Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың түрі. Танымдық сабақ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы,
№1 Кәсіптік лицей.
«Сәтті болашағыма қадамым»
Өткізген:
лицей педагог- психологы
Матаева Алтыншаш Туменбаевна
2010-2011 оқу жылы
Тақырыбы: «Сәтті болашағыма қадамым» тренинг
Мақсаты: Оқушылардың өзін-өзі танып, өзін-өзі тәрбиелей білуіне
көмектесу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету;
шығармашылыққа баулу.
Міндеті: Өзін-өзі тәрбиелеуіне жол ашу; Танымдық белсенділігін арттыру;Ой-
өрісін кеңейту;
Сабақтың түрі: Танымдық сабақ
Сабақтың әдісі: Ой – толғау, сұрақ – жауап, пікірлесу, тренинг
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта.
Сабақтың барысы:
|Ұйымдастыру кезеңі: |Сәлеметсіндер ме балалар! |
| |«Күйіне келтіру» жаттығуы. |
| |Мақсаты: Сабақ басында қуаты мен күшін тез |
| |мобилизациялау және жұмыс қабілетін жоғарлату. |
| |Топ мүшелері ыңғайлы позада шеңбер құрып отырады. |
| |Психолог денені бос ұстап, көзді жұмып айтылған |
| |әңгімені көз алдарына елестеуді ұсынады. Келесі |
| |мәтінді баяу, жұмсақ етіп әңгімелейміз. |
| |«Бүгін сіз класқа барғыңыз келмей тұр. «Егер де... »|
| |әрекет ете отырып, өз күш қуатымызды мобильдеуге |
| |тырысамыз. Егер де менің көңілім жақсы болып,өзімді |
| |демалған және жаңарғандай сезінсем, класқа қуана |
| |барар едім. Көшеде келе жатып өз оқушыларым туралы |
| |ойланам, оларды тезірек көргім келеді. Мектепке |
| |кіріп келдім, өз әріптестеріммен сәлемдесемін, |
| |оларға күлімсірей қараймын. Өз классыма бара |
| |жатырмын, класқа кірдім қоңырау соғылды, сабақ |
| |басталды. |
| | |
| |Жаттығуды орындап болған соң жалпы топтық талқылау |
| |жүргізіледі. Бұның барысында мұғалімдер мен психолог|
| |жұмысқа бағытталудың психотехникалық әдістерімен |
| |тәжірбие алмасады. |
| |Тренинг: «Сіздің көңіл-күйіңіз қандай?» Қажетті |
| |заттар: түрлі –түсті қағаздан жасалған фигуралар, |
| |маркер. |
| |Әр оқушы өзіне ұнаған түрлі түсті фигураның біреуін|
| |таңдайды. |
| |Қағаздың артына сол түске байланысты жазылған |
| |интерпритацияны оқиды. Мысалы: Алмас қызыл түсті |
| |таңдаса, онда Алмастың көңіл-күйі өте қуанышты күйде|
| |екенін білуге болады. |
| |Интерпритация |
| |Алқызыл-ұнамды көңіл-күй |
| |Ақ –анықталмаған көңіл-күй. |
| |Қызыл қуанышты көңіл-күй |
| |Көк- суық көңіл-күй |
| |Қоңыр-қиналған қиналған көңіл-күй |
| |Күлгін-алаңдаушы көңіл-күй |
| |Қара-күш қуаттың төмендеуі |
| |Сары-жағымды көңіл-күй |
|2. Ой шақыру. |Оқушылар, бүгінгі заман, жастардың алдында үлкен |
| |мүмкіндіктермен бірге таудай талаптар қойды. Сізде |
| |соны түсіне отыра біздің лицейіміздің табалдырығын |
| |аттадыңыз. Сізге бірнеше сұрақ қояғым келіп тұр: |
| |- мамандық алудан басқа тағыда мақсаттарыңыз барма? |
| |-өз болашағынызды армандайсызба? |
| |-арманыңызға,талаптарарыңызға қол жеткізу неге, |
| |кімге байланысты? |
| |-өзінді тану дегенді қалай түсінесін? |
| |- Қандай пайда бар,өз-өзің танудан? |
| Күтілетін жауаптар |-әрине басқада мақсаттарымыз бар; армандаймыз; |
| |арманымыз-болашағымызды жақсарту; арман орындалу |
| |өзімізге байланысты;өз-өзін танып білген адам өзінің|
| |кемшілік мінез-құлығын біліп жою жағдайын |
| |қарастырады, өзін тәрбиелейді. |
|Мұғалімнің | - Өзін-өзі тану -өзін бағалау, іс-әрекеттерін, |
|қорытындылауы |кемшілігі |
| |мен жетістігін білу деген мағынаны білдіреді. |
| | |
|Тақырыб бойынша |Өзін-өзі тәрбиелеу-өмір талабы. |
|әңгімелесу |Адамдардың өзін-өзі тәрбиелеуі дегеніміз-жүйелі |
| |түрде белгілі бір мақсат қойып, оған жету жолында |
| |өзінің қабілетін дамыта отырып,кездескен |
| |қиыншылықтарды жеңе білу.Әр адам-жеке тұлға. жігер |
| |керек.Орташа қабілетті,бірақ жігерлі болсаң көп |
| |нәрсеге қол жеткізесің,ал қабілетті , бірақ жігерсіз|
| |болсаң, ешнәрсеге қол жеткізбейсің. |
| |Қалай ойлайсыз, адам мақсатқа қол жеткізу үшін |
| |қандай болу керек? Оқушылырдың жауаптары |
| Күтілетін жауаптар |Жігерлі, күш-қуатты,ақылды,тәрбиелі |
|Назарымызды тақтаға |Тақтада көрсетілген сұрақтарға окушылар жауап беру |
|аударайық |керек, кейін жауаптар тақтада көрсетіледі |
| | |
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы,
№1 Кәсіптік лицей.
«Сәтті болашағыма қадамым»
Өткізген:
лицей педагог- психологы
Матаева Алтыншаш Туменбаевна
2010-2011 оқу жылы
Тақырыбы: «Сәтті болашағыма қадамым» тренинг
Мақсаты: Оқушылардың өзін-өзі танып, өзін-өзі тәрбиелей білуіне
көмектесу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету;
шығармашылыққа баулу.
Міндеті: Өзін-өзі тәрбиелеуіне жол ашу; Танымдық белсенділігін арттыру;Ой-
өрісін кеңейту;
Сабақтың түрі: Танымдық сабақ
Сабақтың әдісі: Ой – толғау, сұрақ – жауап, пікірлесу, тренинг
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта.
Сабақтың барысы:
|Ұйымдастыру кезеңі: |Сәлеметсіндер ме балалар! |
| |«Күйіне келтіру» жаттығуы. |
| |Мақсаты: Сабақ басында қуаты мен күшін тез |
| |мобилизациялау және жұмыс қабілетін жоғарлату. |
| |Топ мүшелері ыңғайлы позада шеңбер құрып отырады. |
| |Психолог денені бос ұстап, көзді жұмып айтылған |
| |әңгімені көз алдарына елестеуді ұсынады. Келесі |
| |мәтінді баяу, жұмсақ етіп әңгімелейміз. |
| |«Бүгін сіз класқа барғыңыз келмей тұр. «Егер де... »|
| |әрекет ете отырып, өз күш қуатымызды мобильдеуге |
| |тырысамыз. Егер де менің көңілім жақсы болып,өзімді |
| |демалған және жаңарғандай сезінсем, класқа қуана |
| |барар едім. Көшеде келе жатып өз оқушыларым туралы |
| |ойланам, оларды тезірек көргім келеді. Мектепке |
| |кіріп келдім, өз әріптестеріммен сәлемдесемін, |
| |оларға күлімсірей қараймын. Өз классыма бара |
| |жатырмын, класқа кірдім қоңырау соғылды, сабақ |
| |басталды. |
| | |
| |Жаттығуды орындап болған соң жалпы топтық талқылау |
| |жүргізіледі. Бұның барысында мұғалімдер мен психолог|
| |жұмысқа бағытталудың психотехникалық әдістерімен |
| |тәжірбие алмасады. |
| |Тренинг: «Сіздің көңіл-күйіңіз қандай?» Қажетті |
| |заттар: түрлі –түсті қағаздан жасалған фигуралар, |
| |маркер. |
| |Әр оқушы өзіне ұнаған түрлі түсті фигураның біреуін|
| |таңдайды. |
| |Қағаздың артына сол түске байланысты жазылған |
| |интерпритацияны оқиды. Мысалы: Алмас қызыл түсті |
| |таңдаса, онда Алмастың көңіл-күйі өте қуанышты күйде|
| |екенін білуге болады. |
| |Интерпритация |
| |Алқызыл-ұнамды көңіл-күй |
| |Ақ –анықталмаған көңіл-күй. |
| |Қызыл қуанышты көңіл-күй |
| |Көк- суық көңіл-күй |
| |Қоңыр-қиналған қиналған көңіл-күй |
| |Күлгін-алаңдаушы көңіл-күй |
| |Қара-күш қуаттың төмендеуі |
| |Сары-жағымды көңіл-күй |
|2. Ой шақыру. |Оқушылар, бүгінгі заман, жастардың алдында үлкен |
| |мүмкіндіктермен бірге таудай талаптар қойды. Сізде |
| |соны түсіне отыра біздің лицейіміздің табалдырығын |
| |аттадыңыз. Сізге бірнеше сұрақ қояғым келіп тұр: |
| |- мамандық алудан басқа тағыда мақсаттарыңыз барма? |
| |-өз болашағынызды армандайсызба? |
| |-арманыңызға,талаптарарыңызға қол жеткізу неге, |
| |кімге байланысты? |
| |-өзінді тану дегенді қалай түсінесін? |
| |- Қандай пайда бар,өз-өзің танудан? |
| Күтілетін жауаптар |-әрине басқада мақсаттарымыз бар; армандаймыз; |
| |арманымыз-болашағымызды жақсарту; арман орындалу |
| |өзімізге байланысты;өз-өзін танып білген адам өзінің|
| |кемшілік мінез-құлығын біліп жою жағдайын |
| |қарастырады, өзін тәрбиелейді. |
|Мұғалімнің | - Өзін-өзі тану -өзін бағалау, іс-әрекеттерін, |
|қорытындылауы |кемшілігі |
| |мен жетістігін білу деген мағынаны білдіреді. |
| | |
|Тақырыб бойынша |Өзін-өзі тәрбиелеу-өмір талабы. |
|әңгімелесу |Адамдардың өзін-өзі тәрбиелеуі дегеніміз-жүйелі |
| |түрде белгілі бір мақсат қойып, оған жету жолында |
| |өзінің қабілетін дамыта отырып,кездескен |
| |қиыншылықтарды жеңе білу.Әр адам-жеке тұлға. жігер |
| |керек.Орташа қабілетті,бірақ жігерлі болсаң көп |
| |нәрсеге қол жеткізесің,ал қабілетті , бірақ жігерсіз|
| |болсаң, ешнәрсеге қол жеткізбейсің. |
| |Қалай ойлайсыз, адам мақсатқа қол жеткізу үшін |
| |қандай болу керек? Оқушылырдың жауаптары |
| Күтілетін жауаптар |Жігерлі, күш-қуатты,ақылды,тәрбиелі |
|Назарымызды тақтаға |Тақтада көрсетілген сұрақтарға окушылар жауап беру |
|аударайық |керек, кейін жауаптар тақтада көрсетіледі |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz