Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жылдам тап
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
«№ 4 Қ.И.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектебі»
мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Математикалық эстафета алауы»
7-сынып
Математика пән мұғалімі: Пернебаева Алтын Оразқызы
27 қаңтар 2011 жыл
Сабақтың тақырыбы: Математикалық эстафета алауы
Сабақтың мақсат:
Білімдік мақсаты: қысқаша көбейту формулалары көмегімен
көпмүшелерді көбейткіштерге жіктей білу дағдысын қалыптастыру
Дамытушылық мақсаты: оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау
қабілетін, шығармашылық белсенділігін дамыту
Тәрбиелік мақсаты: өз бетімен танып білуге, ұжыммен бірге жұмыс
істеуге дағдыландыру және олардың ынтасын , жауапкершілігін арттыру.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, алдын- ала дайындалған слайдтар,
плакаттар, факелдің макеті.
Сабақтың түрі: Тренинг- сабақ
Сабақтың әдісі: деңгейлеп-саралап оқыту
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі;
II. Үй тапсырмасын сұрау;
III. Негізгі бөлім
Қатесін тап;
Жалғасын тап;
Ойлан тап;
Есептеп тап;
Сұраққа тез жауап тап;
Жылдам тап.
IV. Сабақты қорытындылау.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп,олардың зейінін сабаққа аудару.
Сабақтың мақсаты мен барысын түсіндіру.
II. Үй тапсырмасын сұрау. Ауызша сұрақ жауап ретінде сұрау және
оқушылар cлайдқа қарап өз дәптерін әр оқушы өзі тексеру.
№446
2) 2а(х+ у)+ х+у=(х+у)(2а+1)
4) х(а-в)+а-в=(а-в)(х+1)
6) 4у(k-p)-k+p=(k-p)(4y-1)
8) 2a(x-y)-x+y=(2a-1)(x-y)
№449
2) 6x2-12xy+6y2=6(x2-2xy+y2)=6(x-y)2
4) 5m2+10m+5=5(m2+2m+1)=5(m+1)2
6) 3a-6ab+3ab2=3a(1-2b+b2)=3a(1-b)2
№451
2)(x+y)3+2x(x+y)2=(x+y)2(x+y+2x)
4) x2-4xy+4y2-(x-2y)3=
(x-2y)2-(x-2y)3=(x-2y)2(1-x+2y)
III. Қатесін тап.
Оқушылар жіберілген қателерді тауып, дұрыстап жазып көрсету қажет.
1. (а+в)²=а²+ 2ав+ в
2. (а -в)²=а -2ав +в²
3. (а -в)(а+ в)=а²+ в²
4. (а +в)³=а³+ 3ав+ 3ав²+ в³
5. (а -в)³=а³ +3а²в -3ав² -в³
6. а³ +в³=(а+ в)(а²+ ав+ в²)
7. а3 -в³=(а- в)(а²+ ав+ в²)
Жалғасын
тап.
Бұл бөлімде оқушылар қысқаша көбейту формулалардың ережесінің жалғасын
ауызша және жылдам айту керек.
Екі өрнектің квадраттарының айырымы...
Екі өрнектің қосындысының квадраты...
Екі өрнектің айырымының квадраты...
Екі өрнектің кубтарының қосындысы...
Екі өрнектің кубтарының айырымы...
Екі өрнектің қосындысының кубы...
Екі өрнектің айырымының кубы...
Ойлан тап.
Топ мүшелері тақтаға шығады. Топ мүшесінен бір оқушы орнында
қалады.Тақтада көрсетілген түрлі суреттерді орнында қалған оқушы синоним
сөздерін қолданып,түсіндіру керек.Топ мүшелері оны табу қажет.
Глобус Архимед Цифрлар
Циркуль
Текше Төртбұрыш Алгебра 7 Пифагор
Үшбұрыш
таблицасы
Есептеп тап.
А деңгей
В деңгей
С деңгей
Сұраққа тез жауап тап
Әр топ жауабы А,О,Т әріптерінен басталады
1) Нешінші сыныпта оқисың?
2) Математикадан білімің қандай?
3) Математика пән мұғалімі ұнай ма?
4) Сенің ойыңша сабақ қалай өтуде?
5) Эстафета алауын қай топ бірінші болып жеткізеді?
Жылдам тап (топ басшылар сайысы).
IV. Сабақты қорытындылау
Оқушылардың белсенділігін,сабаққа қатысуын талдап,мадақтау.
Үйге тапсырма беру.
Жеке оқушыларға тапсырма беру. Жалпы сыныпқа №450,455,460
№462
-----------------------
а) 81 – z2;
b) 64b3 – c3;
а) 49 – х2;
b) 8a3 + y3;
а) y2 -100;
b) 27х3 –y3;
Көпмүшелерді
көбейткіштерге
жікте
a) ay2+by2+ay-cy2
+by-cy;
b) x2-y2-x+y;
a) ax2+bx2-bx-ax
+cx2-cx;
b) a2-b2+a+b;
a) ax2+bx2+ax-cx2
+bx-cx;
b) a2-b2-a+b;
Көпмүшелерді
көбейткіштерге
жіктеңдер
a)5a2+10ab+5b2
b) 64m6-m9
a)7a2-14ab+7b2
b) m8+27m5
a) 2a2+8ab+8b2
b) 8m4-m7
Көпмүшелерді
көбейткіштерге
жікте
Көпмүшені көбейткішке
жіктеңдер
a2-x2-6x-9
y2-x2+10x-25
a2-x2+4x-4
«№ 4 Қ.И.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектебі»
мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Математикалық эстафета алауы»
7-сынып
Математика пән мұғалімі: Пернебаева Алтын Оразқызы
27 қаңтар 2011 жыл
Сабақтың тақырыбы: Математикалық эстафета алауы
Сабақтың мақсат:
Білімдік мақсаты: қысқаша көбейту формулалары көмегімен
көпмүшелерді көбейткіштерге жіктей білу дағдысын қалыптастыру
Дамытушылық мақсаты: оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау
қабілетін, шығармашылық белсенділігін дамыту
Тәрбиелік мақсаты: өз бетімен танып білуге, ұжыммен бірге жұмыс
істеуге дағдыландыру және олардың ынтасын , жауапкершілігін арттыру.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, алдын- ала дайындалған слайдтар,
плакаттар, факелдің макеті.
Сабақтың түрі: Тренинг- сабақ
Сабақтың әдісі: деңгейлеп-саралап оқыту
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі;
II. Үй тапсырмасын сұрау;
III. Негізгі бөлім
Қатесін тап;
Жалғасын тап;
Ойлан тап;
Есептеп тап;
Сұраққа тез жауап тап;
Жылдам тап.
IV. Сабақты қорытындылау.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп,олардың зейінін сабаққа аудару.
Сабақтың мақсаты мен барысын түсіндіру.
II. Үй тапсырмасын сұрау. Ауызша сұрақ жауап ретінде сұрау және
оқушылар cлайдқа қарап өз дәптерін әр оқушы өзі тексеру.
№446
2) 2а(х+ у)+ х+у=(х+у)(2а+1)
4) х(а-в)+а-в=(а-в)(х+1)
6) 4у(k-p)-k+p=(k-p)(4y-1)
8) 2a(x-y)-x+y=(2a-1)(x-y)
№449
2) 6x2-12xy+6y2=6(x2-2xy+y2)=6(x-y)2
4) 5m2+10m+5=5(m2+2m+1)=5(m+1)2
6) 3a-6ab+3ab2=3a(1-2b+b2)=3a(1-b)2
№451
2)(x+y)3+2x(x+y)2=(x+y)2(x+y+2x)
4) x2-4xy+4y2-(x-2y)3=
(x-2y)2-(x-2y)3=(x-2y)2(1-x+2y)
III. Қатесін тап.
Оқушылар жіберілген қателерді тауып, дұрыстап жазып көрсету қажет.
1. (а+в)²=а²+ 2ав+ в
2. (а -в)²=а -2ав +в²
3. (а -в)(а+ в)=а²+ в²
4. (а +в)³=а³+ 3ав+ 3ав²+ в³
5. (а -в)³=а³ +3а²в -3ав² -в³
6. а³ +в³=(а+ в)(а²+ ав+ в²)
7. а3 -в³=(а- в)(а²+ ав+ в²)
Жалғасын
тап.
Бұл бөлімде оқушылар қысқаша көбейту формулалардың ережесінің жалғасын
ауызша және жылдам айту керек.
Екі өрнектің квадраттарының айырымы...
Екі өрнектің қосындысының квадраты...
Екі өрнектің айырымының квадраты...
Екі өрнектің кубтарының қосындысы...
Екі өрнектің кубтарының айырымы...
Екі өрнектің қосындысының кубы...
Екі өрнектің айырымының кубы...
Ойлан тап.
Топ мүшелері тақтаға шығады. Топ мүшесінен бір оқушы орнында
қалады.Тақтада көрсетілген түрлі суреттерді орнында қалған оқушы синоним
сөздерін қолданып,түсіндіру керек.Топ мүшелері оны табу қажет.
Глобус Архимед Цифрлар
Циркуль
Текше Төртбұрыш Алгебра 7 Пифагор
Үшбұрыш
таблицасы
Есептеп тап.
А деңгей
В деңгей
С деңгей
Сұраққа тез жауап тап
Әр топ жауабы А,О,Т әріптерінен басталады
1) Нешінші сыныпта оқисың?
2) Математикадан білімің қандай?
3) Математика пән мұғалімі ұнай ма?
4) Сенің ойыңша сабақ қалай өтуде?
5) Эстафета алауын қай топ бірінші болып жеткізеді?
Жылдам тап (топ басшылар сайысы).
IV. Сабақты қорытындылау
Оқушылардың белсенділігін,сабаққа қатысуын талдап,мадақтау.
Үйге тапсырма беру.
Жеке оқушыларға тапсырма беру. Жалпы сыныпқа №450,455,460
№462
-----------------------
а) 81 – z2;
b) 64b3 – c3;
а) 49 – х2;
b) 8a3 + y3;
а) y2 -100;
b) 27х3 –y3;
Көпмүшелерді
көбейткіштерге
жікте
a) ay2+by2+ay-cy2
+by-cy;
b) x2-y2-x+y;
a) ax2+bx2-bx-ax
+cx2-cx;
b) a2-b2+a+b;
a) ax2+bx2+ax-cx2
+bx-cx;
b) a2-b2-a+b;
Көпмүшелерді
көбейткіштерге
жіктеңдер
a)5a2+10ab+5b2
b) 64m6-m9
a)7a2-14ab+7b2
b) m8+27m5
a) 2a2+8ab+8b2
b) 8m4-m7
Көпмүшелерді
көбейткіштерге
жікте
Көпмүшені көбейткішке
жіктеңдер
a2-x2-6x-9
y2-x2+10x-25
a2-x2+4x-4
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz