Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Косинустар теоремасы
«Сәулет» орта жалпы білім беретін мектеп-гимназиясы
(ойын сабағы)
Өткізген: Тулешева А.С.
8 сыныбы
Тасқала
2011
Сабақтың тақырыбы: “Үшбұрыштарды шешу”
Сабақтың мақсаттары:
1) Оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып, осы
тақырып бойынша есептерді шығаруға, жұмыс істеу дағдылаын дамыту, пәнаралық
байланыс
2) Ойын элементтерін пайдаланып, балалардың іскерлік қабілеттерін
арттыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу, өмірмен байланыстылығын
жетілдіру
3) оқушылардың жауапкершілік сезімін арттыру, еңбектенуге тәрбиелеу
Сабақтың ұстанымы: Ученик не сосуд, который нужно наполнить,
а факел, который нужно зажечь
Алдымен оқушыларды екі топқа бөліп, топ басшыларын мен топ атауын құрамыз
1-кезең:Бәйге әрбір дұрыс жауап 2 ұпаймен бағаланады
1. Үшбұрыш деген не? Элементтері, түрлері
2. Үшбұрыш бұрыштары туралы теоремалар
3. Косинустар теоремасы
4. Синустар теоремасы
5. Пифагор теоремасы
6. Пифагор теоремасына кері теорема
7. Егер АВС үшбұрыштың В бұрышы үлкен болса, онда қабырғаларының
қайсысы үлкен,неліктен?
8. Үшбұрыштың аудан табу формулалары
2:кезең Деңгейлік тапсырма : әрбір дұрыс жауап 2 ұпаймен бағаланады
А тобы:. №1 Есеп Қай теңдік дұрыс: a) n=k*sinα
б) m=k*sinα
c) m=n*tgα
№2 Есеп. Косинусы 1/3-ке тең бұрыш салыңдар
№3 Есеп. (АВС, (С=900,AB=10,sin(A=3/5
Табу керек :АС
В тобы:. әрбір дұрыс жауап 5 ұпаймен бағаланады
• Есеп. №1 Қай бұрыш үлкен: sinα=1/3 әлде sin(=1/4
• Есеп №2 Тікбұрышты АВС үшбұрышының ВС
катеті АС катетінен үлкен. Қай бұрыш
үлкен А әлде В?
• Есеп №3 Тік төртбұрыштың диоганалі оның
қабырғаларының бірінен екі есе артық.
Диоганальдар арасындағы
бұрыштарды табыңдар
• Есеп. №2Материалық нүктеге арасындағы бұрышы ( = 600 болатын күш
P=100H, F=200H әсер етеді. Осы екі күшке тең шамалы R күшін табыңдар
С тобы:. әрбір дұрыс жауап 10 ұпаймен бағаланады
• Есеп. №1 Футбол добы қақпаның В мен С діңгектерінің түбінен 23м және
24 м қашықтықтағы А нүктесінде жатыр. Футболшы допты қақпаға қарай
тепті. Егер қақпаның ені 7 м болса, онда доптың қақпаға кіру бұрышы
қандай болады?
3-кезең
Тест тапсырмалары: әрбір дұрыс жауап 2 ұпаймен бағаланады
1) Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы деп ...
а) қарсы жатқан катетттің гипотенузаға қатынасы
б) іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы
С) қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасы
2) sinα=0,6 болса, онда cosα-?
а) 0,64 б)0,6 с)0,8
3) Тікбұрышты үшбұрыштың косинусының мәні ... бола алады.
а) 0,3 б)1,3 с) 2,3
4)
Қай теңдік дұрыс: a) p=k*ctgα б)a=p*sinα c) a=k/cosα
5. Ықшамда:
4-кезең : «Сан маған, мен саған»
Бұл кезеңде топ басшылары бір-біріне екі сұрақтан қояды. Дұрыс жаупқа 5
ұпайдан қосылады
Математикалық диктант: әрбір дұрыс жауап 2 ұпаймен бағаланады
Үшбұрыштың биіктіктерінің қиылысу нүктесі ... деп аталады.
Егер синус беріліп тұрса, онда косинусты ... формуласы арқылы есептейді.
5) Егер α>( болса, онда tg… >tg …
6) Үшбұрыштың қабырғаларының ... бұрыштардың синустарына ... болады.
(синустар теоремасы)
Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы ... бұрыш жатады, үлкен бұрышына қарсы
... қабырға жатады.
Егер косинустың мәні теріс болса, онда үшбұрыш ... болғаны
Егер косинустың мәні 0-ге тең болса, онда үшбұрыш ... болғаны
Ойын сабағын қорытындылау
Рефлексия
:
-----------------------
“Үшбұрыштарды
шешу”
Математикалық
диктант
Қорытынды
Тест
Бәйге
Деңгейлік
тапсырма
“Сен маған
– мен саған”
m
k
α
n
α
a
p
k
(ойын сабағы)
Өткізген: Тулешева А.С.
8 сыныбы
Тасқала
2011
Сабақтың тақырыбы: “Үшбұрыштарды шешу”
Сабақтың мақсаттары:
1) Оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып, осы
тақырып бойынша есептерді шығаруға, жұмыс істеу дағдылаын дамыту, пәнаралық
байланыс
2) Ойын элементтерін пайдаланып, балалардың іскерлік қабілеттерін
арттыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу, өмірмен байланыстылығын
жетілдіру
3) оқушылардың жауапкершілік сезімін арттыру, еңбектенуге тәрбиелеу
Сабақтың ұстанымы: Ученик не сосуд, который нужно наполнить,
а факел, который нужно зажечь
Алдымен оқушыларды екі топқа бөліп, топ басшыларын мен топ атауын құрамыз
1-кезең:Бәйге әрбір дұрыс жауап 2 ұпаймен бағаланады
1. Үшбұрыш деген не? Элементтері, түрлері
2. Үшбұрыш бұрыштары туралы теоремалар
3. Косинустар теоремасы
4. Синустар теоремасы
5. Пифагор теоремасы
6. Пифагор теоремасына кері теорема
7. Егер АВС үшбұрыштың В бұрышы үлкен болса, онда қабырғаларының
қайсысы үлкен,неліктен?
8. Үшбұрыштың аудан табу формулалары
2:кезең Деңгейлік тапсырма : әрбір дұрыс жауап 2 ұпаймен бағаланады
А тобы:. №1 Есеп Қай теңдік дұрыс: a) n=k*sinα
б) m=k*sinα
c) m=n*tgα
№2 Есеп. Косинусы 1/3-ке тең бұрыш салыңдар
№3 Есеп. (АВС, (С=900,AB=10,sin(A=3/5
Табу керек :АС
В тобы:. әрбір дұрыс жауап 5 ұпаймен бағаланады
• Есеп. №1 Қай бұрыш үлкен: sinα=1/3 әлде sin(=1/4
• Есеп №2 Тікбұрышты АВС үшбұрышының ВС
катеті АС катетінен үлкен. Қай бұрыш
үлкен А әлде В?
• Есеп №3 Тік төртбұрыштың диоганалі оның
қабырғаларының бірінен екі есе артық.
Диоганальдар арасындағы
бұрыштарды табыңдар
• Есеп. №2Материалық нүктеге арасындағы бұрышы ( = 600 болатын күш
P=100H, F=200H әсер етеді. Осы екі күшке тең шамалы R күшін табыңдар
С тобы:. әрбір дұрыс жауап 10 ұпаймен бағаланады
• Есеп. №1 Футбол добы қақпаның В мен С діңгектерінің түбінен 23м және
24 м қашықтықтағы А нүктесінде жатыр. Футболшы допты қақпаға қарай
тепті. Егер қақпаның ені 7 м болса, онда доптың қақпаға кіру бұрышы
қандай болады?
3-кезең
Тест тапсырмалары: әрбір дұрыс жауап 2 ұпаймен бағаланады
1) Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы деп ...
а) қарсы жатқан катетттің гипотенузаға қатынасы
б) іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы
С) қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасы
2) sinα=0,6 болса, онда cosα-?
а) 0,64 б)0,6 с)0,8
3) Тікбұрышты үшбұрыштың косинусының мәні ... бола алады.
а) 0,3 б)1,3 с) 2,3
4)
Қай теңдік дұрыс: a) p=k*ctgα б)a=p*sinα c) a=k/cosα
5. Ықшамда:
4-кезең : «Сан маған, мен саған»
Бұл кезеңде топ басшылары бір-біріне екі сұрақтан қояды. Дұрыс жаупқа 5
ұпайдан қосылады
Математикалық диктант: әрбір дұрыс жауап 2 ұпаймен бағаланады
Үшбұрыштың биіктіктерінің қиылысу нүктесі ... деп аталады.
Егер синус беріліп тұрса, онда косинусты ... формуласы арқылы есептейді.
5) Егер α>( болса, онда tg… >tg …
6) Үшбұрыштың қабырғаларының ... бұрыштардың синустарына ... болады.
(синустар теоремасы)
Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы ... бұрыш жатады, үлкен бұрышына қарсы
... қабырға жатады.
Егер косинустың мәні теріс болса, онда үшбұрыш ... болғаны
Егер косинустың мәні 0-ге тең болса, онда үшбұрыш ... болғаны
Ойын сабағын қорытындылау
Рефлексия
:
-----------------------
“Үшбұрыштарды
шешу”
Математикалық
диктант
Қорытынды
Тест
Бәйге
Деңгейлік
тапсырма
“Сен маған
– мен саған”
m
k
α
n
α
a
p
k
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz