Жеті атаңды жаз

Қостанай облысы

Лисаков қаласының

қазақ тілі мен әдебиет мұғалімдері

Сұлтангиреева Нұргүл Серікбайқызы,

№2 мектеп,

Қақбаева Орынкүл Зарлыққызы

Мектеп- гимназия.

«ХХІ ғасырдың инновациялық мектебі»

ХХІ ғасырда білім берудің мақсаттары мен міндеттері өзгеруде. Мектепте білім мазмұнын, оның құрылымдық жүйесін жаңартуды қажет етеді. Сондықтан оқытушылардың белсенділігі мен танымды іс-әрекеттері арқылы шығармашылығын дамыту, қажетті жағдайда айрықша шешім қабылдай алатын жеке тұлға дайындау, мектептер алдында тұрған өзекті мәселе.

Уақыт талабына сай оқушының шығармашылық қабілетін дамыту үшін оқытудың жаңа технологиясын пайдаланған жөн.

Біз 2010 жылдан бері «ХХІ ғасырдың инновациялық мектебі» атты халықаралық курстарға қатысып жүрміз. Курстың жетекшісі профессор Рудик Георгий Алексеевич.

Бұл жобаның мақсаты: баланың қабілетін ашу, шығармашылығын шындау, іздендіру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Басты назарда - оқушы. Заманауи педагогика жай сөз түрінде ғана емес, практикалық оқу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруда негізгі әрекеттегі элементі оқушы болғанын талап етеді. Жұмыс бағдарламаларында оқушыларда қалыптастыру қажет қасиеттер беріледі. Мұғалім, бір жағынан, оқыту үрдісін жұмыс бағдарламасын қатаң сақтаумен жобалау, екінші жағынан - қалыптасатын тұлғалық қасиеттерді белгілей отырып, оқу пәнінің мазмұнындағы мәнді оқушылар табу үшін іріктеу мен түзетуге, оқушыларды бағалау әдістемесін анықтауға міндетті. Осылайша, мазмұн мұғалімнің таңдауына беріледі.

Оқушыларға тапсырмалар ұсынылған Блюм таксономиясы үйлестіріледі. Блюм таксономиясында бірінші үш бағыттар оқушылардың репродуктивті қызметін ұйымдастыруға бағытталған.

Төртінші және бесінші деңгейлер ойлау қызметін дамытуға бағытталған, яғни дамытушы тапсырмалар болып табылады. Бұл деңгейлердің тапсырмаларын оларды орындау оқушыларға қарапайым ойлау операциялары арқылы өзі үшін жаңа білім ашуға мүмкіндік беретіндей етіп жобалау қажет. Бұл білімдер сабақтың ақпараттық құрамында болуы тиіс емес.

Алтыншы деңгей - БАҒАЛАУ, бұл оқу тапсырмалары күрделілігінің шыңы.

Блюм таксономиясының контекстінде БАҒАЛАУ - бұл білім алушыға жағдайды сынау мен бір жағынан, зертелетін материалдан, пәнаралық байланыстан, ойлау қызметінен (элементарлы ойлау операцияларымен ойлау, қисындық және шығармашылық ойлау), екінші жағынан - оқиғалар, адамдар және өмір жағдайнан құрылатын өз әрекеттерін мазмұндауға мүмкіндік беретін оқу тапсырмасы. Деңгейдің оқу тапсырмасының негізі ЖАҒДАЙ, яғни адам қабылауы мен қызметіне ашылатын көптеген жағдайлардың болуының бірактілігі мен қайталанбастығы, барлық өмірлік жағдайлардың түйісуі болып табылады.

Заманауи сабақта Блум бойынша оқу тапсырмалары таксономиясының ассоциативті моделі:

  • оқушы бір сабақ ішінде құратын үйдің біртұтас жобасы.
  • Үй БІРІНШІ, ЕКІНШІ, ҮШІНШІ деңгейлердің оқу тапсырмалары арқылы салынатын іргетастан тұрады.

Әр оқушы сабақта үйдің іргетасын қалауы тиіс

  • Бірінші қабатты салу ТӨРТІНШІ деңгейдің оқу тапсырмаларын орындаумен аяқталады.
  • Екінші қабатты салу БЕСІНШІ деңгейдің оқу тапсырмаларын орындаумен аяқталады. .
  • Үшінші қабатты салу АЛТЫНШЫ деңгейдің оқу тапсырмаларын орындаумен аяқталады.

Әр оқушы бір сабақ ішінде берілген уақыттың мүмкіндігінше қабаттар санын салады!

Шарттар барлығы үшін бірдей!

Блум бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы оқу тапсырмаларын 6 (АЛТЫ) деңгейге бөледі

  • Бірінші деңгей «БІЛІМДЕР» - мақсаты ақпаратты интерьеризациялауға, яғни ақпаратты мұғалім сөздерінен, оқулық бетінен, басқа да көздерден ЖАД қоймасына көшіру, АҚПАРАТТЫ БІЛІМГЕ табылады
  • Екінші деңгей «ТҮСІНУ» - мақсаты ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ МАНИПУЛЯЦИЯЛАУҒА (интерьеризацияланған білімді көптеген түрде ұсыну) үйретуболып табылады
  • Үшінші деңгей «ҚОЛДАНУ» - мақсаты БІЛІМДІ үлгі, ереже немесе алгоритмдік тапсырма бойынша, яғни «үлгі мен ұқсастық бойынша» табылады
  • Төртінші деңгей «ТАЛДАУ»- мақсаты бұрын алған БІЛІМНІҢ негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы) арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуғаүйретуболып табылады
  • Бесінші деңгей «СИНТЕЗ»- мақсаты бұрын алған БІЛІМНІҢ негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы) арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуғаүйретуболып табылады
  • Алтыншы деңгей «БАҒАЛАУ»- мақсаты алдыңғы деңгейлерде өзі үшін ашылқан ЖАҢА БІЛІМДЕРДІ бұрын алған БІЛІМНІҢ негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы) арқылы нақты жағдайда қорытындылар жасауғаүйретуболып табылады.

Оқушылардың жетістіктері балдық жүйе бойынша дифференциялы түрде бағаланады.

Оқушылар келесі кесте бойынша бағаланады:

1-3 деңгейді орындағандар - «3» баға

1-5деңгей - «4» баға

1-6 деңгей - «5» баға.

САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТИТУЛ БЕТІ: ТИТУЛ БЕТІ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТИТУЛ БЕТІ: ТАҚЫРЫП:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 1
Базалық құзыреттілік:
ТИТУЛ БЕТІ: Ізетті бала.
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Оқи білу
ТИТУЛ БЕТІ: Пән:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 1. 1
Құрамды құзыреттілік:
ТИТУЛ БЕТІ: Қазақ тілі
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Бес жолды өлең құрастыра білу
ТИТУЛ БЕТІ: Сынып: 6 «А»
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

1. 1. 1

Сабақтың мақсаты

Сабақтың мақсаты: .
ТИТУЛ БЕТІ:

мұғалім:

Қақбаева О. З.

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

Әдіс, амал, операция, құрал/цикл

«Синквейн»

ТИТУЛ БЕТІ: Дидактикалық дәреже/категория: екінші
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Білім картасы
ТИТУЛ БЕТІ:

Оқу орны:

Лисаков қаласы әкімдігінің «Мектеп-гимназия» ММ

ТИТУЛ БЕТІ:

Базовый оқулық:

Артықова Т. М.

6 сыныпқа арналған қазақ тілі

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 2
ТИТУЛ БЕТІ:

Ақпараттық білім (өмірде қажетті білімдер) :

достықты бағалай білу, нағыз дос болу, қиын жағдайларда досына көмек көрсете білу. Ізетті болу.

ТИТУЛ БЕТІ: 2. 1
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Басқа пәндермен байланыс:
ТИТУЛ БЕТІ: Өзін-өзі тану
ТИТУЛ БЕТІ: 2. 2
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Осы сабақта қажетті білімдер:
ТИТУЛ БЕТІ: тақырып бойынша орыс тілінен қазақ тіліне сөздерді аудару, сөйлемдер құрастыру, монолог түрінде сөйлеу, «Достық» тақырыбы бойынша мақал-мәтелдерді білу. Сөздердің тура және ауыспалы мағыналарын ажырата білу.
КЛАССИФИКАТОР
ҰЙЫМДАСТЫРУ
КЛАССИФИКАТОР:
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Оқу тапсырмасы
БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей)
Уақыт (мин)
Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрі
КЛАССИФИКАТОР: Жалпы уақыт:
ҰЙЫМДАСТЫРУ: 45 мин.
КЛАССИФИКАТОР: 1
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Мақалды есіңе түсір және жалғастыр: «Жақсымен жолдас болсаң, ісің бітер, Жаманмен жолдас болсаң . . .
1. 10
2
Жұппен жұмыс/өзін-өзі бағалау. Жауабы интерактивті тақтада көрсетіледі
КЛАССИФИКАТОР: 2
ҰЙЫМДАСТЫРУ: «Ізетті бала» тақырыбы бойынша жаңа сөздер мен сөз тіркестерді аудар: «Чуткий», «вежливый», «обидеться», «стыдиться», «виноват», «безмолвно», «верный», « воспитанный», «кроткий», «аккуратный», «спокойный».
2. 10
5
Жұппен жұмыс/өзін-өзі бағалау. Жауабы интерактивті тақтада көрсетіледі
КЛАССИФИКАТОР: 3.
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Алған білімдерді пайдаланып, бірінші бағанадағы сөйлемдерді екінші бағанадағы етістіктермен сәйкестір:

  1. Айбар сабақ . . .
  2. Оның үйіне Ерасыл . . .
  3. Екеуі сабаққа бірге . . .
  4. Сабақтарын қайталап болған соң, олар шахмат . . .
  5. Ерасыл шахмат ойнауды . . .
  6. Оған Айбар шахмат ойнауды . . .

білмейтін

ойнады

келді

үйретті

дайындалды

оқып отыр

2. 10
3
Өз бетінше жұмыс/ өзін-өзі бағалау
КЛАССИФИКАТОР:
ҰЙЫМДАСТЫРУ:
КЛАССИФИКАТОР: 4.
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің мағынасын анықта (тура, ауыспалы)

( 19 бет, 3- т) .

2. 30
3
Өз бетінше жұмыс/ өзін-өзі бағалау
КЛАССИФИКАТОР: 5.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Жаңа сөздерді пайдаланып , дос сөзіне «синквейн» құрастыр.
3
3
Өз бетінше жұмыс/ өзін-өзі бағалау
КЛАССИФИКАТОР: 6.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: «Сөздің тура және ауыспалы мағынасы» ережесін пайдалан. Осы тақырып бойынша үш сөйлем құрастыр.
3
5
Өз бетінше жұмыс/ өзін-өзі бағалау
КЛАССИФИКАТОР: 7.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Берілген мақал-мәтелдерді салыстыр. Көп мағыналы сөздердің мағынасын анықта ( 19 бет, -2 т) .
4
5
Өз бетінше жұмыс/ мұғалімнің бағасы
КЛАССИФИКАТОР: 8.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: «Телефон арқылы досыңмен сөйлесу» тақырыбы бойынша диалог құрастыр
5. 10
9
Өз бетінше жұмыс/ мұғалімнің бағасы
КЛАССИФИКАТОР: 9.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Достарыңның сабақтағы тәртіптерін бағала және олар үшін сабақтарда тәртіпті сақтау ережелерін құрастыр.
6. 10
10
Өз бетінше жұмыс/ мұғалімнің бағасы

«Синквейн» құрастыру ережесі:

  • Бірінші жол - «синквейн» тақырыбы, бір сөзбен жазылады (зат есім, есімдік)
  • Екінші жол - екі сөз (сын есім, есімше)
  • Үшінші жол - үш етістік немесе көсемше
  • Төртінші жол-төрт сөздер тұратын сөйлем
  • Бесінші жол - сөз-резюме немесе бірінші сөзге синоним

САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТИТУЛ БЕТІ: ТИТУЛ БЕТІ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТИТУЛ БЕТІ: ТАҚЫРЫП:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 1
Базалық құзыреттілік:
ТИТУЛ БЕТІ: Жет і ата
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Оқи білу
ТИТУЛ БЕТІ: Пән:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 1. 1

Құрамды құзыреттілік:

Сөздерді қысқарта арқылы конспект жазу

ТИТУЛ БЕТІ: Қазақ тілі
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:
ТИТУЛ БЕТІ: Сынып: 8
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

1. 1. 1

Сабақтың мақсаты

Сабақтың мақсаты: .
ТИТУЛ БЕТІ:

мұғалім:

Сұлтангиреева Н. С.

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

Әдіс, амал, операция, құрал/цикл

«Арабская грамота»

ТИТУЛ БЕТІ: Дидактикалық дәреже/категория: бірінші
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Білім картасы
ТИТУЛ БЕТІ:

Оқу орны:

Лисаков қаласы әкімдігінің «Шетел тілін теріңдете оқытатын №2 орта мектеп» ММ

ТИТУЛ БЕТІ:

Базовый оқулық:

Базылова З. З.

8 сыныпқа арналған қазақ тілі

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 2
ТИТУЛ БЕТІ:

Ақпараттық білім (өмірде қажетті білімдер) :

Өзінің жеті атасын білу

ТИТУЛ БЕТІ: 2. 1
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Басқа пәндермен байланыс:
ТИТУЛ БЕТІ: Өзін-өзі тану, Қазақстан тарихы
ТИТУЛ БЕТІ: 2. 2
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Осы сабақта қажетті білімдер:
ТИТУЛ БЕТІ: Тақырып бойынша кілт сөздерін анықтау, сөйлемдерді аудару, диалог және монолог түрінде сөйлей білу.
КЛАССИФИКАТОР
ҰЙЫМДАСТЫРУ
КЛАССИФИКАТОР:
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Оқу тапсырмасы
БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей)
Уақыт (мин)
Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрі
КЛАССИФИКАТОР: Жалпы уақыт:
ҰЙЫМДАСТЫРУ: 45 мин.
КЛАССИФИКАТОР: 1
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Сөздер мен сөз тіркестердің аудармаларын есіңе түсір: «қош бол», «жағдайыңыз қалай», «жаман емес», «танысайық», «танысып қояйық», «қуаныштымын», «кешіріңіз», «мекенжай».
1. 10
2
Жұппен жұмыс/өзін-өзі бағалау. Жауабы интерактивті тақтада көрсетіледі
КЛАССИФИКАТОР: 2
ҰЙЫМДАСТЫРУ: «Жеті ата» тақырыбы бойынша жаңа сөздерді, сөз тіркестерді сөздік арқылы аудар: «жеті ата», «ата-баба», «шежіре», «маңызды», «жақын», «тәжірибесі мол», «кейінгі ұрпақ», «жүздескенде», «жоғары таратылады», «дана», «оның дәлелі».
2. 10
5
Жұппен жұмыс/өзін-өзі бағалау. Жауабы интерактивті тақтада көрсетіледі
КЛАССИФИКАТОР: 3.
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Алған білімдерді пайдаланып, бірінші бағанадағы сөйлемдерді екінші бағанадағы сөздермен сәйкестір:

Ұрпақ

Ежелгі

Ағайын

Халық

Шаңырақ

Дәулет

борышты

Туыс, туысқан

Міндеті

Бала, немере, шөбере

Байлық

Көне, бұрынғы, баяғы

Ел, жұрт

отбасы

2. 10
3
Өз бетінше жұмыс/ өзін-өзі бағалау
КЛАССИФИКАТОР:
ҰЙЫМДАСТЫРУ:
КЛАССИФИКАТОР: 4.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: «Жеті ата» мәтініндегі кілт сөздерді анықта, дәптеріңе жаз
2. 30
Өз бетінше жұмыс/ өзін-өзі бағалау
КЛАССИФИКАТОР: 5.
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Мәтіндегі ақпараттарды пайдаланып, сұрақтарға жауап бер . Жауаптарды дәптеріңе жаз:

  1. Әр адам неше атаға дейін жақын болып саналады?
  2. Кім үшін тарих пен ата-баба шежіресі өте маңызды.
  3. Жеті атаға кімдер жатады?
3. 0
5
Өз бетінше жұмыс/ өзін-өзі бағалау
КЛАССИФИКАТОР: 6.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Алған білімдерді пайдаланып, «Жеті атаны» не үшін білу керек? сұрағына жауапты «Арабская грамота» техникасы арқылы жаз
3. 0
5
Өз бетінше жұмыс/ өзін-өзі бағалау
КЛАССИФИКАТОР: 7.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Жеті атаңды жаз.
4. 10
4
Өз бетінше жұмыс/ мұғалімнің бағасы
КЛАССИФИКАТОР: 8.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: «Жеті ата» тақырыбы бойынша диалог құрастыр
5. 10
8
Өз бетінше жұмыс/ мұғалімнің бағасы
КЛАССИФИКАТОР: 9.
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Досыңа жеті атасын білу үшін ұсыныс бер.
6. 20
10
Өз бетінше жұмыс/ мұғалімнің бағасы

Ұқсас жұмыстар
Аралас сабақ. Сабақтың мақсаты
Жеті аталарыңды ата
Текті білу тегін емес
Жинақтық сан
Ыбырай Алтынсариннің өлеңдері мен шығармалары
Сан есім жайлы ақпарат
Атадан қалған асыл сөз жайлы ақпарат
Домалақ ана.Заттың санын білдіретін сөздер
Жаз сұлтаны
Қадыр Мырзалиев Кәрі қыран Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы жан -жақты түсінік беру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz