Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту

Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі

№36 орта мектеп

Тамабекова Саулет Махатқызы

Информатика пәнінің мұғалімі

Сабақтың тақырыбы:

Алгоритмнің график түрінде кескінделуі

Сыныбы: 9«А»

2012 жыл

Күні:

Уақыты:

Өтетін орны:

Сабақтың тақырыбы: Алгоритмнің график түрінде кескінделуі

Мақсаты: Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту.

Міндеттері:

  1. Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін үйрету.
  2. Оқушының ойлау қабілетін арттыруға, өз ойын жүйелеуге, еркін айтуға, талдау жасауға дағдыландыру.
  3. Терең ойлауға, топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Сабақтың құрал-жабдықтары:

Құралдар: интерактивті тақта, Activote құрылғысы, Activslate құрылғысы, магнит тақтасы

Көрнекіліктер: электронды оқулық, стикер, үлестірмелі қағаздар.

Сабақтың типі: жаңа білім беру

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдісі: өзің үшін жазу, Т кестесі

Пәнаралық байланыс: математика, әдебиет

Сабақтың жоспары:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

ІV. Өзіндік жұмыс

V. Сабақты қорыту.

VІ. Үй тапсырмасын беру.

VІІ. Бағалау.

Күтілетін нәтиже: Алгоритмді график түрінде кескінделуін біледі.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі /2 мин. /

а) оқушыларды түгелдеу, оқу құралдарын түгелдеу, екі топқа бөлу.

ә) олардың көңілін сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. /10 мин. /

Тест / Activote құрылғысының көмегімен/

  1. «Алгоритм» атауы кімнің есімінің латынша атауы?

А) Әл-Тарази; Б) Әл-Бируни ; В) Әл-Хорезми; * Г) Ибн-Сина.

  1. Алгоритмді . . . пайдаланады.

А) есеп шығаруға; * Б) мәтін теруге; В) программалауға; Г) график сызуға;

  1. Алгоритмнің қасиеттері

А) 6; Б) 5; * В) 4; Г) 3;

  1. Берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі

А) программа; Б) кесте; В) алгоритм; * Г) блок-схема

  1. Алгоритмнің тізбекті қадамдарға бөлініп атқарылуы

А) айқын өрнектелу ; Б) үзіктілік; * В) нәтижелік; Г) ортақтық

  1. Әрекеттер тізбегінің орындалуы

А) программа; Б) кесте; В) процесс; * Г) блок-схема

  1. Табиғи тілде жазылған алгоритм компьютерде неліктен орындалмайды?

А) дәлдік сақталмайды; * Б) ақпарат өңделмейді;

В) формалды түрде атқарылады; Г) нәтиже бермейді

  1. Программалау тілі қандай тілге негізделіп жасалады?

А) орыс; Б) қазақ; В) неміс; Г) ағылшын*

  1. Программа тізбегі:

А) программа; Б) кесте; В) алгоритм; Г) команда*

  1. Кез келген алгоритмнің нәтижесі . . .

А) болмайды ; Б) болады; *

В) шартына қарай болады; Г) сипатына қарай болады

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. / 13 мин /

Қызығушылықты ояту. «Өзің үшін жазу» стратегиясы

«Блок-схема» деген сөзді қалай түсінеміз? /стикер парағына жазып, магниттік тақтаға жапсырылады/

Мағынаны ажырату.

Алгоритмнің өрнектелу жолдары

Табиғи тіл Графиктік тілде Программалау тілінде

Негізгі ұғымдар: /электронды оқулық/

Алгоритмнің жекелеген қадамдары әртүрлі геометриялық фигуралардың көмегімен өрнектелетіндей, осы фигураларды жалғастыратын байланыс сызықтардың көмегімен алгоритмнің графикалық кескінделуі блок-схема деп аталады.

Блок- схемада пайдаланылатын фигуралар оның блоктары , ал оларды бір-бірімен қосатын сызықтар байланыс сызықтары деп аталады.

Алгоритм блоктарының арнайы белгілері

Іс-әрекеттің орындалуы
Блок пішімі
Атқаратын жұмысы
Іс-әрекеттің орындалуы: Процесс
Блок пішімі:
Атқаратын жұмысы: Математикалық өрнектерді есептеу
Іс-әрекеттің орындалуы: Таңдау
Блок пішімі:
Атқаратын жұмысы: Есеп шығару жолын таңдау
Іс-әрекеттің орындалуы: Модификация
Блок пішімі:
Атқаратын жұмысы: Цикл (қайталау) басы
Іс-әрекеттің орындалуы: Құжат
Блок пішімі:
Атқаратын жұмысы: Нәтижені шығару, қағазға басу
Іс-әрекеттің орындалуы: Енгізу
Блок пішімі:
Атқаратын жұмысы: Мәліметтерді енгізу
Іс-әрекеттің орындалуы: Бастау, аяқтау
Блок пішімі:
Атқаратын жұмысы: Басталуы, аяқталуы
Іс-әрекеттің орындалуы: Түсініктеме
Блок пішімі:
Атқаратын жұмысы: Схеманы, формулаларды түсіндіру

1 қадам. «Сандық фокус»

Берілген алгоритмді орындау керек.

1) Кез келген сан ойлан

2) +1

3) *3

4) +1

5) басында ойлаған санға шыққан санды қос

2 қадам. Блок-схемасын құру

IV. Өзіндік жұмыс /10 мин. /

Ой толғаныс.

1 тапсырма. Блок-схеманы ретімен орналастыр /Activslate құрылғысының көмегімен/

y=3x+8, мұндағы x-тің мәні кез келген натурал сан.

2 тапсырма. Берілген блок-схеманы толтыр/Activslate құрылғысының көмегімен/

S=ab

«Өзің үшін жазу» стратегиясы.

Сабақтың басында қойылған сұрақ қойылады. «Блок-схема» деген сөзді қалай түсінеміз? /стикер парағына жазып, магниттік тақтаға жапсырылады/ Әр топтан оқушы шығып, бастапқы жазып берген жауап пен соңғы жауабын салыстырады.

V. Сабақты қорыту /5 мин/

1. Күн тәртібінің алгоритімінің блок-схемасын құру.

2. Т кестесі. (Алгоритмнің берілуі)


Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты сығу программалары
Алгоритм жазу жолдары. Блок-схема
Алгоритмде қолданылатын ойын түрлері
Айнымалы ұғымы . негізгі сипаттамалары: аты,типі,мәні
Алгоритмдік тіл, жалпы ережелері. Алогритм командалары
Алгоритм құруға тәжірибелік жұмыс
Информатикадан тест тапсырмалары. 9-сынып
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Алгоритмнің орындалу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz