Сабақтың мақсаты. Сабақтың әдісі

Мұғалім: Маденова Орынкүл Тілеуқұлқызы
Пәні : Әдебиеттік оқу
С ыныбы : 2 « Б», № 101 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы : Кім күшті ?
Сабақтың мақсаты :
Білімділік : Мәнерлеп оқу дағдысын нығайта түсу, сұраққа толық жауап беруге машықтандыру, шығармадағы негізгі ойды таба білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік : Оқушыларды еңбексүйгіштікке, адалдыққа, адамгершілікке баулу, ұйымшылдыққа, табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу .
Дамытушылық : Топтағы жұмыс арқылы шығармашылықпен жұмыс жасай отырып, дүниетанымын кеңейту, өз пікірін ашық, еркін қорғай алу дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап, ой қозғау, топтық әдіс .
Сабақтың типі: Жаңа білім беру .
Түрі : Сайыс сабақ .
Техникалық құралдары : Слайдтар, интерактивті тақта .
Сабақтың барысы :
1 . Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды 3 топқа бөлу .
Білімділер тобы
Тапқырлар тобы
Ойшылдар тобы
Психологиялық дайындық :
Бес болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз!
2 . Үй тапсырмасын тексеру .
Өлеңді мәнерлеп оқу, «Жер бетінде су жойылып кетсе, онда . . . » деген ойды жалғастырып жазып, су туралы мақал жаттап келу .
Оқушылардың жауаптарын тыңдап, мадақтау.
Үй тапсырмасын бекіту .
3 топ бір - біріне сұрақ қою арқылы сабақты қорытындылау .
3 . Жаңа сабақ .
Қызығушылығын ояту .
- Балалар, қараңдаршы бізге қырғауыл деген құс қонаққа келіпті. Ол жәй келмепті, сендердің білімдеріңді тексеруге келген екен, өзі де тапсырмалар дайындап келіпті . Қалай балалар, оның тапсырмаларын орындауға дайынбыз ба ?
Оқушылар жауабы:
- Олай болса бірінші тапсырмасы мына бейнелі сөзді шешу қажет екен.
Интерактивті тақтадан бейнелі сөз шығады.
Кім күшті?
4. Мағынаны таныту.
- Жарайсыңдар балалар, сонымен бұл бейнелі сөз - бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы «Кім күшті ? » ертегісі екен .
- Балалар кітаптарыңның 174 - бетін аша қойыңдар .
- Сендер ертегі дегеніміз не екенін білесіңдер ме ?
- Ертегі дегеніміз - шындық пен қиялдан туындаған халық ауыз әдебиеті шығармаларының бір түрі екен .
- Ал, күшті деген сөзді қалай түсінесіңдер ?
- Күшті дегеніміз - денсаулығы мықты, күші көп деген мағынаны білдіреді екен .
- Бұл ертегіні, Қырғауыл құсымыз өзінің басынан өткерген оқиғаны көрсетпекші болып алып келіпті . Олай болса барлығымыз тақтаға назар аударып, ертегіні тамашалайық .
Интерактивті тақтадан «Кім күшті ? » ертегісі қойылады.
- Балалар ертегі ұнады ма ?
Оқушылар жауабы.
- Олай болса сендердің қалай тыңдағандарыңды тексеру үшін қырғауыл сұрақтар дайындап әкелген екен, соған жауаптар берейік, жарай ма ?
Интерактивті тақтадан сұрақтар көрсетіледі .
- Неліктен құмырсқа бәрінен күшті деп ойлайсың?
- Адам күшті болуы үшін не істеуі қажет?
5. Оқулықпен жұмыс.
Жарайсыңдар балалар, өте жақсы . Енді келесі тапсырма :
Ертегіні мәнерлеп, түсініп оқу керек екен .
3 топтан оқушылар мәнерлеп оқиды .
- Жарайсыңдар, балалар өте жақсы . Енді балалар, ертегіні сахналап қойып көрейікші .
3 топтан балалар шығады .
6. Сергіту сәті.
Шығу үшін шымыр боп,
Шынығамыз шаршамай .
Бұлшық еттер шымыр боп,
Аламыз сосын тосын жәй .
Ал балалар енді қырғауыл 3 топқа бөлек - бөлек тапсырма бергісі келіп тұр екен .
1 - топ : Құмырсқаға мінездеме беру .
2 - топ : Күшті адамға мінездеме беру .
3 - топ : Қырғауылға мінездеме беру .
Ой толғаныс .
3 топ мақал айтып сайысады .
7 . Дәптермен жұмыс.
- Жарайсыңдар балалар, енді мына мақалды оқиықшы:
Күшіңе сенбе,
Ісіңе сен .
Балаларға мақалдың мағынасын түсіндіріп, дәптерлеріне көшіріп жазып алулары керек екенін айтамын.
Дәптерімізді алайық,
Салақтықтан қашайық.
Қолға қалам алайық,
Көркем етіп жазайық !
8 . Жаңа сабақты бекіту, бағалау .
- Сонымен балалар біз бүгін қандай ертегімен таныстық ?
- Ертегі қалай басталады ?
- Кім кімнен мықты екен ?
- Ең мықтысы кім болды ?
- Енді балалар әр топтың жинаған жұлдызшалары мен төртбұрыштарына қарап бағалаймыз.
Интерактивті тақтадан қырғауыл көрсетіледі.
- Балалар, қараңдаршы қырғауыл сендерге риза болып, өз еліне қайтып бара жатыр, оған не айтамыз .
- Сау бол!
- Жарайсыңдар балалар, енді үйге тапсырма : Ертегіні мәнерлеп оқып, мазмұнын айту . Мазмұны бойынша сурет салу .
- Сабақ аяқталды, сау болыңыздар!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz