Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың мазмұны мен жүрісі
Бірінші гимназия, 9 сынып
Мұғалім: Сәрсенбаева А.Ғ.
Сабақтың тақырыбы: Өткенді қайталау. Септік жалғаулар.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: септік жалғауларды еске алып, анықтап,
оларды дұрыс қолдануға үйрету.
Дамытушылық: сұрақ-жауап бойынша еркін сөйлетіп, септік
жалғауларынқайталап, оларды айтқызып тіл дамыту, ойлау қабілеттерін
меңгеру.
Тәрбиелік: адамгершілікке, сауаттыққа баулу.
Сабақтың типі: өткенді қайталау.
Оқудың әдісі: сұрақ-жауап, оқу, жазу, әңгімелесу.
Қайталайтын сөздер: зат есім, жалғау, көпше түрі, жекеше түрі, септеу,
жіктеу, анықтау, сызу, талдау.
Сабақтың материалдық , техникалық жарақтандыруы: интерактивтік тақта,
кесте, карточкалар.
Сабақтың мазмұны мен жүрісі.
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу.
Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
II. Үй тапсырманы тексеру.
III. Жоспар бойынша жаңа материалды баяндау.
1. Қайталау: сұрақ-жауап бойынша әңгімелесу.
- Қазақ тілінде қанша септік жалғаулар бар.?
- Барыс септік нені білдіреді?
- Көптік жалғаулар септелуде қалай қолдану керек?
- Тәуелдік жалғаулары туралы не білесіңдер?
- Тәуелдік жалғаулары септіктерде қандай жалғаулары бар?
2. Берілген сөздердің жалғауларын анықтап, аударып жазыңыз
1. Қалаға, көшесін, ескеркішті, мұражай, ғимаратта, ауданның, ауылдан,
үйіме, қарындасыңа.
IV. Бекіту: өздік жұмыс бойынша. Келесі сөйлемдердің жалғауларын анықтап,
аударып жазың
Біз Астанадан келдік. Оның тәтесі мен нағашысы сол ауылда тұрады. Сен
туыстарыңа барасың ба? Сіздің кітабыңыз менде. Сен маған кітапханадан
журналды әкел. Мен қаланың саяжайында болдым
келесі сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті жалғауларын қосып,
аударып жазыңыз.
V. Пысықтау:
1. Келесі сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті жалғауларын қосып,
аударып жазыңыз
А) Біз Астана... барды... . Менің дос... ... сәлем айт. Сенің үй...
мектеп... алыс па? Өлең патша... – сөз. Тақта... бор... жазады. Кітап...
кітапхана... апар.
В) Менің Отан... тамаша! Күз мезгілі... астық мол болады. Базар... жеміс-
жидектер... сатып алды... . Мынау алмұрт... баға... қанша? Мен күз
мезгілі... сүйе... .
С) Сен бұл парта... тазалап жу. Сенбілік... бара... . Мен Қазақстан
азама... . Өз елім..., жерім... сүйе... . Маған күз мезгіл... өте
ұнайды. Біз... қала... үлкен емес.
2. Берілген сөйлемдерді қазақ тіліне аударып жазыңыз.
А). Я живу в Республике Казахстан. Наш областьназывается – «край белых
берез». Мой старший и младший брат учатся в школе.. У тебя есть друзья?
Вы в школу приехали на автобусе? Мы пришли в класс вместе..
В) Я люблю свою землю. Мое день рождение осенью. Сегодня сколько
будет уроков? Нащ город очень красивый.
С) Ты пойдешь в магазин. Это улица имени Абая. На остановке было много
человек. Это какая школа?
D) Бабушка ушла в гости. Купи в магазине молоко и хлеб. В столовой было
много учеников. Ты будешь пить чай?
VII. Сабақтың қорытындысын шығару: сұрақ-жауап бойынша.
- Балалар, бүгін сабақта біз не істедік?
- Қандай тақырыпқа біз сөздерді қайталадық?
- Сөздерді біз қалай қолдандық?
- Шағын әңгімені біз қалай құрастырдық?
- Сендер не туралы білім алдыңдар?
- Нені біліпүйрендіңдер?
I. Үй тапсырмасы: 5 сөйлем құрастыру
Мұғалім: Сәрсенбаева А.Ғ.
Сабақтың тақырыбы: Өткенді қайталау. Септік жалғаулар.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: септік жалғауларды еске алып, анықтап,
оларды дұрыс қолдануға үйрету.
Дамытушылық: сұрақ-жауап бойынша еркін сөйлетіп, септік
жалғауларынқайталап, оларды айтқызып тіл дамыту, ойлау қабілеттерін
меңгеру.
Тәрбиелік: адамгершілікке, сауаттыққа баулу.
Сабақтың типі: өткенді қайталау.
Оқудың әдісі: сұрақ-жауап, оқу, жазу, әңгімелесу.
Қайталайтын сөздер: зат есім, жалғау, көпше түрі, жекеше түрі, септеу,
жіктеу, анықтау, сызу, талдау.
Сабақтың материалдық , техникалық жарақтандыруы: интерактивтік тақта,
кесте, карточкалар.
Сабақтың мазмұны мен жүрісі.
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу.
Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
II. Үй тапсырманы тексеру.
III. Жоспар бойынша жаңа материалды баяндау.
1. Қайталау: сұрақ-жауап бойынша әңгімелесу.
- Қазақ тілінде қанша септік жалғаулар бар.?
- Барыс септік нені білдіреді?
- Көптік жалғаулар септелуде қалай қолдану керек?
- Тәуелдік жалғаулары туралы не білесіңдер?
- Тәуелдік жалғаулары септіктерде қандай жалғаулары бар?
2. Берілген сөздердің жалғауларын анықтап, аударып жазыңыз
1. Қалаға, көшесін, ескеркішті, мұражай, ғимаратта, ауданның, ауылдан,
үйіме, қарындасыңа.
IV. Бекіту: өздік жұмыс бойынша. Келесі сөйлемдердің жалғауларын анықтап,
аударып жазың
Біз Астанадан келдік. Оның тәтесі мен нағашысы сол ауылда тұрады. Сен
туыстарыңа барасың ба? Сіздің кітабыңыз менде. Сен маған кітапханадан
журналды әкел. Мен қаланың саяжайында болдым
келесі сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті жалғауларын қосып,
аударып жазыңыз.
V. Пысықтау:
1. Келесі сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті жалғауларын қосып,
аударып жазыңыз
А) Біз Астана... барды... . Менің дос... ... сәлем айт. Сенің үй...
мектеп... алыс па? Өлең патша... – сөз. Тақта... бор... жазады. Кітап...
кітапхана... апар.
В) Менің Отан... тамаша! Күз мезгілі... астық мол болады. Базар... жеміс-
жидектер... сатып алды... . Мынау алмұрт... баға... қанша? Мен күз
мезгілі... сүйе... .
С) Сен бұл парта... тазалап жу. Сенбілік... бара... . Мен Қазақстан
азама... . Өз елім..., жерім... сүйе... . Маған күз мезгіл... өте
ұнайды. Біз... қала... үлкен емес.
2. Берілген сөйлемдерді қазақ тіліне аударып жазыңыз.
А). Я живу в Республике Казахстан. Наш областьназывается – «край белых
берез». Мой старший и младший брат учатся в школе.. У тебя есть друзья?
Вы в школу приехали на автобусе? Мы пришли в класс вместе..
В) Я люблю свою землю. Мое день рождение осенью. Сегодня сколько
будет уроков? Нащ город очень красивый.
С) Ты пойдешь в магазин. Это улица имени Абая. На остановке было много
человек. Это какая школа?
D) Бабушка ушла в гости. Купи в магазине молоко и хлеб. В столовой было
много учеников. Ты будешь пить чай?
VII. Сабақтың қорытындысын шығару: сұрақ-жауап бойынша.
- Балалар, бүгін сабақта біз не істедік?
- Қандай тақырыпқа біз сөздерді қайталадық?
- Сөздерді біз қалай қолдандық?
- Шағын әңгімені біз қалай құрастырдық?
- Сендер не туралы білім алдыңдар?
- Нені біліпүйрендіңдер?
I. Үй тапсырмасы: 5 сөйлем құрастыру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz