Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы: 8-сынып қазақ әдебиеті сабағы

Т. Б. Ақболатова

Батыс Қазақстан облысы

Қаратөбе ауданы

Мұхит атындағы ЖОББМ

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің

ІІ санатты мұғалімі

Тақырыбы: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен өлеңдері

Қазақ әдебиеті 8-класс

1- сағаты

Мақсаты: Алдаспан ақын Махамбет Өтемісұлының туындыларын ұтымды оқыту, жан-жақты меңгерту арқылы оқушылардың әдеби-көркем танымымен қатар ақын өмір сүрген және шығармаларында белгіленген кезең туралы тарихи танымдарын да қалыптастыру, ерлік, батырлық, шығармашылыққа тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

  • Оқушы Махамбет туралы толық мағлұмат алады
  • Өлеңдер арқылы Махамбеттің ойын түсінеді
  • Бойларына жігер алады, сөздік қоры молаяды.

Түрі: Әңгімелеу, талдау.

Әдісі: СТО жобасы бойынша

Пәнаралық байланыс: тарих

Өтілу барысы:

  1. Психологиялық дайындық :

-Оқушы зейінін аудару

- Топ жетекшісіне бағалау парағын тарату.

2. Қызығушылықты ояту:

«Сөзжұмбақ»

1/ Алғашқы қауымдық қоғам адамдарының дүние, жаратылыс жайындағы түсінігін білдіретін, қалыптасқан әңгімелерді не деп атайды? / М иф/

2/ «Диуани хикмет » кітабының авторы? / А хмет Йассауи/

3/ батыр өткінші жаңбырдай, білімді мірдің оғындай Қашқари мақалын толықтыр

/ Х ас/

4/ Оғыздың анасының аты кім? / А йқаған/

5/ ХІ ғасырда «Түркі сөздерінің жинағы» деп аталатын кітапты кім жазған? / М . Қашқари/

6/ Жүсіп Баласағұни қай қалада туып-өскен? / Б аласағұн/

7/ Түркілердің «Атыл» деп аталған қзен қалай аталған? / Е діл/

8/ Алғашқы, бірінші деген мағынаны беретін түркілердің көсемі? / Т ұңға/

«Махамбет» сөзі»

3 Мағынаны тану:

І топ «Күреспен өткен ғұмыр»

Махамбеттің қысқаша өмірі және заманы, ақын жырының көтеріліс шындығымен байланыстылығы және өзіндік ерекшеліктері туралы әңгімеленіп, оған дәлел ретінде «Ереуіл атқа ер салмай» өлеңін жатқа орындау, түсіндіру.

ІІ топ: «Орындалмаған арман»

Тақырыптары ұқсас өлеңдер «Жалғыздық», «Мен-құстан туған құмаймын», «Мұнар күн»

өлеңдері арқылы ақынның қайғы, өмірден торығу, өкінішін көрсету, ақынның шеберлігін таныту, Өлеңде элегиялық сарын байқалатындығын айту т/б.

  1. Ой толғау: а/

І топ Екі жақты күнделік

Махамбет өлеңдерінің тақырыбы
Махамбет өлеңдерінің тақырыбы: Идеясы
:
Махамбет өлеңдерінің тақырыбы: Әсер етуші фактор
:
Махамбет өлеңдерінің тақырыбы: Күрделі мәселе
:

ІІ топ

Концептуалды кесте

Мен-құстан туған құмаймын өлеңінің кейіпкері
Өлеңдегі метафора
Жалғыздық өлеңі қандай тәсілмен берілген?
Мен-құстан туған құмаймын өлеңінің кейіпкері:
Өлеңдегі метафора:
Жалғыздық өлеңі қандай тәсілмен берілген?:

б/ INSERT кестесі

Білемін
Білдім
Білгім келеді
Білемін:
Білдім:
Білгім келеді:
  1. Үйге :

15 сұрақтан тұратын тест дайындау (сабақтың 2 - сағаты шығарма жазу, мүмкіндік болса тест талдау)

6. Бағалау : Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы (9-сынып, қазақ әдебиеті)
9-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
8-сынып: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы - өр рухты ақын
7-сынып қазақ әдебиеті сабағы: Махамбет Өтемісұлының Тарланым өлеңі
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы: тарихи-әдеби талдау
Махамбет оқуы: Махамбет Өтемісұлының өмірі, шығармашылығы және патриоттық тәрбиесі
Дауылды жылдар жыршысы тақырыбындағы сот сабақ: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
8-сыныпқа арналған PISA стратегиялары негізіндегі Махамбет Өтемісұлының Тарланым өлеңі бойынша қазақ әдебиеті сабағы
8-сынып қазақ әдебиеті сабағы: Төлеген Айбергеновтің өмірі мен шығармашылығы
8-сынып Қазақ әдебиеті: Шәкәрім Құдайбердиевтің өмірі мен шығармашылығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz