Қалта телефоны туралы мәлімет

Тарау бойынша р/с

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мер

зімі

Тілдік бөлім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
№: I тоқсан - 18 сағат
№: І. Әлеуметтік-тұрмыстық ая - 18 сағат
№: 1. Саяхатқа шығайық. Әуежайда. Теміржол бекетінде Қонақ үйде- 10 сағат.
№: 1
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақтың тақырыбы: Саяхатқа шығайық
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Біріккен сөздердің емлесі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Ұшақтың ішіндегі қауіпсіздік ережелері туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: әуежай, теміржол бекеттеріндегі анықтамалық ақпараттар. Диалогтік мәтіндер. Айтылым. Әуежай мен теміржол бекетінің, қонақ үй қызметі туралы мәліметтерді айту. Жазылым. Әуежай мен теміржол бекетіне, қонақ үйге байланысты тірек сөздер бойынша мәтін. Кеден мағлұмдамасын толтыру. @-mail -мен тапсырыс беру, ақша жіберу, есептесу, жаздыру. Тілдесім. Әуежай мен теміржол бекеті, қонақ үй туралы пікірлесім. Бекет қызметкерлерінен (анықтама бюросы, касса, жүк қоймасы) өзіне қажетті мәліметтерді сұрап білу. Қонақ үй қызметкерлерінен (қонақ үй әкімшілігі, анықтама бюросы, касса) өзіне қажетті мәліметтерді сұрап білу. Диалог: Сұрақ-жауап, Сұрақ-ақпарат, себеп-салдар диалогтары.
Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер: Ғаламтор
Үй жұмысы:
№: 2
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақтың тақырыбы: Астанаға саяхат
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ғаламтор
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 3
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақтың тақырыбы: Тест жұмысы «Кіріс тест». Әуежайда
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Құрмалас сөйлем
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ғаламтор
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 4
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақтың тақырыбы: Ұшақтар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ғаламтор
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 5
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақтың тақырыбы: Жолаушы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Себеп- салдар құрмалас
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ғаламтор
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 6
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Ұшақпен саяхат жасау»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 7
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақтың тақырыбы: Жүк қоймасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 8
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақтың тақырыбы: Теміржол бекетінде
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Өзгелік етіс
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 9
Тарау бойынша р/с: 9
Сабақтың тақырыбы: Қонақ үйі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 10
Тарау бойынша р/с: 10
Сабақтың тақырыбы: Мазмұндама « Соңғы сапар »
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 2. Қазақстан жер аймағын аралаймыз- 8 сағат.
№: 11
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақтың тақырыбы: Туған жер ұғымы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Салт және сабақты етістіктер
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Сарыарқа, Жетісу, т. б. Қазақстанның жер аймақтары туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: Қазақстанның жер аймақтары туралы ақпараттарды оқу. Диалогтік мәтіндер. Айтылым. Өзінің туған өлкесі туралы айту. Монолог-суреттеу (қала мен даланың табиғатын сипаттап, оның ерекшеліктерін баяндау) . Жазылым. Жер аймақтарына байланысты тірек сөздерге бойынша мәтін. Туған өлкенің табиғи ерекшеліктері туралы мәтіндер жаздыру. Тілдесім. Жер аймақтары туралы пікірлесім.
Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Үй жұмысы:
№: 12
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақтың тақырыбы: Отаным Қазақстан
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Модаль сөздер
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 13
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақтың тақырыбы: Жер-Ана
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 14
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Жер-Ана»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Мақсат мекен үстеу
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 15
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақтың тақырыбы: Алматы -еліміздің оңтүстік астанасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Туынды сөздердің жазылуы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 16
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан мұнайы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 17
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақтың тақырыбы: Тест «І тоқсан бойынша қорытынды тест»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Етістіктің келер шағы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 18
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан өнеркәсіптері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Ілік септік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: II тоқсан -14 сағат
№: ІІ. Әлеуметтік мәдени ая- 24 сағ
№:
  1. Ғарыш айлағы. Қазақ ғарышкерлері Т. Әубәкіров. Т. Мұсабаев-8 сағат
№: 19
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақтың тақырыбы: Ғарыш айлағы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Жалпы және жалқы есімдер
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Байқоңыр ғарыш айлағы, қазақ ғарышкерлері туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: ғарышкерлер, ғарыш кемелері туралы мәтіндер. Айтылым. Қазақ ғарышкерлері туралы мәліметтер. Жазылым. Байқоңыр ғарыш айлағы, оның маңызы, ғарыш кемесі, ғарышкерлер туралы мәтін. Тілдесім. Қазақстанның ғарыш саласы туралы пікірлесім. Қазақ ғарышкерлері туралы сұхбат. Тілдесім. Диалог-сұхбат. Сұрақ-ақпарат, пікірталас - диалогтары.
Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер: Ғаламтор
Үй жұмысы:
№: 20
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақтың тақырыбы: Жаңа ғылым -ғарыштық биология
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 21
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақтың тақырыбы: Күн- тіршілік көзі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 22
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Үш анық»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Термин сөздердің орфоэпиясы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 23
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақтың тақырыбы: Т. Әубәкіров
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: «Шың» кітабы
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 24
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақтың тақырыбы: Т. Мұсабаев
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Тіркес сөздердің емлесі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: «Шың» кітабы
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 25
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақтың тақырыбы: Шығарма «Ғарыш батырлары»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 26
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақтың тақырыбы: Тест жұмысы «Ғарыш»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№:
Тарау бойынша р/с: 2. Егер мен Қазақстан парламентіне депутат болсам. 8 сағат
Сабақтың тақырыбы:
Сағат саны:
Мерзімі:
№: 27
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақтың тақырыбы: Мұны әрбір Қазақстан азаматы білуі тиіс
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Жалпы және жалқы есімдер
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Сайлау, депутатқа үміткер туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: Электронды дауыс беру туралы ақпараттық мәтін. Депутатқа үміткер. Қазақстан Парламенті туралы ақпарат-мәтіндер. Айтылым. Қазақстан Парламенті туралы мәліметтер. Жазылым. Қазақстан Парламенті туралы мәтін. Тілдесім. Қазақстан Парламентіне сайлау жүйесі туралы пікірлесім. Депутатпен сұхбат. Тілдесім. Диалог-сұхбат. Сұрақ-ақпарат, пікірталас - диалогтары.
Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Үй жұмысы:
№: 28
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасының саяси жүйесі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 29
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Халық қалаулысы»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Қаратпа сөздер
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 30
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақтың тақырыбы: Үкімет
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Тіркес сөздердің емлесі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 31
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақтың тақырыбы: Тест жұмысы «ІІ тоқсан бойынша қорытынды тест»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 32
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Парламенті
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: ІІІ тоқсан - 20 сағат
№: 33
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақтың тақырыбы: Электронды дауыс беру
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер:
Үй жұмысы:
№: 34
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақтың тақырыбы: Үш би
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер:
Үй жұмысы:
№:
  1. Сән үлгілері-8 сағат
№: 35
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақтың тақырыбы: Мектеп формасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Сапалық және қатыстық сын есім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер: Ғаламтор
Үй жұмысы:
№: 36
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Ұлттық киімдер»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 37
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақтың тақырыбы: Сәнді киім
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Есімше
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 38
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақтың тақырыбы: Сән орталықтары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Біріккен сөздердің емлесі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 39
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақтың тақырыбы: Үлттық киімдердің ерекшклігі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 40
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақтың тақырыбы: Ателье
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 41
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақтың тақырыбы: Мазмұндама «Сауда орталығы»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 42
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақтың тақырыбы: Тест жұмысы «ҰБТ-ға дайындық»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: ІІІ. Оқу еңбек аясы - 26 сағат
№:
  1. Әлемдегі өнертапқыштар, Қалта телефоны, Компьютердің пайдасы мен зияны-10 сағат
№: 43
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің атасы кім?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Қазақ тіліндегі калька сөздер. Неологизмдердің емлесі. Салалас құрмалас сөйлем. Лексика: Тақырып бойынша лексикалық бірліктер
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютер туралы ақпараттар. Қазіргі заманғы компьютерлердің мүмкіндіктері туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютер туралы ақпараттық мәтін. Компьютерлердің жетілдірілген мүмкіндіктері, компьютердің пайдасы мен зияны жайлы баяндау, хабарлау, жарнама сипатындағы мәтіндер. Компьютердің пайдасы мен зияны туралы диалогтік мәтіндер. Диалогтік мәтіндер. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютер туралы туралы сұхбат-мәтіндер. Айтылым. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютер туралы уралы мәліметтер. Жазылым. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютерлер туралы мәтін. Тілдесім. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютері туралы пікірлесім. Қалта телефоны қызметі туралы пікірлесім-сұхбат. Дүкен қызметкерлерінен компьютер түрлері туралы қажетті мәліметтер алу.
Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер: Қазақ тілі «Мектеп», 2011
Үй жұмысы:
№: 44
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақтың тақырыбы: Блез Паскаль
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 45
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақтың тақырыбы: Шеберлер таласы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 46
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Компьютердің атасы кім?»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 47
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақтың тақырыбы: Қалта телефоны туралы мәлімет
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 48
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақтың тақырыбы: Қалта телефонның зияны
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 49
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақтың тақырыбы: Компьютер және адамның денсаулығы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 50
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақтың тақырыбы: Шығарма «Компьтер және мен»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 51
Тарау бойынша р/с: 9
Сабақтың тақырыбы: Тест «Компьтердің пайдасы мен зияны»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 52
Тарау бойынша р/с: 10
Сабақтың тақырыбы: WEBсайт ақпараттар жинағы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: ІY тоқсан - 16 сағат
№: 2. Ғылым әлемінде, Тәуелсіз Қазақстан ғалымдары 6 сағат
№: 53
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан ғалымдары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Термин сөздер. Лексика: Тақырып бойынша лексикалық бірліктер.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Қазақстан ғылымының дамуы туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: қазақстан ғалымдары туралы ақпараттық мәтін. Диалогтік мәтіндер. Қазақстан ғалымдары туралы сұхбат-мәтіндер. Айтылым. Қазақ ғылымы және ғалымдары туралы мәліметтер. Жазылым. Тәуелсіз Қазақстан ғалымдарының туралды мәтін. Тілдесім. Қазақстан ғылымы мен ғалымдары туралы тілдесім.
Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне


Ұқсас жұмыстар
Диалогтік мәтіндер
Тақырыпқа қатысты мәтіндер
Ұялы телефонды
Мұқағали мақатаевтың поэзиясы
Жапсырма қалталарды өңдеу
Бұйрық қандай құжат
Дербес компьютердің жұмыс принципі
Тамыр
Сұраныстар конструкторының терезесі
Кестелерді жиектеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz