Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қамар сұлу романы

Сабақтың тақырыбы: С.Торайғыров « Қамар сұлу» романындағы кейіпкерлер
бейнесі.

Сабақтың мақсаты:

«Қамар сұлу» романын талдай отырып, кейіпкерлер бейнесін ашу.

Сын тұрғысынан ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін дамыту. Өз ойларын еркін
жеткізе білуге дағдыландыру.

Ұлттық салт-дәстүрді қадірлеп, құрмет тұтуға тәрбиелеу.

Сабақтың өтілу әдісі: СТО технологиясы бойынша

Сабақтың көрнекілігі: қима қағаздар, тірек сөздер, флипчарттар.

Сабақтың барысы:

І. Ой шақыру.

Қызығушылықты ояту.

(2 топқа қима қағаз таратып беремін . Әр топ өз атын қорғайды.)

І топ – «Замана»

ІІ топ – «Салт-дәстүр»

ІІ. Мағынаны ажырату.

Романды талқылап шығу мақсатымен әр топқа эксперт парағы таратылады.

1 – эксперт парағы

1. Қамар кім?

2. Қамардың бақытсыздығы неде?

2 – эксперт парағы

1. Омар неге Жорға Нұрымға Қамарды бермекші болып көнеді?

2. Қамар өз бақыты үшін күресе алады ма?

(2 топ берілген кесте бойынша жұмыстарын талқылап қорғайды. )

«Талқылау» кестесі

|Шығарманың тақырыбы |«Қамар сұлу» романы |
|Талқылау | |
|Негізгі кейіпкер |Қамар, Ахмет |
|Тақырып |Қазақ қыздарының теңсіздігі, |
| |тарих-әлеуметтік жағдай |
|Әрекет |Қамарды күшпен Жорға Нұрымның алып |
| |кетуі |
|Осы әрекетке итермелеген не нәрсе |Омар би мен Қалтаң қажының Омардың |
| |келісімісіз уәде беруі |
|Жазалаушы тарап |Омар би, Қалтаң қажы, Жорға Нұрым және|
| |бақсы-балгер |
|Олардың бойындағы қасиет |Қатал, мейірімсіз, маңсапқор |
|Шығарма қалай аяқталады? |Ахметтің соққыға жығылып, Нұрымға |
| |пышақ салуы. Нұрымның қашып құтылуы. |

«Тұжырым» кестесі

|Кейіпкердің аты |Іс-әрекет |Өмірге |Кейіпкер әрекетіне|
| | |қызығушылығы |баға |
|Қамар | | | |
|Ахмет | | | |
|Омар | | | |
|Жорға Нұрым | | | |

(Әр топ кесте бойынша дәуірге байланысты сипаттама береді.)

|Ескі әлем |Жаңа әлем |
|Сауатсыздық | |
|Жасы үлкен кісіге тұрмысқа шығу | |
|Дәстүрді сыйлау | |
|Қалың мал | |
|Әлеуметтік теңсіздік | |
|Қазақ қыздарының бас бостандығы | |

«Қамар сұлу» романының тіл ерекшелігін сипаттау

«Кейіпкерге хат»

(Өзінің ұнаған кейіпкеріне хат жазу.)

ІІІ. Ой толғаныс

«Егер мен автор болсам...»

Оқушыларды бағалау,мадақтау. (Топ басшылары бағалайды)

Үйге тапсырма: Шығармаға жоспар құру.

-----------------------
Прозамен жазылған сөздері өлең ұйқасы сияқты

Проза мен поэзияны аралас қатар қолданған

Жиылған жұрт тойған тоққа кетті. Ішті-жеді, қайырлы болсын,-деді

«Ағатай, болдым ғашық мұрыныңа,

Көк бурыл иекті құрымыңа!» - деп ашуланып , сыбағасын бергендігі есіне
түсіп:

Эпитет

Теңеу

Жіңішке әнге қосқан әні қандай,

Балауса балбыраған тәні қандай.

Жарып салма өткір Ахмет...

Тоғыз қырлы тоқсан сырлы жігіт ағасы

Жылап – жылап сілесі қатып,

Толған айдай шілдедегі жалт-жұлт еткен...

Қара құс сұрпрррпмиииңқарға,

Қалайша тең зар,зар

Сұңқардың басасындай...

Ұқсас жұмыстар
С.торайғыров. «қамар сұлу» романы. (2-сағаты)
Торайғыровтың Қамар сұлу романындағы кейіпкерлер келбеті
Қазақ әдебиеті
С. торайғыров "бір адамға"
М.дулатов. «бақытсыз жамал» романын талдау
Шығармашылық сабақ
Мәңгі өшпес жарық жұлдыз
Серік Сейтмағанбетов Зейнолла Шүкіровке өлеңі
Қай ақынның сөзі
Өлеңдерінің көркем тілі
Пәндер