8-сынып: §10 Гуморальдық реттелу - сабақ жоспары

Сабақ жоспары

Мерзімі:

Сыныбы: 8

Сабақтың тақырыбы: §10. Гуморальдық реттелу.

Сабақтың мақсаттары

Білімділік мақсаты: Оқушыларға алған білімдерін пысықтай отыра,

гуморальдық реттелу жайында түсінік қалыптастыру

арқылы білім деңгейлерін нығайту.

Дамытушылық мақсаты: Гуморальдық реттелу мен жүйкелік реттелудің

маңызы ағзаның жұмыс қызметі үшін ерекше

екендігі мысалдар арқылы айта отыра

оқушылардың білімдерін дамыту, пәнге

деген қызығушылықтарын арттыру арқылы

олардың құзырлығын қалыптастыру.

Тәрбиелік мақсаты: Отансүйгіштікке, елбасын қүрметтеуге, қоршаған

орта мен табиғатты аялауға, салауатты өмір

салтың ұстануға, өздерінің жеке гигиеналарын

дұрыс қалыптастыруға, денсаулықтарын күтіп

ұстауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдістері: репродуктивті, түсіндірмелі - иллюстративті,

проблемалық оқыту, интерактивті тақтамен жұмыс,

сұрақ - жауап, өзіндік ізденіс, қорытынды шығару,

СКТТ бойынша уақытқа талдау, сәйкестік тест.

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

А) Сәлемдесу, түгендеу;

Ә) Жаңа сабаққа зейіндерін тұрақтандыру.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі.

1. Жалпы сұрақтар

1. Мүше дегеніміз не?

2. Молекула - жасуша - ұлпа - мүшелер - мүшелер жүйесі - ағза сызбанұсқасын қалай түсіндіресін?

3. Жүректің мүшелер жүйесі не? Қызметі мен құрылысы қандай?\

4. Мүшелер жүйесі дегеніміз не?

5. Ауа тамырлары қай мүшелер жүйесіне кіреді?

2. Адасқан объектілер

Мүше мүшелер жүйесі ағзадағы қызметі

1. Көз 1. асқорыту 1. оттегін тасымалдау

2. Кеңірдек 2. жүйке жүйесі 2. қоректік заттың сіңуі

3. Қолқа 3. тірек 3. көру

4. аш ішек 4. сезім жүйесі 4. келбет, сымбат

5. ми 5. қан тамырлар 5. жоғары қысымды қан

6. сүйек 6. жүрек-қан 6. ауа жолы

7. эритроциттер 7. тыныс алу 7. есте сақтау орталығы

Жауаптары: 1. 1-4-3. 2. 2-7-6. 3. 3-6-5 4. 4-1-2 5. 5-2-7 6. 6-3-4. 7. 7-5-1

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі.

Тақырыбы: Гуморальдық реттелу.

Мүшелер және мүшелер жүйесінің жұмысы жүйкелік және гуморальдық реттелу арқылы жүреді. Гуморальдық (лат hиmоr - сұйықтық)

Жүйелік реттелу рефлекстер арқылы жүреді.

Гуморальдық реттелу қан құрамындағы заттардың әсерінен болады.

Жүйелік реттелу және гуморальдық реттелу бір-бірімен тығыз байланыста.

гипофтз

ІY. Бекіту кезеңі:

Y. Қорытынды:

YІ. Бағалау

YІІ. Үйге тапсырма беру §10. Гуморальдық реттелу. 35-37 бет


Ұқсас жұмыстар
8-сынып биологиясы: Гуморальдық реттелу тақырыбы бойынша сабақ жоспары
8-сынып биологиясы: Аралас бездер (ұйқыбез, жыныс бездері) және гуморальдық-жүйкелік реттелу
Гуморальдық реттелу және бұлшықет белсенділігінің жүрек-қан тамыр жүйесіне әсері: жүректі жаттықтыру мен өзін-өзі бақылау
8-сынып биологиясы: Иммунитет - гуморальдық және жасушалық механизмдер, лейкоциттердің түрлері мен қызметтері
Жүрек пен қантамыр қызметінің гуморальдық және жүйкелік реттелуі
7-сынып: Координация және реттелу - рефлекстік доға (Зертханалық жұмыс №9: тізе рефлексі)
8-сынып, 10-сабақ: Кешірімділік - көңіл кендігі
Компьютердің пайдасы мен зияны: пікірсайыс сабақ жоспары (8-10 сынып)
Гуморальдық және жасушалық иммунитет: лейкоциттердің түрлері мен Т- және В-лимфоциттердің қызметі
8-сынып информатикасы: санау жүйелері (2, 8, 10, 16)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz