Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Лондонның көрнекті жерлері тақырыбында эссе жазу
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |London. |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларды Лондонның көрнекті жерлерімен таныстыру, грамматикалық жаттығулар орындау арқылы шақтарды |
| |есте сақтау, ағылшын тілінде сөйлеуге дағдыландыру, ағылшын тілінде ойлау қабілеттерін дамыту.Өзге |
| |ұлтты құрметтеуге, өз Отанын сүюге және өзара сыйластыққа тәрбиелеу. Ақпаратты өз бетінше меңгеруге |
| |үйрену, топта бірлесе жұмыс жасай білу, сыни ойлауға үйрену, мәселенің шешімін таба білу, АКТ бойынша|
| |ақпаратты түсініп, өңдей алу, қалыптастырушы бағалауды үйрену арқылы өзін-өзі реттеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушылардың жаңадан өтілетін сабақты өткен тапсырманы қайталап отырып, қалай меңгергендерін жан- |
|НӘТИЖЕ |жақты білімдерін өзектендіре алады; |
| |әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; |
| |жекелей жұмыс жүргізу әдісі бойынша, оқушының ой- өрісін дамыта алады; |
| |өз ойларын еркін жеткізе біледі; |
| |сөздік қорын кеңейте алады; |
| |кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; |
| |сындарлы сөйлей білуге ынталанады; |
| |ағылшын тілінде ойлау қабілеттерін дамыта алады; |
| |адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді; |
| |оқушыларды жеке, топпен жұмыс істеуге, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиеленеді; |
| |оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; |
| |өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ|ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі|Психологиялық |Таңдап алған суреттері |Психологиялық күйлерін|Смайликтер. |«Сын тұрғысынан |
|(2 минут) |тренинг өткізу |(көрнекті жерлер, |жеткізіп топқа | |ойлауды дамыту |
| |арқылы |карталар, заттар) |бөлінеді. | |сыныпта тиісті орта|
| |оқушылардың |негізінде топқа бөлінеді. | | |жасауды талап |
| |көңіл- | | | |етеді» (A.Crawford,|
| |күйлерін, білім| | | |E.W Saul, |
| |алуға деген | | | |J.Makinster, 2005) |
| |құлшынысын | | | | |
| |біледі. «Әлем | | | | |
| |шарлау» ойыны | | | | |
| |арқылы топтарға| | | | |
| |бөледі. | | | | |
|Қызығушылықты ояту|Сабақ тақырыбын|Сабақтың тақырыбы мен | | | |
| |баяндап, |мақсатын ұғынуға тырысады.| | | |
|(3 минут) |мақсатымен | | | | |
| |хабардар етеді.| | | | |
| | | | | | |
| | |Әуен ырғағына бөлініп, | | |Бейне баяннан |
| |Оқушыларға |өзге елдің әсемдігіне ой | |Үш шапалақ |үзінді көрсету. |
| |Лондонның |жүгіртеді. | | | |
| |көрікті | | | | |
| |жерлерімен | | | | |
| |таныстырады. | | | | |
|Мағынаны тану |Топтарға |Әр топ берілген тапсырма |Жекеленген оқушыларға |«Екі жұлдыз, |Оқулық |
|(25 минут) |әңгімені оқуды |аясында |көмек |бір тілек» | |
| |ұсынады, бағыт |өз жұмыстарын талқылайды. | | | |
| |береді. Әр |Өз пікірлерін білдіреді. | | | |
| |топқа оқу |Топтар өзара зерттеушілік | | | |
| |барысында |әңгіме жүргізеді: | | | |
| |тапсырма |«бәлкім», «мүмкін», «солай| | | |
| |береді: 1-топ- |емес пе» және т.б. | | | |
| |ескі Лондон; |сөздерді қолданады. | | | |
| |2-топ – жаңа | | | | |
| |Лондонды оқуды| | | | |
| |ұсынады. | | | | |
| |Топта талқылау | | | | |
| |жүргізуге бағыт| | | |Бейне баяннан |
| |береді. | | | |үзінді көрсету. |
| |«Менің | | | | |
| |Қазақстаным» |Әркімнің туған жері мысыр | | | |
| |әнінің бейне |шаһары екеніне ой | | | |
| |баянын |жүгіртеді. | | | |
| |көрсетіп, | | | |АКТ |
| |Қазақстанның | | | | |
| |көрнекті | | | | |
| |жерлеріне шолу | | | | |
| |жасайды. |Топтар екі жаңа ұғымды | | | |
| |«Венн |салыстырады, екі ұғымның | | | |
| |диаграмманы» |ортақ қасиеттерін табады. | | | |
| |толтыруға бағыт| | | | |
| |береді. | | | | |
|Рефлексия |15 сұрақтан |Тақтаға дайын жауаптар | | | |
|(10 минут) |тұратын тест |көрсетіледі, оқушылар | |Өзара |АКТ |
| |орындауға |дәптерлерін жұп бойынша | |бағалау. | |
| |бағыттайды. |алмастырып тексереді. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Рефлексия | |
| | | | |жүргізу. | |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: « Лондонның көрнекті жерлері» тақырыбында эссе жазу. |
|қорытындылау |« Қазақстанның көрнекті жерлері» тақырыбында эссе жазу. |
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |London. |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларды Лондонның көрнекті жерлерімен таныстыру, грамматикалық жаттығулар орындау арқылы шақтарды |
| |есте сақтау, ағылшын тілінде сөйлеуге дағдыландыру, ағылшын тілінде ойлау қабілеттерін дамыту.Өзге |
| |ұлтты құрметтеуге, өз Отанын сүюге және өзара сыйластыққа тәрбиелеу. Ақпаратты өз бетінше меңгеруге |
| |үйрену, топта бірлесе жұмыс жасай білу, сыни ойлауға үйрену, мәселенің шешімін таба білу, АКТ бойынша|
| |ақпаратты түсініп, өңдей алу, қалыптастырушы бағалауды үйрену арқылы өзін-өзі реттеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушылардың жаңадан өтілетін сабақты өткен тапсырманы қайталап отырып, қалай меңгергендерін жан- |
|НӘТИЖЕ |жақты білімдерін өзектендіре алады; |
| |әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; |
| |жекелей жұмыс жүргізу әдісі бойынша, оқушының ой- өрісін дамыта алады; |
| |өз ойларын еркін жеткізе біледі; |
| |сөздік қорын кеңейте алады; |
| |кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; |
| |сындарлы сөйлей білуге ынталанады; |
| |ағылшын тілінде ойлау қабілеттерін дамыта алады; |
| |адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді; |
| |оқушыларды жеке, топпен жұмыс істеуге, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиеленеді; |
| |оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; |
| |өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ|ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі|Психологиялық |Таңдап алған суреттері |Психологиялық күйлерін|Смайликтер. |«Сын тұрғысынан |
|(2 минут) |тренинг өткізу |(көрнекті жерлер, |жеткізіп топқа | |ойлауды дамыту |
| |арқылы |карталар, заттар) |бөлінеді. | |сыныпта тиісті орта|
| |оқушылардың |негізінде топқа бөлінеді. | | |жасауды талап |
| |көңіл- | | | |етеді» (A.Crawford,|
| |күйлерін, білім| | | |E.W Saul, |
| |алуға деген | | | |J.Makinster, 2005) |
| |құлшынысын | | | | |
| |біледі. «Әлем | | | | |
| |шарлау» ойыны | | | | |
| |арқылы топтарға| | | | |
| |бөледі. | | | | |
|Қызығушылықты ояту|Сабақ тақырыбын|Сабақтың тақырыбы мен | | | |
| |баяндап, |мақсатын ұғынуға тырысады.| | | |
|(3 минут) |мақсатымен | | | | |
| |хабардар етеді.| | | | |
| | | | | | |
| | |Әуен ырғағына бөлініп, | | |Бейне баяннан |
| |Оқушыларға |өзге елдің әсемдігіне ой | |Үш шапалақ |үзінді көрсету. |
| |Лондонның |жүгіртеді. | | | |
| |көрікті | | | | |
| |жерлерімен | | | | |
| |таныстырады. | | | | |
|Мағынаны тану |Топтарға |Әр топ берілген тапсырма |Жекеленген оқушыларға |«Екі жұлдыз, |Оқулық |
|(25 минут) |әңгімені оқуды |аясында |көмек |бір тілек» | |
| |ұсынады, бағыт |өз жұмыстарын талқылайды. | | | |
| |береді. Әр |Өз пікірлерін білдіреді. | | | |
| |топқа оқу |Топтар өзара зерттеушілік | | | |
| |барысында |әңгіме жүргізеді: | | | |
| |тапсырма |«бәлкім», «мүмкін», «солай| | | |
| |береді: 1-топ- |емес пе» және т.б. | | | |
| |ескі Лондон; |сөздерді қолданады. | | | |
| |2-топ – жаңа | | | | |
| |Лондонды оқуды| | | | |
| |ұсынады. | | | | |
| |Топта талқылау | | | | |
| |жүргізуге бағыт| | | |Бейне баяннан |
| |береді. | | | |үзінді көрсету. |
| |«Менің | | | | |
| |Қазақстаным» |Әркімнің туған жері мысыр | | | |
| |әнінің бейне |шаһары екеніне ой | | | |
| |баянын |жүгіртеді. | | | |
| |көрсетіп, | | | |АКТ |
| |Қазақстанның | | | | |
| |көрнекті | | | | |
| |жерлеріне шолу | | | | |
| |жасайды. |Топтар екі жаңа ұғымды | | | |
| |«Венн |салыстырады, екі ұғымның | | | |
| |диаграмманы» |ортақ қасиеттерін табады. | | | |
| |толтыруға бағыт| | | | |
| |береді. | | | | |
|Рефлексия |15 сұрақтан |Тақтаға дайын жауаптар | | | |
|(10 минут) |тұратын тест |көрсетіледі, оқушылар | |Өзара |АКТ |
| |орындауға |дәптерлерін жұп бойынша | |бағалау. | |
| |бағыттайды. |алмастырып тексереді. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Рефлексия | |
| | | | |жүргізу. | |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: « Лондонның көрнекті жерлері» тақырыбында эссе жазу. |
|қорытындылау |« Қазақстанның көрнекті жерлері» тақырыбында эссе жазу. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz