Файл қосу

Басқа балаларға қатынасы

Пән: Әртүрлі


Әлеуметтік педагог: Таукенов Ринат

Зырян қаласы
2010-2011 оқу жылы

Әлеуметтік педагог: Таукенов Ринат
Мекен-жайым: ШҚО, Зырян ауданы, Зырян қаласы.
Жұмыс орным: ММ «№ 9 жалпы білім беретін қазақ орта мектебі»

құрметті ашық сабақ сіздерде әлеуметтік педагогтың жұмыстары жоқ
екен, сондықтан өзімде бар материалдармен сіздермен бөліскім келеді.

Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың
мақсат – міндеттері.

1. Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу;
2. Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы
анықтау;
3. Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын
жүргізу;
4. Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;
5. Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен)
кездестіру;
6. Арнайы комиссияларға апару;
7. Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;
8. Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
9. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
10. Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру.

Диагностикалық зерттеу түрлері
Медициналық тексеру: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден
өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы.
Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.
Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама,
сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары
жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді.
Заң орындарымен жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы
комиссияға бірнеше рет апарылды.
Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет
кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата
– ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды.
Ақыл – кеңес берілді.
Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін
анықтау.

Оқушыны мектепішілік есепке қоюға
арналған есеп картасы.
1. Оқушының аты – жөні, сыныбы
________________________________________________
2. Туған жылы, айы, күні
_________________________________________________________
3. Мекен – жайы, телефоны
_______________________________________________________
4. Ата – аналары туралы мәлімет
|Деректер |Анасы |Әкесі |
|Ата – анасының аты – жөні | | |
|Жұмыс орны | | |
|Қызметі | | |
|Байланыс телефоны | | |

5. Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу
орны)
Атасы
__________________________________________________________________________
_
Әжесі
__________________________________________________________________________
__
Ағалары
_________________________________________________________________________
Қарындастары
___________________________________________________________________
Басқалар
________________________________________________________________________
6. Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы
_____________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
________________
7. Жасөспірімге жанұяның әсері
___________________________________________________
__________________________________________________________________________
________
8. Жанұяның әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы
____________________________
__________________________________________________________________________
________
9. Осы мектепте қай кезден бастап оқиды
__________________________________________
10. Сыныптастарымен қарым – қатынасы
__________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
________________
Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы
________________________________________
__________________________________________________________________________
________
11. Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі
_______________________________________
__________________________________________________________________________
________
12. Бос уақытындағы қызығушылығы
______________________________________________
__________________________________________________________________________
________
13. Есепке қойылған себебі, уақыты
________________________________________________

Өзара қарым – қатынас беті.
1. Оқушының ұжымдағы беделі?
Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.
2. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?
Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос.
3. Достары бар ма?
Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен
шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ.
4. Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?
Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы
ұйымдастырушы, қатыспайды.
5. Кімдермен кикілжіңге түседі?
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата – аналармен,
туысқандарымен.
6. Қандай еңбек түрін қалайды?
Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.
7. Өзіне деген қатынасы?
Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін -
өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.
8. Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?
Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.
9. Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп бұзушылықтары?
|Қашан жасады? |Себептері |Жүргізілген |Нәтижесі |
| | |шаралар, уақыты | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

10. Жанұямен, ата –аналарымен жұмыс.
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

Қиындық туғызатын оқушыны
бақылау күнделігі.
1. Аты – жөні
2. Жасы
3. Сыныбы
4. Жанұя құрамы, білімі, кәсібі. Ата – анасының қызметі
5. Жанұяның педагогикалық жағдайына сипаттама
6. Қиын оқушыға қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі)
7. Педагогикалық қиындықтарды жою жолдары
8. Оқушымен, ата – анасымен жүргізілген жұмыстың нәтижелілігі
• Сауалнама
• Диагностика
• Бақылау
• Міндеттерді алу
• Түзету жұмыстары
• Нәтижесі

Оқу әрекеті.
Оқушының аты –жөні:
Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма?
____________________________________________________________________________
___
1. Сабақта белсенді ме?
____________________________________________________________
2. Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма?
______________________________________
3. Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме?
_________________________________
4. Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме?
___________________
5. Тынымсыз немесе селқос болады ма?
______________________________________________
6. Жиі шаршайды ма?
_____________________________________________________________
7. Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде
бірден кіріседі ме?
_______________________________________________________________________
________
8. Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе?
__________________________
9. Өз жұмысын бақылай алады ма?
__________________________________________________
10. Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма?
_________________________________________
11. Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез
қажетсінбейді ме?
_______________________________________________________________________
________
12. Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады
ма?
_______________________________________________________________________
______
13. Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма?
_________________________________
14. Еске сақтауы қалай?
_____________________________________________________________
15. Оқылған ережелерді қолдана алады ма?
____________________________________________
16. Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып
беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы).
_______________________________________
17. Дағды мен білім жағдайы.
________________________________________________________
18. Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика,
сауатты жазу, арифметикалық дағды).
__________________________________________________________
19. Қай пәннен қиналады?
___________________________________________________________
20. Себептері?
_____________________________________________________________________
21. Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта?
_______________________
22. Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй
(келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау,
үндемей келіседі) білдіреді? __________
23. Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды?
_____________________________
24. Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді?
__________________________
25. Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма?
___________________________________________________
26. Мектептегі жалпы мінез – құлқы?
_________________________________________________
27. Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма?
_________________________________________

Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.
Оқушының аты –жөні: __________________________

|Бағалау өлшемдері |Тәрбиелік белгілері |Баға |
|Эрудициясы |Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін | |
| |пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, | |
| |тапқырлығы қанағаттанарлық. | |
|Ынтасы |Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік | |
| |әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, | |
| |зейіні төмен. | |
|Еңбек сүйгіштігі |Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек | |
| |қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек | |
| |тәртібін сақтайды. | |
|Адамгершілілігі, |Адамгершілігі бар, адамдық қарым – қатынасы дұрыс,| |
|саналылығы |мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, | |
| |мінез – құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп | |
| |жарғысын орындамайды. | |
|Табиғатқа қатынасы |Жерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы | |
| |көзқараспен қарайды. | |
|Эстетикалық талғамы |Сырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді, | |
| |жазуы таза, әдемі. | |
|Өзін - өзі жетілдіру|Өзінің мінез – құлқын реттей алмайды, уақытын | |
|дағдылары |тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке | |
| |бас тазалығы орташа, өзін - өзі жетілдірмейді. | |
|Экономикалық санасы |Экономикалық сауаттылығы төмен, қоғамдық істерге | |
| |белсенді болғанымен саналы әрекет жасай алмайды. | |
|Азаматтық санасы |Пікірталасқа түсе аламайды, мақсат қоймайды, өз | |
| |әрекетіне өзі баға бермейді. | |
|Құқықтық санасы |Құқықтық білімі өте төмен. | |

Бақылау картасы
Оқушының аты – жөні ___________________ сыныбы ________
|№ |Бақылаудың мазмұны |Байқалмайды |Кейде |Жиі |
|1 |Оқу – іс-әрекеті | | | |
| | | | | |
| |Немқұрайлылық; | | | |
| |Оқығысы келмейді; | | | |
| |Оқу үлгерімі төмен; | | | |
| |Оқу бағдарламасын меңгеруде қиналады; | | | |
| |Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі | | | |
| |төмен; | | | |
|2 |Құрдастарымен қарым – қатынасы | | | |
| |Сыныптағы жағдайы | | | |
| | | | | |
| |Бөлек жүреді; | | | |
| |Өзін сыныпқа қарсы қояды; | | | |
| |Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін | | | |
| |сезінеді; | | | |
| |Басқа балаларға қатынасы | | | |
| |Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш көрсетеді; | | | |
| |Құрдастарын ұнатпайды; | | | |
| |Әр түрлі жастар тобына кіреді; | | | |
|3 |Бос уақытын өткізуі | | | |
| | | | | |
| |Үйірмелер мен секцияларға қатыспайды; | | | |
| |Сабақтан бос уақытын үйден тыс (ауладағы | | | |
| |достарымен) өткізеді; | | | |
| |Ішімдік ішеді; | | | |
| |Темекі шегеді; | | | |
| |Өмір сүруіне ақша табумен айналысады; | | | |
|4 |Еңбекке қатынасы, кәсіптік бағыттылығы | | | |
| |Мамандық таңдау | | | |
| | | | | |
| |Өз мүмкіндігі мен қабілетін білмейді; | | | |
| |Кәсіптік айқындалмаған; | | | |
| |Өзі таңдаған мамандығына қатысты қасиеттері | | | |
| |дамыған; | | | |
| |Еңбекке қатынасы | | | |
| |Еңбек етуге қарсы; | | | |
| |Мектепте және үйде еңбек міндеттерін | | | |
| |орындамайды; | | | |
| |Жауапсыз қарайды; | | | |
| |Үлкендермен қарым – қатынасы | | | |
|5 |Ұстаздарымен | | | |
| |Бір немесе бірнеше мұғаліммен қайшылықты | | | |
| |сипаттағы қарым – қатынаста; | | | |
| |Дөрекі; | | | |
| |Өтірік айтады; | | | |
| |Ата – анасымен | | | |
| |Қайшылықты мінез – құлықта; | | | |
| |Өтірік айтады; | | | |
| |Дөрекі; | | | |
|6 |Мінез – құлық және әрекеттер | | | |
| |Мектепте | | | |
| |Сабақтан қалу; | | | |
| |Мектеп тәртібін бұзу; | | | |
| |Дөрекі сөйлеу; | | | |
| |Мектеп мүлкін бүлдіру; | | | |
| |Сабақты бөлу, | | | |
| |Төбелесу; | | | |
| |Үйде | | | |
| |Үйден қашу; | | | |
| |Үй міндеттерін орындамау, | | | |
| |Ешкімді тыңдамау; | | | |
| |Өтірік айту; | | | |
| |Құқыққа қарсы әрекеттер | | | |
| |Қаңғыбастыққа салыну; | | | |
| |Қайыр сұрау; | | | |
| |Құмар ойындар ойнау; | | | |
| |Есірткі қолдану; | | | |
| |Жезөкшелікпен айналысу; | | | |
| |Ұрлық жасау; | | | |
| |Алаяқтық алдау; | | | |
| |Мүлікті бүлдіру; | | | |
| |Дене жарақатын салу (төбелесу) | | | |

Ерекше назардағы баланы зерттеу
картасы.

1. Фамилиясы, аты – жөні _______________________________________________
2. Туған жылы, айы, күні _______________________________________________
3. Мекен – жайы, телефоны _____________________________________________
4. Әкесі (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет
телефоны)__________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Анасы (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет
телефоны) __________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
6. Дәрігерлік көрсеткіштері (денсаулық тобы, созылмалы аурулары)
__________
______________________________________________________________________
7. Педагогикалық (қандай пәндерден үлгермейді) __________________________
______________________________________________________________________
8. Психологиялық (мінез – құлық, икемділік сипаттары, қабілеті)
_____________
______________________________________________________________________
9. Әлеуметтік - педагогикалық сипаттамасы:
• Әлеуметтік қауіпті бейімділігі (ішімдікке, есірткіге, құмар ойындарға)
______
______________________________________________________________________
• әлеуметтік мінез – құлық ауытқушылығы (дөрекілік, төбелесу, сабақтан
қалу, кішілерді ұрып – соғу, алдау, жануарларды қинау, ұрлық т.б.)
______________
______________________________________________________________________
• Әлеуметтік беделі (жетекші, бөлініп қалған, ешқандай жағдайы
анықталмаған)
___________________________________________________________________
• Әлеуметтік даму жағдайы (объективті қолайсыз, субъективті қоласыз)
______
______________________________________________________________________
Сынып бойынша «Ерекше назардағы» оқушылардың тізімі.

| | |Сыныбы| | | | | |
|№ |Оқушының фамилиясы, | |Есепке алынды |Есепке |Есепке |Ата – анасының |Мекен - жайы |
| |аты – жөні | | |тұрған |алыну |фамилиясы, аты – | |
| | | | |уақыты |себебі |жөні | |
| | | | | | | | |
| | | |Мектепте |ЖІІБ | | | |
| | | | |инспектор | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |
|7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | |
|9 | | | | | | | |

Қиындық туғызатын оқушылардың сабақтан
тыс уақытта пайдалы іске қамтылуы.

| | |Сыныбы| | |
|№ | | |Үйірменің, клубтың, |Аптаның қай күндері барады |
| |Оқушының фамилиясы, аты | |секцияның аты. | |
| |– жөні | |Орналасқан мекені. | |
| | | | |
| | | |Қыркүйек |Қазан |Қараша |Желтоқсан |
|Оқушымен жеке |Оқушымен жеке|Инспекторлық |Отбасының материалдық |Балаға ілтипатпен |Медициналық |Өзара түсінік |
|әңгіме өткізу |әңгіме өткізу|бақылау, тіркеу |жағдайымен танысу |қарап, оның жағымды|анықтамамен танысу.|пайда болады. |
| | | | |қасиеттерін | | |
| | | | |анықтау. | | |
|әлеуметтік |Даму |Конференцияларға|Әр түрлі бағыттарды |Сынып шараларына |Психотерапия |Сабақтан |
|дамуын зерттеу|ерекшеліктері|, құқықтық |сауалнамалар алу |қатыстыру, қоғамдық|әдістерімен танысу.|қалмайды. |
| |н анықтау |дәрістерге | |тапсырмалар беру. | |Жүйкесі |
| | |қатыстыру | | | |сауығады. |
|Ата – анасына |Ата – анасына|Ата – анасымен |Ата – анасымен тығыз |Сабаққа қатысуын |Дәрі – дәрмекпен |Мінез – |
|бағыт беру, |бағыт беру, |кездесіп, әңгіме|байланыста болып, ақыл|жүйелі бақылау. |емделуін, уақытында|құлқында оңалу |
|кеңес беру. |кеңес беру |жүргізу |– кеңестер беру, | |дәрігерлік |байқалады. |
|Оқушының даму | | |ұстамдылық, қол жеткен| |бақылаудан өтіп | |
|ерекшелігіне | | |табыстарын мадақтау, | |отыруын ата – |Өзіне деген |
|диагностика | | |үйде күн тәртібін | |анасына қадағалату.|сенімділік |
|жасап, зерттеу| | |қатаң талап ету, | | |пайда болады. |
|жүргізу. | | |балаға шектен тыс тиым| | | |
| | | |салмау. | | | |
|Бос уақытын | | | |Бос уақытын үнемді | |Бақылауға көне |
|үнемді | | | |пайдалануға | |бастайды. |
|пайдалануға | | | |дағдыландыру. | |Жеке басының |
|дағдыландыру. | | | | | |жақсы сапалары |
| | | | | | |ашылады. |
| | | | |Оқушының даму | |Ақыл – |
| | | | |ерекшелігіне | |кеңестерді |
| | | | |диагностика жасап, | |тыңдай |
| | | | |зерттеу жүргізу. | |бастайды. |
|Әр түрлі | | | | | |Ұжымнан |
|бағыттарды | | | | | |бөлінбейтін |
|сауалнамалар | | | | | |болады. |
|алу | | | | | | |

Мектепшілік және ЖІІБ (ОДН) тізімінде тұратын балалардың
сабаққа қатысуы

|№ |С |Оқушылардың | | | | | |
|р\н |Ы |АТЖ | | | | | |
| |Н | | | | | | |
| |Ы | | | | | | |
| |п | | | | | | |
|1 | | | |1 | | | |
|2 | | | |2 | | | |
|3 | | | |3 | | | |
|4 | | | |4 | | | |
|Жыл | | | |Жыл | | | |
|Экз | | | |Экз | | | |
|қорт | | | |қорт | | | |

3. Бос уақытында не істейді?

| |1 |2 |3 |4 |Жаз |
|Сыныптағы тапсырма | | | | | |
|Үйірмелер | | | | | |
|Студиялар | | | | | |
|секциялар | | | | | |

4. Тәртіп бұзушылықтары

|Түрлері |1 |2 |3 |4 |Жаз |
|Полицияға баруы | | | | | |
|Мектеп жарғысын қатан бұзуы | | | | | |
|Төбелес | | | | | |
|Тағы басқа | | | | | |

5. Оқушылармен, ата-аналармен алдын-алу шаралары
(Алдын-алу шаранын мақсатымен күнін көрсету)

|Алдын-алу шаранын түрі |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Сынып жетекшісіне ұсыныс: |
| |
| |
| |
| |
| |

Мектепшілік, ЖІБ (ОДНнің) тізімінде тұратын
оқушылармен алдын-алу жұмыстарының картасы
___________оқу жылы

|№ |Сынып|АТЖ |IX |X |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |

Оқушылар мен жанұялардың әлеуметтік жағдайы_________ № 9 мектептің
сыныптары

Жанұя түрлері:
1. Тұрмыс жағдайы жақсы 3. Толық емес 5.
Сәтсіз жанұя (себебі)
2. Көп балалы 4. Нашар жанұя
6. Қамқоршысы бар 7. Кемтар баласы бар жанұя
әлеуметтік
жағдайы
|№ |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |

Сынып
жетекшісі___________________________________________________________________
__________

Жасөспірімнің тұрмыс жағдайын тексеру актісі

Аты-жөні:_________________________________Туған
күні:__________________________
Мекен-
жайы:__________________________________________________________________
Кіммен бірге акт
жасалды:_______________________________________________________
____________________________________________________________________________
__
Тексеру себебі, мақсаты:
________________________________________________________
____________________________________________________________________________
__
Ата-анасының аты-жөні, жұмыс орны:
____________________________________________
____________________________________________________________________________
__
____________________________________________________________________________
__
Жанұяның жалпы кірісі:___________________ Тұрғылықты үйдің
көлемі:_______________
Үйдің жалпы тазалық
жағдайы:___________________________________________________
Жанұяның жалпы жағдайы:
______________________________________________________
____________________________________________________________________________
__
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______
Жасөспірімнің сабақ оқуға жағдай
туғызылуы:______________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______
Ата-ананың балалармен қатынасы:
________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
________
Балаларды бақылау қалай жүзеге
асырылады:_______________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____
Жанұяның көршілерімен қарым-қатынасы:
_________________________________________
____________________________________________________________________________
__
Шешім:
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
__________________
Менің пәтерім тексерілді:
________________________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

5-11 сыныптағы тест қорытындысы оқушының оқу әрекетіне қатысы.
|№ | |1 сын |2 сын |3 сын |
| | | | | |

Өзара қарым-қатынас беті
«қажеттінің астын сыз»

1. Оқушының ұжымдағы беделі?
Басшы, беделді, елеусіз, бөлектелген, енжар.
2. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысты?
Жағымды, ынтамен, қинала, бейберекет, өштесе, селсоқ.
3. Достары бар ма?
Тек өз сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен
шамаластарымен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкім.
4. Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?
Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы
ұйымдастырушы, қатыспайды.
5. Кімдермен кикілжіңге түседі?
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата-аналарымен,
туысқандарымен.
6. Қандай еңбек түрін қалайды?
Ақыл-ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.
7. Өзіне деген қатынасы?
Өзіне-өзі сенімді, өзіне-өзі сенімсіз, өзіне сын көзбен қарайды, өзіне-өзі
бақылайды, жетістікке ұмтылады.
9. Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?
Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.

Топтық жұмыс, сынып сағаттары
|күні |сынып |Сынып |Тақырыбы, түрі. |
| | |жетекшісі | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |



Ұқсас жұмыстар
Жеткіншектердің қылмыстық әрекетінің психологиялық негізі
"мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас" тренинг-сабақ
Суретті тіз
Мектеп әкімшілігінің ата - аналар жиналысы
Үндемейтін және сөйлейтін айна жаттығуы
Табиғат – сұлулықтың таусылмас қайнар көзі
Оқушы мінездеме үлгісі
Тәрбиеге байланысты менің көзқарасым
Мұғалімнің оқушылармен және олардың ата-аналармен өзара қарым-қатынасының кәсіби мәдениеті
Ата-аналарға арналған баяндамалар
Пәндер