Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сынып оқушылары
| Сыныбы |8 |
|Күні | |
|Тақырыбы |Speaking schools in Kazakhstan |
|Мақсаты |Қазақстандағы мектептер туралы мағұлматты бере отырып, ағылшын тілінде мектептер |
| |туралы айта білуге үйрету |
|Күтілетін нәтиже |Ағылшын тілінде Қазақстандағы мектептер туралы айта алады |
|Дереккөздер |Стикер, флипчарт, слайд |
|Құрал- жабдықтар | |
|Сабақтың барысы |Оқушы әректі |Мұғалім әректі |Бағалау |
|Тұсаукесер |Сынып оқушылары |Сынып оқушыларын топқа | |
|Сынып оқушыларын топқа бөлу |қолындарындағы атаулары |бөледі | |
|primary school, secondary |бойынша топтасады. | | |
|school топтастырамын | | | |
| | | | |
|Үй тапсырмасын тексеру. |Сынып оқушылары үй | |Критериалды бағалау |
|“Hot chair” әдісі бойынша |тапсырмаларына жауап береді.|Үй тапсырмасын тексереді. |Үй тапсырмасы бойынша 6 |
| | | |сұраққа да толық жауап бере |
|Is your school large or | | |алады-3 балл |
|small? | | |Үй тапсырмасы бойынша 5-4 |
|2. How many floors has your | | |сұраққа жауап берсе-2 балл |
|school got? | | |Үй тапсырмасы бойынша 3 |
|3. Are there the classrooms| | |сұраққа жауап берсе-1 балл |
|for the primary forms in | | | |
|your school? | | | |
|4. What age did your start | | |Формативті бағалау |
|school at? | | |- түсіндім |
|5. When did you go to | | | |
|secondary school? | | |- толық түсінбедім |
|6. Why do you learn the |Оқушылар тірек сызбалармен |Мұғалім бағыт-бағдар беріп | |
|English language? |жұмыстанады және өз і оқып |отырады.Оқушылардың жауабын |- мүлдем түсінген |
| |жатқан мектептің жүйесімен |тыңдайды. |жоқпын |
| |салыстырады | |Критериалды бағалау |
| | | |Сөздердің аудармасын |
| | | |толықтай тауып, қатесіз оқи |
|Оқушыларға тірек сызбалар |Берілген сөздердің | |алады -3 балл |
|беріледі топта аударып, |аудармасын табады |Оқушыларға өз беттерімен |Сөздердің аудармасын табады,|
|білім беру жүйесі туралы | |жұмыстануға жағдай жасайды |бірақ қате оқиды-2 балл |
|біледі | | |Сөздердің аудармасын толық |
|Тіл тосқауылын жеңу | | |таба алмайды, қатесіз |
|мақсатында жаңа сөздермен | | |оқиды-1 балл |
|жұмыстанады | | | |
|Ordinary, primary, | | |Критериалды бағалау |
|secondary, comprise, | | |Оқушы берілген сөйлемдерді |
|compulsory, curriculum, |Жаттығуды жұптасып орындайды| |толық аударады-3 балл |
|include | | |Оқушы берілген сөйлемдерді |
| | | |толық аудара алмайды-2 балл |
|Серту сәті «Робот» би | | |Оқушылар берілген |
|(әуенге оқушылар билейді) |Жаттығуды жұптасып | |сөйлемдерді аудара алмайды-1|
|5-жаттығуды орындайды. |орындайды. | |балл |
|Жұптасып ағылшынша баламасын| | | |
|жазады | | |Критериалды бағалау |
| | | |Предлогтарды дұрыс қолдана |
| | | |алады-3 балл |
| | | |Предлогтарды толық қолдана |
|3-жаттығуды орындайды | | |алмайды-2 балл |
|Предлогтарды орындарына | | |Предлогтарды мүлдем қолдана|
|қояды | | |алмайды-1 балл |
| |Жұптасып топта жұмыстанады | | |
| | | |Критериалды бағалау |
| | | |Сөздерді орындарына дұрыс |
| | | |қоя алады-3 балл |
| |Оқушылар топта жұмыстанады | |Сөздерді орындарына қоюда |
|4-жаттығу жаңа сөздерді | | |қателеседі-2 балл |
|орындарына қояды | | |Сөздерді орындарына қоюда |
| | | |қиналады-1 балл |
| | | | |
|Топтағы дарынды оқушыны | | | |
|анықтау мақсатында сөздер |Оқушылар өз ойларын ортаға | | |
|беріледі сол сөздердің не |салады | | |
|тақырыпқа жататынын | | |Формативті бағалау |
|анықтайды Семантикалық | | |Бағдаршам көздері арқылы |
|картаны толтырады. | | | |
| | | | |
|Оқушылардың ойлау , сөйлеу | | | |
|қабілеттерін дамыту | | | |
|мақсатында топтарға сұрақтар| | | |
|қойылады. Оқушылар өз |Тапсырманы топта орындайды | | |
|ойларын ортаға салады. | | | |
| | | | |
| | | | |
|«Майлин әдісі» Топтағы | | | |
|көшбасшыны анықтау және | | | |
|сөйлемдердің дұрыс құрылуын | | | |
|қаншалықты түсінгенін | | | |
|анықтау мақсатында | |Оқушылардың бүгінгі | |
|жүргізіледі. | |өткізілген сабақ туралы | |
| |Стикерлерге оқушылар бүгінгі|ойларын біледі, ұсыныстарын | |
|Үйге тапсырма «Менің |сабақ туралы өз ойларын жаза|қатерге алады | |
|мектебім» тақырыбына эссе |отырып, мұғалімнен өздері | | |
|жазу |үшін қиын болған немесе | | |
| |түсінбеген жаттығулары болса| | |
| |сол туралы көмек сұрайды. | | |
|Кері байланыс Оқушыларға | | | |
|стикерлер беріледі ойды | | | |
|жалғастыру үшін Мысалы I | | | |
|like my school....... I | | | |
|like…… | | | |
|I want to see… | | | |
|I order.. | | | |
|I dislike….. | | | |
|Күні | |
|Тақырыбы |Speaking schools in Kazakhstan |
|Мақсаты |Қазақстандағы мектептер туралы мағұлматты бере отырып, ағылшын тілінде мектептер |
| |туралы айта білуге үйрету |
|Күтілетін нәтиже |Ағылшын тілінде Қазақстандағы мектептер туралы айта алады |
|Дереккөздер |Стикер, флипчарт, слайд |
|Құрал- жабдықтар | |
|Сабақтың барысы |Оқушы әректі |Мұғалім әректі |Бағалау |
|Тұсаукесер |Сынып оқушылары |Сынып оқушыларын топқа | |
|Сынып оқушыларын топқа бөлу |қолындарындағы атаулары |бөледі | |
|primary school, secondary |бойынша топтасады. | | |
|school топтастырамын | | | |
| | | | |
|Үй тапсырмасын тексеру. |Сынып оқушылары үй | |Критериалды бағалау |
|“Hot chair” әдісі бойынша |тапсырмаларына жауап береді.|Үй тапсырмасын тексереді. |Үй тапсырмасы бойынша 6 |
| | | |сұраққа да толық жауап бере |
|Is your school large or | | |алады-3 балл |
|small? | | |Үй тапсырмасы бойынша 5-4 |
|2. How many floors has your | | |сұраққа жауап берсе-2 балл |
|school got? | | |Үй тапсырмасы бойынша 3 |
|3. Are there the classrooms| | |сұраққа жауап берсе-1 балл |
|for the primary forms in | | | |
|your school? | | | |
|4. What age did your start | | |Формативті бағалау |
|school at? | | |- түсіндім |
|5. When did you go to | | | |
|secondary school? | | |- толық түсінбедім |
|6. Why do you learn the |Оқушылар тірек сызбалармен |Мұғалім бағыт-бағдар беріп | |
|English language? |жұмыстанады және өз і оқып |отырады.Оқушылардың жауабын |- мүлдем түсінген |
| |жатқан мектептің жүйесімен |тыңдайды. |жоқпын |
| |салыстырады | |Критериалды бағалау |
| | | |Сөздердің аудармасын |
| | | |толықтай тауып, қатесіз оқи |
|Оқушыларға тірек сызбалар |Берілген сөздердің | |алады -3 балл |
|беріледі топта аударып, |аудармасын табады |Оқушыларға өз беттерімен |Сөздердің аудармасын табады,|
|білім беру жүйесі туралы | |жұмыстануға жағдай жасайды |бірақ қате оқиды-2 балл |
|біледі | | |Сөздердің аудармасын толық |
|Тіл тосқауылын жеңу | | |таба алмайды, қатесіз |
|мақсатында жаңа сөздермен | | |оқиды-1 балл |
|жұмыстанады | | | |
|Ordinary, primary, | | |Критериалды бағалау |
|secondary, comprise, | | |Оқушы берілген сөйлемдерді |
|compulsory, curriculum, |Жаттығуды жұптасып орындайды| |толық аударады-3 балл |
|include | | |Оқушы берілген сөйлемдерді |
| | | |толық аудара алмайды-2 балл |
|Серту сәті «Робот» би | | |Оқушылар берілген |
|(әуенге оқушылар билейді) |Жаттығуды жұптасып | |сөйлемдерді аудара алмайды-1|
|5-жаттығуды орындайды. |орындайды. | |балл |
|Жұптасып ағылшынша баламасын| | | |
|жазады | | |Критериалды бағалау |
| | | |Предлогтарды дұрыс қолдана |
| | | |алады-3 балл |
| | | |Предлогтарды толық қолдана |
|3-жаттығуды орындайды | | |алмайды-2 балл |
|Предлогтарды орындарына | | |Предлогтарды мүлдем қолдана|
|қояды | | |алмайды-1 балл |
| |Жұптасып топта жұмыстанады | | |
| | | |Критериалды бағалау |
| | | |Сөздерді орындарына дұрыс |
| | | |қоя алады-3 балл |
| |Оқушылар топта жұмыстанады | |Сөздерді орындарына қоюда |
|4-жаттығу жаңа сөздерді | | |қателеседі-2 балл |
|орындарына қояды | | |Сөздерді орындарына қоюда |
| | | |қиналады-1 балл |
| | | | |
|Топтағы дарынды оқушыны | | | |
|анықтау мақсатында сөздер |Оқушылар өз ойларын ортаға | | |
|беріледі сол сөздердің не |салады | | |
|тақырыпқа жататынын | | |Формативті бағалау |
|анықтайды Семантикалық | | |Бағдаршам көздері арқылы |
|картаны толтырады. | | | |
| | | | |
|Оқушылардың ойлау , сөйлеу | | | |
|қабілеттерін дамыту | | | |
|мақсатында топтарға сұрақтар| | | |
|қойылады. Оқушылар өз |Тапсырманы топта орындайды | | |
|ойларын ортаға салады. | | | |
| | | | |
| | | | |
|«Майлин әдісі» Топтағы | | | |
|көшбасшыны анықтау және | | | |
|сөйлемдердің дұрыс құрылуын | | | |
|қаншалықты түсінгенін | | | |
|анықтау мақсатында | |Оқушылардың бүгінгі | |
|жүргізіледі. | |өткізілген сабақ туралы | |
| |Стикерлерге оқушылар бүгінгі|ойларын біледі, ұсыныстарын | |
|Үйге тапсырма «Менің |сабақ туралы өз ойларын жаза|қатерге алады | |
|мектебім» тақырыбына эссе |отырып, мұғалімнен өздері | | |
|жазу |үшін қиын болған немесе | | |
| |түсінбеген жаттығулары болса| | |
| |сол туралы көмек сұрайды. | | |
|Кері байланыс Оқушыларға | | | |
|стикерлер беріледі ойды | | | |
|жалғастыру үшін Мысалы I | | | |
|like my school....... I | | | |
|like…… | | | |
|I want to see… | | | |
|I order.. | | | |
|I dislike….. | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz