Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Гуморальдық реттелу
Сабақ жоспары
Мерзімі:
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: §10. Гуморальдық реттелу.
Сабақтың мақсаттары
Білімділік мақсаты: Оқушыларға алған білімдерін пысықтай отыра,
гуморальдық реттелу жайында түсінік
қалыптастыру
арқылы білім деңгейлерін нығайту.
Дамытушылық мақсаты: Гуморальдық реттелу мен жүйкелік реттелудің
маңызы ағзаның жұмыс
қызметі үшін ерекше
екендігі мысалдар арқылы
айта отыра
оқушылардың білімдерін
дамыту, пәнге
деген қызығушылықтарын
арттыру арқылы
олардың құзырлығын
қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты: Отансүйгіштікке, елбасын қүрметтеуге, қоршаған
орта мен табиғатты аялауға, салауатты
өмір
салтың ұстануға, өздерінің жеке
гигиеналарын
дұрыс қалыптастыруға, денсаулықтарын
күтіп
ұстауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдістері: репродуктивті, түсіндірмелі – иллюстративті,
проблемалық оқыту, интерактивті
тақтамен жұмыс,
сұрақ – жауап, өзіндік ізденіс,
қорытынды шығару,
СКТТ бойынша уақытқа талдау,
сәйкестік тест.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
А) Сәлемдесу, түгендеу;
Ә) Жаңа сабаққа зейіндерін тұрақтандыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі.
1. Жалпы сұрақтар
1. Мүше дегеніміз не?
2. Молекула – жасуша – ұлпа – мүшелер – мүшелер жүйесі – ағза сызбанұсқасын
қалай түсіндіресін?
3. Жүректің мүшелер жүйесі не? Қызметі мен құрылысы қандай?\
4. Мүшелер жүйесі дегеніміз не?
5. Ауа тамырлары қай мүшелер жүйесіне кіреді?
2. Адасқан объектілер
Мүше мүшелер жүйесі ағзадағы
қызметі
1. Көз 1. асқорыту 1.
оттегін тасымалдау
2. Кеңірдек 2. жүйке жүйесі 2.
қоректік заттың сіңуі
3. Қолқа 3. тірек
3. көру
4. аш ішек 4. сезім жүйесі 4.
келбет, сымбат
5. ми 5. қан тамырлар 5.
жоғары қысымды қан
6. сүйек 6. жүрек-қан 6.
ауа жолы
7. эритроциттер 7. тыныс алу 7. есте
сақтау орталығы
Жауаптары: 1. 1-4-3. 2. 2-7-6. 3. 3-6-5 4. 4-1-2 5. 5-2-7 6. 6-3-4. 7.
7-5-1
ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі.
Тақырыбы: Гуморальдық реттелу.
Мүшелер және мүшелер жүйесінің жұмысы жүйкелік және гуморальдық реттелу
арқылы жүреді. Гуморальдық (лат hиmоr - сұйықтық)
Жүйелік реттелу рефлекстер арқылы жүреді.
Гуморальдық реттелу қан құрамындағы заттардың әсерінен болады.
Жүйелік реттелу және гуморальдық реттелу бір-бірімен тығыз байланыста.
гипофтз
ІY. Бекіту кезеңі:
Y. Қорытынды:
YІ. Бағалау
YІІ. Үйге тапсырма беру §10. Гуморальдық реттелу. 35-37 бет
-----------------------
Жыныс бездері
Бүйрек үсті безі
Ұйқы безі
Қалқанша маңы безі
Қалқанша безі
эпифиз
гипофиз
Мерзімі:
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: §10. Гуморальдық реттелу.
Сабақтың мақсаттары
Білімділік мақсаты: Оқушыларға алған білімдерін пысықтай отыра,
гуморальдық реттелу жайында түсінік
қалыптастыру
арқылы білім деңгейлерін нығайту.
Дамытушылық мақсаты: Гуморальдық реттелу мен жүйкелік реттелудің
маңызы ағзаның жұмыс
қызметі үшін ерекше
екендігі мысалдар арқылы
айта отыра
оқушылардың білімдерін
дамыту, пәнге
деген қызығушылықтарын
арттыру арқылы
олардың құзырлығын
қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты: Отансүйгіштікке, елбасын қүрметтеуге, қоршаған
орта мен табиғатты аялауға, салауатты
өмір
салтың ұстануға, өздерінің жеке
гигиеналарын
дұрыс қалыптастыруға, денсаулықтарын
күтіп
ұстауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдістері: репродуктивті, түсіндірмелі – иллюстративті,
проблемалық оқыту, интерактивті
тақтамен жұмыс,
сұрақ – жауап, өзіндік ізденіс,
қорытынды шығару,
СКТТ бойынша уақытқа талдау,
сәйкестік тест.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
А) Сәлемдесу, түгендеу;
Ә) Жаңа сабаққа зейіндерін тұрақтандыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі.
1. Жалпы сұрақтар
1. Мүше дегеніміз не?
2. Молекула – жасуша – ұлпа – мүшелер – мүшелер жүйесі – ағза сызбанұсқасын
қалай түсіндіресін?
3. Жүректің мүшелер жүйесі не? Қызметі мен құрылысы қандай?\
4. Мүшелер жүйесі дегеніміз не?
5. Ауа тамырлары қай мүшелер жүйесіне кіреді?
2. Адасқан объектілер
Мүше мүшелер жүйесі ағзадағы
қызметі
1. Көз 1. асқорыту 1.
оттегін тасымалдау
2. Кеңірдек 2. жүйке жүйесі 2.
қоректік заттың сіңуі
3. Қолқа 3. тірек
3. көру
4. аш ішек 4. сезім жүйесі 4.
келбет, сымбат
5. ми 5. қан тамырлар 5.
жоғары қысымды қан
6. сүйек 6. жүрек-қан 6.
ауа жолы
7. эритроциттер 7. тыныс алу 7. есте
сақтау орталығы
Жауаптары: 1. 1-4-3. 2. 2-7-6. 3. 3-6-5 4. 4-1-2 5. 5-2-7 6. 6-3-4. 7.
7-5-1
ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі.
Тақырыбы: Гуморальдық реттелу.
Мүшелер және мүшелер жүйесінің жұмысы жүйкелік және гуморальдық реттелу
арқылы жүреді. Гуморальдық (лат hиmоr - сұйықтық)
Жүйелік реттелу рефлекстер арқылы жүреді.
Гуморальдық реттелу қан құрамындағы заттардың әсерінен болады.
Жүйелік реттелу және гуморальдық реттелу бір-бірімен тығыз байланыста.
гипофтз
ІY. Бекіту кезеңі:
Y. Қорытынды:
YІ. Бағалау
YІІ. Үйге тапсырма беру §10. Гуморальдық реттелу. 35-37 бет
-----------------------
Жыныс бездері
Бүйрек үсті безі
Ұйқы безі
Қалқанша маңы безі
Қалқанша безі
эпифиз
гипофиз
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz