Математика тарихынан ескілікті есептер

С. Ғаббасов атындағы қазақ жалпы орта білім беру мектебі
5-сыныптарға арналған
математикалық үйірменің жұмыс бағдарламасы
«Қызықты математика»
Математика пәнінің мұғалімі Тоқыжанова Шолпан Қасымқызы
2013
Мазмұны
- Түсінік хат 3бет
- Күтілетін нәтиже 3бет
3. Үйірме сабақтарының құрылымы 3бет
4. Үйірме жұмысын өткізудің негізгі формалары 4бет
5. Үйірменің оқу-тақырыптық жоспары. 4бет
- Мұғалімдерге арналған әдебиеттер тізімі. 6бет
- Оқушыларға арналған әдебиеттер тізімі. 6бет
Түсінік хат
Үйірме жұмысының мақсаты: оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, олардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Үйірме жұмысының міндеттері:
- Математикалық білімге қызығушылығын арттыру
- Ой-өрісін кеңейту
- Өз бетімен жұмыс істеу қабілетін дамыту;
- Тапқырлыққа тәрбиелеу ;
- Математиканың өмірмен байланысын көрсету.
Үйірме 34 оқу сағатына есептелген.
Математикалық үйірменің жұмыс жоспарын құру төмендегідей принциптерге негізделген:
- Оқу материалын тереңдету.
- Оқушылардың практикалық дағдыларын жетілдіру
- Математика тарихынан мағлұматтар беру
- Тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелейтін есептерді шешу
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар есептерге талдау жасай білу, шығару жоспарын құра білу, қорытынды жасай білуге үйрену керек.
- Байқағыштыққа, тапқырлыққа берілген есептерді шеше білу.
- Логикалық есептерді шеше білу.
- Өз бетімен және ұжымда жұмыс істей білу.
- Математикалық ой-өрісін кеңейту.
- Математикалық білімін толықтыру.
- Қосымша әдебиеттермен жұмыс істей білу.
Үйірме сабағының құрылымы:
- Баяндама 5-10минут (математика тарихы бойынша, математик-ғалымдар туралы, қазіргі заманғы математиканың даму тарихы туралы, адам өміріндегі математиканың орны туралы және т. б. . ) .
- Қиындығы жоғары есептер шығару.
- Қызықты есептерді шешу.
- Олимпиадалық есептерді шешу.
- Оқушылардың әртүрлі сұрақтарына жауап беру.
Үйірме жұмысын жүргізудің негізгі формалары:
- Тақырыптық аралас сабақтар:
- Мұғалімнің немесе оқушының баяндамасы;
- Белгілі бір тақырыптағы есептерді өздігінен шешу;
- Есептерге талдау жасау;
- Қызықты есептер, тапқырлыққа берілген есептерді, математикалық софизмдерді шешу, математикалық ойындар ойнату;
- Оқушылардың сұрақтарына жауап беру;
- Үй тапсырмасы.
2. Түрлі конкурстар ұйымдастыру :
- Математикалық карусель.
- Математикалық шабуыл, хоккей, футбол.
- Математикалық турнир, эстафеталар.
- Математикалық викториналар.
- Ауызша немесе жазбаша олимпиадалар.
3. Оқушылардың рефераттарын тыңдау;
4. Топпен математикалық газет шығару :
5. Аудандық, аймақтық олимпиада тапсырмаларын талдау, қатемен жұмыс жасату.
6. Әртүрлі тақырыптағы есептер шығару.
7. Үй тапсырмасына талдау жасау.
8. Математикалық модельдер жасау.
9. Есептер құрастыружәне оны шешу
10. Математикамен байланысты көркем шығармалардан үзінді оқу.
11. Математикадан видеофильмдер, кинофильмдер, диафильмдер көру.
Математикалық үйірменің бағдарламасы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz