Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жұмбақ есептерді шешу

Сабақтың тақырыбы: 4 санын қосу және азайту.(Бекіту сабағы)
Алия Сайфеденовна Шаиева.

№42 «Ақ ниет» гимназиясының

бастауыш сынып мұғалімі

Сабақтың мақсаты: а) 2-4 сандарының қосу және азайтудың кестелік жағдайлары
туралы білімдерін бекіту.Қалдықты табуға және есепті
шығаруға үйрету.
ә)Ойлау, есте-сақтау қабілеттерін дамыту, өз беттерімен
жұмыс істей білуге дағдыландыру.
б) Геометриялық фигураларды танып білуге, ұйымшылдыққа,
тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: фигуралар, доптар, мысалдар тізбегі, ауызша есептер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Құрметпенен сәлем бердік біз!
(сабақтың мақсатын хабарлау)
ІІ.Қызығушылығын ояту
1.Ауызша есептер
(оқушылар өрнектерді оқып, мәнін табады.Оқушыларды 4 топқа бөліп, ауызша
есептерді жеке-жеке оқыту)
2.Жұмбақ есептерді шешу.
Маратта бар екі іні, Он асықтың
алтауын,
Мұратта бар екі іні. Досың сұрап
алады.
Қоссақ екі мен екіні Айтшы сонда нешеуі
Неше болады шешуі? (2+2=4) Өз қолыңда қалады?
(10-6=4)
Алма ағашта бес алма Егер «Т»-дан бастасам,
Қандай тәтті жесе алма Математикалық санмын
Жеп қойсам оның біреуін «Т»-ны алып тастасам,
Қалады сонда неше алма? (5-1=4) Тілсіз жаумын
(төрт, өрт)
Ақеркеде 3 қызыл және 1 жасыл шар бар.Ақеркеде барлығы неше шар бар?
(3+1=4)
-Қандай санға байланысты жұмбақ шештік? (4 санына байланысты)
ІІІ. Мағынаны тану
-Бүгінгі сабағымызда 4 санын қосу және азайту тәсілдеріне байланысты
тапсырмалар, есептер шығарамыз, орындаймыз.
І.Оқулықпен жұмыс
1) №1 тапсырма
Сайқымазақтар амалдар мен сандар жазылған доптар мен жаттығу
жасайды.Сол жаттығуды жасауға біздер де көмектесеуіміз керек.
-Доптардан ең үлкен, ең кіші сандарды табу.Қосымша доптардан өрнек
құрастыру.
№2 тапсырма Есеп
Шартын оқу, талдау, қысқаша белгілеп, шығару.
Аулада 9 бала ойнап жүр еді.4 бала түскі тамақ ішуге кетті.Аулада
неше бала қалды?
Аулада жүргені – 9 бала
Кеткені – 4 бала
Қалғаны - ?
Шешуі: 9-4=5
Жауабы: Аулада 5 бала қалды.
2) №5 Оқулықтағы №5 тапсырманы орындаймыз.
Суреттер қандай фигуралардан тұрады.
1 сурет – күн (дөңгелек, сәуле, түзу)
2 сурет – гүл (дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, сәуле)
3 сурет – шырша (үшбұрыш, төртбұрыш)
4 сурет – саңырауқұлақ (үшбұрыш, төртбұрыш)

Қосымша фигуралардан бейне құрастыру
І топ – машина
ІІ топ – балапан
ІІІ топ – үй
ІV топ - қайық
3) №3 Топ басшыларына беру
І топ ІІ топ ІІІ топ ІV топ
9>9-1 3<3+4 6>6-4 7<7+3
8-2<4+3 7+2=10-1 6-3<8-3 9-2>8-2

Орындарында отырған оқушылар дәптердегі №3 тапсырманы орындайды.Бояудың
орнына белгі қойып отыру
5+2=7 3+4=7
7-4=3 1+2=3
8-2=6 8-2=6
3+1=4 8-4=4

4) Сурет бойынша өрнек құрастыру, мәнін табу.Дәптерге орындау.Қосынды
айырма құрау.
5-2=3 5+1=6 3+1=4

ІV.Толғаныс
1.Мысалдар тізбегін орындату

4 -3
+1

Қандай санның қосу және азайту кестесімен таныстық? 4

Ендеше 4 санынынң қосу кестесін есімізге түсірейік

Ненің бейнесі шықты? Күннің

-Күн өзінің сәулесін шашып, жылуын барлық әлемге таратады.

-Сіздердің болашақ өмірлерің күннің сәулесі сияқты жарқырай берсін.

-Білімдерің күннің шашағындай жайылып, тола берсін!

V.Мадақтау

Бүгінгі сабақта жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау

ІV. Бағалау

Осы сабақта өз білімдерімен, зеректілігімен тиянақтылығымен көзге
түскен оқушыларды бағалау.

-----------------------
2

6+4

5+4

4+4

9-5

3+4

1+4

2+4

5-1

6-2

4

Ұқсас жұмыстар
Сыныптан тыс сабақтар
Елтаңба дөңгелек
Теңдеулерді теріп алып шешу
2030 жылға сапар атты эстафеталық ойын
Сабақтың кезеңдері. Сабақтың тақырыбы
Жазбаша көбейту және бөлу
Геометриялық фигуралар. көпбұрыштардың периметрі
Бағдарламасы тапсырмалары
Физиканы бағдарлы оқыту және оның кейбір өзекті мәселелері
Физикалық есептерді шешу
Пәндер