1-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің жылдық оқу жоспары және сабақ тақырыптары

Тарау бойынша р/с

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Тілдік бөлім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
№: І тоқсан - 18 сағат
№: Әлеуметтік -тұрмыстық ая- 30 сағат
№: «Сәлем, менің атым - Әлібек!» - 6 сағат
№: 1
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Сәлем! Сәлеметсіз бе!
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика. тәуелдік жалғауы, «жоқ», «берші», «ал»;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер - «бар»/ «жоқ».

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Амандасу. Танысу. Қысқа диалогтік сөйлеу. Диалог-сұрақ. Монологтік сөйлесім. Өзін таныстыру. Сөйлесімде «бар»/ «жоқ» сөздерін қолдану;

тыңдалым: қысқа, нақты, қарапайым хабарламаларды көрнекілікке сүйеніп түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөздер мен сөз тіркестерін дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында лексикалық мағынасына сәйкестендіру, яғни түсініп оқу;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 2
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Бұл кім? Бұл не?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 3
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Неше?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 4
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Түстер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 5
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Менің отбасым
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 6
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Сенде не бар?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 2. Менің досым -6
№: 7
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Менің досым
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: тәуелдік жалғауы;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Баяндаудың қысқаша қарапайым түрі;

тыңдалым: дене мүшелеріне қатысты бұйрықтарды түсіну. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында лексикалық мағынасына сәйкестендіру;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 8
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Достық . Менің атым - Әлібек
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

А. Қайырбекова, «Атамұра»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 9
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Екі дос
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

А. Қайырбекова, «Атамұра»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 10
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Достар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

А. Қайырбекова, «Атамұра»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 11
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Досымның отбасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 12
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Киімдер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: Аңдар -6
№: 13
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Мынау-піл. Анау-керік
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: Мынау піл. Піл үлкен. Кенгуру кішкентай;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Суретті (тақырып бойынша) қарапайым сипаттау;

тыңдалым: қысқа, нақты қарапайым хабарламаларды көрнекілікке сүйеніп түсіну. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Оқу барысында таныс сөздерді лексикалық мағынасына сәйкестендіру;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 14
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Піл қандай?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 15
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Үй жануарлары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 16
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Менің итім бар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 17
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Құстар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 18
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Піл, керік, қоян
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№:

ІІ тоқсан-14 сағат

Мен алтыдамын/жетідемін 6-сағат

№: 19
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Әлібектің туған күні
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: тәуелдік жалғауы;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 сандары. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. 1-10-ға дейін санау. Қарапайым хабарлау;

тыңдалым: қысқа, нақты, қарапайым хабарламаларды көрнекілікке сүйеніп түсіну. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында мағынасын түсіну;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 20
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Мен жеті жастамын
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 21
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Ол неше жаста?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 22
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Бүгін дүйсенбі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 23
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Дүйсенбі-бірінші күн
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№:
№: 24
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы:

Бірінші сынып

Қандай ойыншық?

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 5. Робот - менің досым-6 сағ
№: 25
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Ойыншықтар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: Бұйрық рай. Барыс септігі. «Рақмет»;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Бір-бірімен бұйрық алмасуы. Монологтік сөйлесім;

тыңдалым: тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну;

оқылым: тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында лексикалық мағынасына сәйкестендіру;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 26
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Менің қонжығым
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 27
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Әсеттің роботы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 28
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Кел, ойнайық!
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 29
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Футбол
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 30
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Жаңа жыл
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№:

II Әлеуметтік - мәдени ая - 18

Менің аулам -6

№: 31
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Үй
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: жатыс септігі;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Диалог-сұрақ. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Қарапайым хабарлама жасау. Тақырыпқа қатысты сурет бойынша қарапайым сипаттау;

тыңдалым: тыңдағанда көрнекілікке сүйеніп қарапайым шағын хабарламаларды түсіну;

оқылым: қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету;

жазылым: сөз бен сөйлемді графикалық нұсқасына қарап жазу;

тілдесім: қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

«Алматыкітап»

2012 ж. оқулық

Үй жұмысы:
№: 32
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Биік үй
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: ІІІ тоқсан-18-сағат
№: 33
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Нешінші үй
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: жатыс септігі;

фонетика: қазақ тілінің төл дыбыстары;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалогтік сөйлесім. Диалог-сұрақ. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Қарапайым хабарлама жасау. Тақырыпқа қатысты сурет бойынша қарапайым сипаттау;

тыңдалым: тыңдағанда көрнекілікке сүйеніп қарапайым шағын хабарламаларды түсіну;

оқылым: қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету;

жазылым


Ұқсас жұмыстар
6-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің жылдық сабақ және оқу жоспары
11-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің жылдық тақырыптық-сағаттық оқу жоспары
4-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің жылдық тақырыптық-календарлық жоспары
9 А сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің 2015-2016 оқу жылы жылдық күнтізбелік-тақырыптық жоспары (136 сағат)
9-сынып қазақ тілі пәнінің жылдық оқу жоспары мен бағалау критерийлері
1-сыныпқа арналған Ұстазыма және Туған жер тақырыптары бойынша оқу-әдістемелік жоспар
7-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қорытынды сабақ жоспары
2014-2015 оқу жылы 5-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің орта мерзімді сабақ жоспарлары
5-8 сыныптар бойынша қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің жылдық тақырыптық сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған қазақ фольклоры сабақтарының тақырыптары мен оқу жоспарлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz