағазға жазылған сөздер, кестелер,
суреттер.
Қолданылатын стратегия: миға шабуыл, ой шақыру, автордың орындығы.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Психологиялық дайындық.
2. Амандасу, сәттілік тілеу.
Амансын ба, алтын күн,
Амансын ба, мектебім,
Амансын ба ұстазым,
Амансын ба достарым.
3. Сабақ мақсатымен, түрімен таныстыру.
II. Өткенді еске түсіру. Миға шабуыл.
1. Қоянның тапсырмасы. «Біз не білеміз?»
А) Әріп, дыбыс; Ә) Дыбыс түрлері; Б) Буындардан сөз құрау;
ТА ЛА
ҚА ҒА
ША ЯР
ҚИ НА
АЛ ЯЗ
ПИ МА
III. Жаңа сабаққа дайындық.
1. Пошташы келді.
• Хат келді, хат келді қасқырдан.
• Не хабар әкеліпті?
2. Қасқырдың тапсырмасын орындау. «Сиқырлар сандар»
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |
| А |Б |Т |О |Х |Л |Р |
|5 |1 |2 |1 |7 |
| | | | | |
|5 |1 |6 |1 |3 |
| | | | | |
|5 |1 |3 |
| | | |
|5 |4 |7 |
| | | |
• Сендер туыстарына хат жазып көрдіңдер ме?
• Хат қалай басталады?
• Өз өмірін жайлы хатқа не жазар едің?
3. Дыбыстық талдау. Хат
4. Сергіту сәті.
Ормандағы аюдың, құлпынайы көп екен.
Теріп – теріп алайық, қалтамызға салайық.
IV. Жаңа сабақ. 1. Автордың орындығы.
Төрт оқушы орындығымен тақтаның алдына отырады,
мұғалім олардың ортасына барып әңгіме жүргізеді.
• Сен кітапханаға бардың ба?
• Онда не көрдің?
• Сенің үйінде кітаптар бар ма?
• Саған қандай кітаптар ұнайды?
• Кітапханада кітапті кім береді?
2. Аюдың тапсырмасы. Мәтінмен жұмыс.
3. Дәптермен жұмыс.
4. Сергіту сәті.
V. Бекіту. Түлкінің тапсырмасы.
1. Тіл ұстату.
... жазуды балапан,
Үйреніпті жанадан.
... алып қуанды,
Дос таптым деп қаладан.
Керекті сөздер: хат, хабар.
2. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп оқу.
VI. Қорытынды.
1. Сұрақ – жауап.
2. Тақтаға сөздер жазу.
VII. Мадақтау.
Мұғалімнің айтқанын
Мықтап миға тоқимыз.
Бар ынтамен тыңдасақ,
Кілең беске оқимыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz