Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Орта ғасыр тарихы

Орта ғасыр тарихы. 7 сынып. Тақырыбы: «IX ғасырдың екінші жартысы- XIII
ғасырдағы Қазақстан мәдениеті»
Мұғалім: Масалимова Нургиза Ешенгазиновна
Семей қаласы . М.М. «№19 жалпы орта білім беретін мектеп»
Сабақтың тақырыбы: IX ғасырдың екінші жартысы- XIII ғсырдың басындағы
Қазақстан
мәдениеті
Сабақтың мақсаты:

Білмдлік: Қазақстан территориясындағы қалалардың пайда болуы мен дамуы,
қолөнердің өркендеуін, сауда қатынастарын, сәулет өнері мен құрылыстың
дамуын, дін және ғылым- білімнің дамуын қорытындылау.

Дамытушылық: Логикалық ойлауды, дүниетанымын, тарихқа деген қызығушылығын,
ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту, роль орындау арқылы белгілі мақсатқа
жеткізу, ғылыми еңбектерді, көркем шығармаларды түсініп оқуға, ізденіске
дағдыландыру.

Тәрбиелік: Эстетикалық, адамгершілік, рухани тәрбие беру.

Сабақтың түрі: Интерактивті қорытынды сабақ.

Сабақтың әдісі: Жобалау. Баяндау, сұрақ- жауап, рольдік ойындар, талдау,
жартылай іздену.

Жұмысты ұйымдастыру түрлері: Ұжымдық, топтық, жекелей жұмыс түрлері.

Сабақтың көрнекілігі: Тақырыптық слайдтар, қанатты сөздер жазылады,
портреттер, карта, тірек кестелер, буклет «Ахмет Иасауй кесенесі», альбом
«Отырар», сергіту сәтіне «Түркістан» әні, кітаптар т.б.

Дерек көзі:
1. Оқулық «Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы»
2. «Қазақстан даласының жұлдыздары»
3. Ахмет Иасауй хикметтері
4. «Қазақстан тарихы» журналы

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушылармен амандасу, мақсаты мен жоспарын
таныстыру.
2. Топқа бөлу, ат беру.
I топ «Түркістан»
II топ «Отырар»
IIIтоп «Баласағұн»
II. Тапсырмаларды орындау.
• Сұрақ бойынша тірек кесте сызу және оны талдау (әр топқа 5 мин)
1 сұрақ: Орта ғасыр қалалары санының өсуі, қала құрылысындағы
өзгерістер.
2 сұрақ: Қолөнердің дамуы және оның салалары.
3 сұрақ: Дін және мәдениет.
• Жеке оқушыларға дидактикалық материал тарату (перфокарталар, тестілер)
III. Сергіту сәті. Р.Рымбаеваның орындауындағы «Түркістан» әніне 2 мин
сергіту жаттығуын жасау.
IV. Үйге берілген топтық- шығармашылық тапсырмалар, «Ғұламалар және
олардың еңбектері» немесе олар жайлы презентация, рольдік ойын, өлен
оқу.
I топ «Түркістан»:
1. Қазақстан мен Орта Азиядағы сопылық поэзияның көрнекті өклі, дуалы ақын-
данышпан, кемеңгер ақын Ахмет Иасауйдың өміріне тоқталып,
«хикметтерінің» жазылуын, мазмұның қысқаша талдап үзінді оқиды.
2. Ахмет Иасауй мен Арыстан баб арасындағы кездесуден үзінді рольдік ойын.
II топ «Отырар»:
1. Әбу Насыр әл- Фарабидің ғылым салаларына қосқан жаңалықтары мен
үлесіне тоқталып, еңбектерін атау.
2. Халық аузында қалған «Өнерлі жігіт» аңыз- әнгімесінен үзінді.
III топ. «Баласағұн»: Жүсіп Баласағұнидың өміріне тоқталып, «Құтадғу білк»
дастанын талдап, дастанның «Тіл», «Елші», «Әмірші» жайлы айтылатын
тарауларынан үзінді келтіріп, тәрбиелік мәнін ашу.
V. Сабақты бекіту: оқушылар Блумның «мен жүйесімен» қорытындылайды.
Блумның «мен жүйесімен»

VI. Қорытындылау (әр топ өздері бағалайды)
-----------------------
Мен не істеуім керек?

мен

Ұқсас жұмыстар
Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы. Сабақтың тақырыбы
Ислам, ғылым және мәдениет. 9 сынып
Ғұндар
Қазақстандағы халық ағарту ісі. 8 сынып
Кім көп біледі Интеллектуалдық сайыс
Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері
Үндістандағы феодалдық құрылыс
Ғасырларды жылмен көрсет
Қыпшақ мемлекеті жайлы ақпарат
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы жайлы ақпарат
Пәндер