Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Орта ғасыр тарихы
Орта ғасыр тарихы. 7 сынып. Тақырыбы: «IX ғасырдың екінші жартысы- XIII
ғасырдағы Қазақстан мәдениеті»
Мұғалім: Масалимова Нургиза Ешенгазиновна
Семей қаласы . М.М. «№19 жалпы орта білім беретін мектеп»
Сабақтың тақырыбы: IX ғасырдың екінші жартысы- XIII ғсырдың басындағы
Қазақстан
мәдениеті
Сабақтың мақсаты:
Білмдлік: Қазақстан территориясындағы қалалардың пайда болуы мен дамуы,
қолөнердің өркендеуін, сауда қатынастарын, сәулет өнері мен құрылыстың
дамуын, дін және ғылым- білімнің дамуын қорытындылау.
Дамытушылық: Логикалық ойлауды, дүниетанымын, тарихқа деген қызығушылығын,
ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту, роль орындау арқылы белгілі мақсатқа
жеткізу, ғылыми еңбектерді, көркем шығармаларды түсініп оқуға, ізденіске
дағдыландыру.
Тәрбиелік: Эстетикалық, адамгершілік, рухани тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Интерактивті қорытынды сабақ.
Сабақтың әдісі: Жобалау. Баяндау, сұрақ- жауап, рольдік ойындар, талдау,
жартылай іздену.
Жұмысты ұйымдастыру түрлері: Ұжымдық, топтық, жекелей жұмыс түрлері.
Сабақтың көрнекілігі: Тақырыптық слайдтар, қанатты сөздер жазылады,
портреттер, карта, тірек кестелер, буклет «Ахмет Иасауй кесенесі», альбом
«Отырар», сергіту сәтіне «Түркістан» әні, кітаптар т.б.
Дерек көзі:
1. Оқулық «Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы»
2. «Қазақстан даласының жұлдыздары»
3. Ахмет Иасауй хикметтері
4. «Қазақстан тарихы» журналы
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушылармен амандасу, мақсаты мен жоспарын
таныстыру.
2. Топқа бөлу, ат беру.
I топ «Түркістан»
II топ «Отырар»
IIIтоп «Баласағұн»
II. Тапсырмаларды орындау.
• Сұрақ бойынша тірек кесте сызу және оны талдау (әр топқа 5 мин)
1 сұрақ: Орта ғасыр қалалары санының өсуі, қала құрылысындағы
өзгерістер.
2 сұрақ: Қолөнердің дамуы және оның салалары.
3 сұрақ: Дін және мәдениет.
• Жеке оқушыларға дидактикалық материал тарату (перфокарталар, тестілер)
III. Сергіту сәті. Р.Рымбаеваның орындауындағы «Түркістан» әніне 2 мин
сергіту жаттығуын жасау.
IV. Үйге берілген топтық- шығармашылық тапсырмалар, «Ғұламалар және
олардың еңбектері» немесе олар жайлы презентация, рольдік ойын, өлен
оқу.
I топ «Түркістан»:
1. Қазақстан мен Орта Азиядағы сопылық поэзияның көрнекті өклі, дуалы ақын-
данышпан, кемеңгер ақын Ахмет Иасауйдың өміріне тоқталып,
«хикметтерінің» жазылуын, мазмұның қысқаша талдап үзінді оқиды.
2. Ахмет Иасауй мен Арыстан баб арасындағы кездесуден үзінді рольдік ойын.
II топ «Отырар»:
1. Әбу Насыр әл- Фарабидің ғылым салаларына қосқан жаңалықтары мен
үлесіне тоқталып, еңбектерін атау.
2. Халық аузында қалған «Өнерлі жігіт» аңыз- әнгімесінен үзінді.
III топ. «Баласағұн»: Жүсіп Баласағұнидың өміріне тоқталып, «Құтадғу білк»
дастанын талдап, дастанның «Тіл», «Елші», «Әмірші» жайлы айтылатын
тарауларынан үзінді келтіріп, тәрбиелік мәнін ашу.
V. Сабақты бекіту: оқушылар Блумның «мен жүйесімен» қорытындылайды.
Блумның «мен жүйесімен»
VI. Қорытындылау (әр топ өздері бағалайды)
-----------------------
Мен не істеуім керек?
мен
ғасырдағы Қазақстан мәдениеті»
Мұғалім: Масалимова Нургиза Ешенгазиновна
Семей қаласы . М.М. «№19 жалпы орта білім беретін мектеп»
Сабақтың тақырыбы: IX ғасырдың екінші жартысы- XIII ғсырдың басындағы
Қазақстан
мәдениеті
Сабақтың мақсаты:
Білмдлік: Қазақстан территориясындағы қалалардың пайда болуы мен дамуы,
қолөнердің өркендеуін, сауда қатынастарын, сәулет өнері мен құрылыстың
дамуын, дін және ғылым- білімнің дамуын қорытындылау.
Дамытушылық: Логикалық ойлауды, дүниетанымын, тарихқа деген қызығушылығын,
ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту, роль орындау арқылы белгілі мақсатқа
жеткізу, ғылыми еңбектерді, көркем шығармаларды түсініп оқуға, ізденіске
дағдыландыру.
Тәрбиелік: Эстетикалық, адамгершілік, рухани тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Интерактивті қорытынды сабақ.
Сабақтың әдісі: Жобалау. Баяндау, сұрақ- жауап, рольдік ойындар, талдау,
жартылай іздену.
Жұмысты ұйымдастыру түрлері: Ұжымдық, топтық, жекелей жұмыс түрлері.
Сабақтың көрнекілігі: Тақырыптық слайдтар, қанатты сөздер жазылады,
портреттер, карта, тірек кестелер, буклет «Ахмет Иасауй кесенесі», альбом
«Отырар», сергіту сәтіне «Түркістан» әні, кітаптар т.б.
Дерек көзі:
1. Оқулық «Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы»
2. «Қазақстан даласының жұлдыздары»
3. Ахмет Иасауй хикметтері
4. «Қазақстан тарихы» журналы
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушылармен амандасу, мақсаты мен жоспарын
таныстыру.
2. Топқа бөлу, ат беру.
I топ «Түркістан»
II топ «Отырар»
IIIтоп «Баласағұн»
II. Тапсырмаларды орындау.
• Сұрақ бойынша тірек кесте сызу және оны талдау (әр топқа 5 мин)
1 сұрақ: Орта ғасыр қалалары санының өсуі, қала құрылысындағы
өзгерістер.
2 сұрақ: Қолөнердің дамуы және оның салалары.
3 сұрақ: Дін және мәдениет.
• Жеке оқушыларға дидактикалық материал тарату (перфокарталар, тестілер)
III. Сергіту сәті. Р.Рымбаеваның орындауындағы «Түркістан» әніне 2 мин
сергіту жаттығуын жасау.
IV. Үйге берілген топтық- шығармашылық тапсырмалар, «Ғұламалар және
олардың еңбектері» немесе олар жайлы презентация, рольдік ойын, өлен
оқу.
I топ «Түркістан»:
1. Қазақстан мен Орта Азиядағы сопылық поэзияның көрнекті өклі, дуалы ақын-
данышпан, кемеңгер ақын Ахмет Иасауйдың өміріне тоқталып,
«хикметтерінің» жазылуын, мазмұның қысқаша талдап үзінді оқиды.
2. Ахмет Иасауй мен Арыстан баб арасындағы кездесуден үзінді рольдік ойын.
II топ «Отырар»:
1. Әбу Насыр әл- Фарабидің ғылым салаларына қосқан жаңалықтары мен
үлесіне тоқталып, еңбектерін атау.
2. Халық аузында қалған «Өнерлі жігіт» аңыз- әнгімесінен үзінді.
III топ. «Баласағұн»: Жүсіп Баласағұнидың өміріне тоқталып, «Құтадғу білк»
дастанын талдап, дастанның «Тіл», «Елші», «Әмірші» жайлы айтылатын
тарауларынан үзінді келтіріп, тәрбиелік мәнін ашу.
V. Сабақты бекіту: оқушылар Блумның «мен жүйесімен» қорытындылайды.
Блумның «мен жүйесімен»
VI. Қорытындылау (әр топ өздері бағалайды)
-----------------------
Мен не істеуім керек?
мен
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz