Орта ғасыр тарихы

Орта ғасыр тарихы. 7 сынып. Тақырыбы: «IX ғасырдың екінші жартысы- XIII
ғасырдағы Қазақстан мәдениеті»
Мұғалім: Масалимова Нургиза Ешенгазиновна
Семей қаласы . М.М. «№19 жалпы орта білім беретін мектеп»
Сабақтың тақырыбы: IX ғасырдың екінші жартысы- XIII ғсырдың басындағы
Қазақстан
мәдениеті
Сабақтың мақсаты:

Білмдлік: Қазақстан территориясындағы қалалардың пайда болуы мен дамуы,
қолөнердің өркендеуін, сауда қатынастарын, сәулет өнері мен құрылыстың
дамуын, дін және ғылым- білімнің дамуын қорытындылау.

Дамытушылық: Логикалық ойлауды, дүниетанымын, тарихқа деген қызығушылығын,
ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту, роль орындау арқылы белгілі мақсатқа
жеткізу, ғылыми еңбектерді, көркем шығармаларды түсініп оқуға, ізденіске
дағдыландыру.

Тәрбиелік: Эстетикалық, адамгершілік, рухани тәрбие беру.

Сабақтың түрі: Интерактивті қорытынды сабақ.

Сабақтың әдісі: Жобалау. Баяндау, сұрақ- жауап, рольдік ойындар, талдау,
жартылай іздену.

Жұмысты ұйымдастыру түрлері: Ұжымдық, топтық, жекелей жұмыс түрлері.

Сабақтың көрнекілігі: Тақырыптық слайдтар, қанатты сөздер жазылады,
портреттер, карта, тірек кестелер, буклет «Ахмет Иасауй кесенесі», альбом
«Отырар», сергіту сәтіне «Түркістан» әні, кітаптар т.б.

Дерек көзі:
1. Оқулық «Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы»
2. «Қазақстан даласының жұлдыздары»
3. Ахмет Иасауй хикметтері
4. «Қазақстан тарихы» журналы

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушылармен амандасу, мақсаты мен жоспарын
таныстыру.
2. Топқа бөлу, ат беру.
I топ «Түркістан»
II топ «Отырар»
IIIтоп «Баласағұн»
II. Тапсырмаларды орындау.
• Сұрақ бойынша тірек кесте сызу және оны талдау (әр топқа 5 мин)
1 сұрақ: Орта ғасыр қалалары санының өсуі, қала құрылысындағы
өзгерістер.
2 сұрақ: Қолөнердің дамуы және оның салалары.
3 сұрақ: Дін және мәдениет.
• Жеке оқушыларға дидактикалық материал тарату (перфокарталар, тестілер)
III. Сергіту сәті. Р.Рымбаеваның орындауындағы «Түркістан» әніне 2 мин
сергіту жаттығуын жасау.
IV. Үйге берілген топтық- шығармашылық тапсырмалар, «Ғұламалар және
олардың еңбектері» немесе олар жайлы презентация, рольдік ойын, өлен
оқу.
I топ «Түркістан»:
1. Қазақстан мен Орта Азиядағы сопылық поэзияның көрнекті өклі, дуалы ақын-
данышпан, кемеңгер ақын Ахмет Иасауйдың өміріне тоқталып,
«хикметтерінің» жазылуын, мазмұның қысқаша талдап үзінді оқиды.
2. Ахмет Иасауй мен Арыстан баб арасындағы кездесуден үзінді рольдік ойын.
II топ «Отырар»:
1. Әбу Насыр әл- Фарабидің ғылым салаларына қосқан жаңалықтары мен
үлесіне тоқталып, еңбектерін атау.
2. Халық аузында қалған «Өнерлі жігіт» аңыз- әнгімесінен үзінді.
III топ. «Баласағұн»: Жүсіп Баласағұнидың өміріне тоқталып, «Құтадғу білк»
дастанын талдап, дастанның «Тіл», «Елші», «Әмірші» жайлы айтылатын
тарауларынан үзінді келтіріп, тәрбиелік мәнін ашу.
V. Сабақты бекіту: оқушылар Блумның «мен жүйесімен» қорытындылайды.
Блумның «мен жүйесімен»

VI. Қорытындылау (әр топ өздері бағалайды)
-----------------------
Мен не істеуім керек?

мен

Ұқсас жұмыстар
Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы. Сабақтың тақырыбы
Ислам, ғылым және мәдениет. 9 сынып
Ғұндар
Қазақстандағы халық ағарту ісі. 8 сынып
Кім көп біледі Интеллектуалдық сайыс
Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері
Үндістандағы феодалдық құрылыс
Ғасырларды жылмен көрсет
Қыпшақ мемлекеті жайлы ақпарат
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz