Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту
Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі
№36 орта мектеп
Тамабекова Саулет Махатқызы
Информатика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Алгоритмнің график түрінде кескінделуі
Сыныбы: 9«А»
2012 жыл
Күні:
Уақыты:
Өтетін орны:
Сабақтың тақырыбы: Алгоритмнің график түрінде кескінделуі
Мақсаты: Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту.
Міндеттері:
1. Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін үйрету.
2. Оқушының ойлау қабілетін арттыруға, өз ойын жүйелеуге, еркін айтуға,
талдау жасауға дағдыландыру.
3. Терең ойлауға, топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың құрал-жабдықтары:
Құралдар: интерактивті тақта, Activote құрылғысы, Activslate құрылғысы,
магнит тақтасы
Көрнекіліктер: электронды оқулық, стикер, үлестірмелі қағаздар.
Сабақтың типі: жаңа білім беру
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: өзің үшін жазу, Т кестесі
Пәнаралық байланыс: математика, әдебиет
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
ІV. Өзіндік жұмыс
V. Сабақты қорыту.
VІ. Үй тапсырмасын беру.
VІІ. Бағалау.
Күтілетін нәтиже: Алгоритмді график түрінде кескінделуін біледі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі /2 мин./
а) оқушыларды түгелдеу, оқу құралдарын түгелдеу, екі топқа бөлу.
ә) олардың көңілін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. /10 мин./
Тест /Activote құрылғысының көмегімен/
1. «Алгоритм» атауы кімнің есімінің латынша атауы?
А) Әл-Тарази; Б) Әл-Бируни ; В) Әл-Хорезми;*
Г) Ибн-Сина.
2. Алгоритмді ... пайдаланады.
А) есеп шығаруға;* Б)мәтін теруге; В) программалауға; Г)график
сызуға;
3. Алгоритмнің қасиеттері
А) 6; Б) 5;* В) 4; Г)3;
4. Берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі
А) программа; Б) кесте; В) алгоритм; * Г)блок-схема
5. Алгоритмнің тізбекті қадамдарға бөлініп атқарылуы
А)айқын өрнектелу ; Б)үзіктілік;* В) нәтижелік; Г)ортақтық
6. Әрекеттер тізбегінің орындалуы
А) программа; Б) кесте; В) процесс;* Г)блок-схема
7. Табиғи тілде жазылған алгоритм компьютерде неліктен орындалмайды?
А)дәлдік сақталмайды;* Б)ақпарат өңделмейді;
В) формалды түрде атқарылады; Г)нәтиже бермейді
8. Программалау тілі қандай тілге негізделіп жасалады?
А) орыс; Б) қазақ; В) неміс; Г)ағылшын*
9. Программа тізбегі:
А) программа; Б) кесте; В) алгоритм; Г)команда*
10. Кез келген алгоритмнің нәтижесі ...
А) болмайды ; Б) болады;*
В) шартына қарай болады; Г)сипатына қарай болады
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. /13 мин/
Қызығушылықты ояту. «Өзің үшін жазу» стратегиясы
«Блок-схема» деген сөзді қалай түсінеміз? /стикер парағына жазып, магниттік
тақтаға жапсырылады/
Мағынаны ажырату.
Алгоритмнің өрнектелу жолдары
Табиғи тіл Графиктік тілде
Программалау тілінде
Негізгі ұғымдар: /электронды оқулық/
Алгоритмнің жекелеген қадамдары әртүрлі геометриялық фигуралардың
көмегімен өрнектелетіндей, осы фигураларды жалғастыратын байланыс
сызықтардың көмегімен алгоритмнің графикалық кескінделуі блок-схема деп
аталады.
Блок- схемада пайдаланылатын фигуралар оның блоктары, ал оларды бір-
бірімен қосатын сызықтар байланыс сызықтары деп аталады.
Алгоритм блоктарының арнайы белгілері
|Іс-әрекеттің орындалуы |Блок пішімі |Атқаратын жұмысы |
|Процесс | |Математикалық өрнектерді|
| | |есептеу |
| | | |
| | | |
|Таңдау | |Есеп шығару жолын таңдау|
| | | |
| | | |
| | | |
|Модификация | |Цикл (қайталау) басы |
| | | |
| | | |
|Құжат | |Нәтижені шығару, қағазға|
| | |басу |
| | | |
| | | |
|Енгізу | |Мәліметтерді енгізу |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Бастау, аяқтау | |Басталуы, аяқталуы |
| | | |
| | | |
| | | |
|Түсініктеме | |Схеманы, формулаларды |
| | |түсіндіру |
1 қадам. «Сандық фокус»
Берілген алгоритмді орындау керек.
1) Кез келген сан ойлан
2) +1
3) *3
4) +1
5) басында ойлаған санға шыққан санды қос
2 қадам. Блок-схемасын құру
IV. Өзіндік жұмыс /10 мин./
Ой толғаныс.
1 тапсырма. Блок-схеманы ретімен орналастыр /Activslate құрылғысының
көмегімен/
y=3x+8, мұндағы x-тің мәні кез келген натурал сан.
2 тапсырма. Берілген блок-схеманы толтыр/Activslate құрылғысының көмегімен/
S=ab
«Өзің үшін жазу» стратегиясы.
Сабақтың басында қойылған сұрақ қойылады. «Блок-схема» деген сөзді қалай
түсінеміз? /стикер парағына жазып, магниттік тақтаға жапсырылады/ Әр топтан
оқушы шығып, бастапқы жазып берген жауап пен соңғы жауабын салыстырады.
V. Сабақты қорыту /5 мин/
1. Күн тәртібінің алгоритімінің блок-схемасын құру.
2. Т кестесі. (Алгоритмнің берілуі)
|График түрде берілуі |Табиғи тілде берілуі |
| | |
| | |
VI. Үй тапсырмасын беру. /2 мин./
1. Блоктардың арнайы белгілерін жаттау
2. 1.5 тақырыпты оқу
VII. Бағалау /3 мин/
|№ |Оқушының |Үй |Блок-схема|Блок-сх|Қорытынды|
| |аты-жөні |жұмысы |ны ретімен|еманы |баға |
| | |/алгори|орналастыр|толтыру| |
| | |тм |у | | |
| | |құру/ | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
Әр оқушы өздерін 5 балдық жүйеде сабаққа қатысуын бағалайды:
|Мен |Біз |Іс |Көңіл-кү|
| | | |й |
| | | | |
| | | | |
• Мен- менің сабақтағы жұмысым;
• Біз – сынып жұмысы;
• Іс – мақсатына жетті ма?
• Көңіл-күй – смайликтің суретін сал.
-----------------------
Алгоритмдерді бастау блогы
M=N+1*3+1+N
M
соңы
басы
N
N мәнін енгізу
M өрнегін есетпеу
М мәнін баспаға шығару
Алгоритмдерді аяқтау
x
y
соңы
басы
y=3x+8
Дұрыс жауабы:
басы
x
y=3x+8
y
соңы
a, b мәндерін енгізу
a,b
S=ab
S өрнегін есетпеу
S мәнін баспаға шығару
S
соңы
Алгоритмдерді аяқтау
басы
Алгоритмдерді бастау блогы
№36 орта мектеп
Тамабекова Саулет Махатқызы
Информатика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Алгоритмнің график түрінде кескінделуі
Сыныбы: 9«А»
2012 жыл
Күні:
Уақыты:
Өтетін орны:
Сабақтың тақырыбы: Алгоритмнің график түрінде кескінделуі
Мақсаты: Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту.
Міндеттері:
1. Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін үйрету.
2. Оқушының ойлау қабілетін арттыруға, өз ойын жүйелеуге, еркін айтуға,
талдау жасауға дағдыландыру.
3. Терең ойлауға, топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың құрал-жабдықтары:
Құралдар: интерактивті тақта, Activote құрылғысы, Activslate құрылғысы,
магнит тақтасы
Көрнекіліктер: электронды оқулық, стикер, үлестірмелі қағаздар.
Сабақтың типі: жаңа білім беру
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: өзің үшін жазу, Т кестесі
Пәнаралық байланыс: математика, әдебиет
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
ІV. Өзіндік жұмыс
V. Сабақты қорыту.
VІ. Үй тапсырмасын беру.
VІІ. Бағалау.
Күтілетін нәтиже: Алгоритмді график түрінде кескінделуін біледі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі /2 мин./
а) оқушыларды түгелдеу, оқу құралдарын түгелдеу, екі топқа бөлу.
ә) олардың көңілін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. /10 мин./
Тест /Activote құрылғысының көмегімен/
1. «Алгоритм» атауы кімнің есімінің латынша атауы?
А) Әл-Тарази; Б) Әл-Бируни ; В) Әл-Хорезми;*
Г) Ибн-Сина.
2. Алгоритмді ... пайдаланады.
А) есеп шығаруға;* Б)мәтін теруге; В) программалауға; Г)график
сызуға;
3. Алгоритмнің қасиеттері
А) 6; Б) 5;* В) 4; Г)3;
4. Берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі
А) программа; Б) кесте; В) алгоритм; * Г)блок-схема
5. Алгоритмнің тізбекті қадамдарға бөлініп атқарылуы
А)айқын өрнектелу ; Б)үзіктілік;* В) нәтижелік; Г)ортақтық
6. Әрекеттер тізбегінің орындалуы
А) программа; Б) кесте; В) процесс;* Г)блок-схема
7. Табиғи тілде жазылған алгоритм компьютерде неліктен орындалмайды?
А)дәлдік сақталмайды;* Б)ақпарат өңделмейді;
В) формалды түрде атқарылады; Г)нәтиже бермейді
8. Программалау тілі қандай тілге негізделіп жасалады?
А) орыс; Б) қазақ; В) неміс; Г)ағылшын*
9. Программа тізбегі:
А) программа; Б) кесте; В) алгоритм; Г)команда*
10. Кез келген алгоритмнің нәтижесі ...
А) болмайды ; Б) болады;*
В) шартына қарай болады; Г)сипатына қарай болады
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. /13 мин/
Қызығушылықты ояту. «Өзің үшін жазу» стратегиясы
«Блок-схема» деген сөзді қалай түсінеміз? /стикер парағына жазып, магниттік
тақтаға жапсырылады/
Мағынаны ажырату.
Алгоритмнің өрнектелу жолдары
Табиғи тіл Графиктік тілде
Программалау тілінде
Негізгі ұғымдар: /электронды оқулық/
Алгоритмнің жекелеген қадамдары әртүрлі геометриялық фигуралардың
көмегімен өрнектелетіндей, осы фигураларды жалғастыратын байланыс
сызықтардың көмегімен алгоритмнің графикалық кескінделуі блок-схема деп
аталады.
Блок- схемада пайдаланылатын фигуралар оның блоктары, ал оларды бір-
бірімен қосатын сызықтар байланыс сызықтары деп аталады.
Алгоритм блоктарының арнайы белгілері
|Іс-әрекеттің орындалуы |Блок пішімі |Атқаратын жұмысы |
|Процесс | |Математикалық өрнектерді|
| | |есептеу |
| | | |
| | | |
|Таңдау | |Есеп шығару жолын таңдау|
| | | |
| | | |
| | | |
|Модификация | |Цикл (қайталау) басы |
| | | |
| | | |
|Құжат | |Нәтижені шығару, қағазға|
| | |басу |
| | | |
| | | |
|Енгізу | |Мәліметтерді енгізу |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Бастау, аяқтау | |Басталуы, аяқталуы |
| | | |
| | | |
| | | |
|Түсініктеме | |Схеманы, формулаларды |
| | |түсіндіру |
1 қадам. «Сандық фокус»
Берілген алгоритмді орындау керек.
1) Кез келген сан ойлан
2) +1
3) *3
4) +1
5) басында ойлаған санға шыққан санды қос
2 қадам. Блок-схемасын құру
IV. Өзіндік жұмыс /10 мин./
Ой толғаныс.
1 тапсырма. Блок-схеманы ретімен орналастыр /Activslate құрылғысының
көмегімен/
y=3x+8, мұндағы x-тің мәні кез келген натурал сан.
2 тапсырма. Берілген блок-схеманы толтыр/Activslate құрылғысының көмегімен/
S=ab
«Өзің үшін жазу» стратегиясы.
Сабақтың басында қойылған сұрақ қойылады. «Блок-схема» деген сөзді қалай
түсінеміз? /стикер парағына жазып, магниттік тақтаға жапсырылады/ Әр топтан
оқушы шығып, бастапқы жазып берген жауап пен соңғы жауабын салыстырады.
V. Сабақты қорыту /5 мин/
1. Күн тәртібінің алгоритімінің блок-схемасын құру.
2. Т кестесі. (Алгоритмнің берілуі)
|График түрде берілуі |Табиғи тілде берілуі |
| | |
| | |
VI. Үй тапсырмасын беру. /2 мин./
1. Блоктардың арнайы белгілерін жаттау
2. 1.5 тақырыпты оқу
VII. Бағалау /3 мин/
|№ |Оқушының |Үй |Блок-схема|Блок-сх|Қорытынды|
| |аты-жөні |жұмысы |ны ретімен|еманы |баға |
| | |/алгори|орналастыр|толтыру| |
| | |тм |у | | |
| | |құру/ | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
Әр оқушы өздерін 5 балдық жүйеде сабаққа қатысуын бағалайды:
|Мен |Біз |Іс |Көңіл-кү|
| | | |й |
| | | | |
| | | | |
• Мен- менің сабақтағы жұмысым;
• Біз – сынып жұмысы;
• Іс – мақсатына жетті ма?
• Көңіл-күй – смайликтің суретін сал.
-----------------------
Алгоритмдерді бастау блогы
M=N+1*3+1+N
M
соңы
басы
N
N мәнін енгізу
M өрнегін есетпеу
М мәнін баспаға шығару
Алгоритмдерді аяқтау
x
y
соңы
басы
y=3x+8
Дұрыс жауабы:
басы
x
y=3x+8
y
соңы
a, b мәндерін енгізу
a,b
S=ab
S өрнегін есетпеу
S мәнін баспаға шығару
S
соңы
Алгоритмдерді аяқтау
басы
Алгоритмдерді бастау блогы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz