8-сыныпта Қараевтың деңгейлеп-саралап оқыту элементтері негізінде өткізілген Квадрат теңдеулер тарауын қайталау-сайыс сабағы

Алматы облысы

Жамбыл ауданы

Қазыбек бек бекеті

Ұзынағаш орта мектебі Та

Таджимағамбетова Меңдігүл Валиқызы

II санатты математика пән мұғалімі

Оқушылардың алған білімдерін бекіту, жетілдіру мақсатында, әр оқушының білім деңгейлерін ескере отырып, Қараевтың деңгейлеп саралап оқыту технологиясының элементтерін қолданып «Квадрат теңдеулер» тарауын қайталау сабағын 8 сыныптарда сайыс түрінде өткізген сабағымды көрсеткелі отырмын. Сынып үш қатарға бөлінгені бойынша сайысқа түседі. Әр қатарда барлық деңгей есептерін шығара алатын оқушылар араласып отырады. Сабақ сергіту бөлімінен басталады.

1 кезең.

Қайталауға арналған сұрақтар:

1. Квадрат түбірдің анықтамасы?

2. Қандай теңдеулер толымсыз квадрат теңдеулер деп аталады?

3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не ?

4. Квадрат теңдеудің формуласын кім жазады?

5. Дискриминанттық 3 жағдайын: D<0, D>0, D=0.

6. Виет теоремасын кім айтып, жазады?

2кезең.

Деңгейлік тапсырмалар :

1 деңгейдегі тапсырмалар - квадрат теңдеудің дискриминантын есептеп, қанша түбірі болатынын анықтауға арналған есептер.

1 қатар
2 қатар
3 қатар
1 қатар: х 2 - 5х- 8=0
2 қатар: х 2 + 9х -3=0
3 қатар: 2 +6х - 11=0
1 қатар: 2 - 6х+1=0
2 қатар: 2 +5х-2=0
3 қатар: 2 -х-3=0
1 қатар: -4х 2 -12х+7=0
2 қатар: -7х 2 -4х+11=0
3 қатар: -23х 2 -22х+1=0

Түбірлері х 1 мен х 2 болатын теңдеулерді жазыңдар:

1 қатар
2 қатар
3 қатар
1 қатар: х 1 =2, х 2 =3
2 қатар: х 1 = 0, 6 х 2 =2
3 қатар: х 1 =-4 х 2 =-3
1 қатар: х 1 =1, 5 х 2 =4
2 қатар: х 1 =-0, 8 х 2 =1, 5
3 қатар: х 1 =5 х 2 =3

2 -ші деңгейлік есептер.

1 қатар
2 қатар
3 қатар
1 қатар: 2х(5х-7) =2х 2 -5
2 қатар: (х-5) 2 =3х 2 -х+14
3 қатар: 9х(4х-1) =3х-1
1 қатар:
2 қатар:
3 қатар:

3- ші деңгейлік есептерге келтірілген квадрат теңдеулердегі белгісіз p немесе q мәндерін Виет теоремасы қоданып есептеуге арналған есептер.

1 қатар
2 қатар
3 қатар
1 қатар:

x 2 + px -35=0;

x 1 =7; p=?.

2 қатар:

x 2 - 13x - q=0

x 1 =12, 5; q=?

3 қатар:

x 2 - px +5=0;

x 1 =5; p=?

Берілген теңдеулерде q-дың мәнін есептеу керек.

1 қатар
2 қатар
3 қатар
1 қатар:

х 2 +4х+ q=0

х 1 - х 2 =6

2 қатар:

х 2 -4х+ q=0

х 1 - х 2 =2

3 қатар:

х 2 -12х+ q=0

х 1 - х 2 =2

Үш деңгейдің есетерін дұрыс шығарылуын тексеріле отырып, деңгей тапсырмасына қарай бағаланады.

3 кезең. Оқушыларға үлестірмелі тест тапсырмалары таратылады.

1нұсқа

тапсырма
жауаптары
А
В
С
Д
№: 1
тапсырма: Қай сан -2х 2 +5х-2=0 теңдеуінің түбірі болады?
жауаптары:

А. 1

В. -2

С. 2

Д. 0

А:
В:
С:
Д:
№: 2
тапсырма: -5х 2 +3х+8=0 теңдеуін шешіңдер
жауаптары:

А. 1, 6; -1;

В. 1 ; -1, 6;

С. -5; 8;

Д. 8; -5

А:
В:
С:
Д:
№: 3
тапсырма: х 1 =1/2 х 2 =-5 болатын квадрат теңдеуді құрыңдар
жауаптары:

А. х 2 +4, 5х-2, 5= 0

В. х 2 +5, 5х-25= 0

С. х 2 -4, 5-2, 5= 0

Д. х 2 -4, 5х+2, 5= 0

А:
В:
С:
Д:

2нұсқа

тапсырма
жауаптары
А
В
С
Д
№: 1
тапсырма: Қай сан х 2 +7х-30=0 теңдеуінің түбірі болады?
жауаптары:

А. -1

В. 2

С. -3

Д. 3

А:
В:
С:
Д:
№: 2
тапсырма: 2 -4х-4=0 теңдеуін шешіңдер
жауаптары:

А. 2 ; -2/3;

В. 2/3 ; -2;

С. 1 ; 1/3;

Д. -3 ; 0 ;

А:
В:
С:
Д:
№: 3
тапсырма: х 1 =3 х 2 =1/4 болатын квадрат теңдеуді құрыңдар
жауаптары:

А. х 2 +3, 25х-7, 5= 0

В. х 2 - 3, 25х- 0, 75= 0

С. х 2 +3, 25х+7, 5= 0

Д. х 2 - 3, 25х+0, 75= 0

А:
В:
С:
Д:

3нұсқа

тапсырма
жауаптары
А
В
С
Д
№: 1
тапсырма: Қай сан х 2 - 3х-10=0 теңдеуінің түбірі болады?
жауаптары:

А. 5

В. -5

С. 3

Д. -2

А:
В:
С:
Д:
№: 2
тапсырма: -7х 2 +2х+5=0 теңдеуін шешіңдер
жауаптары:

А. 1; 5/7;

В. -1 ; - 5/7;

С. 1; -5/7;

Д. -1; 5/7

А:
В:
С:
Д:
№: 3
тапсырма: х 1 =-1/5; х 2 =6 болатын квадрат теңдеуді құрыңдар
жауаптары:

А. х 2 +6, 2х-1, 2= 0

В. х 2 - 5, 8х- 1, 2= 0

С. х 2 -6, 2х+1, 2= 0

Д. х 2 +5, 8х- 1, 2= 0

А:
В:
С:
Д:

Сабақты қорытындылай отырып оқушыларға тақтаға квадрат теңдеуді шешу жолдарын көрсетіп, тізбек құрастыруды сұрадым.

Квадрат теңдеу

Толымсыз түрі Толымды түрі

ах 2 =0 ах 2 +bx=0 ax 2 +c=0 ах 2 +bx+c =0

b=0; c=0; b=0; D=b 2 - 4ac

c=0; x=0; >0; x 1/2 = ; D>0, D=0, D<0;

x 1/2 =0; x= ; <0; шешімі жоқ; x 1/2 = х= ; шешімі жоқ;

Үйге тапсырма : Кез келген екі санды квадрат теңдеудің түбірі деп алып бірнеше теңдеу құрып келу керек.


Ұқсас жұмыстар
8-сынып: Квадрат теңдеулер тарауын қайталау және бекіту сабағы
8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулер тарауын қайталау және практикалық сайыс (№60 сабақ)
8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулер тарауын қайталау сабақ жоспары
Квадрат теңдеулер тарауын модульдік оқыту технологиясы арқылы оқыту
Квадрат теңдеулер тарауын қайталау: сабақ жоспары мен тапсырмалар
Деңгейлеп-саралап оқыту әдісімен 7-сыныпта бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері бойынша сабақ жоспары
Танымдық белсенділік пен жеке тұлғалық қасиеттер: Ж. Қараевтың деңгейлеп саралап оқыту технологиясы және педагогикалық стратегиялар
Физика сабағында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру: деңгейлеп оқыту сабағы
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының теориясы мен орта мектеп тәжірибесіндегі қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz