Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қамар сұлу романы
Сабақтың тақырыбы: С.Торайғыров « Қамар сұлу» романындағы кейіпкерлер
бейнесі.
Сабақтың мақсаты:
«Қамар сұлу» романын талдай отырып, кейіпкерлер бейнесін ашу.
Сын тұрғысынан ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін дамыту. Өз ойларын еркін
жеткізе білуге дағдыландыру.
Ұлттық салт-дәстүрді қадірлеп, құрмет тұтуға тәрбиелеу.
Сабақтың өтілу әдісі: СТО технологиясы бойынша
Сабақтың көрнекілігі: қима қағаздар, тірек сөздер, флипчарттар.
Сабақтың барысы:
І. Ой шақыру.
Қызығушылықты ояту.
(2 топқа қима қағаз таратып беремін . Әр топ өз атын қорғайды.)
І топ – «Замана»
ІІ топ – «Салт-дәстүр»
ІІ. Мағынаны ажырату.
Романды талқылап шығу мақсатымен әр топқа эксперт парағы таратылады.
1 – эксперт парағы
1. Қамар кім?
2. Қамардың бақытсыздығы неде?
2 – эксперт парағы
1. Омар неге Жорға Нұрымға Қамарды бермекші болып көнеді?
2. Қамар өз бақыты үшін күресе алады ма?
(2 топ берілген кесте бойынша жұмыстарын талқылап қорғайды. )
«Талқылау» кестесі
|Шығарманың тақырыбы |«Қамар сұлу» романы |
|Талқылау | |
|Негізгі кейіпкер |Қамар, Ахмет |
|Тақырып |Қазақ қыздарының теңсіздігі, |
| |тарих-әлеуметтік жағдай |
|Әрекет |Қамарды күшпен Жорға Нұрымның алып |
| |кетуі |
|Осы әрекетке итермелеген не нәрсе |Омар би мен Қалтаң қажының Омардың |
| |келісімісіз уәде беруі |
|Жазалаушы тарап |Омар би, Қалтаң қажы, Жорға Нұрым және|
| |бақсы-балгер |
|Олардың бойындағы қасиет |Қатал, мейірімсіз, маңсапқор |
|Шығарма қалай аяқталады? |Ахметтің соққыға жығылып, Нұрымға |
| |пышақ салуы. Нұрымның қашып құтылуы. |
«Тұжырым» кестесі
|Кейіпкердің аты |Іс-әрекет |Өмірге |Кейіпкер әрекетіне|
| | |қызығушылығы |баға |
|Қамар | | | |
|Ахмет | | | |
|Омар | | | |
|Жорға Нұрым | | | |
(Әр топ кесте бойынша дәуірге байланысты сипаттама береді.)
|Ескі әлем |Жаңа әлем |
|Сауатсыздық | |
|Жасы үлкен кісіге тұрмысқа шығу | |
|Дәстүрді сыйлау | |
|Қалың мал | |
|Әлеуметтік теңсіздік | |
|Қазақ қыздарының бас бостандығы | |
«Қамар сұлу» романының тіл ерекшелігін сипаттау
«Кейіпкерге хат»
(Өзінің ұнаған кейіпкеріне хат жазу.)
ІІІ. Ой толғаныс
«Егер мен автор болсам...»
Оқушыларды бағалау,мадақтау. (Топ басшылары бағалайды)
Үйге тапсырма: Шығармаға жоспар құру.
-----------------------
Прозамен жазылған сөздері өлең ұйқасы сияқты
Проза мен поэзияны аралас қатар қолданған
Жиылған жұрт тойған тоққа кетті. Ішті-жеді, қайырлы болсын,-деді
«Ағатай, болдым ғашық мұрыныңа,
Көк бурыл иекті құрымыңа!» - деп ашуланып , сыбағасын бергендігі есіне
түсіп:
Эпитет
Теңеу
Жіңішке әнге қосқан әні қандай,
Балауса балбыраған тәні қандай.
Жарып салма өткір Ахмет...
Тоғыз қырлы тоқсан сырлы жігіт ағасы
Жылап – жылап сілесі қатып,
Толған айдай шілдедегі жалт-жұлт еткен...
Қара құс сұрпрррпмиииңқарға,
Қалайша тең зар,зар
Сұңқардың басасындай...
бейнесі.
Сабақтың мақсаты:
«Қамар сұлу» романын талдай отырып, кейіпкерлер бейнесін ашу.
Сын тұрғысынан ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін дамыту. Өз ойларын еркін
жеткізе білуге дағдыландыру.
Ұлттық салт-дәстүрді қадірлеп, құрмет тұтуға тәрбиелеу.
Сабақтың өтілу әдісі: СТО технологиясы бойынша
Сабақтың көрнекілігі: қима қағаздар, тірек сөздер, флипчарттар.
Сабақтың барысы:
І. Ой шақыру.
Қызығушылықты ояту.
(2 топқа қима қағаз таратып беремін . Әр топ өз атын қорғайды.)
І топ – «Замана»
ІІ топ – «Салт-дәстүр»
ІІ. Мағынаны ажырату.
Романды талқылап шығу мақсатымен әр топқа эксперт парағы таратылады.
1 – эксперт парағы
1. Қамар кім?
2. Қамардың бақытсыздығы неде?
2 – эксперт парағы
1. Омар неге Жорға Нұрымға Қамарды бермекші болып көнеді?
2. Қамар өз бақыты үшін күресе алады ма?
(2 топ берілген кесте бойынша жұмыстарын талқылап қорғайды. )
«Талқылау» кестесі
|Шығарманың тақырыбы |«Қамар сұлу» романы |
|Талқылау | |
|Негізгі кейіпкер |Қамар, Ахмет |
|Тақырып |Қазақ қыздарының теңсіздігі, |
| |тарих-әлеуметтік жағдай |
|Әрекет |Қамарды күшпен Жорға Нұрымның алып |
| |кетуі |
|Осы әрекетке итермелеген не нәрсе |Омар би мен Қалтаң қажының Омардың |
| |келісімісіз уәде беруі |
|Жазалаушы тарап |Омар би, Қалтаң қажы, Жорға Нұрым және|
| |бақсы-балгер |
|Олардың бойындағы қасиет |Қатал, мейірімсіз, маңсапқор |
|Шығарма қалай аяқталады? |Ахметтің соққыға жығылып, Нұрымға |
| |пышақ салуы. Нұрымның қашып құтылуы. |
«Тұжырым» кестесі
|Кейіпкердің аты |Іс-әрекет |Өмірге |Кейіпкер әрекетіне|
| | |қызығушылығы |баға |
|Қамар | | | |
|Ахмет | | | |
|Омар | | | |
|Жорға Нұрым | | | |
(Әр топ кесте бойынша дәуірге байланысты сипаттама береді.)
|Ескі әлем |Жаңа әлем |
|Сауатсыздық | |
|Жасы үлкен кісіге тұрмысқа шығу | |
|Дәстүрді сыйлау | |
|Қалың мал | |
|Әлеуметтік теңсіздік | |
|Қазақ қыздарының бас бостандығы | |
«Қамар сұлу» романының тіл ерекшелігін сипаттау
«Кейіпкерге хат»
(Өзінің ұнаған кейіпкеріне хат жазу.)
ІІІ. Ой толғаныс
«Егер мен автор болсам...»
Оқушыларды бағалау,мадақтау. (Топ басшылары бағалайды)
Үйге тапсырма: Шығармаға жоспар құру.
-----------------------
Прозамен жазылған сөздері өлең ұйқасы сияқты
Проза мен поэзияны аралас қатар қолданған
Жиылған жұрт тойған тоққа кетті. Ішті-жеді, қайырлы болсын,-деді
«Ағатай, болдым ғашық мұрыныңа,
Көк бурыл иекті құрымыңа!» - деп ашуланып , сыбағасын бергендігі есіне
түсіп:
Эпитет
Теңеу
Жіңішке әнге қосқан әні қандай,
Балауса балбыраған тәні қандай.
Жарып салма өткір Ахмет...
Тоғыз қырлы тоқсан сырлы жігіт ағасы
Жылап – жылап сілесі қатып,
Толған айдай шілдедегі жалт-жұлт еткен...
Қара құс сұрпрррпмиииңқарға,
Қалайша тең зар,зар
Сұңқардың басасындай...
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz