Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жұмбақ есептерді шешу
Сабақтың тақырыбы: 4 санын қосу және азайту.(Бекіту сабағы)
Алия Сайфеденовна Шаиева.
№42 «Ақ ниет» гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың мақсаты: а) 2-4 сандарының қосу және азайтудың кестелік жағдайлары
туралы білімдерін бекіту.Қалдықты табуға және есепті
шығаруға үйрету.
ә)Ойлау, есте-сақтау қабілеттерін дамыту, өз беттерімен
жұмыс істей білуге дағдыландыру.
б) Геометриялық фигураларды танып білуге, ұйымшылдыққа,
тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: фигуралар, доптар, мысалдар тізбегі, ауызша есептер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Құрметпенен сәлем бердік біз!
(сабақтың мақсатын хабарлау)
ІІ.Қызығушылығын ояту
1.Ауызша есептер
(оқушылар өрнектерді оқып, мәнін табады.Оқушыларды 4 топқа бөліп, ауызша
есептерді жеке-жеке оқыту)
2.Жұмбақ есептерді шешу.
Маратта бар екі іні, Он асықтың
алтауын,
Мұратта бар екі іні. Досың сұрап
алады.
Қоссақ екі мен екіні Айтшы сонда нешеуі
Неше болады шешуі? (2+2=4) Өз қолыңда қалады?
(10-6=4)
Алма ағашта бес алма Егер «Т»-дан бастасам,
Қандай тәтті жесе алма Математикалық санмын
Жеп қойсам оның біреуін «Т»-ны алып тастасам,
Қалады сонда неше алма? (5-1=4) Тілсіз жаумын
(төрт, өрт)
Ақеркеде 3 қызыл және 1 жасыл шар бар.Ақеркеде барлығы неше шар бар?
(3+1=4)
-Қандай санға байланысты жұмбақ шештік? (4 санына байланысты)
ІІІ. Мағынаны тану
-Бүгінгі сабағымызда 4 санын қосу және азайту тәсілдеріне байланысты
тапсырмалар, есептер шығарамыз, орындаймыз.
І.Оқулықпен жұмыс
1) №1 тапсырма
Сайқымазақтар амалдар мен сандар жазылған доптар мен жаттығу
жасайды.Сол жаттығуды жасауға біздер де көмектесеуіміз керек.
-Доптардан ең үлкен, ең кіші сандарды табу.Қосымша доптардан өрнек
құрастыру.
№2 тапсырма Есеп
Шартын оқу, талдау, қысқаша белгілеп, шығару.
Аулада 9 бала ойнап жүр еді.4 бала түскі тамақ ішуге кетті.Аулада
неше бала қалды?
Аулада жүргені – 9 бала
Кеткені – 4 бала
Қалғаны - ?
Шешуі: 9-4=5
Жауабы: Аулада 5 бала қалды.
2) №5 Оқулықтағы №5 тапсырманы орындаймыз.
Суреттер қандай фигуралардан тұрады.
1 сурет – күн (дөңгелек, сәуле, түзу)
2 сурет – гүл (дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, сәуле)
3 сурет – шырша (үшбұрыш, төртбұрыш)
4 сурет – саңырауқұлақ (үшбұрыш, төртбұрыш)
Қосымша фигуралардан бейне құрастыру
І топ – машина
ІІ топ – балапан
ІІІ топ – үй
ІV топ - қайық
3) №3 Топ басшыларына беру
І топ ІІ топ ІІІ топ ІV топ
9>9-1 3<3+4 6>6-4 7<7+3
8-2<4+3 7+2=10-1 6-3<8-3 9-2>8-2
Орындарында отырған оқушылар дәптердегі №3 тапсырманы орындайды.Бояудың
орнына белгі қойып отыру
5+2=7 3+4=7
7-4=3 1+2=3
8-2=6 8-2=6
3+1=4 8-4=4
4) Сурет бойынша өрнек құрастыру, мәнін табу.Дәптерге орындау.Қосынды
айырма құрау.
5-2=3 5+1=6 3+1=4
ІV.Толғаныс
1.Мысалдар тізбегін орындату
4 -3
+1
Қандай санның қосу және азайту кестесімен таныстық? 4
Ендеше 4 санынынң қосу кестесін есімізге түсірейік
Ненің бейнесі шықты? Күннің
-Күн өзінің сәулесін шашып, жылуын барлық әлемге таратады.
-Сіздердің болашақ өмірлерің күннің сәулесі сияқты жарқырай берсін.
-Білімдерің күннің шашағындай жайылып, тола берсін!
V.Мадақтау
Бүгінгі сабақта жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау
ІV. Бағалау
Осы сабақта өз білімдерімен, зеректілігімен тиянақтылығымен көзге
түскен оқушыларды бағалау.
-----------------------
2
6+4
5+4
4+4
9-5
3+4
1+4
2+4
5-1
6-2
4
Алия Сайфеденовна Шаиева.
№42 «Ақ ниет» гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың мақсаты: а) 2-4 сандарының қосу және азайтудың кестелік жағдайлары
туралы білімдерін бекіту.Қалдықты табуға және есепті
шығаруға үйрету.
ә)Ойлау, есте-сақтау қабілеттерін дамыту, өз беттерімен
жұмыс істей білуге дағдыландыру.
б) Геометриялық фигураларды танып білуге, ұйымшылдыққа,
тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: фигуралар, доптар, мысалдар тізбегі, ауызша есептер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Құрметпенен сәлем бердік біз!
(сабақтың мақсатын хабарлау)
ІІ.Қызығушылығын ояту
1.Ауызша есептер
(оқушылар өрнектерді оқып, мәнін табады.Оқушыларды 4 топқа бөліп, ауызша
есептерді жеке-жеке оқыту)
2.Жұмбақ есептерді шешу.
Маратта бар екі іні, Он асықтың
алтауын,
Мұратта бар екі іні. Досың сұрап
алады.
Қоссақ екі мен екіні Айтшы сонда нешеуі
Неше болады шешуі? (2+2=4) Өз қолыңда қалады?
(10-6=4)
Алма ағашта бес алма Егер «Т»-дан бастасам,
Қандай тәтті жесе алма Математикалық санмын
Жеп қойсам оның біреуін «Т»-ны алып тастасам,
Қалады сонда неше алма? (5-1=4) Тілсіз жаумын
(төрт, өрт)
Ақеркеде 3 қызыл және 1 жасыл шар бар.Ақеркеде барлығы неше шар бар?
(3+1=4)
-Қандай санға байланысты жұмбақ шештік? (4 санына байланысты)
ІІІ. Мағынаны тану
-Бүгінгі сабағымызда 4 санын қосу және азайту тәсілдеріне байланысты
тапсырмалар, есептер шығарамыз, орындаймыз.
І.Оқулықпен жұмыс
1) №1 тапсырма
Сайқымазақтар амалдар мен сандар жазылған доптар мен жаттығу
жасайды.Сол жаттығуды жасауға біздер де көмектесеуіміз керек.
-Доптардан ең үлкен, ең кіші сандарды табу.Қосымша доптардан өрнек
құрастыру.
№2 тапсырма Есеп
Шартын оқу, талдау, қысқаша белгілеп, шығару.
Аулада 9 бала ойнап жүр еді.4 бала түскі тамақ ішуге кетті.Аулада
неше бала қалды?
Аулада жүргені – 9 бала
Кеткені – 4 бала
Қалғаны - ?
Шешуі: 9-4=5
Жауабы: Аулада 5 бала қалды.
2) №5 Оқулықтағы №5 тапсырманы орындаймыз.
Суреттер қандай фигуралардан тұрады.
1 сурет – күн (дөңгелек, сәуле, түзу)
2 сурет – гүл (дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, сәуле)
3 сурет – шырша (үшбұрыш, төртбұрыш)
4 сурет – саңырауқұлақ (үшбұрыш, төртбұрыш)
Қосымша фигуралардан бейне құрастыру
І топ – машина
ІІ топ – балапан
ІІІ топ – үй
ІV топ - қайық
3) №3 Топ басшыларына беру
І топ ІІ топ ІІІ топ ІV топ
9>9-1 3<3+4 6>6-4 7<7+3
8-2<4+3 7+2=10-1 6-3<8-3 9-2>8-2
Орындарында отырған оқушылар дәптердегі №3 тапсырманы орындайды.Бояудың
орнына белгі қойып отыру
5+2=7 3+4=7
7-4=3 1+2=3
8-2=6 8-2=6
3+1=4 8-4=4
4) Сурет бойынша өрнек құрастыру, мәнін табу.Дәптерге орындау.Қосынды
айырма құрау.
5-2=3 5+1=6 3+1=4
ІV.Толғаныс
1.Мысалдар тізбегін орындату
4 -3
+1
Қандай санның қосу және азайту кестесімен таныстық? 4
Ендеше 4 санынынң қосу кестесін есімізге түсірейік
Ненің бейнесі шықты? Күннің
-Күн өзінің сәулесін шашып, жылуын барлық әлемге таратады.
-Сіздердің болашақ өмірлерің күннің сәулесі сияқты жарқырай берсін.
-Білімдерің күннің шашағындай жайылып, тола берсін!
V.Мадақтау
Бүгінгі сабақта жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау
ІV. Бағалау
Осы сабақта өз білімдерімен, зеректілігімен тиянақтылығымен көзге
түскен оқушыларды бағалау.
-----------------------
2
6+4
5+4
4+4
9-5
3+4
1+4
2+4
5-1
6-2
4
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz