Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалім жасалған сабақ
5-ші сыныпта интерактивті тақтаны пайдаланып
"My Computer" тақырыбына жасалған сабақ жоспары
Автор:
Сүттібаева М.А.
Жұмыс орны:
Жезқазған қаласындағы №2 Кеңгір орта мектебі ағылшын тілі мәні мұғалімі
Сынып:
5
Пән:
Ағылшын тілі
Қолданылған оқулық:
5- сыныптың English оқулығы авторы Т.Аяпова, З.Әбілдаева
Сабақтың оқу процесіндегі орны: жаңа тақырыптың үшінші
сабағы.
Сабақтың түрі: жаңа білім алу
сабағы.
Сабақта АҚТ-ны қолдану тәсілі: Active Studio бағдарламасымен жасалған
жаттығуларды интерактивті тақтада қолдану, тапсырмалар интерактивті тақтада
көрсетіліп, оқушылар сабақ барысында орындайды.
Сабақтың мақсаты: оқушыларды сабақ кестесі туралы айтуға, “When have you
got Biology?”, “How many lessons have you got on Monday?”, “When is Maths?”
сұрақтарына жауап беруге үйрету.
Міндеттері:
• Оқушыларды “School subjects” тақырыбының лексикасымен таныстыру:
Mathematics, Art, Science, Home Economics, History, Biology, Music,
Computer Studies, Geography, Time-table, except, subject
• Лексиканы оқу, сөйлеуде қолдану білігін дамыту;
• Берілген тақырып аумағында сұраққа жауап беруге үйрету;
• Сабақ кестесін ағылшын тілінде жазуға үйрету;
Сабақ құралдары:
1. Мұғалім компьютері.
2. Интерактивті тақта.
3. Оқушылардың күнделіктері.
4. Дидактикалық үлестірме материал.
5. ОМК “Ағылшын тілі” 5- сынып.
Қолданылған оқыту тәсілдері: түсіндірмелі-иллюстративті, ізденгіштік,
репродуктивтік.
Қолданылған оқыту әдістері: көрсетілім, түсіндіру, әңгімелесу, тыңдап
түсіну, сұрақ-жауап, аударма, салыстыру, мәтінмен жұмыс, үлестірме
материалмен жұмыс.
Сабақтың барысы :
|Сабақтың |Кезеңнің |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі |мақсаты | | |
|I. |Назарын сабаққа|Амандасу, сабақта жоқ |Мұғаліммен амандасу, |
|Ұйымдастыру |аудару (сабаққа|баланы анықтау, |кезекшінің әңгімесі: дата,|
| |енгізу) |сабақтың тақырыбын, |аптаның күні, сабақта жоқ |
| | |мақсатын |оқушылар. |
| | |жариялау.Teacher: Good | |
| | |morning! Take your | |
| | |seats, please, and get |I’m on duty today. |
| | |ready for the lesson. |It is a winter now. |
| | |- Who is on duty today?|It’s the …of December. |
| | |-What season is it now?|It’s ... |
| | |-What date is it today?|Today is\are … absent. |
| | |-What day is it today? |Кезекші “перо” пайдаланып|
| | |-Who is absent? |датаны интерактивті |
| | |Мұғалім сабақтың |тақтаға жазады. Сынып|
| | |тақырыбын “перо” |дата мен тақырыпты өз |
| | |пайдаланып интерактивті|жұмыс дәптерлеріне жазады.|
| | |тақтаға жазады. | |
|II. Негізгі | Тілдік ая |Ой-қозғар. Warm-up. |Оқушылар мұғалімнің |
|бөлім. |құру. |Spring is green. Summer|соңынан қайталайды. |
|1. Тілдік |Үй жұмысын |is bright. Autumn is | |
|жаттығу |тексеру. |yellow. Winter is |Интерактивті тақтада |
| | |white. <Сурет 1> |суреттің астына тиісті |
| | |Name the days of the |жазуларды апарады. |
| | |week. |Аптаның күндерін ретімен |
| | |<Сурет 2> |қояды. |
| | |ұғалім оқушыларға сұрақ|Оқушылар мұғалім |
| | |қояды, бір тақырыптан |сұрақтарына жауап береді: |
| | |екіншіге көшу |My name is … |
| | |ұйымдастырылады: |- I’m … |
| | |-What’s your name? |- I’m from Kazakhstan. |
| | |- How old are you? |- I’m in 5 A. |
| | |- Where are you from? |-It is a winter. |
| | |-Which class are you |– It is … |
| | |in? -What season|– It is … |
| | |is it now? |- I want to be a … . |
| | |-What day is it today? |- Yes, I do.\ No, I don’t.|
| | |What day is before | |
| | |Tuesday? - What do you | |
| | |want to be? | |
| | |- Do you want to be a | |
| | |…? | |
|2. Жаңа |Оқушыларды |Мұғалім оқушыларға: |Оқушылар мұғалім соңынан |
|материалды |“School |- Look at the screen. |жаңа сөздерді хормен және|
|енгізу және |subjects” |Here is Colin’s |жеке қайталайды: |
|оны алғашқы |тақырыбының |time-table.(Use Colin’s|Mathematics, History, |
|бекіту. |лексикасымен |time-table from the SB,|Biology, Music, Computer |
| |таныстыру. |exercise 1) <Мәтін 1>|Studies, Geography, Art, |
| | |- Let’s name them, |Home Economics, except, |
| | |repeat after me, |subject . |
| | |please: | |
| | |Mathematics, History, | |
| | |Biology, Music, | |
| | |Computer Studies, | |
| | |Geography, Art, Home | |
| | |Economics, except, | |
| | |subject. | |
| | Лексикалық | -When is History? | Оқушылар сұрақтарға |
| |бірліктерді |-When is Biology? |жауап береді, тақтада |
| |ауызша |- When is English? |көрсетеді. |
| |жаттығуларда | | |
| |активизациялау.| | |
|3. Жаңа |Материалды |Мұғалім оқушыларға: |Тақтаны қолданып берілген |
|материалды |пайдаланып |Write please your |пәндерді сабақ кестесіне |
|қолдану |сабақ кестесін |time-table. |кіргізеді. |
| |жасату. |-How many lessons have | |
| | |you got on Monday? |- We have got five |
| | |Etc. |lessons on Monday. |
| | |-When have you got | |
| | |Biology? |-We have Biology on |
| | |- When is |Tuesday. Etc. |
| | |History?<Сурет 3> | |
| |Біліктілікті |Мұғалім жасалған сабақ |Оқушылар кезекпен сабақ |
| |жаттығуда |кестесін пайдаланып бір|кестесі туралы айтады: |
| |көрсету |күннің сабағы туралы |- We have got five lessons|
| | |айтуды ұсынады. |on Monday. There are |
| | |Бір-біріне сұрақ қою |Mathematics, English, |
| | |ұсынылады. |Music… |
| | | |Оқушылар жұппен жұмыс |
| | | |жасайды: |
| | | |- When is Geography? |
| | | |-It’s on Friday. |
| | | |-How many lessons have we |
| | | |got on Saturday? |
| | | |-We have got four lessons |
| | | |on Saturday. |
|4. Оқу. |Жаңа лексиканы|Мұғалім жаңа лексиканы |Оқушылар жұппен жұмыс |
| |алғашқы бекіту.|оқуда қолдануды |жасайды: диалогты рольмен |
| | |жаттықтырады.<Текст 4> |оқиды. |
|5. Сөйлеу. |Жаңа лексиканы |Ауызша сөйлеу дағдысын |Сынып тапсырманы |
| |бекіту. |дамытады. |карточкада орындайды, бір |
| | | |оқушы инербелсенді тақтада|
| | | |«қаламды» пайдаланып |
| | | |жазады. <сурет5> |
|6. |Дыбыстардың |Тақтада лексика |Оқушылар диктордың соңынан|
|Фонетикалық |дұрыс айтылуын |транскрипциясымен.<суре|сөздерді қайталайды. |
|жаттығу |жаттықтыру. |т 6> Аудиотаспа | |
| | |қосылады. | |
|III. |Үй тапсырмасын |Мұғалім үй тапсырмасын |Тыңдайды,түсінеді,сұрайды.|
|Қорытынды |түсіндіру,сабақ|түсіндіреді. Сабақты |Қорытынды жасайды. |
|бөлім. |қа қорытынды |қорытындылайды(не | |
| |жасау. |үйрендік, не білдік). | |
| | |Оқушылардың жауабын | |
| | |бағалайды,түсіндіреді. | |
"My Computer" тақырыбына жасалған сабақ жоспары
Автор:
Сүттібаева М.А.
Жұмыс орны:
Жезқазған қаласындағы №2 Кеңгір орта мектебі ағылшын тілі мәні мұғалімі
Сынып:
5
Пән:
Ағылшын тілі
Қолданылған оқулық:
5- сыныптың English оқулығы авторы Т.Аяпова, З.Әбілдаева
Сабақтың оқу процесіндегі орны: жаңа тақырыптың үшінші
сабағы.
Сабақтың түрі: жаңа білім алу
сабағы.
Сабақта АҚТ-ны қолдану тәсілі: Active Studio бағдарламасымен жасалған
жаттығуларды интерактивті тақтада қолдану, тапсырмалар интерактивті тақтада
көрсетіліп, оқушылар сабақ барысында орындайды.
Сабақтың мақсаты: оқушыларды сабақ кестесі туралы айтуға, “When have you
got Biology?”, “How many lessons have you got on Monday?”, “When is Maths?”
сұрақтарына жауап беруге үйрету.
Міндеттері:
• Оқушыларды “School subjects” тақырыбының лексикасымен таныстыру:
Mathematics, Art, Science, Home Economics, History, Biology, Music,
Computer Studies, Geography, Time-table, except, subject
• Лексиканы оқу, сөйлеуде қолдану білігін дамыту;
• Берілген тақырып аумағында сұраққа жауап беруге үйрету;
• Сабақ кестесін ағылшын тілінде жазуға үйрету;
Сабақ құралдары:
1. Мұғалім компьютері.
2. Интерактивті тақта.
3. Оқушылардың күнделіктері.
4. Дидактикалық үлестірме материал.
5. ОМК “Ағылшын тілі” 5- сынып.
Қолданылған оқыту тәсілдері: түсіндірмелі-иллюстративті, ізденгіштік,
репродуктивтік.
Қолданылған оқыту әдістері: көрсетілім, түсіндіру, әңгімелесу, тыңдап
түсіну, сұрақ-жауап, аударма, салыстыру, мәтінмен жұмыс, үлестірме
материалмен жұмыс.
Сабақтың барысы :
|Сабақтың |Кезеңнің |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі |мақсаты | | |
|I. |Назарын сабаққа|Амандасу, сабақта жоқ |Мұғаліммен амандасу, |
|Ұйымдастыру |аудару (сабаққа|баланы анықтау, |кезекшінің әңгімесі: дата,|
| |енгізу) |сабақтың тақырыбын, |аптаның күні, сабақта жоқ |
| | |мақсатын |оқушылар. |
| | |жариялау.Teacher: Good | |
| | |morning! Take your | |
| | |seats, please, and get |I’m on duty today. |
| | |ready for the lesson. |It is a winter now. |
| | |- Who is on duty today?|It’s the …of December. |
| | |-What season is it now?|It’s ... |
| | |-What date is it today?|Today is\are … absent. |
| | |-What day is it today? |Кезекші “перо” пайдаланып|
| | |-Who is absent? |датаны интерактивті |
| | |Мұғалім сабақтың |тақтаға жазады. Сынып|
| | |тақырыбын “перо” |дата мен тақырыпты өз |
| | |пайдаланып интерактивті|жұмыс дәптерлеріне жазады.|
| | |тақтаға жазады. | |
|II. Негізгі | Тілдік ая |Ой-қозғар. Warm-up. |Оқушылар мұғалімнің |
|бөлім. |құру. |Spring is green. Summer|соңынан қайталайды. |
|1. Тілдік |Үй жұмысын |is bright. Autumn is | |
|жаттығу |тексеру. |yellow. Winter is |Интерактивті тақтада |
| | |white. <Сурет 1> |суреттің астына тиісті |
| | |Name the days of the |жазуларды апарады. |
| | |week. |Аптаның күндерін ретімен |
| | |<Сурет 2> |қояды. |
| | |ұғалім оқушыларға сұрақ|Оқушылар мұғалім |
| | |қояды, бір тақырыптан |сұрақтарына жауап береді: |
| | |екіншіге көшу |My name is … |
| | |ұйымдастырылады: |- I’m … |
| | |-What’s your name? |- I’m from Kazakhstan. |
| | |- How old are you? |- I’m in 5 A. |
| | |- Where are you from? |-It is a winter. |
| | |-Which class are you |– It is … |
| | |in? -What season|– It is … |
| | |is it now? |- I want to be a … . |
| | |-What day is it today? |- Yes, I do.\ No, I don’t.|
| | |What day is before | |
| | |Tuesday? - What do you | |
| | |want to be? | |
| | |- Do you want to be a | |
| | |…? | |
|2. Жаңа |Оқушыларды |Мұғалім оқушыларға: |Оқушылар мұғалім соңынан |
|материалды |“School |- Look at the screen. |жаңа сөздерді хормен және|
|енгізу және |subjects” |Here is Colin’s |жеке қайталайды: |
|оны алғашқы |тақырыбының |time-table.(Use Colin’s|Mathematics, History, |
|бекіту. |лексикасымен |time-table from the SB,|Biology, Music, Computer |
| |таныстыру. |exercise 1) <Мәтін 1>|Studies, Geography, Art, |
| | |- Let’s name them, |Home Economics, except, |
| | |repeat after me, |subject . |
| | |please: | |
| | |Mathematics, History, | |
| | |Biology, Music, | |
| | |Computer Studies, | |
| | |Geography, Art, Home | |
| | |Economics, except, | |
| | |subject. | |
| | Лексикалық | -When is History? | Оқушылар сұрақтарға |
| |бірліктерді |-When is Biology? |жауап береді, тақтада |
| |ауызша |- When is English? |көрсетеді. |
| |жаттығуларда | | |
| |активизациялау.| | |
|3. Жаңа |Материалды |Мұғалім оқушыларға: |Тақтаны қолданып берілген |
|материалды |пайдаланып |Write please your |пәндерді сабақ кестесіне |
|қолдану |сабақ кестесін |time-table. |кіргізеді. |
| |жасату. |-How many lessons have | |
| | |you got on Monday? |- We have got five |
| | |Etc. |lessons on Monday. |
| | |-When have you got | |
| | |Biology? |-We have Biology on |
| | |- When is |Tuesday. Etc. |
| | |History?<Сурет 3> | |
| |Біліктілікті |Мұғалім жасалған сабақ |Оқушылар кезекпен сабақ |
| |жаттығуда |кестесін пайдаланып бір|кестесі туралы айтады: |
| |көрсету |күннің сабағы туралы |- We have got five lessons|
| | |айтуды ұсынады. |on Monday. There are |
| | |Бір-біріне сұрақ қою |Mathematics, English, |
| | |ұсынылады. |Music… |
| | | |Оқушылар жұппен жұмыс |
| | | |жасайды: |
| | | |- When is Geography? |
| | | |-It’s on Friday. |
| | | |-How many lessons have we |
| | | |got on Saturday? |
| | | |-We have got four lessons |
| | | |on Saturday. |
|4. Оқу. |Жаңа лексиканы|Мұғалім жаңа лексиканы |Оқушылар жұппен жұмыс |
| |алғашқы бекіту.|оқуда қолдануды |жасайды: диалогты рольмен |
| | |жаттықтырады.<Текст 4> |оқиды. |
|5. Сөйлеу. |Жаңа лексиканы |Ауызша сөйлеу дағдысын |Сынып тапсырманы |
| |бекіту. |дамытады. |карточкада орындайды, бір |
| | | |оқушы инербелсенді тақтада|
| | | |«қаламды» пайдаланып |
| | | |жазады. <сурет5> |
|6. |Дыбыстардың |Тақтада лексика |Оқушылар диктордың соңынан|
|Фонетикалық |дұрыс айтылуын |транскрипциясымен.<суре|сөздерді қайталайды. |
|жаттығу |жаттықтыру. |т 6> Аудиотаспа | |
| | |қосылады. | |
|III. |Үй тапсырмасын |Мұғалім үй тапсырмасын |Тыңдайды,түсінеді,сұрайды.|
|Қорытынды |түсіндіру,сабақ|түсіндіреді. Сабақты |Қорытынды жасайды. |
|бөлім. |қа қорытынды |қорытындылайды(не | |
| |жасау. |үйрендік, не білдік). | |
| | |Оқушылардың жауабын | |
| | |бағалайды,түсіндіреді. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz