Тіл білімі салаларын оқыту

Түсінік хат

Тіл - қоғамдағы ғасырлар бойы халқымыздың қатынас құралы болып, күн өткен сайын дамып, байып, қанатын кең жайып келе жатқан тарих құралы. Халқымыз болашақ ұрпақ алдына ана тілінің қадір - қасиетін зор бағалап, пір тұтуды, оның рухани мәдениетінен үлгі алуды азаматтық аманатым деп түсінеді. Сондықтан да, әрбір қазақ өз тілінде сауатты жазып, шешен сөйлеп, бабаларымыз ардақтаған, бізге жеткізген байлығымызды келер ұрпаққа толыққанды түрде жеткізу жолында бұл бағдарламаның маңызы зор.

Мектепте арнайы тақырып ретінде оқуды қажет ететін мәселенің бірі - тіл білімінің салалары. Бұған дейінгі сыныптарда өтілген фонетика, лексика, морфология, синтаксис, грамматикалық категориялардың ерекшеліктерін терең меңгерту қамтылады.

Қазақ тілі грамматикасы түрлеріне қарай қолданылатын орындары жинақталып оқытылады.

11-сыныпты ҰБТ - ге дайындауда негізгі теориялық ұғымдарды тереңдетіп оқыта отырып, грантқа түсуге дайындау көзделген.

Бекітемін: Келісемін:

№34 мектеп директоры Мектеп директорының оқу ісі

Ж. Нұрмаханова жөніндегі орынбасары Ә. Шөменова

«» 2011 жыл «» 2011 жыл

Мектептегі гуманитарлық пән

бірлестігінің жетекшісі «» М. Қарақұл

Бейіндік оқытудың қолданбалы курсына арналған күнтізбелік жоспар

Бағыты: Қоғамдық - гуманитарлық

Бағдары: Қазақ тілі

Сыныбы : 11а

Тақырыбы : Тіл білімі салаларын оқыту

Пән мұғалімі : Мусаева Сабира

Мақсаты: Оқушыларға тіл тарихының тарихи принципінен бастап, фонема - морфеманың түрленуінен, тіл категориялары, грамматика салалары, орфоэпиялық, орфографиялық заңдылықтары туралы түсінік бере отырып, оқытуда даралауға және әлеуметтендіруге болашақ кәсіби іс - әрекет саласын саналы және жауапты түрде таңдауға және дайындауға бағдарлау.

Міндеттері:

  1. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, ойлау дағдыларын қалыптастыру.
  2. Оқушылардың байқағыштық, зейінді, ойлау сияқты танымдық қабілетін дамыту арқылы құзырлылығын арттыру.
  3. Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру.

Оқушылардың дайындығына қойылатын талаптар:

  • Қазақ тілі грамматикасы - халық тілінен бүкіл фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік категориялардың барлық салаларын, орфоэпиялық, орфографиялық даму заңдарын, өзгеріске түсу сипаттары, фонетикалық және грамматикалық өзгерістердің түрлері, олардың тіл құрылымын қамту дәрежесі туралы ғылым екендігін анықтау.
  • Қазақ тілінің дыбыстық жүйесін, лексикасымен граматикалық құрылымды терең меңгеру арқылы бір жүйеде сауатты жазу, тілдік грамматикалық құрылымды орынды пайдалану деңгейін тест тапсырмалары арқылы анықтау.
  • Ауызекі сөйлеуде адам ойының кейбір жетпей тұрған жерлерін бет - жүз, қол қимылы, дауыс ырғағы сияқты қосымша құралдарын ажырату.
  • Оның бәрін қағаз бетіне әріппен түсіре алмайсың, тыныс

белгілері - жазуда осы сияқты нәрселерді айнытпай белгілеудің

құралы екендігін таныту.

  • Оқушыларды оқыту бағдарына сәйкес практикалық іс - әрекетке тарту.

Пәнаралық кіріктіру: Әдебиет, әуез, театр

Уақыт көлемі : Аптасына - 1 сағат, жылына - 34 сағат

Курсты ұйымдастыру формасы : Семинар, лекция, сынақ тапсырмалары, тест.

Курсты оқытуды аяқтау формасы: Реферат, баяндама, тест.

Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі : Тест.

11- сыныпқа арналған таңдау курсының «Тіл білімінің салаларын оқыту»

тақырыбындағы қазақ тілі пәнінің күнтізбелік жоспары (2011 - 2012 ж. ж. )

Р/с
Сабақтың тақырыбы
Сағат
Мерзімі
№: 1
Р/с: І
Сабақтың тақырыбы: Фонетика. Фонетика туралы жалпы түсінік
: Лекция
Сағат: 2
Мерзімі:
№: 2
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 3
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Үндестік заңы
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 4
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 5
Р/с: ІІ
Сабақтың тақырыбы: Лексика. Лексика жайлы жалпы түсінік
: Лекция
Сағат: 2
Мерзімі:
№: 6
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 7
Р/с: ІІІ
Сабақтың тақырыбы: Сөзжасам туралы түсінік
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 8
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 9
Р/с: IV
Сабақтың тақырыбы: Морфология. Сөз таптары.
: Лекция
Сағат: 2
Мерзімі:
№: 10
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 11
Р/с: V
Сабақтың тақырыбы: Синтаксис
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 12
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 13
Р/с: VI
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем мүшелері
: Лекция
Сағат: 2
Мерзімі:
№: 14
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 15
Р/с: VII
Сабақтың тақырыбы: Жай сөйлем
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 16
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 17
Р/с: VIII
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлем
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 18
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 19
Р/с: ІХ
Сабақтың тақырыбы: Төл сөз бен төлеу сөз
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 20
Р/с:
Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары бойынша жұмыс
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 21
Р/с: Х
Сабақтың тақырыбы: Стилистика

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тіл білімі
Әл фараби-шығыстың ғұлама ғалымы
Тіл білімінің салалары
Қанықпаған көмірсутектер. омж. 11 сынып
5-сыныптарға арналған жаттығулар,олардың ерекшеліктері
Бейінді оқытуда «практикалық қазақ тілі» курсының білім сапасына ықпалы
Жеңіл және тамақ өнеркәсібі
Мектеп оқушыларының жетістіктерге жетуіне жасалатын жағдаяттар
Қазақ тіл білімі лингвистика
Тіл білімі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz