Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мұғалім бақылаушы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Молдахметова Салия
6 <<Ә>> сыныбы.
Оқушының саны 18
Ақмола облысы
№1 Бестөбе орта мектебі

Сабақтың атауы
Тақырыбы: Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы
Сілтеме
Жүнісқызы.К, Әлімқұлова Р, Жұмағулова К, 6 сынып оқулығы. 156-159 бет.
Слайдтар.
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты

Көпжасушалылы жануарлардың көбеюі процесі, көбею жолдарының әр алуандығы арқылы әр жануар түріне тән ерекшеліктерін,көбеюдің мәндік,сұлбалық біртектілігі арқылы ағзаның жеке дамуы туралы оқушылардың ғылыми диалектикалық көзқарасын қалыптастыру,
Міндеттер:

1. Оқушылардың қызығушылығын оятып мағынаны ашу
2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы түсіндіру (топтастыру)
3. Баланы ойлауға,ұғым түсініктерді зерделеуге,мағлұматтарды жинақтауға ынталандыру.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
1.Оқушылардың берілген ақпараттар арқылы аталған тақырыпты меңгеруі
2.Оқушылардың өзін-өзі бағалауға дағдыландыру
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
1Көпжасушалы жануарлардың көбеюі мен дамуы туралы білімнің алғашқы негізін қалыптастыру;
2.Жаңа ақпаратты беру барысында көпжасушалы жануарлардың көбею мүшелеріндегі ерекшелерінің дамудағы айырмашылығындағы өзгерістерді білуге үйрету;

Тапсырмалар
wiki беттерінен жүктелген дереккөздер

1. Көпжасушалылардың көбею жолдарына жеке тоқталып мәлімет жинау.
Қазақстандағы омыртқалы жануарлары энцеклопедиясы.

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин

№2 сабақ. Тақырыбы: Көпжасушалы жануарлардың көбеюі және жеке дамуы

Тренинг өткізу: 3 топқа бөлу
Жаңа сабақ 10 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру
1Көп жасушалылардың көбею ерекшелігі дегеніміз не?
Көбеюдің биологиялық мәні сұралады.
2Көбеюдің қандай түрлерін білесіңдер?
1. Ойлайды, өз ойларын жеке қорытады.
( Ұрпақ-түр жалғасы)

Мағынаны тану 15 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Топтастыру әдісі
1.Оқулықта берілген мәтінді топтарға бөліп беру
2.Тақырыпқа сай келетін ойларын флипчартқа түсіруіне тапсырма беру.

Мұғалім бақылаушы

Бақылайды.
1

1.Оқиды, ойлайды, өз ойларын ортаға салып қорытады.
2. Оқушылардың берілген мәтіндегі нақты керекті мәліметтер дәптерге түртіп алу
3.Флипчартқа түсіру
Салған суретін немесе кластерді қорғау.
Алдарына берілген бағалау парақшасы бойынша,өзара бірін -бірін бағалайды.

Күтілетін нәтиже 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Бағалау 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды.
Бақылау парағындағы ұпайлар есептеледі.

Үйге тапсырма 5мин
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмаларды беру (тақтадан көрсетіңіз.Көпжасушалылардың көбею жолдарына жеке тоқталып мәлімет жинау.
Қазақстандағы омыртқалы жануарлар энцеклопедиясы.

Күнделікке жазады.

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша туралы
Физика пәнінен орта мерзімдік жоспар. 7-сынып
Бақылаушы жауынгер
Абай құнанбаев "жиырма тоғызыншы сөз"
Әнет баба батасы
Нәтижелі өзгеріс
Екі айнымалысы бар сызықтық теңтеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
Құс шаруашылығы
Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбына есептер шығару
Қазақстанның хvііі ғ ғылымы мен білімі және мәдениеті. 8 сынып
Пәндер