Басқа балаларға қатынасы

Әлеуметтік педагог: Таукенов Ринат

Зырян қаласы

2010-2011 оқу жылы

Әлеуметтік педагог: Таукенов Ринат

Мекен-жайым: ШҚО, Зырян ауданы, Зырян қаласы.

Жұмыс орным: ММ «№ 9 жалпы білім беретін қазақ орта мектебі»

құрметті ашық сабақ сіздерде әлеуметтік педагогтың жұмыстары жоқ екен, сондықтан өзімде бар материалдармен сіздермен бөліскім келеді.

Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың

мақсат - міндеттері.

  1. Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу;
  2. Оқушының физиологиялық - психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау;
  3. Қиын оқушылармен ақыл - кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;
  4. Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;
  5. Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездестіру;
  6. Арнайы комиссияларға апару;
  7. Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;
  8. Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
  9. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
  10. Ата - анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл - кеңес беру.

Диагностикалық зерттеу түрлері

Медициналық тексеру : Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.

Оқушымен жеке жұмыс : Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау - мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл - кеңес берілді.

Заң орындарымен жұмыс : Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды.

Ата - анасымен жүргізілген жұмыс : Оқушының ата - анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата - ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата - аналар оқуына шақырылды. Ақыл - кеңес берілді.

Психологпен жұмыс : Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.

Оқушыны мектепішілік есепке қоюға

арналған есеп картасы.

  1. Оқушының аты - жөні, сыныбы
  2. Туған жылы, айы, күні
  3. Мекен - жайы, телефоны
  4. Ата - аналары туралы мәлімет
Деректер
Анасы
Әкесі
Деректер: Ата - анасының аты - жөні
Анасы:
Әкесі:
Деректер: Жұмыс орны
Анасы:
Әкесі:
Деректер: Қызметі
Анасы:
Әкесі:
Деректер: Байланыс телефоны
Анасы:
Әкесі:
  1. Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)

Атасы

Әжесі

Ағалары

Қарындастары

Басқалар

  1. Жанұяға қысқаша мінездеме, бір - бірімен қарым - қатынасы

  1. Жасөспірімге жанұяның әсері

  1. Жанұяның әлеуметтік - тұрмыстық жағдайы, табысы

  1. Осы мектепте қай кезден бастап оқиды
  2. Сыныптастарымен қарым - қатынасы

Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы

  1. Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі

  1. Бос уақытындағы қызығушылығы

  1. Есепке қойылған себебі, уақыты

Өзара қарым - қатынас беті.

  1. Оқушының ұжымдағы беделі?

Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.

  1. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?

Жағымды, ынтамен, қинала, бей - берекет, өштесе, селқос.

  1. Достары бар ма?

Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ.

  1. Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?

Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды.

  1. Кімдермен кикілжіңге түседі?

Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата - аналармен, туысқандарымен.

  1. Қандай еңбек түрін қалайды?

Ақыл - ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.

  1. Өзіне деген қатынасы?

Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.

  1. Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?

Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.

  1. Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп бұзушылықтары?
Қашан жасады?
Себептері
Жүргізілген шаралар, уақыты
Нәтижесі
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
Қашан жасады?:
Себептері:
Жүргізілген шаралар, уақыты:
Нәтижесі:
  1. Жанұямен, ата -аналарымен жұмыс.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Қиындық туғызатын оқушыны

бақылау күнделігі.

  1. Аты - жөні
  2. Жасы
  3. Сыныбы
  4. Жанұя құрамы, білімі, кәсібі. Ата - анасының қызметі
  5. Жанұяның педагогикалық жағдайына сипаттама
  6. Қиын оқушыға қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі)
  7. Педагогикалық қиындықтарды жою жолдары
  8. Оқушымен, ата - анасымен жүргізілген жұмыстың нәтижелілігі
  • Сауалнама
  • Диагностика
  • Бақылау
  • Міндеттерді алу
  • Түзету жұмыстары
  • Нәтижесі

Оқу әрекеті.

Оқушының аты -жөні:

Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? _

  1. Сабақта белсенді ме?
  2. Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма?
  3. Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме?
  4. Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме?
  5. Тынымсыз немесе селқос болады ма?
  6. Жиі шаршайды ма?
  7. Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме?
  8. Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе?
  9. Өз жұмысын бақылай алады ма?
  10. Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма?
  11. Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме?
  12. Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма?
  13. Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма?
  14. Еске сақтауы қалай?
  15. Оқылған ережелерді қолдана алады ма?
  16. Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы) .
  17. Дағды мен білім жағдайы.
  18. Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды) .
  19. Қай пәннен қиналады?
  20. Себептері?
  21. Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта?
  22. Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл - күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді?
  23. Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды?
  24. Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді?
  25. Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма?
  26. Мектептегі жалпы мінез - құлқы?
  27. Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма?

Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.

Оқушының аты -жөні:

Бағалау өлшемдері
Тәрбиелік белгілері
Баға
Бағалау өлшемдері: Эрудициясы
Тәрбиелік белгілері: Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық.
Баға:
Бағалау өлшемдері: Ынтасы
Тәрбиелік белгілері: Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен.
Баға:
Бағалау өлшемдері: Еңбек сүйгіштігі
Тәрбиелік белгілері: Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды.
Баға:
Бағалау өлшемдері: Адамгершілілігі, саналылығы
Тәрбиелік белгілері: Адамгершілігі бар, адамдық қарым - қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, мінез - құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп жарғысын орындамайды.
Баға:
Бағалау өлшемдері: Табиғатқа қатынасы
Тәрбиелік белгілері: Жерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен қарайды.
Баға:
Бағалау өлшемдері: Эстетикалық талғамы
Тәрбиелік белгілері: Сырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза, әдемі.
Баға:
Бағалау өлшемдері: Өзін - өзі жетілдіру дағдылары
Тәрбиелік белгілері: Өзінің мінез - құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі жетілдірмейді.
Баға:
Бағалау өлшемдері: Экономикалық санасы
Тәрбиелік белгілері: Экономикалық сауаттылығы төмен, қоғамдық істерге белсенді болғанымен саналы әрекет жасай алмайды.
Баға:
Бағалау өлшемдері: Азаматтық санасы
Тәрбиелік белгілері: Пікірталасқа түсе аламайды, мақсат қоймайды, өз әрекетіне өзі баға бермейді.
Баға:
Бағалау өлшемдері: Құқықтық санасы
Тәрбиелік белгілері: Құқықтық білімі өте төмен.
Баға:

Бақылау картасы

Оқушының аты - жөні сыныбы

Бақылаудың мазмұны
Байқалмайды
Кейде
Жиі
№: 1
Бақылаудың мазмұны:

Оқу - іс-әрекеті

  • Немқұрайлылық;
  • Оқығысы келмейді;
  • Оқу үлгерімі төмен;
  • Оқу бағдарламасын меңгеруде қиналады;
  • Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі төмен;
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№: 2
Бақылаудың мазмұны:

Құрдастарымен қарым - қатынасы

Сыныптағы жағдайы

  • Бөлек жүреді;
  • Өзін сыныпқа қарсы қояды;
  • Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін сезінеді;

Басқа балаларға қатынасы

  • Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш көрсетеді;
  • Құрдастарын ұнатпайды;
  • Әр түрлі жастар тобына кіреді;
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№: 3
Бақылаудың мазмұны:

Бос уақытын өткізуі

  • Үйірмелер мен секцияларға қатыспайды;
  • Сабақтан бос уақытын үйден тыс (ауладағы достарымен) өткізеді;
  • Ішімдік ішеді;
  • Темекі шегеді;
  • Өмір сүруіне ақша табумен айналысады;
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№: 4
Бақылаудың мазмұны:

Еңбекке қатынасы, кәсіптік бағыттылығы

Мамандық таңдау

  • Өз мүмкіндігі мен қабілетін білмейді;
  • Кәсіптік айқындалмаған;
  • Өзі таңдаған мамандығына қатысты қасиеттері дамыған;

Еңбекке қатынасы

  • Еңбек етуге қарсы;
  • Мектепте және үйде еңбек міндеттерін орындамайды;

Жауапсыз қарайды;

Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№: 5
Бақылаудың мазмұны:

Үлкендермен қарым - қатынасы

Ұстаздарымен

  • Бір немесе бірнеше мұғаліммен қайшылықты сипаттағы қарым - қатынаста;
  • Дөрекі;
  • Өтірік айтады;

Ата - анасымен

  • Қайшылықты мінез - құлықта;
  • Өтірік айтады;
  • Дөрекі;
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:
№: 6
Бақылаудың мазмұны:

Мінез - құлық және әрекеттер

Мектепте

  • Сабақтан қалу;
  • Мектеп тәртібін бұзу;
  • Дөрекі сөйлеу;
  • Мектеп мүлкін бүлдіру;
  • Сабақты бөлу,
  • Төбелесу;

Үйде

  • Үйден қашу;
  • Үй міндеттерін орындамау,
  • Ешкімді тыңдамау;
  • Өтірік айту;

Құқыққа қарсы әрекеттер

  • Қаңғыбастыққа салыну;
  • Қайыр сұрау;
  • Құмар ойындар ойнау;
  • Есірткі қолдану;
  • Жезөкшелікпен айналысу;
  • Ұрлық жасау;
  • Алаяқтық алдау;
  • Мүлікті бүлдіру;
  • Дене жарақатын салу (төбелесу)
Байқалмайды:
Кейде:
Жиі:

Ерекше назардағы баланы зерттеу

картасы.

  1. Фамилиясы, аты - жөні
  2. Туған жылы, айы, күні
  3. Мекен - жайы, телефоны
  4. Әкесі (фамилиясы, аты - жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны)

  1. Анасы (фамилиясы, аты - жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны)

  1. Дәрігерлік көрсеткіштері (денсаулық тобы, созылмалы аурулары)

  1. Педагогикалық (қандай пәндерден үлгермейді)

  1. Психологиялық (мінез - құлық, икемділік сипаттары, қабілеті)

  1. Әлеуметтік - педагогикалық сипаттамасы:
  • Әлеуметтік қауіпті бейімділігі (ішімдікке, есірткіге, құмар ойындарға)

  • әлеуметтік мінез - құлық ауытқушылығы (дөрекілік, төбелесу, сабақтан қалу, кішілерді ұрып - соғу, алдау, жануарларды қинау, ұрлық т. б. )

  • Әлеуметтік беделі (жетекші, бөлініп қалған, ешқандай жағдайы анықталмаған)
  • Әлеуметтік даму жағдайы (объективті қолайсыз, субъективті қоласыз)

Сынып бойынша «Ерекше назардағы» оқушылардың тізімі.

Оқушының фамилиясы,

аты - жөні

Сыныбы

Есепке алынды
Есепке тұрған уақыты
Есепке алыну себебі
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні
Мекен - жайы
Мектепте

ЖІІБ

инспектор

№: 1
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№: 2
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№: 3
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№: 4
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№: 5
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№: 6
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№: 7
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№: 8
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:
№: 9
Оқушының фамилиясы,аты - жөні:
Сыныбы:
Есепке алынды:
Есепке тұрған уақыты:
Есепке алыну себебі:
Ата - анасының фамилиясы, аты - жөні:
Мекен - жайы:

Қиындық туғызатын оқушылардың сабақтан

тыс уақытта пайдалы іске қамтылуы.

Оқушының фамилиясы, аты - жөні

Сыныбы

Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.
Аптаның қай күндері барады
дүйсенбі
сейсенбі
сәрсенбі
бейсенбі
жұма
сенбі
жексенбі
№: 1
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№: 2
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№: 3
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№: 4
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№: 5
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№: 6
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№: 7
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№: 8
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№: 9
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:
№:
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.:
Аптаның қай күндері барады:

Себепсіз қатыспаған сабақтар.

Оқушының фамилиясы, аты - жөні

Сыныбы

Босатылған сабақтар саны
Қыркүйек
Қазан
Қараша
Желтоқсан
Қаңтар
Ақпан
Наурыз
Сәуір
Мамыр
№: 1
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№: 2
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№: 3
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№: 4
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№: 5
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№: 6
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№: 7
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№: 8
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:
№: 9
Оқушының фамилиясы, аты - жөні:
Сыныбы:
Босатылған сабақтар саны:

Қиын оқушымен жұмыс істеудің технологиялық картасы.

Әлеуметтік

педагог

Психологпен жұмыс
Заң орындарымен жұмыс
Ата - анасымен жұмыс
Оқушымен жұмыс
Дәрігерлермен жұмыс
Нәтижелері
Әлеуметтікпедагог: Оқушымен жеке әңгіме өткізу
Психологпен жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізу
Заң орындарымен жұмыс: Инспекторлық бақылау, тіркеу
Ата - анасымен жұмыс: Отбасының материалдық жағдайымен танысу
Оқушымен жұмыс: Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды қасиеттерін анықтау.
Дәрігерлермен жұмыс: Медициналық анықтамамен танысу.
Нәтижелері: Өзара түсінік пайда болады.
Әлеуметтікпедагог: әлеуметтік дамуын зерттеу
Психологпен жұмыс: Даму ерекшеліктерін анықтау
Заң орындарымен жұмыс: Конференцияларға, құқықтық дәрістерге қатыстыру
Ата - анасымен жұмыс: Әр түрлі бағыттарды сауалнамалар алу
Оқушымен жұмыс: Сынып шараларына қатыстыру, қоғамдық тапсырмалар беру.
Дәрігерлермен жұмыс: Психотерапия әдістерімен танысу.
Нәтижелері: Сабақтан қалмайды. Жүйкесі сауығады.
Әлеуметтікпедагог:

Ата - анасына бағыт беру, кеңес беру.

Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу.

Психологпен жұмыс: Ата - анасына бағыт беру, кеңес беру
Заң орындарымен жұмыс: Ата - анасымен кездесіп, әңгіме жүргізу
Ата - анасымен жұмыс: Ата - анасымен тығыз байланыста болып, ақыл - кеңестер беру, ұстамдылық, қол жеткен табыстарын мадақтау, үйде күн тәртібін қатаң талап ету, балаға шектен тыс тиым салмау.
Оқушымен жұмыс: Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау.
Дәрігерлермен жұмыс: Дәрі - дәрмекпен емделуін, уақытында дәрігерлік бақылаудан өтіп отыруын ата - анасына қадағалату.
Нәтижелері:

Мінез - құлқында оңалу байқалады.

Өзіне деген сенімділік пайда болады.

Әлеуметтікпедагог: Бос уақытын үнемді пайдалануға дағдыландыру.
Психологпен жұмыс:
Заң орындарымен жұмыс:
Ата - анасымен жұмыс:
Оқушымен жұмыс: Бос уақытын үнемді пайдалануға дағдыландыру.
Дәрігерлермен жұмыс:
Нәтижелері:

Бақылауға көне бастайды.

Жеке басының жақсы сапалары ашылады.

Әлеуметтікпедагог:
Психологпен жұмыс:
Заң орындарымен жұмыс:
Ата - анасымен жұмыс:
Оқушымен жұмыс: Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу.
Дәрігерлермен жұмыс:
Нәтижелері: Ақыл - кеңестерді тыңдай бастайды.
Әлеуметтікпедагог: Әр түрлі бағыттарды сауалнамалар алу
Психологпен жұмыс:
Заң орындарымен жұмыс:
Ата - анасымен жұмыс:
Оқушымен жұмыс:
Дәрігерлермен жұмыс:
Нәтижелері: Ұжымнан бөлінбейтін болады.

Мектепшілік және ЖІІБ (ОДН) тізімінде тұратын балалардың

сабаққа қатысуы

р\н

С

Ы

Н

Ы

п

Оқушылардың

АТЖ

№р\н: 1
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 2
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 3
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 4
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 5
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 6
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 7
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 8
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 9
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 10
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 11
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 12
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 13
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 14
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 15
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 16
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 17
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 18
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 19
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 20
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 21
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 22
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 23
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 24
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 25
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№р\н: 26
СЫНЫп:
ОқушылардыңАТЖ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Мектепшілік және ОДН-де тұратын қиын оқушылармен жұмыс жүргізу карточкасы жыл

Оқушының АТЖ

Сынып жетекшісі:

1. Үлгермеген пәні 2. Сабаққа келуі

(қатысуы)

Тоқсан:

Тоқ

сан

Пән: Пән
Тәртібі: Тәртібі
:
Тоқсан:

Тоқ

сан

Барлықсабақ:

Барлық

сабақ

Ауру бойынша:

Ауру бойын

ша

Себепсіз: Себепсіз
Тоқсан: 1
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан: 1
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан: 2
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан: 2
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан: 3
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан: 3
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан: 4
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан: 4
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан: Жыл
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан: Жыл
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан: Экз
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан: Экз
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:
Тоқсан: қорт
Пән:
Тәртібі:
:
Тоқсан: қорт
Барлықсабақ:
Ауру бойынша:
Себепсіз:

3. Бос уақытында не істейді?

:
1: 1
2: 2
3: 3
4: 4
Жаз: Жаз
: Сыныптағы тапсырма
1:
2:
3:
4:
Жаз:
: Үйірмелер
1:
2:
3:
4:
Жаз:
: Студиялар
1:
2:
3:
4:
Жаз:
: секциялар
1:
2:
3:
4:
Жаз:

4. Тәртіп бұзушылықтары

Түрлері: Түрлері
1: 1
2: 2
3: 3
4: 4
Жаз: Жаз
Түрлері: Полицияға баруы
1:
2:
3:
4:
Жаз:
Түрлері: Мектеп жарғысын қатан бұзуы
1:
2:
3:
4:
Жаз:
Түрлері: Төбелес
1:
2:
3:
4:
Жаз:
Түрлері: Тағы басқа
1:
2:
3:
4:
Жаз:

5. Оқушылармен, ата-аналармен алдын-алу шаралары

(Алдын-алу шаранын мақсатымен күнін көрсету)

Алдын-алу шаранын түрі: Алдын-алу шаранын түрі
Қыркүйек:

Қыр

күйек

Қараша: Қараша
Қазан: Қазан
Желтоқсан:

Жел

тоқсан

Қаңтар:

Қаң

тар

Ақпан:

Ақ

пан

Наурыз:

Нау

рыз

Сәуір: Сәуір
Мамыр:

Ма

мыр

Алдын-алу шаранын түрі: Сын. Жетекш. Сөйлесу
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі: Әкімшілікпен сөйлесу
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі: Сын. жетек. жиналыс
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі: Әлеум. педагог
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:

Инспектормен

Сөйлесуі

Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі: Психологтың консультациясы
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі: Пәтер аралау
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі:

Ата-аналарымен

кездесу

Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:
Алдын-алу шаранын түрі: «Кеңес» жұмысы
Қыркүйек:
Қараша:
Қазан:
Желтоқсан:
Қаңтар:
Ақпан:
Наурыз:
Сәуір:
Мамыр:

6. Сынып жетекшісі және оқушымен жұмыстың анализі

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
: Сынып жетекшісіне ұсыныс:
:
:
:
:
:

Мектепшілік, ЖІБ (ОДНнің) тізімінде тұратын

оқушылармен алдын-алу жұмыстарының картасы

оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Жеткіншектердің қылмыстық әрекетінің психологиялық негізі
"мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас" тренинг-сабақ
Суретті тіз
Мектеп әкімшілігінің ата - аналар жиналысы
Үндемейтін және сөйлейтін айна жаттығуы
Табиғат – сұлулықтың таусылмас қайнар көзі
Оқушы мінездеме үлгісі
Тәрбиеге байланысты менің көзқарасым
Ата-аналарға арналған баяндамалар
Еркетайдың байқауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz