Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Калькулятормен есептер шығару
АҚТӨБЕ КӨЛІК, КОММУНИКАЦИЯ ЖӘНЕ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР КОЛЛЕДЖІ
«Келісілді»
«Бекітемін»
Әдістемелік кабинетінің
Басшының оқу ісі
меңгерушісі
жөніндегі орынбасары
___________________
__________________
Жиенқожаев М.С.
«Бухгалтерлік есеп, экономика
және аудит» бірлестігінің
отырысында қарастырылды
Хаттама №____ ____________
_________Бірлестік жетекшісі
Ашық сабақ
ЖОСПАРЫ
Пән: «Қолданбалы информатика
Тақырып: «Калькулятормен есептер шығару »
Топ: СА-31
Өткізілетін күн: 14 .10.2008
Өткізілетін уақыт: 17.00
Өткізілетін бөлме: 202
Сабақ ұзақтығы: 80 минут
Оқытушы: Рамазанова Т.Ө.
АҚТӨБЕ-2008
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Калькулятормен есептер шығару
САБАҚТЫҢ ТҮРІ: Тәжірибелік сабақ
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
БІЛІМДІЛІК Қарапайым және инженерлік калькуляторда есептер шығарып үйрену.
ТӘРБИЕЛІК Оқушыларды іскерлікке, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа
яғни уақытты үнемді пайдалануға,
ДАМЫТУШЫЛЫҚ
Оқушылардың кәсіби түрде қызметті толық қамтамасыз
етпегенмен бірсыпыра жеңіл жұмыстарды жылдам орындауға
пайдалану дағдыларын қалыптастыру, снымен қатар осы
тақырыпты пайдалана отырып есеп шығаруда алгоритмдік,
логикалық ойлауын қалыптастыру, сабаққа деген
белсенділіктерін арттыру, интеллектуалды тұлғалық және
эмоциялық-жігерлік сапаларын, қабылдау түрлерін және есте
сақтауын дамыту.
САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
1. СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША:
❖ Әр түрлі деңгейде оқыту әдісі бойынша: жуан және жіңішке
сұрақтар қою арқылы.
❖ Адаптивті жүйе әдісі бойынша: Өз бетінше тапсырмаларға шешім
табу.
2. САРАЛАП-ДЕҢГЕЙЛЕП ОҚЫТУ ӘДІСІ.
САБАҚТЫҢ КӨРНЕКІЛІК ҚҰРАЛДАРЫ
Әдістемелік:
1. Үлестірмелі материалдар
2. Тест сұрақтары
Техникалық:
1. Мультимедиялық программа
2. Интерактивті тақта
ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС ЖӘНЕ САБАҚТА АТҚАРЫЛАТЫН ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ
Пәнаралық байланыс: «Математика», «Информатика және ЕТ негіздері»,
«Геометрия», «Сызу»
Сабақта қолданылатын өзіндік жұмыстардың түрлері: Өз бетінше компьютерде
калькулятор және блокнот бағдарламаларын
пайдалана отырып есептер шығару, тақтамен жұмыс.
ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР
1. Алгебра және анализ бастамалары 10-11 класс Алматы 2001жыл
2. Жан қалтадағы колькулятор Б.Нақысбеков Қазақстан 1989жыл
3. WINDOWS 95/98 операциялық жүйесі лабораториялық практикум Алматы 2001
жыл
4. Информатика негіздері (ғылыми-әдістемелік журнал)
САБАҚ БАРЫСЫ
ІІІ. Сабақтағы бөлімдерге берілген уақыт :
|Ұйымдастыру |Үй тапсырмасын |Теорияны тәжірибемен ұштастыру |Қорытынды |
|бөлімі |тексеру | | |
|5 |жас|Тест |Түсін| |
|минут|алғ|тапсы|діру |Есепте|
| |ан |рмасы|жұмыс|р |
| |жұм|н |тары |шығару|
| |ыс |орынд| | |
| |тар|ау | | |
| |ын | | | |
| |тек| | | |
| |сер| | | |
| |у | | | |
|Е |Ң |Б |Е |К |
|80 |13 |80 |48.3 |13.6 |46 |0 |
|А |Д |А |М |Н |Ы |Ң |
|11.1 |100 |41.58 |13.6 |6.3 |41.58 |
|Е |К |І |Н |Ш |І |
|80 |13.6 |80 |3.42 |46 |
|А |Н |А |С |Ы |
A : 4 = 20; A = _____ 0.39 : Д = 0.03; Д = ____
K : 20 = 5; K = _____ M : 21 = 2.3; M = ____
H : 4 = 3.4; H = _____ 6.9 : Ы = 0.15; Ы = ____
Ш : 7 = 0.9; Ш =_____ І : 42 = 0.99; І = ____
9.99 : E = 9; E = _____ Б : 17 = 0.07; Б = ____
23.94 : C = 7; C = _____ Ң : 875 = 0; Ң = ____
Б) Оқушыларды бағалау айнасы
| |Үй |Деңгейлік тапсырмалар | |
| |тапсырмасы | |қорытынды |
| | | |балл |
|Оқушының аты жөні|сурет |тест |І |ІІ- |ІІІ- |іУ- | |
| | | |-деңгей|деңгей |деңгей |деңгей | |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |
|7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | |
|9 | | | | | | | |
|10 | | | | | | | |
|11 | | | | | | | |
|12 | | | | | | | |
|13 | | | | | | | |
«Келісілді»
«Бекітемін»
Әдістемелік кабинетінің
Басшының оқу ісі
меңгерушісі
жөніндегі орынбасары
___________________
__________________
Жиенқожаев М.С.
«Бухгалтерлік есеп, экономика
және аудит» бірлестігінің
отырысында қарастырылды
Хаттама №____ ____________
_________Бірлестік жетекшісі
Ашық сабақ
ЖОСПАРЫ
Пән: «Қолданбалы информатика
Тақырып: «Калькулятормен есептер шығару »
Топ: СА-31
Өткізілетін күн: 14 .10.2008
Өткізілетін уақыт: 17.00
Өткізілетін бөлме: 202
Сабақ ұзақтығы: 80 минут
Оқытушы: Рамазанова Т.Ө.
АҚТӨБЕ-2008
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Калькулятормен есептер шығару
САБАҚТЫҢ ТҮРІ: Тәжірибелік сабақ
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
БІЛІМДІЛІК Қарапайым және инженерлік калькуляторда есептер шығарып үйрену.
ТӘРБИЕЛІК Оқушыларды іскерлікке, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа
яғни уақытты үнемді пайдалануға,
ДАМЫТУШЫЛЫҚ
Оқушылардың кәсіби түрде қызметті толық қамтамасыз
етпегенмен бірсыпыра жеңіл жұмыстарды жылдам орындауға
пайдалану дағдыларын қалыптастыру, снымен қатар осы
тақырыпты пайдалана отырып есеп шығаруда алгоритмдік,
логикалық ойлауын қалыптастыру, сабаққа деген
белсенділіктерін арттыру, интеллектуалды тұлғалық және
эмоциялық-жігерлік сапаларын, қабылдау түрлерін және есте
сақтауын дамыту.
САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
1. СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША:
❖ Әр түрлі деңгейде оқыту әдісі бойынша: жуан және жіңішке
сұрақтар қою арқылы.
❖ Адаптивті жүйе әдісі бойынша: Өз бетінше тапсырмаларға шешім
табу.
2. САРАЛАП-ДЕҢГЕЙЛЕП ОҚЫТУ ӘДІСІ.
САБАҚТЫҢ КӨРНЕКІЛІК ҚҰРАЛДАРЫ
Әдістемелік:
1. Үлестірмелі материалдар
2. Тест сұрақтары
Техникалық:
1. Мультимедиялық программа
2. Интерактивті тақта
ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС ЖӘНЕ САБАҚТА АТҚАРЫЛАТЫН ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ
Пәнаралық байланыс: «Математика», «Информатика және ЕТ негіздері»,
«Геометрия», «Сызу»
Сабақта қолданылатын өзіндік жұмыстардың түрлері: Өз бетінше компьютерде
калькулятор және блокнот бағдарламаларын
пайдалана отырып есептер шығару, тақтамен жұмыс.
ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР
1. Алгебра және анализ бастамалары 10-11 класс Алматы 2001жыл
2. Жан қалтадағы колькулятор Б.Нақысбеков Қазақстан 1989жыл
3. WINDOWS 95/98 операциялық жүйесі лабораториялық практикум Алматы 2001
жыл
4. Информатика негіздері (ғылыми-әдістемелік журнал)
САБАҚ БАРЫСЫ
ІІІ. Сабақтағы бөлімдерге берілген уақыт :
|Ұйымдастыру |Үй тапсырмасын |Теорияны тәжірибемен ұштастыру |Қорытынды |
|бөлімі |тексеру | | |
|5 |жас|Тест |Түсін| |
|минут|алғ|тапсы|діру |Есепте|
| |ан |рмасы|жұмыс|р |
| |жұм|н |тары |шығару|
| |ыс |орынд| | |
| |тар|ау | | |
| |ын | | | |
| |тек| | | |
| |сер| | | |
| |у | | | |
|Е |Ң |Б |Е |К |
|80 |13 |80 |48.3 |13.6 |46 |0 |
|А |Д |А |М |Н |Ы |Ң |
|11.1 |100 |41.58 |13.6 |6.3 |41.58 |
|Е |К |І |Н |Ш |І |
|80 |13.6 |80 |3.42 |46 |
|А |Н |А |С |Ы |
A : 4 = 20; A = _____ 0.39 : Д = 0.03; Д = ____
K : 20 = 5; K = _____ M : 21 = 2.3; M = ____
H : 4 = 3.4; H = _____ 6.9 : Ы = 0.15; Ы = ____
Ш : 7 = 0.9; Ш =_____ І : 42 = 0.99; І = ____
9.99 : E = 9; E = _____ Б : 17 = 0.07; Б = ____
23.94 : C = 7; C = _____ Ң : 875 = 0; Ң = ____
Б) Оқушыларды бағалау айнасы
| |Үй |Деңгейлік тапсырмалар | |
| |тапсырмасы | |қорытынды |
| | | |балл |
|Оқушының аты жөні|сурет |тест |І |ІІ- |ІІІ- |іУ- | |
| | | |-деңгей|деңгей |деңгей |деңгей | |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |
|7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | |
|9 | | | | | | | |
|10 | | | | | | | |
|11 | | | | | | | |
|12 | | | | | | | |
|13 | | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz