Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өнер орталығы
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға Абай Құнанбаев туралы мағлұмат беру. «Күз»
өлеңінің
негізгі мазмұнын ашу;
2. Оқушылардың ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту,
шығармашылықпен
жұмыс істеуіне ықпал ету, сөздік қорын молайту;
2. Абай өлеңдері арқылы табиғатты сүюге, аялауға, сұлулықты
бағалай
білуге тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: ішінара іздену әдісі, пікірталас, түсіндіру, сұрақ-жауап,
«Бат» сергіту
жаттығуы, көрнекілік;
Сабақтың көрнекілігі: Абай Құнанбаев портреті, тақырыптық суреттер.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
-Оқушылардың назарларын сабаққа аудару;
Ұқыпты –ұтар
Іздеген –табар
Оқыған-озар
Еріншек-тозар.
-Оқушыларды 3 орталыққа бөлу;
1-орталық. «Сөйлеу» орталығы
2-орталық. «Өнер» орталығы
3-орталық . «Жазу» орталығы
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау;
«Өтірік өлеңдер»
1-орталық «Сөйлеу» орталығы
-Өтірік өлең дегеніміз не?
2-орталық «Өнер» орталығы
Өтірікке байланысты мақал-мәтелдер айту,
3-орталық «Жазу» орталығы.
Әр түрлі тақырыптарда 1 шумақ өтірік өлеңдер құрастыру;
ІІІ. Жаңа сабақ.
А) Қызығушылықты ояту;
-Балалар, суреттерден жылдың қай мезгілін көріп тұрсыңдар?
-Күздің қай кезі суреттелген?
-Қандай жыл мезгілдері бар?
-Осы жылдың 4 мезгілі туралы өлеңдер жазған кім?
Ә) Мағынаны тану;
-Демек, бүгінгі біздің тақырыбымыз А.Құнанбаевтың «Күз» өлеңі болмақ.
1-орталық «Сөйлеу орталығы»
-Абай Құнанбаев кім? Абайдың өмірбаяны мен
шығармашылығын . таныстыру; АбайҚұнанбаев қазіргі Шығыс
Қазақстан облысы Шыңғыс тауында дүниеге келген. Абай жасынан
білімге құштар, зерек болды. Ол ертегі, әңгіме, өлеңдерді көп
оқыды.
Абай өз шығармаларында жастарды өнер – білімге, адал еңбек
етуге, халыққа пайда келтіруге үндейді.
Абай – ұлы ақын, ғұлама ойшыл, аудармашы, композитор.
2-орталық «Өнер» орталығы
-Абайдың қандай әндерін білесіңдер?
(Желсіз түнде жарық ай -әнін орындау)
3-орталық «Жазу орталығы»
-Абай шығармалары арқылы өз бойыңа не түюге болады?
(шағын эссе жазу)
1-орталық «Сөйлеу» орталығы
«Күз» өлеңін оқып түсінігін айту;
2-орталық. «Өнер орталығы»
-Өлең мазмұны бойынша сурет салу;
3-орталық «Жазу орталығы»
-Өлең мазмұны ішіндегі мағынасы таныс емес сөздерді табу?
Ыс-түтіннің күйесі
Құрысын заңы-әдеті құрысын деген мағынада
Күзеу-күзгі қоныс. Күзеуге мал баспаған, оты мол, қыстауға жақындау жайылым
таңдап алынады.
«Бат» сергіту жаттығуларын орындату.
Бұл жаттығудың мақсаты: Абайдың бес асыл ісін саусақтар арқылы балалардың
бойына қалыптастыру.
1-орталық. «Сөйлеу орталығы»
-Күзеу, қыстау, жайлау, көктеу деген не?
Қыстау - қазақтың байырғы қысқы мекенжайы, әдетте суы бар, ықтасынды, оты
мол жерлерде орналасады. Қыстау аумағы, негізінен шарбақпен қоршалады.
Айналасында ор қазылған қора жайлары болады.
Күзеу-күзгі қоныс. Күзеуге мал баспаған, оты мол, қыстауға жақындау жайылым
таңдап алынады.
Көктеу– көктемгі қоныс; шөптің жаңадан қаулап шыққан
кезінде, көктем айларында мал жаятын өріс.
Жайлау— қыстаудың алыс жатқан даладағы қонысы. Жайлауды шөбі шүйгін, суы
әрі мол, әрі тұнық, салқын ауалы жерден тарайды.
2-орталық. «Өнер орталығы»
- Күзгі табиғатты бейнелеп беру;
3-орталық. «Жазу» орталығы
-Күзгі еңбек туралы жазу;
«САЛЫСТЫРУ»
1-орталық. «Сөйлеу» орталығы
Б.Тәжімбетовтың «Күзгі қарбалас» өлеңі мен А.Құнанбаевтың «Күз» өлеңдерін
салыстыру;
2-орталық «Өнер» орталығы
Өз бетіңше «Күз» тақырыбына шағын эссе жазу немесе1 шумақ өлең шығару.
3-орталық. «Жазу» орталығы
Өлеңдер мазмұны бойынша қандай мақалдар айтуға болады?
ІҮ.Сабақты қорыту;
-Балалар, бүгінгі сабақта қандай өлең өттік?
-Өлең бойынша не білдік?
«Бүгінгі сабақтан білгенім»
-Әр оқушы өз ойларын жазады.
Ү, Үйге тапсырма
-Өлеңді жаттау;
Абай Құнанбаевтың нақыл сөздерінен кітапша жасау;
ҮІ. Бағалау
Оқушылардың өздерінің алдында бағалау парақшасы тұрады,сол бойынша өздерін
бағалайды.
|Оқушының |Үй тапсырмасын |1-тапсырма |2-тапсырма |Салыстыру |Бағалау |
|аты - жөні |орындауы | | | | |
| | | | | | |
1. Оқушыларға Абай Құнанбаев туралы мағлұмат беру. «Күз»
өлеңінің
негізгі мазмұнын ашу;
2. Оқушылардың ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту,
шығармашылықпен
жұмыс істеуіне ықпал ету, сөздік қорын молайту;
2. Абай өлеңдері арқылы табиғатты сүюге, аялауға, сұлулықты
бағалай
білуге тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: ішінара іздену әдісі, пікірталас, түсіндіру, сұрақ-жауап,
«Бат» сергіту
жаттығуы, көрнекілік;
Сабақтың көрнекілігі: Абай Құнанбаев портреті, тақырыптық суреттер.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
-Оқушылардың назарларын сабаққа аудару;
Ұқыпты –ұтар
Іздеген –табар
Оқыған-озар
Еріншек-тозар.
-Оқушыларды 3 орталыққа бөлу;
1-орталық. «Сөйлеу» орталығы
2-орталық. «Өнер» орталығы
3-орталық . «Жазу» орталығы
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау;
«Өтірік өлеңдер»
1-орталық «Сөйлеу» орталығы
-Өтірік өлең дегеніміз не?
2-орталық «Өнер» орталығы
Өтірікке байланысты мақал-мәтелдер айту,
3-орталық «Жазу» орталығы.
Әр түрлі тақырыптарда 1 шумақ өтірік өлеңдер құрастыру;
ІІІ. Жаңа сабақ.
А) Қызығушылықты ояту;
-Балалар, суреттерден жылдың қай мезгілін көріп тұрсыңдар?
-Күздің қай кезі суреттелген?
-Қандай жыл мезгілдері бар?
-Осы жылдың 4 мезгілі туралы өлеңдер жазған кім?
Ә) Мағынаны тану;
-Демек, бүгінгі біздің тақырыбымыз А.Құнанбаевтың «Күз» өлеңі болмақ.
1-орталық «Сөйлеу орталығы»
-Абай Құнанбаев кім? Абайдың өмірбаяны мен
шығармашылығын . таныстыру; АбайҚұнанбаев қазіргі Шығыс
Қазақстан облысы Шыңғыс тауында дүниеге келген. Абай жасынан
білімге құштар, зерек болды. Ол ертегі, әңгіме, өлеңдерді көп
оқыды.
Абай өз шығармаларында жастарды өнер – білімге, адал еңбек
етуге, халыққа пайда келтіруге үндейді.
Абай – ұлы ақын, ғұлама ойшыл, аудармашы, композитор.
2-орталық «Өнер» орталығы
-Абайдың қандай әндерін білесіңдер?
(Желсіз түнде жарық ай -әнін орындау)
3-орталық «Жазу орталығы»
-Абай шығармалары арқылы өз бойыңа не түюге болады?
(шағын эссе жазу)
1-орталық «Сөйлеу» орталығы
«Күз» өлеңін оқып түсінігін айту;
2-орталық. «Өнер орталығы»
-Өлең мазмұны бойынша сурет салу;
3-орталық «Жазу орталығы»
-Өлең мазмұны ішіндегі мағынасы таныс емес сөздерді табу?
Ыс-түтіннің күйесі
Құрысын заңы-әдеті құрысын деген мағынада
Күзеу-күзгі қоныс. Күзеуге мал баспаған, оты мол, қыстауға жақындау жайылым
таңдап алынады.
«Бат» сергіту жаттығуларын орындату.
Бұл жаттығудың мақсаты: Абайдың бес асыл ісін саусақтар арқылы балалардың
бойына қалыптастыру.
1-орталық. «Сөйлеу орталығы»
-Күзеу, қыстау, жайлау, көктеу деген не?
Қыстау - қазақтың байырғы қысқы мекенжайы, әдетте суы бар, ықтасынды, оты
мол жерлерде орналасады. Қыстау аумағы, негізінен шарбақпен қоршалады.
Айналасында ор қазылған қора жайлары болады.
Күзеу-күзгі қоныс. Күзеуге мал баспаған, оты мол, қыстауға жақындау жайылым
таңдап алынады.
Көктеу– көктемгі қоныс; шөптің жаңадан қаулап шыққан
кезінде, көктем айларында мал жаятын өріс.
Жайлау— қыстаудың алыс жатқан даладағы қонысы. Жайлауды шөбі шүйгін, суы
әрі мол, әрі тұнық, салқын ауалы жерден тарайды.
2-орталық. «Өнер орталығы»
- Күзгі табиғатты бейнелеп беру;
3-орталық. «Жазу» орталығы
-Күзгі еңбек туралы жазу;
«САЛЫСТЫРУ»
1-орталық. «Сөйлеу» орталығы
Б.Тәжімбетовтың «Күзгі қарбалас» өлеңі мен А.Құнанбаевтың «Күз» өлеңдерін
салыстыру;
2-орталық «Өнер» орталығы
Өз бетіңше «Күз» тақырыбына шағын эссе жазу немесе1 шумақ өлең шығару.
3-орталық. «Жазу» орталығы
Өлеңдер мазмұны бойынша қандай мақалдар айтуға болады?
ІҮ.Сабақты қорыту;
-Балалар, бүгінгі сабақта қандай өлең өттік?
-Өлең бойынша не білдік?
«Бүгінгі сабақтан білгенім»
-Әр оқушы өз ойларын жазады.
Ү, Үйге тапсырма
-Өлеңді жаттау;
Абай Құнанбаевтың нақыл сөздерінен кітапша жасау;
ҮІ. Бағалау
Оқушылардың өздерінің алдында бағалау парақшасы тұрады,сол бойынша өздерін
бағалайды.
|Оқушының |Үй тапсырмасын |1-тапсырма |2-тапсырма |Салыстыру |Бағалау |
|аты - жөні |орындауы | | | | |
| | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz