Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қалта телефоны туралы мәлімет


Тарау бойынша р/с
Сабақтың тақырыбы
Сағат саны
Мер
зімі

Тілдік бөлім

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
I тоқсан - 18 сағат
І. Әлеуметтік-тұрмыстық ая - 18 сағат
1. Саяхатқа шығайық. Әуежайда. Теміржол бекетінде Қонақ үйде - 10 сағат.
1
1
Саяхатқа шығайық
1

Біріккен сөздердің емлесі
Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Ұшақтың ішіндегі қауіпсіздік ережелері туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: әуежай, теміржол бекеттеріндегі анықтамалық ақпараттар. Диалогтік мәтіндер. Айтылым. Әуежай мен теміржол бекетінің, қонақ үй қызметі туралы мәліметтерді айту. Жазылым. Әуежай мен теміржол бекетіне, қонақ үйге байланысты тірек сөздер бойынша мәтін. Кеден мағлұмдамасын толтыру. @-mail - мен тапсырыс беру, ақша жіберу, есептесу, жаздыру.Тілдесім. Әуежай мен теміржол бекеті, қонақ үй туралы пікірлесім. Бекет қызметкерлерінен (анықтама бюросы, касса, жүк қоймасы) өзіне қажетті мәліметтерді сұрап білу. Қонақ үй қызметкерлерінен (қонақ үй әкімшілігі, анықтама бюросы, касса) өзіне қажетті мәліметтерді сұрап білу. Диалог: Сұрақ-жауап, Сұрақ-ақпарат, себеп-салдар диалогтары.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор

2
2
Астанаға саяхат

1

Ғаламтор

3
3
Тест жұмысы <<Кіріс тест>>. Әуежайда
1

Құрмалас сөйлем

Ғаламтор

4
4
Ұшақтар
1

Ғаламтор

5
5
Жолаушы
1

Себеп- салдар құрмалас

Ғаламтор

6
6
Диктант <<Ұшақпен саяхат жасау>>
1

7
7
Жүк қоймасы
1

8
8
Теміржол бекетінде
1

Өзгелік етіс

9
9
Қонақ үйі
1

10
10
Мазмұндама <<Соңғы сапар>>
1

2. Қазақстан жер аймағын аралаймыз - 8 сағат.
11
1
Туған жер ұғымы
1

Салт және сабақты етістіктер
Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Сарыарқа, Жетісу, т.б. Қазақстанның жер аймақтары туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: Қазақстанның жер аймақтары туралы ақпараттарды оқу. Диалогтік мәтіндер. Айтылым. Өзінің туған өлкесі туралы айту. Монолог-суреттеу (қала мен даланың табиғатын сипаттап, оның ерекшеліктерін баяндау). Жазылым. Жер аймақтарына байланысты тірек сөздерге бойынша мәтін. Туған өлкенің табиғи ерекшеліктері туралы мәтіндер жаздыру. Тілдесім. Жер аймақтары туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

12
2
Отаным Қазақстан
1

Модаль сөздер

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

13
3
Жер-Ана
1

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

14
4
Диктант <<Жер-Ана>>
1

Мақсат мекен үстеу

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

15
5
Алматы -еліміздің оңтүстік астанасы
1

Туынды сөздердің жазылуы

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

16
6
Қазақстан мұнайы
1

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

17
7
Тест <<І тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1

Етістіктің келер шағы

18
8
Қазақстан өнеркәсіптері
1

Ілік септік

II тоқсан -14 сағат
ІІ. Әлеуметтік мәдени ая- 24 сағ
1. Ғарыш айлағы. Қазақ ғарышкерлері Т.Әубәкіров. Т. Мұсабаев-8 сағат
19
1
Ғарыш айлағы
1

Жалпы және жалқы есімдер
Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Байқоңыр ғарыш айлағы, қазақ ғарышкерлері туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: ғарышкерлер, ғарыш кемелері туралы мәтіндер. Айтылым. Қазақ ғарышкерлері туралы мәліметтер. Жазылым. Байқоңыр ғарыш айлағы, оның маңызы, ғарыш кемесі, ғарышкерлер туралы мәтін. Тілдесім. Қазақстанның ғарыш саласы туралы пікірлесім. Қазақ ғарышкерлері туралы сұхбат. Тілдесім. Диалог-сұхбат. Сұрақ-ақпарат, пікірталас - диалогтары.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор

20
2
Жаңа ғылым - ғарыштық биология
1

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

21
3
Күн- тіршілік көзі
1

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

22
4
Диктант <<Үш анық>>
1

Термин сөздердің орфоэпиясы

23
5
Т. Әубәкіров
1

<<Шың>> кітабы

24
6
Т.Мұсабаев
1

Тіркес сөздердің емлесі

<<Шың>> кітабы

25
7
Шығарма <<Ғарыш батырлары>>
1

26
8
Тест жұмысы <<Ғарыш>>
1

2.Егер мен Қазақстан парламентіне депутат болсам. 8 сағат

27
1
Мұны әрбір Қазақстан азаматы білуі тиіс
1

Жалпы және жалқы есімдер
Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Сайлау, депутатқа үміткер туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: Электронды дауыс беру туралы ақпараттық мәтін. Депутатқа үміткер. Қазақстан Парламенті туралы ақпарат-мәтіндер. Айтылым. Қазақстан Парламенті туралы мәліметтер. Жазылым. Қазақстан Парламенті туралы мәтін. Тілдесім. Қазақстан Парламентіне сайлау жүйесі туралы пікірлесім. Депутатпен сұхбат. Тілдесім. Диалог-сұхбат. Сұрақ-ақпарат, пікірталас - диалогтары.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

28
2
Қазақстан Республикасының саяси жүйесі
1

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

29
3
Диктант <<Халық қалаулысы>>
1

Қаратпа сөздер

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

30
4
Үкімет
1

Тіркес сөздердің емлесі

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

31
5
Тест жұмысы <<ІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1

32
6
Қазақстан Парламенті
1

Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

ІІІ тоқсан - 20 сағат
33
7
Электронды дауыс беру
1

34
8
Үш би
1

3. Сән үлгілері-8 сағат
35
1
Мектеп формасы
1

Сапалық және қатыстық сын есім

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор

36
2
Диктант <<Ұлттық киімдер>>
1

37
3
Сәнді киім
1

Есімше

38
4
Сән орталықтары
1

Біріккен сөздердің емлесі

39
5
Үлттық киімдердің ерекшклігі
1

40
6
Ателье
1

41
7
Мазмұндама <<Сауда орталығы>>
1

42
8
Тест жұмысы <<ҰБТ-ға дайындық>>
1

ІІІ. Оқу еңбек аясы - 26 сағат
1. Әлемдегі өнертапқыштар, Қалта телефоны, Компьютердің пайдасы мен зияны-10 сағат
43
1
Компьютердің атасы кім?
1

Қазақ тіліндегі калька сөздер. Неологизмдердің емлесі. Салалас құрмалас сөйлем. Лексика: Тақырып бойынша лексикалық бірліктер
Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютер туралы ақпараттар. Қазіргі заманғы компьютерлердің мүмкіндіктері туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютер туралы ақпараттық мәтін. Компьютерлердің жетілдірілген мүмкіндіктері, компьютердің пайдасы мен зияны жайлы баяндау, хабарлау, жарнама сипатындағы мәтіндер. Компьютердің пайдасы мен зияны туралы диалогтік мәтіндер. Диалогтік мәтіндер. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютер туралы туралы сұхбат-мәтіндер. Айтылым. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютер туралы уралы мәліметтер. Жазылым. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютерлер туралы мәтін. Тілдесім. Өнертапқыштар, қалта телефоны, компьютері туралы пікірлесім. Қалта телефоны қызметі туралы пікірлесім-сұхбат. Дүкен қызметкерлерінен компьютер түрлері туралы қажетті мәліметтер алу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

44
2
Блез Паскаль
1

45
3
Шеберлер таласы
1

46
4
Диктант <<Компьютердің атасы кім?>>
1

47
5
Қалта телефоны туралы мәлімет
1

48
6
Қалта телефонның зияны
1

49
7
Компьютер және адамның денсаулығы
1

50
8
Шығарма <<Компьтер және мен>>
1

51
9
Тест <<Компьтердің пайдасы мен зияны>>
1

52
10
WEBсайт ақпараттар жинағы
1

ІY тоқсан - 16 сағат
2. Ғылым әлемінде, Тәуелсіз Қазақстан ғалымдары 6 сағат
53
1
Қазақстан ғалымдары
1

Термин сөздер. Лексика: Тақырып бойынша лексикалық бірліктер.
Қатысымдық сөйлесімдік бөлім: Тыңдалым. Қазақстан ғылымының дамуы туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндері: қазақстан ғалымдары туралы ақпараттық мәтін. Диалогтік мәтіндер. Қазақстан ғалымдары туралы сұхбат-мәтіндер. Айтылым. Қазақ ғылымы және ғалымдары туралы мәліметтер. Жазылым. Тәуелсіз Қазақстан ғалымдарының туралды мәтін. Тілдесім. Қазақстан ғылымы мен ғалымдары туралы тілдесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі <<Мектеп>>, 2011

54
2
Қ. Сәтбаев
1

55
3
Диктант <<Қазақтың шоқ жұлдызы>>
1

56
4
Қазақстанның мәдениеті және ғаламдану
1

57
5
Ғылым білім туралы мақал- мәтелдер
1

58
6
Қазақстан ғылымының дамуы. Тест жұмысы <<Біздің ғалымдар>>
1

3 Мен өз елімде жан - жақты білім ала аламын-10 сағат
59
1
Үлкен білім ошағы
1

Публицистикалық стиль. Қысқарған сөздердің емлесі мен орфоэпиясы. Лексика: Тақырып бойынша лексикалық бірліктер.
Қатысымдық сөйлесімдік бөлімі: Тыңдалым. Мұғалімнің, сыныптастарының, өзге де тілдесетін адамдардың сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған өз еліндегі оқу жүйесі туралы ақпараттар. Оқылым. Оқу мәтіндердегі өз еліндегі оқу жүйесі туралы жарнамалық, анықтамалық ақпараттар. Айтылым. Өз еліндегі оқу жүйесі туралы мәліметтерді айту. Жазылым. Өз еліндегі оқу жүйесіне байланысты білетінін мәтін түрінде жазу. Сұрақтарға жауап жазу. Тілдесім. Ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Өз еліндегі оқу жүйесі туралы пікірлесім. Білім саласы қызметкерлерінен өзіне қажетті мәліметтерді сұрап білу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор

60
2
Білім фестивалі
1

61
3
Шығарма <<Болашақ мамандығым>>
1

62
4
Солтүстік Қазақстан Мемлекеттік Университеті
1

63
5
12 жылдық білім беру жүйесі - ел келешегі
1

64
6
Бақылау диктанты <<Білім туралы заң>>
1

65
7
Оқу орындары
1

66
8
Мазмұндама <<ҰБТ қажеттілігі бар ма? >>
1

67
9
Тест жұмысы <<ІІ жартыжылдық бойынша қорытынды тест>>
1

68
10
Жылдық қайталау
1

Диктанттың белгіленген нормасы төмендегідей:

Сынып
Сөздер саны
1 тоқсан
2 тоқсан
3 тоқсан
4 тоқсан
Жылдық баға
Тест (бақылау жұмысы)
Бақ
11
105-110
2
2
2
2
1
4

Сөз мөлшері:
11-сыныпта-110-120 сөз
Мазмұндама және шығарма жұмыстарының көлемі мен бағалау өлшемдері.

Сынып
Сөйлем саны
Мазмұндама/шығарма саны
11
10 немесе 11 сөйлем
2

Мазмұндама мен шығармаға екі баға қойылады:
1-шісі: жұмысының мазмұны мен көркемдік сапасы, тіл байлығы үшін;
2-шісі: грамматикалық сауаттылығы үшін.

Бақылау жұмыстарының кестесі
Жұмыс түрі
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV тоқсан
барлығы
диктант
2
2
2
2
8
тест
2
2
2
2
8
шығарма

1
1
1
3
мазмұндама
1
-
1
1
3

Ұқсас жұмыстар
Диалогтік мәтіндер
Тақырыпқа қатысты мәтіндер
Ұялы телефонды
Мұқағали мақатаевтың поэзиясы
Жапсырма қалталарды өңдеу
Бұйрық қандай құжат
Дербес компьютердің жұмыс принципі
Тамыр
Сұраныстар конструкторының терезесі
Кестелерді жиектеу
Пәндер