Жеті атаңды жаз

Қостанай облысы
Лисаков қаласының
қазақ тілі мен әдебиет мұғалімдері
Сұлтангиреева Нұргүл Серікбайқызы,
№2 мектеп,
Қақбаева Орынкүл Зарлыққызы
Мектеп- гимназия.
«ХХІ ғасырдың инновациялық мектебі»
ХХІ ғасырда білім берудің мақсаттары мен міндеттері өзгеруде. Мектепте білім мазмұнын, оның құрылымдық жүйесін жаңартуды қажет етеді. Сондықтан оқытушылардың белсенділігі мен танымды іс-әрекеттері арқылы шығармашылығын дамыту, қажетті жағдайда айрықша шешім қабылдай алатын жеке тұлға дайындау, мектептер алдында тұрған өзекті мәселе.
Уақыт талабына сай оқушының шығармашылық қабілетін дамыту үшін оқытудың жаңа технологиясын пайдаланған жөн.
Біз 2010 жылдан бері «ХХІ ғасырдың инновациялық мектебі» атты халықаралық курстарға қатысып жүрміз. Курстың жетекшісі профессор Рудик Георгий Алексеевич.
Бұл жобаның мақсаты: баланың қабілетін ашу, шығармашылығын шындау, іздендіру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Басты назарда - оқушы. Заманауи педагогика жай сөз түрінде ғана емес, практикалық оқу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруда негізгі әрекеттегі элементі оқушы болғанын талап етеді. Жұмыс бағдарламаларында оқушыларда қалыптастыру қажет қасиеттер беріледі. Мұғалім, бір жағынан, оқыту үрдісін жұмыс бағдарламасын қатаң сақтаумен жобалау, екінші жағынан - қалыптасатын тұлғалық қасиеттерді белгілей отырып, оқу пәнінің мазмұнындағы мәнді оқушылар табу үшін іріктеу мен түзетуге, оқушыларды бағалау әдістемесін анықтауға міндетті. Осылайша, мазмұн мұғалімнің таңдауына беріледі.
Оқушыларға тапсырмалар ұсынылған Блюм таксономиясы үйлестіріледі. Блюм таксономиясында бірінші үш бағыттар оқушылардың репродуктивті қызметін ұйымдастыруға бағытталған.
Төртінші және бесінші деңгейлер ойлау қызметін дамытуға бағытталған, яғни дамытушы тапсырмалар болып табылады. Бұл деңгейлердің тапсырмаларын оларды орындау оқушыларға қарапайым ойлау операциялары арқылы өзі үшін жаңа білім ашуға мүмкіндік беретіндей етіп жобалау қажет. Бұл білімдер сабақтың ақпараттық құрамында болуы тиіс емес.
Алтыншы деңгей - БАҒАЛАУ, бұл оқу тапсырмалары күрделілігінің шыңы.
Блюм таксономиясының контекстінде БАҒАЛАУ - бұл білім алушыға жағдайды сынау мен бір жағынан, зертелетін материалдан, пәнаралық байланыстан, ойлау қызметінен (элементарлы ойлау операцияларымен ойлау, қисындық және шығармашылық ойлау), екінші жағынан - оқиғалар, адамдар және өмір жағдайнан құрылатын өз әрекеттерін мазмұндауға мүмкіндік беретін оқу тапсырмасы. Деңгейдің оқу тапсырмасының негізі ЖАҒДАЙ, яғни адам қабылауы мен қызметіне ашылатын көптеген жағдайлардың болуының бірактілігі мен қайталанбастығы, барлық өмірлік жағдайлардың түйісуі болып табылады.
Заманауи сабақта Блум бойынша оқу тапсырмалары таксономиясының ассоциативті моделі:
- оқушы бір сабақ ішінде құратын үйдің біртұтас жобасы.
- Үй БІРІНШІ, ЕКІНШІ, ҮШІНШІ деңгейлердің оқу тапсырмалары арқылы салынатын іргетастан тұрады.
Әр оқушы сабақта үйдің іргетасын қалауы тиіс
- Бірінші қабатты салу ТӨРТІНШІ деңгейдің оқу тапсырмаларын орындаумен аяқталады.
- Екінші қабатты салу БЕСІНШІ деңгейдің оқу тапсырмаларын орындаумен аяқталады. .
- Үшінші қабатты салу АЛТЫНШЫ деңгейдің оқу тапсырмаларын орындаумен аяқталады.
Әр оқушы бір сабақ ішінде берілген уақыттың мүмкіндігінше қабаттар санын салады!
Шарттар барлығы үшін бірдей!
Блум бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы оқу тапсырмаларын 6 (АЛТЫ) деңгейге бөледі
- Бірінші деңгей «БІЛІМДЕР» - мақсаты ақпаратты интерьеризациялауға, яғни ақпаратты мұғалім сөздерінен, оқулық бетінен, басқа да көздерден ЖАД қоймасына көшіру, АҚПАРАТТЫ БІЛІМГЕ табылады
- Екінші деңгей «ТҮСІНУ» - мақсаты ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ МАНИПУЛЯЦИЯЛАУҒА (интерьеризацияланған білімді көптеген түрде ұсыну) үйретуболып табылады
- Үшінші деңгей «ҚОЛДАНУ» - мақсаты БІЛІМДІ үлгі, ереже немесе алгоритмдік тапсырма бойынша, яғни «үлгі мен ұқсастық бойынша» табылады
- Төртінші деңгей «ТАЛДАУ»- мақсаты бұрын алған БІЛІМНІҢ негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы) арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуғаүйретуболып табылады
- Бесінші деңгей «СИНТЕЗ»- мақсаты бұрын алған БІЛІМНІҢ негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы) арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуғаүйретуболып табылады
- Алтыншы деңгей «БАҒАЛАУ»- мақсаты алдыңғы деңгейлерде өзі үшін ашылқан ЖАҢА БІЛІМДЕРДІ бұрын алған БІЛІМНІҢ негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы) арқылы нақты жағдайда қорытындылар жасауғаүйретуболып табылады.
Оқушылардың жетістіктері балдық жүйе бойынша дифференциялы түрде бағаланады.
Оқушылар келесі кесте бойынша бағаланады:
1-3 деңгейді орындағандар - «3» баға
1-5деңгей - «4» баға
1-6 деңгей - «5» баға.
САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. 1. 1
Сабақтың мақсаты
мұғалім:
Қақбаева О. З.
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
«Синквейн»
Оқу орны:
Лисаков қаласы әкімдігінің «Мектеп-гимназия» ММ
Базовый оқулық:
Артықова Т. М.
6 сыныпқа арналған қазақ тілі
Ақпараттық білім (өмірде қажетті білімдер) :
достықты бағалай білу, нағыз дос болу, қиын жағдайларда досына көмек көрсете білу. Ізетті болу.
Алған білімдерді пайдаланып, бірінші бағанадағы сөйлемдерді екінші бағанадағы етістіктермен сәйкестір:
- Айбар сабақ . . .
- Оның үйіне Ерасыл . . .
- Екеуі сабаққа бірге . . .
- Сабақтарын қайталап болған соң, олар шахмат . . .
- Ерасыл шахмат ойнауды . . .
- Оған Айбар шахмат ойнауды . . .
білмейтін
ойнады
келді
үйретті
дайындалды
оқып отыр
Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің мағынасын анықта (тура, ауыспалы)
( 19 бет, 3- т) .
«Синквейн» құрастыру ережесі:
- Бірінші жол - «синквейн» тақырыбы, бір сөзбен жазылады (зат есім, есімдік)
- Екінші жол - екі сөз (сын есім, есімше)
- Үшінші жол - үш етістік немесе көсемше
- Төртінші жол-төрт сөздер тұратын сөйлем
- Бесінші жол - сөз-резюме немесе бірінші сөзге синоним
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Құрамды құзыреттілік:
Сөздерді қысқарта арқылы конспект жазу
1. 1. 1
Сабақтың мақсаты
мұғалім:
Сұлтангиреева Н. С.
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
«Арабская грамота»
Оқу орны:
Лисаков қаласы әкімдігінің «Шетел тілін теріңдете оқытатын №2 орта мектеп» ММ
Базовый оқулық:
Базылова З. З.
8 сыныпқа арналған қазақ тілі
Ақпараттық білім (өмірде қажетті білімдер) :
Өзінің жеті атасын білу
Алған білімдерді пайдаланып, бірінші бағанадағы сөйлемдерді екінші бағанадағы сөздермен сәйкестір:
Ұрпақ
Ежелгі
Ағайын
Халық
Шаңырақ
Дәулет
борышты
Туыс, туысқан
Міндеті
Бала, немере, шөбере
Байлық
Көне, бұрынғы, баяғы
Ел, жұрт
отбасы
Мәтіндегі ақпараттарды пайдаланып, сұрақтарға жауап бер . Жауаптарды дәптеріңе жаз:
- Әр адам неше атаға дейін жақын болып саналады?
- Кім үшін тарих пен ата-баба шежіресі өте маңызды.
- Жеті атаға кімдер жатады?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz