Тіршілік және тірі табиғаттың негізгі құрылымдық деңгейлері

Сабақ №3 Күні:

Cабақтың тақырыбы: Тіршілік. Тірі табиғаттың негізгі құрылымдық

деңгейлері.

Сабақтың мақсаты:

1. Оқушыларды организмдердің негізгі құрлымдық деңгейлері мен таныстыру.

2. Тірі организмдердің негізгі жаратылыс деңгейлерінің ерекшеліктерін ажырата білу.

3. Ұйымшылдыққа, тазалыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: Тірек-сызба, кесте.

Сабақтың пәнаралық байланысы: Тарих.

Сабақтың әдісі: Сұрақ жауап, дамыта оқыту, баяндау, кесте толтыру.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі.

ІІ. Жаңа сабаққа кіріспе:

Тірі ағзалардың өлі денелерден айырмашылығы қандай?

Тірі ағзалар қандай заттардан құралады?

Тірі ағзалар қасиеттерінің қайсысы бәріне ортақ?

Жаңа сабақты түсіндіру.

Тіршіліктің жаратылу деңгейі. Тірі табиғат күрылымының жаратылу деңгейі біркелкі қалыппен баспалдакты бейімделу аркылы кұрылатын қатармен сипатталады.

Деңгейлер
Дене құрылымы
Қай ғылым зерттейді
Деңгейлер: Молекулалық, жасушалық, жасушаішілік
Дене құрылымы: ағза жасушалары, сондай-ақ біржасушалылардың жасушаішілік кұрылымдары молекулалардан күралады
Қай ғылым зерттейді: генетика, химия, физика
Деңгейлер: Мүшелік-ұлпалық
Дене құрылымы: көпжасушалы ағзалар мүшелер мен ұлпалардан қүралады
Қай ғылым зерттейді: цитология гистология
Деңгейлер: Ағзалық
Дене құрылымы: жеке түрлері құралады
Қай ғылым зерттейді:

өлкетану, жануар

тану, вирусология, анатомия, физио­логия, морфоло­гия, гигиена

Деңгейлер: Популяциялық-түрлік
Дене құрылымы: белгілі түрлер өзара еркін шағылысады
Қай ғылым зерттейді: Экология, эволюциялық ілім, мате­матика, генетика
Деңгейлер: Биогеоценозды
Дене құрылымы: зат алмасуы және қуат алмасуы негізінде тірі ағзалармен өлі құрамдас бөліктерді мекен ету жағдайларын біріктіре зерттейтін табиғи күрделі жүйе
Қай ғылым зерттейді: экология және жалпы биологиялық ғылымдар
Деңгейлер: Биосфералық
Дене құрылымы: Барлық биогеоценоздардың жиынтығы. Жердегі барлық құбылыстар кіреді
Қай ғылым зерттейді: экология, физика, химия, геология, география
  • Әр деңгей бойынша мысалдар келтіру

ІІІ. Бекіту сұрақтары:

  1. Ағзаға сипаттама
  2. Тірі материя жаратылымының барлық деңгейлеріне қандай қасиеттер тән?
  3. Популяция, биогеоценоз, биосфера - түсінік беру.

ІV. Үй тапсырмасын тексеру: Қазақстандық ғалымдар биологияның қай бағыттарын жетілдіруде?

Олардың еңбектеріне талдау

V. Үйге тапсырма беру. § 2


Ұқсас жұмыстар
Белоктардың құрылысы мен қызметі: құрылымдық деңгейлері және функционалдық классификациясы
Тірі ағзалардың таксономиялық жүйесі мен таксондық деңгейлері
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың Шығамын тірі болсам, адам болып өлеңіне негізделген 6-сынып сабақ жоспары: идеялық, құрылымдық және тәрбиелік мақсаттар
Негізгі және жалпы орта білім деңгейлері (9-11 сынып) үшін Абайтану курсының оқу бағдарламасы
Адам мен табиғаттың өзара байланысы және табиғатты қорғаудың маңызы
Ядролық зақымдану ошақтары, зақымдану аймақтары және радиация деңгейлері
Табиғаттың сыры: балабақшада экологиялық тәрбие, құм терапиясы және саусақ моторикасын дамыту
Өсімдіктер - тірі ағзалар: маңызы және қорғау шаралары
Өлі және тірі табиғат: қасиеттері мен адам өміріндегі маңызы
Қазақ тіліндегі перифразаның табиғаты, құрылымдық типтері және фразеологиялық байланысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz