Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалімнің тірек сөздерімен салыстыру
Күні: 16.04.2012
Сыныбы: 10 <<ә>>
Сабақ тақырыбы: Отбасындағы алименттік қатынастар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға отбасындағы құқықтық қатынастарды реттеуді меңгерту, мүліктік қатынастар соның ішінде алименттік міндеттемелер туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Оқушылардың саяси саналылығы мен таным белсенділігін дамыту
Тәрбиелік: Адамгершілік, ізгі қасиеттер мен адалдық, мейірімділікке баулу арқылы құқықтық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: іскерлік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: сабақ мазмұны көрсетілген слайдтар, Конституция
Оқыту технологиясы: БжС, ауызша 2
Пәнаралық байланыс: Адам және қоғам
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ТСҚ алу арқылы. (5 мин)
63-100 сөз жазған оқушыларды ООМ-ға енгізу
ІІІ. Үй тапсырмасын пысықтау. 100-ден астам сөз жазған 2-3 оқушыдан үй тапсырмасын қорыта сұрау.
ІV. Актуалдау.
- Өткен сабақта некенің тоқтауы, бұзылуы жайында білген болатынбыз. Бұл құбылыс адамға ғана емес бүкіл қоғамға кері әсерін тигізетін қасірет екенін білеміз. Неке бұзылған жағдайда отбасы ыдырайды, ортадағы бала қамқорлыққа, тәрбиеге зәру болады. Мұндай жағдайда ата-ана тарапынан балаға көмек көрсетіледі. Ол көмекті <<алимент>> деп атайды. Бүгінгі сабағымызда алименттің не екенін және оның түрлерін білетін боламыз.
V. Жаңа сабақ (слайдқа сүйене отырып түсіндіру).
Мәтінмен жұмыс (7 мин)
7 тірек сөзді мәтіннен табу
Мұғалімнің тірек сөздерімен салыстыру:
1. алимент
2. алимент түрлері
3. 129бап
4. алиментті тоқтату
5. жұбайлар алименті
6. кәмелет жасы
7. алименттен босату
Тірек сөздерді есте сақтау (30 сек)
Тірек сөздерді жатқа жазу (30 сек). 6-7 сөз жазған оқушыларды ООМ-ға ендіру
7 тірек сөздердің мағынасын ашу. Дұрыс жауап берген оқушыларды ООМ-ға ендіру
СТО сұрақтары (1 мин). І вариант - ІІ вариантқа,
ІІ вариант - І вариантқа тест сұрағын, үш жауабымен қояды.
Дұрыс жауап берген оқушыны ООМ-ға ендіру
Үй тапсырмасы: Тақырып соңында берілген жағдаяттарды талқылау
Бағалау.
Сыныбы: 10 <<ә>>
Сабақ тақырыбы: Отбасындағы алименттік қатынастар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға отбасындағы құқықтық қатынастарды реттеуді меңгерту, мүліктік қатынастар соның ішінде алименттік міндеттемелер туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Оқушылардың саяси саналылығы мен таным белсенділігін дамыту
Тәрбиелік: Адамгершілік, ізгі қасиеттер мен адалдық, мейірімділікке баулу арқылы құқықтық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: іскерлік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: сабақ мазмұны көрсетілген слайдтар, Конституция
Оқыту технологиясы: БжС, ауызша 2
Пәнаралық байланыс: Адам және қоғам
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ТСҚ алу арқылы. (5 мин)
63-100 сөз жазған оқушыларды ООМ-ға енгізу
ІІІ. Үй тапсырмасын пысықтау. 100-ден астам сөз жазған 2-3 оқушыдан үй тапсырмасын қорыта сұрау.
ІV. Актуалдау.
- Өткен сабақта некенің тоқтауы, бұзылуы жайында білген болатынбыз. Бұл құбылыс адамға ғана емес бүкіл қоғамға кері әсерін тигізетін қасірет екенін білеміз. Неке бұзылған жағдайда отбасы ыдырайды, ортадағы бала қамқорлыққа, тәрбиеге зәру болады. Мұндай жағдайда ата-ана тарапынан балаға көмек көрсетіледі. Ол көмекті <<алимент>> деп атайды. Бүгінгі сабағымызда алименттің не екенін және оның түрлерін білетін боламыз.
V. Жаңа сабақ (слайдқа сүйене отырып түсіндіру).
Мәтінмен жұмыс (7 мин)
7 тірек сөзді мәтіннен табу
Мұғалімнің тірек сөздерімен салыстыру:
1. алимент
2. алимент түрлері
3. 129бап
4. алиментті тоқтату
5. жұбайлар алименті
6. кәмелет жасы
7. алименттен босату
Тірек сөздерді есте сақтау (30 сек)
Тірек сөздерді жатқа жазу (30 сек). 6-7 сөз жазған оқушыларды ООМ-ға ендіру
7 тірек сөздердің мағынасын ашу. Дұрыс жауап берген оқушыларды ООМ-ға ендіру
СТО сұрақтары (1 мин). І вариант - ІІ вариантқа,
ІІ вариант - І вариантқа тест сұрағын, үш жауабымен қояды.
Дұрыс жауап берген оқушыны ООМ-ға ендіру
Үй тапсырмасы: Тақырып соңында берілген жағдаяттарды талқылау
Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz