Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Махамбет өлеңдерінің тақырыбы

Т.Б. Ақболатова
Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы ЖОББМ
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің

ІІ санатты мұғалімі

Тақырыбы: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен өлеңдері
Қазақ әдебиеті 8-класс
1- сағаты
Мақсаты: Алдаспан ақын Махамбет Өтемісұлының туындыларын ұтымды оқыту ,
жан-жақты меңгерту арқылы оқушылардың әдеби-көркем танымымен қатар ақын
өмір сүрген және шығармаларында белгіленген кезең туралы тарихи танымдарын
да қалыптастыру, ерлік, батырлық , шығармашылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
- Оқушы Махамбет туралы толық мағлұмат алады
- Өлеңдер арқылы Махамбеттің ойын түсінеді
- Бойларына жігер алады, сөздік қоры молаяды.
Түрі: Әңгімелеу, талдау.
Әдісі: СТО жобасы бойынша
Пәнаралық байланыс: тарих

Өтілу барысы:
1. Психологиялық дайындық :
-Оқушы зейінін аудару
- Топ жетекшісіне бағалау парағын тарату.

2. Қызығушылықты ояту:

«Сөзжұмбақ»
1/ Алғашқы қауымдық қоғам адамдарының дүние, жаратылыс жайындағы
түсінігін білдіретін, қалыптасқан әңгімелерді не деп атайды? / Миф/
2/ «Диуани хикмет » кітабының авторы? /Ахмет Йассауи/
3/ ---- батыр өткінші жаңбырдай, білімді мірдің оғындай Қашқари
мақалын толықтыр
/ Хас/
4/ Оғыздың анасының аты кім? / Айқаған/
5/ ХІ ғасырда «Түркі сөздерінің жинағы» деп аталатын кітапты кім жазған?
/ М. Қашқари/
6/ Жүсіп Баласағұни қай қалада туып-өскен? / Баласағұн/
7/ Түркілердің «Атыл» деп аталған қзен қалай аталған? /Еділ/
8/ Алғашқы, бірінші деген мағынаны беретін түркілердің көсемі? / Тұңға/
«Махамбет» сөзі»

3 Мағынаны тану:
І топ «Күреспен өткен ғұмыр»
Махамбеттің қысқаша өмірі және заманы, ақын жырының көтеріліс шындығымен
байланыстылығы және өзіндік ерекшеліктері туралы әңгімеленіп, оған дәлел
ретінде «Ереуіл атқа ер салмай» өлеңін жатқа орындау, түсіндіру.

ІІ топ: «Орындалмаған арман»
Тақырыптары ұқсас өлеңдер «Жалғыздық» , «Мен-құстан туған құмаймын»,
«Мұнар күн»
өлеңдері арқылы ақынның қайғы, өмірден торығу, өкінішін көрсету, ақынның
шеберлігін таныту, Өлеңде элегиялық сарын байқалатындығын айту т/б.

4. Ой толғау: а/
І топ Екі жақты күнделік
|Махамбет өлеңдерінің тақырыбы | |
|Идеясы | |
|Әсер етуші фактор | |
|Күрделі мәселе | |

ІІ топ
Концептуалды кесте

|Мен-құстан |Өлеңдегі метафора |Жалғыздық өлеңі қандай |
|туған құмаймын | |тәсілмен берілген? |
|өлеңінің | | |
|кейіпкері | | |
| | | |
| | | |

б/ INSERT кестесі

|Білемін | Білдім |Білгім келеді |
| | | |
| | | |

5. Үйге :

15 сұрақтан тұратын тест дайындау (сабақтың 2 – сағаты шығарма жазу,
мүмкіндік болса тест талдау)

6. Бағалау : Бағалау парағы

Ұқсас жұмыстар
Буырқанған даланың дауылпазы
Бөкей хандығындағы Исатай - Махамбет бастаған қозғалыс
Махамбет Өтемісұлы өмірі, шығармашылығы
Тарланым өлеңін жаттау
Махамбет Өтемісұлы туралы
Махамбет Өтемісұлының өлеңдері
Махамбет шығармашылығы
Махамбет оқуы
М.өтемісұлы "соғыс". 5-сынып
Махамбет Өтемісұлы Ереуіл атқа ер салмай , Жалғыздық , Мұнар күн
Пәндер