Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Лондонның көрнекті жерлері тақырыбында эссе жазу

Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна

|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |London. |

|МАҚСАТЫ |Оқушыларды Лондонның көрнекті жерлерімен таныстыру, грамматикалық жаттығулар орындау арқылы шақтарды |
| |есте сақтау, ағылшын тілінде сөйлеуге дағдыландыру, ағылшын тілінде ойлау қабілеттерін дамыту.Өзге |
| |ұлтты құрметтеуге, өз Отанын сүюге және өзара сыйластыққа тәрбиелеу. Ақпаратты өз бетінше меңгеруге |
| |үйрену, топта бірлесе жұмыс жасай білу, сыни ойлауға үйрену, мәселенің шешімін таба білу, АКТ бойынша|
| |ақпаратты түсініп, өңдей алу, қалыптастырушы бағалауды үйрену арқылы өзін-өзі реттеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушылардың жаңадан өтілетін сабақты өткен тапсырманы қайталап отырып, қалай меңгергендерін жан- |
|НӘТИЖЕ |жақты білімдерін өзектендіре алады; |
| |әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; |
| |жекелей жұмыс жүргізу әдісі бойынша, оқушының ой- өрісін дамыта алады; |
| |өз ойларын еркін жеткізе біледі; |
| |сөздік қорын кеңейте алады; |
| |кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; |
| |сындарлы сөйлей білуге ынталанады; |
| |ағылшын тілінде ойлау қабілеттерін дамыта алады; |
| |адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді; |
| |оқушыларды жеке, топпен жұмыс істеуге, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиеленеді; |
| |оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; |
| |өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады. |

|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ|ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі|Психологиялық |Таңдап алған суреттері |Психологиялық күйлерін|Смайликтер. |«Сын тұрғысынан |
|(2 минут) |тренинг өткізу |(көрнекті жерлер, |жеткізіп топқа | |ойлауды дамыту |
| |арқылы |карталар, заттар) |бөлінеді. | |сыныпта тиісті орта|
| |оқушылардың |негізінде топқа бөлінеді. | | |жасауды талап |
| |көңіл- | | | |етеді» (A.Crawford,|
| |күйлерін, білім| | | |E.W Saul, |
| |алуға деген | | | |J.Makinster, 2005) |
| |құлшынысын | | | | |
| |біледі. «Әлем | | | | |
| |шарлау» ойыны | | | | |
| |арқылы топтарға| | | | |
| |бөледі. | | | | |
|Қызығушылықты ояту|Сабақ тақырыбын|Сабақтың тақырыбы мен | | | |
| |баяндап, |мақсатын ұғынуға тырысады.| | | |
|(3 минут) |мақсатымен | | | | |
| |хабардар етеді.| | | | |
| | | | | | |
| | |Әуен ырғағына бөлініп, | | |Бейне баяннан |
| |Оқушыларға |өзге елдің әсемдігіне ой | |Үш шапалақ |үзінді көрсету. |
| |Лондонның |жүгіртеді. | | | |
| |көрікті | | | | |
| |жерлерімен | | | | |
| |таныстырады. | | | | |
|Мағынаны тану |Топтарға |Әр топ берілген тапсырма |Жекеленген оқушыларға |«Екі жұлдыз, |Оқулық |
|(25 минут) |әңгімені оқуды |аясында |көмек |бір тілек» | |
| |ұсынады, бағыт |өз жұмыстарын талқылайды. | | | |
| |береді. Әр |Өз пікірлерін білдіреді. | | | |
| |топқа оқу |Топтар өзара зерттеушілік | | | |
| |барысында |әңгіме жүргізеді: | | | |
| |тапсырма |«бәлкім», «мүмкін», «солай| | | |
| |береді: 1-топ- |емес пе» және т.б. | | | |
| |ескі Лондон; |сөздерді қолданады. | | | |
| |2-топ – жаңа | | | | |
| |Лондонды оқуды| | | | |
| |ұсынады. | | | | |
| |Топта талқылау | | | | |
| |жүргізуге бағыт| | | |Бейне баяннан |
| |береді. | | | |үзінді көрсету. |
| |«Менің | | | | |
| |Қазақстаным» |Әркімнің туған жері мысыр | | | |
| |әнінің бейне |шаһары екеніне ой | | | |
| |баянын |жүгіртеді. | | | |
| |көрсетіп, | | | |АКТ |
| |Қазақстанның | | | | |
| |көрнекті | | | | |
| |жерлеріне шолу | | | | |
| |жасайды. |Топтар екі жаңа ұғымды | | | |
| |«Венн |салыстырады, екі ұғымның | | | |
| |диаграмманы» |ортақ қасиеттерін табады. | | | |
| |толтыруға бағыт| | | | |
| |береді. | | | | |
|Рефлексия |15 сұрақтан |Тақтаға дайын жауаптар | | | |
|(10 минут) |тұратын тест |көрсетіледі, оқушылар | |Өзара |АКТ |
| |орындауға |дәптерлерін жұп бойынша | |бағалау. | |
| |бағыттайды. |алмастырып тексереді. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Рефлексия | |
| | | | |жүргізу. | |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: « Лондонның көрнекті жерлері» тақырыбында эссе жазу. |
|қорытындылау |« Қазақстанның көрнекті жерлері» тақырыбында эссе жазу. |

Ұқсас жұмыстар
Sights of london
Ұлыбритания. Мемлекеттің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
ІІІ деңгей ұпай
Топтардың тапсырмаларды көрсетуі
Оқушыларды Қазақстанның көрнекті жерлері мен қалаларымен таныстыру
Ағаштар неге ашуланады
Әнші-сазгер ақындар
Сабақтың жалпы
Елін сүйген Елбасы
Сармат тайпаларының орналасуы. Сармат қоғамы
Пәндер