7-сынып қазақ тілі мен әдебиеті: Есімше және қазақ халқының ән өнері

М. Әуезов атындағы орта мектеп

Сабақтың тақырыбы:

Сынып: 7 орыс

Пән мұғалімі: Райгүл МҰҚАШЕВА

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Ақжар ауылы

Грамматикалық тақырыбы: Есімше

Лексикалық тақырып: Қазақ халқының ән өнері.

Сабақтың эпиграфы:

Құлақтан кіріп, бойды алар

Жақсы ән мен тәтті күй,

Көңілге түрлі ой салар

Әнді сүйсең, менше сүй.

Абай

Сабақтың мақсаты:

  1. Оқушыларды есімшенің түрлерімен таныстыру, жасалу жолы жайлы түсінік беру, жұрнақтарымен таныстыру.
  2. Білімдік дағдыларын дамыта отырып, тіл байлықтарын арттыру, сөздік қорларын молайту.
  3. Қазақ халқының ән өнерін дәріптей отырып, ұлттық ән-күй өнерін білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі: мәнерлеп оқу, ауызша сөйлеу, сұрақ-жауап.

Пән аралық байланыс: ән сабағы, тарих.

Көрнекілігі: тірек сызбалар, портреттер.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру:

  1. Оқушылардың көңіл-күйлерін сабаққа аудару.
  2. Үй тапсырмасын тексеру, өтілген тақырыпқа шолу.

ІІ. Жаңа тақырып.

1. «Ой тастау» әдісі арқылы жаңа сабаққа кіру.

(Аудио жазба арқылы мәтінді тыңдату)

2. «INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқу (оқулықпен жұмыс) .

Ү

білемін

+

Жаңа білім

-

Түсініксіз

?

Сұрақ

Үбілемін:
+Жаңа білім:
-Түсініксіз:
?Сұрақ:

3. Тірек сызбамен жұмыс.

Е С І М Ш Е

ш а қ

өткен келер осы

- ған - ар - шы

- ген - ер - ші

- қан - р

- кен - е

Е С І М Ш Е Н І Ң Т Ү Р Л Е Р І

Дағдылы Мақсат

- атын - мақ

- етін - мек

- ушы - бақ

- уші - бек

- пақ

- пек

ІІІ. Бекіту жұмыстары.

1. Тапсырмаларды орындау:

А) Екі топқа «жарнама» әзірлету. (Есімшелерді қолдана отырып)

І топ ІІ топ

өткен шақ келер шақ

Айтқан, әндеткен. Әндетер, ән салар.

Берілген есімдерді жіктеу, септеу.

Ә) Төмендегі сөздерден әр түрлі сөз тіркестерін құрастыру:

Музыка, сезім, рухани, ән, жыр, өшпес, актер, әнші.

2. « Ромашка» сұрақтарына жауап беру:

А) Өмірлеріңді музыка қандай рөл атқарады?

Ә) Музыканы ұнатасыңдар ма? Неге?

Б) Қандай композиторларды білесіңдер?

В) Ән, күй өнері өмірде болмаса не болар еді?

Г) Ән мен күйде ұқсастық бар мА? Қандай?

Д) Ән өнерін білу керек пе? Неліктен?

3. «Ортада қалам» әдісі бойынша сабақты қорытындылау.

(Ортаға әр түрлі қаламдар тасталып, оқушы ұнаған қаламынның түсіне байланысты сұрақтарға жауап береді, даналық сөздердің мағынасын ашады)

  1. Ата өнері - балаға мұра.
  2. Жігітке жеті өнер де аз,

Жетпіс өнер көп емес.

  1. Өнерді көп білетін дана болар,

Өнерсіздің ісі шама болар.

  1. Өнерлінің өрісі кең.
  2. Өнерсізден қашып жүр,

Өнермен үлгі шашып жүр.

Үй тапсырмасын беру.

Бағалау.


Ұқсас жұмыстар
7-сынып қазақ тілі сабағы: есімше категориясын қайталау
7-сынып: Қазақ әдебиеті мен өнері - ауыз және жазба әдебиеті, лиро-эпостық жырлар
7-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: есімше мен көсемшенің түрленуін қайталау
Қазақ халқының музыка өнері: 5-сынып ашық сабағының жоспары мен хаттамасы
5-сынып тарихы: Қазақ халқының шешендік сөз өнері
5-сыныпқа арналған ашық сабақ: Наурыз мейрамы, қазақ халқының ауыз әдебиеті және шешендік өнері
7-б сынып қазақ тілі мен әдебиеті сабағының жоспары: Қазақ сазгерлері
7-сынып қазақ әдебиеті: Абайдың Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа өлеңі арқылы ән мен сөз өнерінің эстетикасы
8-сынып қазақ тілі мен әдебиеті сабақ жоспары: Айтыс - қазақтың төл өнері
7-сынып қазақ тілі. І-ІІІ деңгей: морфология, есімдіктер, есімше-көсемше және сөйлемдік талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz