Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тақтада деңгейлік тапсырмалар
«Қыc». Ақмола облысы, Көшетау қаласы №2 орта мектебінің қазақ тілі пәнінің
мұғалімі Шаймерденова Ләззат Ғазизқызы.
Cабақтың тақырыбы: Қыc
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың білімділік мақсаты: Модуль бойынша өткен әр түрлі тапсырмалар
арқылы грамматикалық ережелерді пысықтау.
Дамытушылық мақсаты: «Қыс» тақырыбы бойынша сөздерді пысықтап, меңгерту,
ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың ойлау қабілеттерін,
белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік мақсаты : жылдың әр мезгілі өзінің әсемдігі, қажеттілігі бар
бар екенін таныту.
Сабақтың түрі: Интерактивті
Көрнекілігі:
1. Интерактивті тақта
2. Электронды оқулық
3. Жыл мезгілдері бейнеленген суреттер, аннимациялар, музыка.
Сабақтың өтілу барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Қызығушылықтарын ояту
– Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендермен жүздескеніме қуаныштымын.
Бүгінгі көңіл- күйлерің қалай?
ІІ Жаңа сабақ
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қыс»
Сабағымыздың мақсаты: Қыс тақырыбын жалғастырып, алдынғы сабақта алған
білімдерімізді жинақтау.
Мен бүгінгі сабағымды Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңімен бастағым келіп
тұр.
Тыңдаймыз. Бұл өлеңмен балалар алдағы сабақтарда жақынырақ танысып,
жатқа білетін боламыз.
IIІ. Жан-жақты тексеру
1. Қазір қай жыл мезгілі?
2. Қыс айларын атаңдар.
3.Қыс та күндер қандай болады?
4.Қыста адамдар қалай киінеді?
5. Қыста қандай мереке болады?
Жаңа жыл мерекесінде
Балалар бүгін біздің сабаққа Аяз атамен Ақша қар келе жатыр екен.
Музыка.
ІҮ Олар келгенше біз шыршаны безендіріп қояйық. Әр ойыншықтың өз
тапсырмасы бар. Біз ойланып, бірге орындайық.
1. Мәтінді тында.
2. Мәтінді оқып, түсін.
3. Мәтінге ауызша сұрақтар құрастырыңдар.
4. Бір –біріне сұрақтар қойындар.4 мин.
5. Зат есімнің тірек сызбасын толтырыңдар.
6. Берілген зат есімге сипаттама беріңдер.
7. Зат есімдер: қар, балар, шаңғы.
Балалар интерактивті тақтада шыршамызды безендірдік.
Қандай тамаша біздің шыршамыз.
Сергіту сәті. Ойын «Кім көп біледі?»
Күнделікті сөздер.
Ү Қараңдаршы, балалар, бізге аққалалар да қонаққа келіп қалыпты.
Олар шыршаны айналып, бізбен бірге Жаңа жылды қарсы алғысы келеді
екен.
Олар да сендерге өз тапсырмаларын алып келіпті.
Тақтада деңгейлік тапсырмалар.
Кім бірінші таңдайды?
1.Сын есімнің тірек-сызбасын толтырыңдар. 3мин.
2.Дауыссыз дыбыстар дегеніміз не?
3. Әліпби дегеніміз не?
Дыбыс дегеніміз не?
Әріп дегеніміз не?
4 Үндестік заңы.
Екпін.
5.Антоним дегеніміз не?
6 Дауысты дыбыс дегеніміз не?
7 Берілген сын есімдерге сипаттама беріңдер.
8 Омоним дегеніміз не?
Мысал келтіріңдер.
Оқушылар тақтаға шығып, немесе орындарынан сұрақтарға
жауап береді.
ҮІ Қорытынды. Сұрақ-жауап
Сабақ соңында Аяз ата мен Ақша қар әкеледі.
ҮІІ Үй жұмысы: Оқушылар өз деңгейлеріне қарай шағын шығарма жазып
келеді.
мұғалімі Шаймерденова Ләззат Ғазизқызы.
Cабақтың тақырыбы: Қыc
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың білімділік мақсаты: Модуль бойынша өткен әр түрлі тапсырмалар
арқылы грамматикалық ережелерді пысықтау.
Дамытушылық мақсаты: «Қыс» тақырыбы бойынша сөздерді пысықтап, меңгерту,
ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың ойлау қабілеттерін,
белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік мақсаты : жылдың әр мезгілі өзінің әсемдігі, қажеттілігі бар
бар екенін таныту.
Сабақтың түрі: Интерактивті
Көрнекілігі:
1. Интерактивті тақта
2. Электронды оқулық
3. Жыл мезгілдері бейнеленген суреттер, аннимациялар, музыка.
Сабақтың өтілу барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Қызығушылықтарын ояту
– Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендермен жүздескеніме қуаныштымын.
Бүгінгі көңіл- күйлерің қалай?
ІІ Жаңа сабақ
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қыс»
Сабағымыздың мақсаты: Қыс тақырыбын жалғастырып, алдынғы сабақта алған
білімдерімізді жинақтау.
Мен бүгінгі сабағымды Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңімен бастағым келіп
тұр.
Тыңдаймыз. Бұл өлеңмен балалар алдағы сабақтарда жақынырақ танысып,
жатқа білетін боламыз.
IIІ. Жан-жақты тексеру
1. Қазір қай жыл мезгілі?
2. Қыс айларын атаңдар.
3.Қыс та күндер қандай болады?
4.Қыста адамдар қалай киінеді?
5. Қыста қандай мереке болады?
Жаңа жыл мерекесінде
Балалар бүгін біздің сабаққа Аяз атамен Ақша қар келе жатыр екен.
Музыка.
ІҮ Олар келгенше біз шыршаны безендіріп қояйық. Әр ойыншықтың өз
тапсырмасы бар. Біз ойланып, бірге орындайық.
1. Мәтінді тында.
2. Мәтінді оқып, түсін.
3. Мәтінге ауызша сұрақтар құрастырыңдар.
4. Бір –біріне сұрақтар қойындар.4 мин.
5. Зат есімнің тірек сызбасын толтырыңдар.
6. Берілген зат есімге сипаттама беріңдер.
7. Зат есімдер: қар, балар, шаңғы.
Балалар интерактивті тақтада шыршамызды безендірдік.
Қандай тамаша біздің шыршамыз.
Сергіту сәті. Ойын «Кім көп біледі?»
Күнделікті сөздер.
Ү Қараңдаршы, балалар, бізге аққалалар да қонаққа келіп қалыпты.
Олар шыршаны айналып, бізбен бірге Жаңа жылды қарсы алғысы келеді
екен.
Олар да сендерге өз тапсырмаларын алып келіпті.
Тақтада деңгейлік тапсырмалар.
Кім бірінші таңдайды?
1.Сын есімнің тірек-сызбасын толтырыңдар. 3мин.
2.Дауыссыз дыбыстар дегеніміз не?
3. Әліпби дегеніміз не?
Дыбыс дегеніміз не?
Әріп дегеніміз не?
4 Үндестік заңы.
Екпін.
5.Антоним дегеніміз не?
6 Дауысты дыбыс дегеніміз не?
7 Берілген сын есімдерге сипаттама беріңдер.
8 Омоним дегеніміз не?
Мысал келтіріңдер.
Оқушылар тақтаға шығып, немесе орындарынан сұрақтарға
жауап береді.
ҮІ Қорытынды. Сұрақ-жауап
Сабақ соңында Аяз ата мен Ақша қар әкеледі.
ҮІІ Үй жұмысы: Оқушылар өз деңгейлеріне қарай шағын шығарма жазып
келеді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz