Басқа балаларға қатынасы
Әлеуметтік педагог: Таукенов Ринат
Зырян қаласы
2010-2011 оқу жылы
Әлеуметтік педагог:
Таукенов Ринат
Мекен-жайым:
ШҚО, Зырян ауданы, Зырян қаласы.
Жұмыс орным:
ММ «№ 9 жалпы білім беретін қазақ орта мектебі»
құрметті ашық сабақ сіздерде әлеуметтік педагогтың жұмыстары жоқ екен, сондықтан өзімде бар материалдармен сіздермен бөліскім келеді.
Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың
мақсат - міндеттері.
-
Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу;
-
Оқушының физиологиялық - психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау;
-
Қиын оқушылармен ақыл - кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;
-
Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;
-
Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездестіру;
-
Арнайы комиссияларға апару;
-
Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;
-
Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
-
Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
-
Ата - анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл - кеңес беру.
Диагностикалық зерттеу түрлері
Медициналық тексеру
: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.
Оқушымен жеке жұмыс
: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау - мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл - кеңес берілді.
Заң орындарымен жұмыс
: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды.
Ата - анасымен жүргізілген жұмыс
: Оқушының ата - анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата - ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата - аналар оқуына шақырылды. Ақыл - кеңес берілді.
Психологпен жұмыс
: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.
Оқушыны мектепішілік есепке қоюға
арналған есеп картасы.
-
Оқушының аты - жөні, сыныбы
-
Туған жылы, айы, күні
-
Мекен - жайы, телефоны
-
Ата - аналары туралы мәлімет
Деректер:
Ата - анасының аты - жөні
Анасы:
Әкесі:
Деректер:
Жұмыс орны
Анасы:
Әкесі:
Деректер:
Қызметі
Анасы:
Әкесі:
Деректер:
Байланыс телефоны
Анасы:
Әкесі:
-
Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)
Атасы
Әжесі
Ағалары
Қарындастары
Басқалар
-
Жанұяға қысқаша мінездеме, бір - бірімен қарым - қатынасы
-
Жасөспірімге жанұяның әсері
-
Жанұяның әлеуметтік - тұрмыстық жағдайы, табысы
-
Осы мектепте қай кезден бастап оқиды
-
Сыныптастарымен қарым - қатынасы
Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы
-
Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі
-
Бос уақытындағы қызығушылығы
-
Есепке қойылған себебі, уақыты
Өзара қарым - қатынас беті.
-
Оқушының ұжымдағы беделі?
Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.
-
Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?
Жағымды, ынтамен, қинала, бей - берекет, өштесе, селқос.
-
Достары бар ма?
Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ.
-
Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?
Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды.
-
Кімдермен кикілжіңге түседі?
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата - аналармен, туысқандарымен.
-
Қандай еңбек түрін қалайды?
Ақыл - ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.
-
Өзіне деген қатынасы?
Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.
-
Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?
Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.
-
Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп бұзушылықтары?
Қашан жасады?
Себептері
Жүргізілген шаралар, уақыты
Нәтижесі
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
-
Жанұямен, ата -аналарымен жұмыс.
Қиындық туғызатын оқушыны
бақылау күнделігі.
-
Аты - жөні
-
Жасы
-
Сыныбы
-
Жанұя құрамы, білімі, кәсібі. Ата - анасының қызметі
-
Жанұяның педагогикалық жағдайына сипаттама
-
Қиын оқушыға қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі)
-
Педагогикалық қиындықтарды жою жолдары
-
Оқушымен, ата - анасымен жүргізілген жұмыстың нәтижелілігі
-
Сауалнама
-
Диагностика
-
Бақылау
-
Міндеттерді алу
-
Түзету жұмыстары
-
Нәтижесі
Оқу әрекеті.
Оқушының аты -жөні:
Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма?
_
-
Сабақта белсенді ме?
-
Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма?
-
Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме?
-
Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме?
-
Тынымсыз немесе селқос болады ма?
-
Жиі шаршайды ма?
-
Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме?
-
Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе?
-
Өз жұмысын бақылай алады ма?
-
Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма?
-
Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме?
-
Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма?
-
Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма?
-
Еске сақтауы қалай?
-
Оқылған ережелерді қолдана алады ма?
-
Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы) .
-
Дағды мен білім жағдайы.
-
Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды) .
-
Қай пәннен қиналады?
-
Себептері?
-
Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта?
-
Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл - күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді?
-
Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды?
-
Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді?
-
Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма?
-
Мектептегі жалпы мінез - құлқы?
-
Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма?
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.
Оқушының аты -жөні:
Бағалау өлшемдері
Тәрбиелік белгілері
Баға
Бағалау өлшемдері:
Эрудициясы
Тәрбиелік белгілері:
Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық.
Баға:
Бағалау өлшемдері:
Ынтасы
Тәрбиелік белгілері:
Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен.
Баға:
Бағалау өлшемдері:
Еңбек сүйгіштігі
Тәрбиелік белгілері:
Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды.
Баға:
Бағалау өлшемдері:
Адамгершілілігі, саналылығы
Тәрбиелік белгілері:
Адамгершілігі бар, адамдық қарым - қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, мінез - құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп жарғысын орындамайды.
Баға:
Бағалау өлшемдері:
Табиғатқа қатынасы
Тәрбиелік белгілері:
Жерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен қарайды.
Баға:
Бағалау өлшемдері:
Эстетикалық талғамы
Тәрбиелік белгілері:
Сырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза, әдемі.
Баға:
Бағалау өлшемдері:
Өзін - өзі жетілдіру дағдылары
Тәрбиелік белгілері:
Өзінің мінез - құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі жетілдірмейді.
Баға:
Бағалау өлшемдері:
Экономикалық санасы
Тәрбиелік белгілері:
Экономикалық сауаттылығы төмен, қоғамдық істерге белсенді болғанымен саналы әрекет жасай алмайды.
Баға:
Бағалау өлшемдері:
Азаматтық санасы
Тәрбиелік белгілері:
Пікірталасқа түсе аламайды, мақсат қоймайды, өз әрекетіне өзі баға бермейді.
Баға:
Бағалау өлшемдері:
Құқықтық санасы
Тәрбиелік белгілері:
Құқықтық білімі өте төмен.
Баға:
Бақылау картасы
Оқушының аты - жөні
сыныбы
№
Бақылаудың мазмұны
Байқалмайды
Кейде
Жиі
№:
1
Бақылаудың мазмұны:
Оқу - іс-әрекеті
-
Немқұрайлылық;
-
Оқығысы келмейді;
-
Оқу үлгерімі төмен;
-
Оқу бағдарламасын меңгеруде қиналады;
-
Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі төмен;
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№:
2
Бақылаудың мазмұны:
Құрдастарымен қарым - қатынасы
Сыныптағы жағдайы
-
Бөлек жүреді;
-
Өзін сыныпқа қарсы қояды;
-
Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін сезінеді;
Басқа балаларға қатынасы
-
Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш көрсетеді;
-
Құрдастарын ұнатпайды;
-
Әр түрлі жастар тобына кіреді;
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№:
3
Бақылаудың мазмұны:
Бос уақытын өткізуі
-
Үйірмелер мен секцияларға қатыспайды;
-
Сабақтан бос уақытын үйден тыс (ауладағы достарымен) өткізеді;
-
Ішімдік ішеді;
-
Темекі шегеді;
-
Өмір сүруіне ақша табумен айналысады;
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№:
4
Бақылаудың мазмұны:
Еңбекке қатынасы, кәсіптік бағыттылығы
Мамандық таңдау
-
Өз мүмкіндігі мен қабілетін білмейді;
-
Кәсіптік айқындалмаған;
-
Өзі таңдаған мамандығына қатысты қасиеттері дамыған;
Еңбекке қатынасы
-
Еңбек етуге қарсы;
-
Мектепте және үйде еңбек міндеттерін орындамайды;
Жауапсыз қарайды;
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№:
5
Бақылаудың мазмұны:
Үлкендермен қарым - қатынасы
Ұстаздарымен
-
Бір немесе бірнеше мұғаліммен қайшылықты сипаттағы қарым - қатынаста;
-
Дөрекі;
-
Өтірік айтады;
Ата - анасымен
-
Қайшылықты мінез - құлықта;
-
Өтірік айтады;
-
Дөрекі;
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№:
6
Бақылаудың мазмұны:
Мінез - құлық және әрекеттер
Мектепте
-
Сабақтан қалу;
-
Мектеп тәртібін бұзу;
-
Дөрекі сөйлеу;
-
Мектеп мүлкін бүлдіру;
-
Сабақты бөлу,
-
Төбелесу;
Үйде
-
Үйден қашу;
-
Үй міндеттерін орындамау,
-
Ешкімді тыңдамау;
-
Өтірік айту;
Құқыққа қарсы әрекеттер
-
Қаңғыбастыққа салыну;
-
Қайыр сұрау;
-
Құмар ойындар ойнау;
-
Есірткі қолдану;
-
Жезөкшелікпен айналысу;
-
Ұрлық жасау;
-
Алаяқтық алдау;
-
Мүлікті бүлдіру;
-
Дене жарақатын салу (төбелесу)
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
Ерекше назардағы баланы зерттеу
картасы.
-
Фамилиясы, аты - жөні
-
Туған жылы, айы, күні
-
Мекен - жайы, телефоны
-
Әкесі (фамилиясы, аты - жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны)
-
Анасы (фамилиясы, аты - жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны)
-
Дәрігерлік көрсеткіштері (денсаулық тобы, созылмалы аурулары)
-
Педагогикалық (қандай пәндерден үлгермейді)
-
Психологиялық (мінез - құлық, икемділік сипаттары, қабілеті)
-
Әлеуметтік - педагогикалық сипаттамасы:
-
Әлеуметтік қауіпті бейімділігі (ішімдікке, есірткіге, құмар ойындарға)
-
әлеуметтік мінез - құлық ауытқушылығы (дөрекілік, төбелесу, сабақтан қалу, кішілерді ұрып - соғу, алдау, жануарларды қинау, ұрлық т. б. )
-
Әлеуметтік беделі (жетекші, бөлініп қалған, ешқандай жағдайы анықталмаған)
-
Әлеуметтік даму жағдайы (объективті қолайсыз, субъективті қоласыз)
Сынып бойынша «Ерекше назардағы» оқушылардың тізімі.
№
Оқушының фамилиясы,
аты - жөні
Есепке алынды
Есепке тұрған уақыты
Есепке алыну себебі
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні
Мекен - жайы
№:
1
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№:
2
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№:
3
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№:
4
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№:
5
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№:
6
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№:
7
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№:
8
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№:
9
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
Қиындық туғызатын оқушылардың сабақтан
тыс уақытта пайдалы іске қамтылуы.
№
Оқушының фамилиясы, аты - жөні
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.
Аптаның қай күндері барады
дүйсенбі
сейсенбі
сәрсенбі
бейсенбі
жұма
сенбі
жексенбі
№:
1
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
2
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
3
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
4
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
5
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
6
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
7
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
8
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
9
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
Себепсіз қатыспаған сабақтар.
№
Оқушының фамилиясы, аты - жөні
Босатылған сабақтар саны
Қыркүйек
Қазан
Қараша
Желтоқсан
Қаңтар
Ақпан
Наурыз
Сәуір
Мамыр
№:
1
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№:
2
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№:
3
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№:
4
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№:
5
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№:
6
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№:
7
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№:
8
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№:
9
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
Қиын оқушымен жұмыс істеудің технологиялық картасы.
Психологпен жұмыс
Заң орындарымен жұмыс
Ата - анасымен жұмыс
Оқушымен жұмыс
Дәрігерлермен жұмыс
Нәтижелері
Әлеуметтікпедагог:
Оқушымен жеке әңгіме өткізу
Психологпен жұмыс:
Оқушымен жеке әңгіме өткізу
Заң орындарымен жұмыс:
Инспекторлық бақылау, тіркеу
Ата - анасымен жұмыс:
Отбасының материалдық жағдайымен танысу
Оқушымен жұмыс:
Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды қасиеттерін анықтау.
Дәрігерлермен жұмыс:
Медициналық анықтамамен танысу.
Нәтижелері:
Өзара түсінік пайда болады.
Әлеуметтікпедагог:
әлеуметтік дамуын зерттеу
Психологпен жұмыс:
Даму ерекшеліктерін анықтау
Заң орындарымен жұмыс:
Конференцияларға, құқықтық дәрістерге қатыстыру
Ата - анасымен жұмыс:
Әр түрлі бағыттарды сауалнамалар алу
Оқушымен жұмыс:
Сынып шараларына қатыстыру, қоғамдық тапсырмалар беру.
Дәрігерлермен жұмыс:
Психотерапия әдістерімен танысу.
Нәтижелері:
Сабақтан қалмайды. Жүйкесі сауығады.
Әлеуметтікпедагог:
Ата - анасына бағыт беру, кеңес беру.
Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу.
Психологпен жұмыс:
Ата - анасына бағыт беру, кеңес беру
Заң орындарымен жұмыс:
Ата - анасымен кездесіп, әңгіме жүргізу
Ата - анасымен жұмыс:
Ата - анасымен тығыз байланыста болып, ақыл - кеңестер беру, ұстамдылық, қол жеткен табыстарын мадақтау, үйде күн тәртібін қатаң талап ету, балаға шектен тыс тиым салмау.
Оқушымен жұмыс:
Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау.
Дәрігерлермен жұмыс:
Дәрі - дәрмекпен емделуін, уақытында дәрігерлік бақылаудан өтіп отыруын ата - анасына қадағалату.
Нәтижелері:
Мінез - құлқында оңалу байқалады.
Өзіне деген сенімділік пайда болады.
Әлеуметтікпедагог:
Бос уақытын үнемді пайдалануға дағдыландыру.
Психологпен жұмыс:
Заң орындарымен жұмыс:
Ата - анасымен жұмыс:
Оқушымен жұмыс:
Бос уақытын үнемді пайдалануға дағдыландыру.
Дәрігерлермен жұмыс:
Нәтижелері:
Бақылауға көне бастайды.
Жеке басының жақсы сапалары ашылады.
Әлеуметтікпедагог:
Психологпен жұмыс:
Заң орындарымен жұмыс:
Ата - анасымен жұмыс:
Оқушымен жұмыс:
Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу.
Дәрігерлермен жұмыс:
Нәтижелері:
Ақыл - кеңестерді тыңдай бастайды.
Әлеуметтікпедагог:
Әр түрлі бағыттарды сауалнамалар алу
Психологпен жұмыс:
Заң орындарымен жұмыс:
Ата - анасымен жұмыс:
Оқушымен жұмыс:
Дәрігерлермен жұмыс:
Нәтижелері:
Ұжымнан бөлінбейтін болады.
Мектепшілік және ЖІІБ (ОДН) тізімінде тұратын балалардың
сабаққа қатысуы
№р\н:
1
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
2
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
3
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
4
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
5
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
6
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
7
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
8
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
9
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
10
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
11
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
12
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
13
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
14
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
15
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
16
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
17
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
18
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
19
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
20
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
21
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
22
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
23
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
24
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
25
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н:
26
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Мектепшілік және ОДН-де тұратын қиын оқушылармен жұмыс жүргізу карточкасы жыл
Оқушының АТЖ
Сынып жетекшісі:
1. Үлгермеген пәні 2. Сабаққа келуі
(қатысуы)
Пән:
Пән
Тәртібі:
Тәртібі
:
Барлықсабақ:
Барлық
сабақ
Ауру бойынша:
Ауру бойын
ша
Себепсіз:
Себепсіз
Тоқсан:
1
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан:
1
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан:
2
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан:
2
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан:
3
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан:
3
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан:
4
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан:
4
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан:
Жыл
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан:
Жыл
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан:
Экз
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан:
Экз
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан:
қорт
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан:
қорт
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
3. Бос уақытында не істейді?
:
1:
1
2:
2
3:
3
4:
4
Жаз:
Жаз
:
Сыныптағы тапсырма
1:
2:
3:
4:
Жаз:
:
Үйірмелер
1:
2:
3:
4:
Жаз:
:
Студиялар
1:
2:
3:
4:
Жаз:
:
секциялар
1:
2:
3:
4:
Жаз:
4. Тәртіп бұзушылықтары
Түрлері:
Түрлері
1:
1
2:
2
3:
3
4:
4
Жаз:
Жаз
Түрлері:
Полицияға баруы
1:
2:
3:
4:
Жаз:
Түрлері:
Мектеп жарғысын қатан бұзуы
1:
2:
3:
4:
Жаз:
Түрлері:
Төбелес
1:
2:
3:
4:
Жаз:
Түрлері:
Тағы басқа
1:
2:
3:
4:
Жаз:
5. Оқушылармен, ата-аналармен алдын-алу шаралары
(Алдын-алу шаранын мақсатымен күнін көрсету)
Алдын-алу шаранын түрі:
Алдын-алу шаранын түрі
Қараша:
Қараша
Қазан:
Қазан
Сәуір:
Сәуір
Алдын-алу шаранын түрі:
Сын. Жетекш. Сөйлесу
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:
Әкімшілікпен сөйлесу
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:
Сын. жетек. жиналыс
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:
Әлеум. педагог
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:
Инспектормен
Сөйлесуі
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:
Психологтың консультациясы
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:
Пәтер аралау
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:
Ата-аналарымен
кездесу
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:
«Кеңес» жұмысы
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
6. Сынып жетекшісі және оқушымен жұмыстың анализі
:
Сынып жетекшісіне ұсыныс:
Мектепшілік, ЖІБ (ОДНнің) тізімінде тұратын
оқушылармен алдын-алу жұмыстарының картасы
оқу жылы
Ұқсас жұмыстар