Сабақтың мазмұны мен жүрісі

Бірінші гимназия, 9 сынып

Мұғалім: Сәрсенбаева А. Ғ.

Сабақтың тақырыбы: Өткенді қайталау. Септік жалғаулар.

Сабақтың мақсаты: Білімділік: септік жалғауларды еске алып, анықтап, оларды дұрыс қолдануға үйрету.

Дамытушылық: сұрақ-жауап бойынша еркін сөйлетіп, септік жалғауларынқайталап, оларды айтқызып тіл дамыту, ойлау қабілеттерін меңгеру.

Тәрбиелік: адамгершілікке, сауаттыққа баулу.

Сабақтың типі: өткенді қайталау.

Оқудың әдісі: сұрақ-жауап, оқу, жазу, әңгімелесу.

Қайталайтын сөздер: зат есім, жалғау, көпше түрі, жекеше түрі, септеу, жіктеу, анықтау, сызу, талдау.

Сабақтың материалдық, техникалық жарақтандыруы: интерактивтік тақта, кесте, карточкалар.

Сабақтың мазмұны мен жүрісі.

1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

II. Үй тапсырманы тексеру.

III. Жоспар бойынша жаңа материалды баяндау.

  1. Қайталау:сұрақ-жауап бойынша әңгімелесу.
  • Қазақ тілінде қанша септік жалғаулар бар. ?
  • Барыс септік нені білдіреді?
  • Көптік жалғаулар септелуде қалай қолдану керек?
  • Тәуелдік жалғаулары туралы не білесіңдер?
  • Тәуелдік жалғаулары септіктерде қандай жалғаулары бар?

2. Берілген сөздердің жалғауларын анықтап, аударып жазыңыз

  1. Қалаға, көшесін, ескеркішті, мұражай, ғимаратта, ауданның, ауылдан, үйіме, қарындасыңа.

IV. Бекіту: өздік жұмыс бойынша. Келесі сөйлемдердің жалғауларын анықтап, аударып жазың

Біз Астана дан келдік. О ның тәте сі мен нағашы сы сол ауыл да тұрады. Сен туыстар ың а барасың ба? Сіз дің кітаб ыңыз мен де . Сен маған кітапхана дан журнал ды әкел. Мен қала ның саяжайы нда болды м

келесі сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті жалғауларын қосып,
аударып жазыңыз.

V. Пысықтау:

1. Келесі сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті жалғауларын қосып, аударып жазыңыз

А) Біз Астана . . . барды . . . Менің дос . . . сәлем айт. Сенің үй . . . мектеп . . . алыс па? Өлең патша . . . - сөз. Тақта . . . бор . . . жазады. Кітап . . . кітапхана . . . апар.

В) Менің Отан . . . тамаша! Күз мезгілі . . . астық мол болады. Базар . . . жеміс-жидектер . . . сатып алды . . . Мынау алмұрт . . . баға . . . қанша? Мен күз мезгілі . . . сүйе . . .

С) Сен бұл парта . . . тазалап жу. Сенбілік . . . бара . . . Мен Қазақстан азама . . . Өз елім . . . , жерім . . . сүйе . . . Маған күз мезгіл . . . өте ұнайды. Біз . . . қала . . . үлкен емес.

  1. Берілген сөйлемдерді қазақ тіліне аударып жазыңыз.

А ) . Я живу в Республике Казахстан. Наш областьназывается - «край белых берез». Мой старший и младший брат учатся в школе. . У тебя есть друзья? Вы в школу приехали на автобусе? Мы пришли в класс вместе. .

В) Я люблю свою землю. Мое день рождение осенью. Сегодня сколько будет уроков? Нащ город очень красивый.

С) Ты пойдешь в магазин. Это улица имени Абая. На остановке было много человек. Это какая школа?

D) Бабушка ушла в гости. Купи в магазине молоко и хлеб. В столовой было много учеников. Ты будешь пить чай?

VII. Сабақтың қорытындысын шығару: сұрақ-жауап бойынша.

  • Балалар, бүгін сабақта біз не істедік?
  • Қандай тақырыпқа біз сөздерді қайталадық?
  • Сөздерді біз қалай қолдандық?
  • Шағын әңгімені біз қалай құрастырдық?
  • Сендер не туралы білім алдыңдар?
  • Нені біліпүйрендіңдер?
  1. Үй тапсырмасы: 5 сөйлем құрастыру

Ұқсас жұмыстар
Әбіш кекілбаев. тасбақаның шөбі
4 сынып. ана тілі. туған жердің ыстығы-ай
Жеңіл атлетика. 60 метрге жүгіру
Өзендер ( Физикалық география )
Абылай әдебиеттік оқу 2 сынып
Тасбақаның шөбі
Психотерапияның қалыптасып дамуы
Динамикалық белгілерді ата
А.Байтұрсынұлы Аққу, Шортан, һәм Шаян
Қазақтың мидай даласы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz