Бағанды диаграмма

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы

Мұқтарова Гүлжазира Төлепқызы

А. Молдағұлова атындағы №38 мектеп-лицей

Математика пәні мұғалімі

zhozi81@mail. ru

Сабақ жоспары МАТЕМАТИКА 5 сынып

Апта
Күні
Сабақ
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні: Бағанды диаграмма
Апта: Жалпы мақсаты
Күні:

Есептерді шығара отырып, нәтижесін бағанды диаграммада кесіндеуге дағдыландыру.

Бұрын білетін ақпаратпен байланыстыру;

Апта: Күтілетін нәтижелер
Күні: Бағанды диаграмма салу. Кесте толтыру.
Апта: Сабақ түрі
Күні: Информатика пәнімен кіріктірілген сабақ
Апта: Тапсырмалар
Күні:

*жеке жұмыс

*диалогтік әдіс

*АҚТ

*өздік жұмыс(деңгейлік тапсырмалар: кесте толтыру, бағанды диаграмма салу)

*рефлексия

Апта: Керекті жабдықтар
Күні: Компьютер, деңгейлік тапсырма
Апта: Сабақ барысы:
Апта: Сабақ кезеңдері
Күні: Мұғалім әрекеті
Сабақ: Оқушы әрекеті
Апта: Кіріспе
Күні:

Ұйымдастыру бөлімі:

оқушылармен амандасу, түгендеу

Үй тапсырмасы:

1. бағанды диаграмма не үшін қажет?

2. бағанды диаграмма қалай сызылады?

3. кесте қалай сызылады?

4. Кестенің қадамы деген не?

Оқушыларға ↓↑ дәрежелі сұрақтар қойдыру.

Дарынды балаларға :

↑ Мәртебелі сұрақ.

1. Күнделікті өмірден бағанды диаграмманы қайдан байқадыңыздар?

2. Қандай мұхиттарды білесіңіз, су қоры көп қай мұхит? Ол бағанды диаграмада қандай көрсеткіш көрсетеді?

Өткен сабақты қорытындылай келе, жаңа сабаққа кіріспе жасалады.

Сабақ:

оқушылар жоқ оқушыларды атайды

Оқушылар өткен тақырыпты естеріне түсіреді.

Оқушылар сұрақтарға жауап беруге дайындалады.

Өткен сабақты еске түсіреді.

Оқушылар тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.

Апта: Тұсаукесер
Күні:

Өткен сабақпен байланыстыра отырып шолу жасап өтемін.

ой бөлісу.

Балалар, тасбақаның, түлкінің, қоянның жылдамдықтарын бағанды диаграммада бейнелейтін болсақ, қайсысының жылдамдығы жоғары?

Сабақ:

Оқушылар тыңдайды.

Оқушылар суретке қарайды, сұраққа жауап береді, талдайды.

Апта: Негізгі бөлім
Күні:

Диаграмма жасау үшін мына бағдарламаны іске қосамыз, ол үшін: Пуск - все программы - Microsoft Office - Microsoft Excel командасын орындаймыз. Microsoft Excel бағдарламасында 3 беттен тұратын кесте торлары берілген. Бұл беттерді ауысып қарауға болады.

Microsoft Excel-де диаграмма салу үшін, ең алдымен кесте толтыруымыз қажет.

:
:
:
:

Енді кестені белгілеп алуымыз керек, Вставка- Диаграмма командасын орындаймыз. Сол жерден бағанды диаграмманы таңдап аламыз. Формат командасынан диаграмманың бағандарының, фонның түстерін өзгертуге болады. Диаграмманы белгілеп, тышқанның оң жағын шерту арқылы Добавить подписи данных командасын таңдап алсақ, бағанды диаграмманың бағандарының көрсеткіштерін көрсетуге болады.

ТАПСЫРМА 1

Іле Алатауының маңайында Абай, Талғар және Жамбыл шыңдары бар. Абай шыңының биіктігі 4010 м, Талғар шыңы одан 963 м биік, ал Жамбыл шыңы Талғар шыңынан 613 м аласа. Шыңдардың биіктіктерін жүздіктерге дейін дөңгелектеп, бағандыдиаграмма сызыңдар.

ТАПСЫРМА 2

Шаруашылық бірлестігі қант қызылшасы егілген жердің 1 гектарынан алған өнімін әрбір жыл сайын кестеге толтырып отырды.

:
:
:
:
:
  1. Кесте бойынша қант қызылшасының екінші жылға өнімі бірінші жылға қарағанда неше процент өсті?
  2. Қант қызылшасының үшінші жылғы өнімі екінші жылғымен салыстырғанда 5%-ке өсті. Қант қызылшасының үшінші жылғы өнімін тауып, кестеге жазыңдар.
  3. 1 гектардан алынған қант қызылшасының орташа өнімін кесте бойынша есептеп табыңдар

ТАПСЫРМА 3

5в сыныбының 2011-2012 оқу жылы бойынша математика пәнінен білім сапасы. І тоқсан 68%, ІІ тоқсан 78%, ІІІ тоқсанның білім сапасы ІІ тоқсаннан 5%-ке өсті, ал IV тоқсанның білім сапасы І тоқсанмен салыстырғанда 26% жоғарылады. Сыныптың сапасын көрсететін диаграмма салыңдар.

Сабақ: математика
5
информатика
4
ағылшын
3
Жылдар
1
2
3
Орташа
Өнім (центнер есебімен)
360
396
?
?

Оқушылар бағанды диаграмманы копьютерде, Microsoft Excel бағдарламасында қалай орындалатыны туралы түсінік алады.

Түсінбеген сұрақтарын сұрайды.

Кесте толтырады, табылған мәліметтер бойынша диаграмма салады.

Тапсырма бойынша жұмыстанады.

Табылған мәліметтер бойынша диаграмма салады.

Апта:
Күні:
Апта:
Күні:
Апта:
Күні:
Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта: Қорытынды
Күні:

Бекіту: Рефлексия.

:
:
:

Қорытынды.

Бағалау. Орындалған тапсырмалары бойынша пән мұғалімі бағалайды.

Сабақ: Не үйрендім?
Мен үшін қиын болды
Мен үшін қызықты
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта: Сабақтың өзіндік талдауы
Апта: Тәжірибелік сабақты бағалау
Күні:
Апта: Сабақ бойынша өзгертулер
Күні:

Ұқсас жұмыстар
Бағанды диаграммалар. Сабақтың тақырыбы
Кембридж тәсілі бойынша іс-тәжірибемнен.8-сынып
Бағанды диаграммалар
Excel-де деректерді іріктеу және сүзгілеу
Презентацияны безендіру
Диаграммаларды салу
Қмж. балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. меншікті балқу жылуы
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Кесте торларынмң жақтауларын қосу
Бағандар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz