Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың мақсаты. Сабақтың әдісі

Мұғалім:Маденова Орынкүл Тілеуқұлқызы

Пәні : Әдебиеттік оқу

С ыныбы : 2 « Б» , № 101 орта мектеп

Сабақтың тақырыбы : Кім күшті ?

Сабақтың мақсаты :

Білімділік : Мәнерлеп оқу дағдысын нығайта түсу , сұраққа толық жауап
беруге машықтандыру , шығармадағы негізгі ойды таба білуге дағдыландыру.

Тәрбиелік : Оқушыларды еңбексүйгіштікке , адалдыққа , адамгершілікке баулу
, ұйымшылдыққа , табиғатты қорғауға , аялауға тәрбиелеу .

Дамытушылық : Топтағы жұмыс арқылы шығармашылықпен жұмыс жасай отырып ,
дүниетанымын кеңейту , өз пікірін ашық , еркін қорғай алу дағдыларын
қалыптастыру.

Сабақтың әдісі: Түсіндіру , баяндау , сұрақ – жауап , ой қозғау , топтық
әдіс .
Сабақтың типі: Жаңа білім беру .

Түрі : Сайыс сабақ .

Техникалық құралдары : Слайдтар ,интерактивті тақта .

Сабақтың барысы :

1 . Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды 3 топқа бөлу .
Білімділер тобы
Тапқырлар тобы
Ойшылдар тобы

Психологиялық дайындық :

Бес болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз!

2 . Үй тапсырмасын тексеру .
Өлеңді мәнерлеп оқу, «Жер бетінде су жойылып кетсе , онда... » деген ойды
жалғастырып жазып , су туралы мақал жаттап келу .
Оқушылардың жауаптарын тыңдап , мадақтау.

Үй тапсырмасын бекіту .

3 топ бір – біріне сұрақ қою арқылы сабақты қорытындылау .

3 . Жаңа сабақ .

Қызығушылығын ояту .
- Балалар, қараңдаршы бізге қырғауыл деген құс қонаққа келіпті.Ол жәй
келмепті , сендердің білімдеріңді тексеруге келген екен , өзі де
тапсырмалар дайындап келіпті . Қалай балалар , оның тапсырмаларын
орындауға дайынбыз ба ?
Оқушылар жауабы:
- Олай болса бірінші тапсырмасы мына бейнелі сөзді шешу қажет екен.

Интерактивті тақтадан бейнелі сөз шығады.
Кім күшті?
4. Мағынаны таныту.
- Жарайсыңдар балалар , сонымен бұл бейнелі сөз - бүгінгі біздің жаңа
сабағымыздың тақырыбы «Кім күшті ? » ертегісі екен .
- Балалар кітаптарыңның 174 - бетін аша қойыңдар .
- Сендер ертегі дегеніміз не екенін білесіңдер ме ?
- Ертегі дегеніміз – шындық пен қиялдан туындаған халық ауыз әдебиеті
шығармаларының бір түрі екен .
- Ал , күшті деген сөзді қалай түсінесіңдер ?
- Күшті дегеніміз - денсаулығы мықты , күші көп деген мағынаны білдіреді
екен .
- Бұл ертегіні , Қырғауыл құсымыз өзінің басынан өткерген оқиғаны
көрсетпекші болып алып келіпті . Олай болса барлығымыз тақтаға назар
аударып , ертегіні тамашалайық .

Интерактивті тақтадан «Кім күшті ? » ертегісі қойылады.

- Балалар ертегі ұнады ма ?
Оқушылар жауабы.
- Олай болса сендердің қалай тыңдағандарыңды тексеру үшін қырғауыл
сұрақтар дайындап әкелген екен , соған жауаптар берейік , жарай ма ?

Интерактивті тақтадан сұрақтар көрсетіледі .

- Неліктен құмырсқа бәрінен күшті деп ойлайсың?
- Адам күшті болуы үшін не істеуі қажет?

5. Оқулықпен жұмыс.
Жарайсыңдар балалар , өте жақсы . Енді келесі тапсырма :
Ертегіні мәнерлеп , түсініп оқу керек екен .
3 топтан оқушылар мәнерлеп оқиды .
- Жарайсыңдар , балалар өте жақсы . Енді балалар , ертегіні сахналап қойып
көрейікші .
3 топтан балалар шығады .

6.Сергіту сәті.
Шығу үшін шымыр боп ,
Шынығамыз шаршамай .
Бұлшық еттер шымыр боп ,
Аламыз сосын тосын жәй .

Ал балалар енді қырғауыл 3 топқа бөлек - бөлек тапсырма бергісі келіп тұр
екен .
1 – топ : Құмырсқаға мінездеме беру .
2 – топ : Күшті адамға мінездеме беру .
3 – топ : Қырғауылға мінездеме беру .
Ой толғаныс .
3 топ мақал айтып сайысады .
7 .Дәптермен жұмыс.
- Жарайсыңдар балалар , енді мына мақалды оқиықшы:
Күшіңе сенбе ,
Ісіңе сен .
Балаларға мақалдың мағынасын түсіндіріп , дәптерлеріне көшіріп жазып
алулары керек екенін айтамын.
Дәптерімізді алайық ,
Салақтықтан қашайық.
Қолға қалам алайық ,
Көркем етіп жазайық !
8 . Жаңа сабақты бекіту , бағалау .
- Сонымен балалар біз бүгін қандай ертегімен таныстық ?
- Ертегі қалай басталады ?
- Кім кімнен мықты екен ?
- Ең мықтысы кім болды ?
- Енді балалар әр топтың жинаған жұлдызшалары мен төртбұрыштарына қарап
бағалаймыз.
Интерактивті тақтадан қырғауыл көрсетіледі.
- Балалар , қараңдаршы қырғауыл сендерге риза болып , өз еліне қайтып бара
жатыр , оған не айтамыз .
- Сау бол!

- Жарайсыңдар балалар , енді үйге тапсырма : Ертегіні мәнерлеп оқып
, мазмұнын айту . Мазмұны бойынша сурет салу .

- Сабақ аяқталды ,сау болыңыздар!

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. Сабақтың тақырыбы
Алғашқы кітаптардың суреттері
Тіс пастасының тістің беріктігіне әсерін зерттеу
Сұрау есімдігі
Автор суреті
Оқушының ісәрекеті
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Пәндер