Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту

Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі

№36 орта мектеп

Тамабекова Саулет Махатқызы
Информатика пәнінің мұғалімі

Сабақтың тақырыбы:
Алгоритмнің график түрінде кескінделуі

Сыныбы: 9«А»

2012 жыл

Күні:
Уақыты:
Өтетін орны:
Сабақтың тақырыбы: Алгоритмнің график түрінде кескінделуі
Мақсаты: Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту.
Міндеттері:
1. Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін үйрету.
2. Оқушының ойлау қабілетін арттыруға, өз ойын жүйелеуге, еркін айтуға,
талдау жасауға дағдыландыру.
3. Терең ойлауға, топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың құрал-жабдықтары:
Құралдар: интерактивті тақта, Activote құрылғысы, Activslate құрылғысы,
магнит тақтасы
Көрнекіліктер: электронды оқулық, стикер, үлестірмелі қағаздар.
Сабақтың типі: жаңа білім беру
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: өзің үшін жазу, Т кестесі
Пәнаралық байланыс: математика, әдебиет
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
ІV. Өзіндік жұмыс
V. Сабақты қорыту.
VІ. Үй тапсырмасын беру.
VІІ. Бағалау.
Күтілетін нәтиже: Алгоритмді график түрінде кескінделуін біледі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі /2 мин./
а) оқушыларды түгелдеу, оқу құралдарын түгелдеу, екі топқа бөлу.
ә) олардың көңілін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. /10 мин./
Тест /Activote құрылғысының көмегімен/
1. «Алгоритм» атауы кімнің есімінің латынша атауы?
А) Әл-Тарази; Б) Әл-Бируни ; В) Әл-Хорезми;*
Г) Ибн-Сина.
2. Алгоритмді ... пайдаланады.
А) есеп шығаруға;* Б)мәтін теруге; В) программалауға; Г)график
сызуға;
3. Алгоритмнің қасиеттері
А) 6; Б) 5;* В) 4; Г)3;
4. Берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі
А) программа; Б) кесте; В) алгоритм; * Г)блок-схема
5. Алгоритмнің тізбекті қадамдарға бөлініп атқарылуы
А)айқын өрнектелу ; Б)үзіктілік;* В) нәтижелік; Г)ортақтық
6. Әрекеттер тізбегінің орындалуы
А) программа; Б) кесте; В) процесс;* Г)блок-схема
7. Табиғи тілде жазылған алгоритм компьютерде неліктен орындалмайды?
А)дәлдік сақталмайды;* Б)ақпарат өңделмейді;
В) формалды түрде атқарылады; Г)нәтиже бермейді
8. Программалау тілі қандай тілге негізделіп жасалады?
А) орыс; Б) қазақ; В) неміс; Г)ағылшын*
9. Программа тізбегі:
А) программа; Б) кесте; В) алгоритм; Г)команда*
10. Кез келген алгоритмнің нәтижесі ...
А) болмайды ; Б) болады;*
В) шартына қарай болады; Г)сипатына қарай болады

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. /13 мин/
Қызығушылықты ояту. «Өзің үшін жазу» стратегиясы
«Блок-схема» деген сөзді қалай түсінеміз? /стикер парағына жазып, магниттік
тақтаға жапсырылады/
Мағынаны ажырату.
Алгоритмнің өрнектелу жолдары

Табиғи тіл Графиктік тілде
Программалау тілінде

Негізгі ұғымдар: /электронды оқулық/
Алгоритмнің жекелеген қадамдары әртүрлі геометриялық фигуралардың
көмегімен өрнектелетіндей, осы фигураларды жалғастыратын байланыс
сызықтардың көмегімен алгоритмнің графикалық кескінделуі блок-схема деп
аталады.
Блок- схемада пайдаланылатын фигуралар оның блоктары, ал оларды бір-
бірімен қосатын сызықтар байланыс сызықтары деп аталады.
Алгоритм блоктарының арнайы белгілері
|Іс-әрекеттің орындалуы |Блок пішімі |Атқаратын жұмысы |
|Процесс | |Математикалық өрнектерді|
| | |есептеу |
| | | |
| | | |
|Таңдау | |Есеп шығару жолын таңдау|
| | | |
| | | |
| | | |
|Модификация | |Цикл (қайталау) басы |
| | | |
| | | |
|Құжат | |Нәтижені шығару, қағазға|
| | |басу |
| | | |
| | | |
|Енгізу | |Мәліметтерді енгізу |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Бастау, аяқтау | |Басталуы, аяқталуы |
| | | |
| | | |
| | | |
|Түсініктеме | |Схеманы, формулаларды |
| | |түсіндіру |

1 қадам. «Сандық фокус»
Берілген алгоритмді орындау керек.
1) Кез келген сан ойлан
2) +1
3) *3
4) +1
5) басында ойлаған санға шыққан санды қос

2 қадам. Блок-схемасын құру

IV. Өзіндік жұмыс /10 мин./
Ой толғаныс.
1 тапсырма. Блок-схеманы ретімен орналастыр /Activslate құрылғысының
көмегімен/
y=3x+8, мұндағы x-тің мәні кез келген натурал сан.

2 тапсырма. Берілген блок-схеманы толтыр/Activslate құрылғысының көмегімен/
S=ab

«Өзің үшін жазу» стратегиясы.
Сабақтың басында қойылған сұрақ қойылады. «Блок-схема» деген сөзді қалай
түсінеміз? /стикер парағына жазып, магниттік тақтаға жапсырылады/ Әр топтан
оқушы шығып, бастапқы жазып берген жауап пен соңғы жауабын салыстырады.
V. Сабақты қорыту /5 мин/
1. Күн тәртібінің алгоритімінің блок-схемасын құру.
2. Т кестесі. (Алгоритмнің берілуі)
|График түрде берілуі |Табиғи тілде берілуі |
| | |
| | |

VI. Үй тапсырмасын беру. /2 мин./
1. Блоктардың арнайы белгілерін жаттау
2. 1.5 тақырыпты оқу
VII. Бағалау /3 мин/
|№ |Оқушының |Үй |Блок-схема|Блок-сх|Қорытынды|
| |аты-жөні |жұмысы |ны ретімен|еманы |баға |
| | |/алгори|орналастыр|толтыру| |
| | |тм |у | | |
| | |құру/ | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |

Әр оқушы өздерін 5 балдық жүйеде сабаққа қатысуын бағалайды:
|Мен |Біз |Іс |Көңіл-кү|
| | | |й |
| | | | |
| | | | |

• Мен- менің сабақтағы жұмысым;
• Біз – сынып жұмысы;
• Іс – мақсатына жетті ма?
• Көңіл-күй – смайликтің суретін сал.
-----------------------
Алгоритмдерді бастау блогы

M=N+1*3+1+N

M

соңы

басы

N

N мәнін енгізу

M өрнегін есетпеу

М мәнін баспаға шығару

Алгоритмдерді аяқтау

x

y

соңы

басы

y=3x+8

Дұрыс жауабы:

басы

x

y=3x+8

y

соңы

a, b мәндерін енгізу

a,b

S=ab

S өрнегін есетпеу

S мәнін баспаға шығару

S

соңы

Алгоритмдерді аяқтау

басы

Алгоритмдерді бастау блогы

Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты сығу программалары
Алгоритм жазу жолдары. Блок-схема
Алгоритмде қолданылатын ойын түрлері
Айнымалы ұғымы . негізгі сипаттамалары: аты,типі,мәні
Алгоритмдік тіл, жалпы ережелері. Алогритм командалары
Алгоритм құруға тәжірибелік жұмыс
Информатикадан тест тапсырмалары. 9-сынып
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Алгоритмнің орындалу
Пәндер