Менің досым

Тарау бойынша р/с

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Тілдік бөлім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
№: І тоқсан - 18 сағат
№: Әлеуметтік -тұрмыстық ая- 30 сағат
№: «Сәлем, менің атым - Әлібек!» - 6 сағат
№: 1
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Сәлем! Сәлеметсіз бе!
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика. тәуелдік жалғауы, «жоқ», «берші», «ал»;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер - «бар»/ «жоқ».

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Амандасу. Танысу. Қысқа диалогтік сөйлеу. Диалог-сұрақ. Монологтік сөйлесім. Өзін таныстыру. Сөйлесімде «бар»/ «жоқ» сөздерін қолдану;

тыңдалым: қысқа, нақты, қарапайым хабарламаларды көрнекілікке сүйеніп түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөздер мен сөз тіркестерін дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында лексикалық мағынасына сәйкестендіру, яғни түсініп оқу;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 2
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Бұл кім? Бұл не?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 3
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Неше?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 4
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Түстер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 5
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Менің отбасым
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 6
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Сенде не бар?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 2. Менің досым -6
№: 7
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Менің досым
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: тәуелдік жалғауы;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Баяндаудың қысқаша қарапайым түрі;

тыңдалым: дене мүшелеріне қатысты бұйрықтарды түсіну. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында лексикалық мағынасына сәйкестендіру;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 8
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Достық . Менің атым - Әлібек
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

А. Қайырбекова, «Атамұра»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 9
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Екі дос
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

А. Қайырбекова, «Атамұра»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 10
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Достар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

А. Қайырбекова, «Атамұра»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 11
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Досымның отбасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 12
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Киімдер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: Аңдар -6
№: 13
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Мынау-піл. Анау-керік
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: Мынау піл. Піл үлкен. Кенгуру кішкентай;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Суретті (тақырып бойынша) қарапайым сипаттау;

тыңдалым: қысқа, нақты қарапайым хабарламаларды көрнекілікке сүйеніп түсіну. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Оқу барысында таныс сөздерді лексикалық мағынасына сәйкестендіру;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 14
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Піл қандай?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 15
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Үй жануарлары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 16
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Менің итім бар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 17
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Құстар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 18
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Піл, керік, қоян
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№:

ІІ тоқсан-14 сағат

Мен алтыдамын/жетідемін 6-сағат

№: 19
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Әлібектің туған күні
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: тәуелдік жалғауы;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 сандары. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. 1-10-ға дейін санау. Қарапайым хабарлау;

тыңдалым: қысқа, нақты, қарапайым хабарламаларды көрнекілікке сүйеніп түсіну. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында мағынасын түсіну;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 20
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Мен жеті жастамын
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 21
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Ол неше жаста?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 22
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Бүгін дүйсенбі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 23
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Дүйсенбі-бірінші күн
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№:
№: 24
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы:

Бірінші сынып

Қандай ойыншық?

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 5. Робот - менің досым-6 сағ
№: 25
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Ойыншықтар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: Бұйрық рай. Барыс септігі. «Рақмет»;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Бір-бірімен бұйрық алмасуы. Монологтік сөйлесім;

тыңдалым: тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында лексикалық мағынасына сәйкестендіру;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 26
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Менің қонжығым
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 27
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Әсеттің роботы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 28
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Кел, ойнайық!
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 29
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Футбол
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 30
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Жаңа жыл
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№:

II Әлеуметтік - мәдени ая - 18

Менің аулам -6

№: 31
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Үй
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: жатыс септігі;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Диалог-сұрақ. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Қарапайым хабарлама жасау. Тақырыпқа қатысты сурет бойынша қарапайым сипаттау;

тыңдалым: тыңдағанда көрнекілікке сүйеніп қарапайым шағын хабарламаларды түсіну;

оқылым: қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету;

жазылым: сөз бен сөйлемді графикалық нұсқасына қарап жазу;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 32
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Биік үй
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: ІІІ тоқсан-18-сағат
№: 33
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Нешінші үй
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: жатыс септігі;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Диалог-сұрақ. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Қарапайым хабарлама жасау. Тақырыпқа қатысты сурет бойынша қарапайым сипаттау;

тыңдалым: тыңдағанда көрнекілікке сүйеніп қарапайым шағын хабарламаларды түсіну;

оқылым: қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету;

жазылым


Ұқсас жұмыстар
Қолын берген достарым
Менің досым. 6-сынып
Менің досым. Сабақтың тақырыбы
Менің досым осындай
Ойға шабуылдың ұстанымдарын түсіндіру
Менің бір досым
Балалар сендерге ертегі ұнайма
Менің сыныптастарыма немесе досыма тілегім
Менің досымның мінезі
Файлдар мен қапшықтарды іздеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz