Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мәттіннің түрлерін ата
Орал қаласының №44 орта жалпы білім беретін мектебі
Тойгулова Айзат Ердаулетовна
Сабақтың тақырыбы : Мәтін
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың екінші сыныпта мәтін жайлы алған мағлұмаматтарына
сүиіне отырып,ұғымдарын кеңейте түсу , мәтінді талдауға, сөздік қорын
молайтуға.
2. Сөйлеу шеберлігін, мәдиниетін қадағалай отырып сүйуге баулу
Сабақтың әдісі: сұрақ , жауап , проблемалар.
Көрнекілігі: сурет , бейне магнитафон схема-р
Сабақтың барысы :
1. ұйымдастыру бөлімі :
Оқушы-ң зейіндерін сабаққа аудару.
2. Өтілген мат-ды пысықтау.
Сонымен балалар біз мәтін жайлы түсінікті екінші сыныптан бастап
білеміз, біз дыбыс және әріп тарауын аяқтадық.Олай болса, менқазір
«бауырсақ» ертегісі арқылы сіздерге сұрақтар қойып , сіздерді осы тақырыпты
қалай меңгергендеріңді тексеріп көрейін.
Кел балалар , ойнайық ,
Ойнайықты ойлайық.
Қандай сұрақ болса да,
Шешпей оны қоймайық.
Дауыссыз дыб – р нешеге бөлінеді ?
Дауысты дыб – р нешеге бөлінеді ?
Сөздер неден құралады?
Сөйлем неден құралады?
Мәтін дег – з не ?
Мәттіннің түрлерін ата?
3.Үй тапсырмасын тексеру.
121 – жаттығу
« Еңбекқор құмырсқа» тақырыбына 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін құрастыру.
Еңбек туралы мқал – мәтелдер сұрау.
4. Жаңа сабақ
Бас қатырғыш арқылы жаңа сабақтың тақ – н ашу.
8 4 7 7 * 8 =25
7 м т н 3*4=12
3 і ә 7*4 =28
56 12 28 24 48 3 *8=24
7*7 =43
Ал енді балалар үнтаспаға құлақ түрін мұқияттап тыңдайық.
Ал бұл тыңдағандарың не?
Мәтін ,
Мәтін екенін қайдан білдіңдер ?
Өзара мағыналық жағынан байланысып тұр.
Негізгі ой бар ма?
Мәт- гі негізгі ой күздің басталғанын айтып тұр.
Қандай ат қояр едіңдер.
Қыркүек айы , күз келді
Сонымен бұл оқылған шығарма мәтін деп аталады. Олай болса осы белгілерге
сүене отырып, мәтіннің ережесін айтып көрейік.
Мәтін- өзара байланысты екі немесе оданда көп сөйлемдерден құралады.
Мәтінді, бөлімдерге бөлуге, ат қоюға және т.б болады.
Әңгімелеу мәтіні.
Оқулықпен джұмыс
122- жаттығу
Жаттығуды 1 оқушыға оқыту
Рөлге бөліп оқыту
123 – жаттығу
Сурет б/ш а әңгіме құрату шәтнге ат қойғызу.
Шығармашылақ жұмыс.
1.Бейнетаспадағы суреттер б/ша мәтін құрату, ат қойғызу.
2.Сынып іші суреті мәтін құрату мәт- ге ат қою.
3. Ою мәтіні деген мәтін беірілген мәтіндегі сөздердің орыны ауыстырылып
берілген соны дұрыс орындарына қойып мәтінді дұрыс жаз.
Әжем , шебер, менің . Ояды , оюлар, түрлі ол. Бояды , сырмақ , әдемі.
Қорытынды :
Сабақсоңында Бүгінгі қазақ тілі сабағы тақырыппен тірек сөздер құрастырып
көрейік.
Сөйлемдер құрадық
Бүгінгі қазақ тілі
сабағы
мәтн туралы өттік
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма 124-жаттығу , ереже.
н
сабағы
Тойгулова Айзат Ердаулетовна
Сабақтың тақырыбы : Мәтін
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың екінші сыныпта мәтін жайлы алған мағлұмаматтарына
сүиіне отырып,ұғымдарын кеңейте түсу , мәтінді талдауға, сөздік қорын
молайтуға.
2. Сөйлеу шеберлігін, мәдиниетін қадағалай отырып сүйуге баулу
Сабақтың әдісі: сұрақ , жауап , проблемалар.
Көрнекілігі: сурет , бейне магнитафон схема-р
Сабақтың барысы :
1. ұйымдастыру бөлімі :
Оқушы-ң зейіндерін сабаққа аудару.
2. Өтілген мат-ды пысықтау.
Сонымен балалар біз мәтін жайлы түсінікті екінші сыныптан бастап
білеміз, біз дыбыс және әріп тарауын аяқтадық.Олай болса, менқазір
«бауырсақ» ертегісі арқылы сіздерге сұрақтар қойып , сіздерді осы тақырыпты
қалай меңгергендеріңді тексеріп көрейін.
Кел балалар , ойнайық ,
Ойнайықты ойлайық.
Қандай сұрақ болса да,
Шешпей оны қоймайық.
Дауыссыз дыб – р нешеге бөлінеді ?
Дауысты дыб – р нешеге бөлінеді ?
Сөздер неден құралады?
Сөйлем неден құралады?
Мәтін дег – з не ?
Мәттіннің түрлерін ата?
3.Үй тапсырмасын тексеру.
121 – жаттығу
« Еңбекқор құмырсқа» тақырыбына 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін құрастыру.
Еңбек туралы мқал – мәтелдер сұрау.
4. Жаңа сабақ
Бас қатырғыш арқылы жаңа сабақтың тақ – н ашу.
8 4 7 7 * 8 =25
7 м т н 3*4=12
3 і ә 7*4 =28
56 12 28 24 48 3 *8=24
7*7 =43
Ал енді балалар үнтаспаға құлақ түрін мұқияттап тыңдайық.
Ал бұл тыңдағандарың не?
Мәтін ,
Мәтін екенін қайдан білдіңдер ?
Өзара мағыналық жағынан байланысып тұр.
Негізгі ой бар ма?
Мәт- гі негізгі ой күздің басталғанын айтып тұр.
Қандай ат қояр едіңдер.
Қыркүек айы , күз келді
Сонымен бұл оқылған шығарма мәтін деп аталады. Олай болса осы белгілерге
сүене отырып, мәтіннің ережесін айтып көрейік.
Мәтін- өзара байланысты екі немесе оданда көп сөйлемдерден құралады.
Мәтінді, бөлімдерге бөлуге, ат қоюға және т.б болады.
Әңгімелеу мәтіні.
Оқулықпен джұмыс
122- жаттығу
Жаттығуды 1 оқушыға оқыту
Рөлге бөліп оқыту
123 – жаттығу
Сурет б/ш а әңгіме құрату шәтнге ат қойғызу.
Шығармашылақ жұмыс.
1.Бейнетаспадағы суреттер б/ша мәтін құрату, ат қойғызу.
2.Сынып іші суреті мәтін құрату мәт- ге ат қою.
3. Ою мәтіні деген мәтін беірілген мәтіндегі сөздердің орыны ауыстырылып
берілген соны дұрыс орындарына қойып мәтінді дұрыс жаз.
Әжем , шебер, менің . Ояды , оюлар, түрлі ол. Бояды , сырмақ , әдемі.
Қорытынды :
Сабақсоңында Бүгінгі қазақ тілі сабағы тақырыппен тірек сөздер құрастырып
көрейік.
Сөйлемдер құрадық
Бүгінгі қазақ тілі
сабағы
мәтн туралы өттік
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма 124-жаттығу , ереже.
н
сабағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz